LT-1 jus kaip matau esate už LG ir turbūt dirbate LG? Tai manau būtų gerai pasiūlyti vadovams (valdybai), jog kuo greičiau įrengtų grūdvežių gamyklą, tuomet galima bus pigiai prisigaminti užtektinai grūdvežių. Ir darbo vietų Lietuvoje bus sukurta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąLT-1 jus kaip matau esate už LG ir turbūt dirbate LG? Tai manau būtų gerai pasiūlyti vadovams (valdybai), jog kuo greičiau įrengtų grūdvežių gamyklą, tuomet galima bus pigiai prisigaminti užtektinai grūdvežių. Ir darbo vietų Lietuvoje bus sukurta.
as dirbau LG ir esu uz LG.
bet ne "POLITIKA + LG".
Mazeikiu - Renges ruozas ir yra "POLITIKA + LG".
geriau nekalbekim apie politika, nes @-policija suims mane uz terorizmo propagavima.Paskutinis taisė dariuks; 2009.09.05, 11:06.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimątai - ne propaganda, kaip kazkas sake (a gal i man koki medaliuka? ), bet gryna patirtis darbo nuo zemiausio iki vidurinio sluoksnio LG hierarchijoj. testi karjera ir uzlipti auksciau ruginuke sutrukde...
Ten mes „kalėmės“ apie Lietuvos grūdų siuntėjus, apie tai, kad grūdų siuntėjai turi tvarkingas grūdų saugyklas, o LG – pakankamą vagonų parką, kad patenkinti Lietuvos siuntėjų poreikius (kitų buvo motyvuota, kad vagonų trūksta dėl to, kad žemdirbiai juose laiko grūdus kai sandėliuose).
Grūdų sandėliavims vagonuose rodo, kad yra techninio ir komercinio darbo organizavimo nemenkų spragų, kurių LG atkakliai nenori pripažinti, nes visa kaltė buvo suversta uostininkams: ana va, mes atvilkom vagonus su grūdais vietinių siuntėjų, bet laivo nėra. . . Štormas – tai tikrai nenugalima jėga, dėl kurios uostininkų kaltinti negalima. Bet diskusija vyko apie tai, kad grūdvežiai stovi krauti vietinių siuntėjų, kai laivo nėra ne dėl nenugalimų jėgų.
Na, turiu dar du medalius, bet juos norėčiau patausoti „specialistui“ . Jis labai gerai dirba LG oficialiosios politikos propagandinį darbą.Paskutinis taisė Combat; 2009.09.05, 11:01.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
vietines reiksmes susisiekime krautas vagonas ilgiau, kaip para, nestovi - rinktinis traukinukas juos isveza.
kalba eina apie grudovezius. kur gi jie dingsta, tie astuoni simtai, jei net issinuomavus neuztenka?
jie issibarsto visame kelyje nuo Kazachstano iki Lietuvos. keletas paru praeina, kol vagonas nuvyksta i viena puse. per menesi vagonas pakraunamas 2-3 kartus. taigi, vienai diena kraunasi apie 60-65 vagonai, kiti vaziuoja i viena, ar i kita puse.
like kelios desimtys vagonu turi tenkinti vietinius uzsakymus.tiesa, cia apyvarta greitesne - vagonas per menesi pakraunamas 10-15 kartu.
grudoveziu problema butu ispresta, jeigu jie butu universalesni. dabar gi, jei vagonu buvo veztos trasos, juos reikia kaip reikiant isplauti, nes sanepideminis neleis krauti grudu. toks dvigubas vagono varinejimas- vezu krovini, paskui vaziuoju plautis, nera pelningas...
dalis grudoveziu budavo naudojami cukrui vezti i Baltarusija. bet tai irgi budavo epizodiski kroviniai - keletas laivu atplukde 200 000t cukraus, per tris savaites krovinys isveztas. didesne dalis grudoveziu, kaip taisykle, nuo gruodzio iki liepos stovi nenaudojami.Paskutinis taisė dariuks; 2009.09.05, 11:27.
Comment
-
Parašė LT-1Trasos grudveziuose jau keli metai neveziojamos. Dabar grudveziai naudojami tik maisto ir kitiems biriems produktams (pvz medzio pjuvenu granulems), kuriuos galima lengvai isplauti ir nelieka tikimybes pakenkti po to vezamiems maisto produktams.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO iš kur į kur vežamos tos granulės?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO iš kur į kur vežamos tos granulės?Parašė LT-1 Rodyti pranešimąVisaip, ir Lietuvos viduje, ir iš kitų valstybiu.Paskutinis taisė Wycka; 2009.09.05, 13:55.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė LT-1Sakai uzsakyti vagonu? Iš šiaures asigalio gal, kur nera javapjutes ? Manai labai paprasta uzsakyti vagonu?? Tik pateikei uzsakyma, ir va, po valandos vagonai jau stovi pas mus O nezinai, kad vagonus galima nebent issinuomoti (o tuo visose salyse uzsiima patys klientai ,kurie nori vezti krovini). Pries pat grudu pervezimo sezona niekas tikrai realiom kainom nenuomos, o nuomotis pries keleta men iki sezono ir laikyti vagonus keleta men, kol bus pervezimo pikas, jokia imone, dirbanti pagal ekonomine logika, to nedarytu. Nebent tada zymiai pakelti pervezimo tarifa, kad atsipirktu tas stovejimas.. Bet tada vel butu "ukio zlugdymas"..
Comment
-
Parašė LT-1Kodel neatsakete, kodel nepadarete. Ne karta buvo sakyta, kad cia diskutuoja asmenys, o ne LG. Asmenys turi savo asmenine nuomone. Kiek galima kartoti, - kada bus atsakymas? Cia esantys neprivalo teikti jokiu atsakymu, nes yra privatus asmenys, bendraujantys ne kaip LG atstovai, o paprasti pilieciai.
dar - apie kokia nuoma is LDZ kalbi?? Truputi pasidomek, ka rasai. LG is LDZ nesinuomoja nei vieno vagono.
Del elevatoriu "puikaus darbo"- visiski mazarmai is tavo puses. Gal kiekvienas elevatorius kaip atskiras vienetas dirba gerai, taciau tokiems kiekiams grudu perdirbti infrastruktura (elevatoriu, sandeliu sistema visoje Lietuvoje, iskaitant ir uosto pajegumus) yra nepakankamai isvystyta. Ir ja isvystyti tikrai ne LG darbas..
Joniškio, Kretingos, Panevėžio, Kauno, Plungės ir kitų elevatorių apimtys yra pakankamos - galima sukaupti atsargų keliems metams. Apie naujai įsteigtus nekalbu. Niekas grūdų į lauką nepila.
Jei mūsų Klaipėdos uoste yra problemos su krova niekas netrukdo vežti per kaimyninius Liepojos ir Ventspilio uostus, nes dabar juk rinkos ekonomika - klientas renkasi pagal kainą, darbo operatyvumą. Nereikėtų kaip monopolistui užsigrobti visą rinką jei nesugebama po to su logistika susitvarkyt.
Beje, dėl ko mes čia pyskatmės? Jeigu mūsų uostas ir geležinkeliai turi problemų pervežant grūdus tuomet pervežimus per savo uostus galėtų atlikti latvių LDZ. Visi būtų patenkinti: grūdų augintojai - nes parduotų savo produkciją, ir "LG", nes ši problema nebekvaršintų galvos, ir uostas jeigu jis tam nepasirengęs, ir latviai, kad gavo gerą progą uždirbti ir dar paauginti savo pervežimus dar kokiais 10 proc. Ir svarbiausia mes diskutuotume ramiai be emocijų.
P. S. Šiaip viską mums neišmanantiems galim paiaškinti ramiai, be emocijų, profesionaliai kaip tai padarė forumietis Dariuks.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.09, 23:34.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąGhmmm... Keista logika - žinai puikiai, kad yra toks dalykas kaip išankstiniai kelionių pirkimai. Kelionės užsakomos prie gerą pusmetį, ir beje gaunamos geriausios kelionių kainos. Tas pats ir su lėktuvų bilietais - perki skrydžiui po pusmečio - moki 100 lt, perki dieną prieš skrydį - moki 700 lt... Dar klausimų yra? Dirbti reikia, o ne idiotais visus vadinti
Taip ir su grudovėžiais - ju prireikia VISUOSE geležinkeliuose beveik tuo pačiu laikotarpiu (plius-minus pora savaičių), todėl ir UZ, ir BČ, ir kiti nuomoja tik mažą dalį savo vagonų parko. Štai pusvagonius - prašau imk bet kada, kaina bus vienoda.
Comment
-
Na tingiu ginčytis, bet pats sakai - vagonų trūksta ne tik Lietuvoje Tai kodėl iš to nedaryti biznio? Beje, siauruke buvo tokie konteineriai smėliui vežti:
http://www.ngr.lt/php_func/foto_demo...teineriai1.jpg
Ar tai nebūtų sprendimas?Paskutinis taisė udrius; 2009.09.05, 19:42.
Comment
-
Parašė LT-1Suprask - vagonų trūkumas jauciamas NEILGA LAIKO TARPA. Kitu metu, kai nera grudu pervezimo sezono, gali ju tuskatncius gauti.
O nauji sie vagonai kainuoja jie brangiai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
tai va toks sprendimas ir pateiktas šioje fotonuotraukoje:
Esant butinybei konteineris su smėliu atkabinamas, o platforma naudojama kitiems tikslams. Kaip žinia, kas nauja - tai pamiršta sena. Tačiau, kaip žinia, ne kuriems žmonėms giliai ant istorijos nusispjauti.
Beje, niekaip nesuprantu - dėl ko dirba LG ? Dėl savęs ar dėl klientų?
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJeigu čia jau gavosi toks Gordijaus mazgas, tai gal išeities reikia ieškoti dar kitur. Pasaulinėje logistikoje vis labiau populiarėja konteinerinis pervežimas. Yra tokie konteineriai biriems kroviniams gabenti. Patogu pervežti platforminiu vagonu, patogu greitai perkrauti į laivą.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąGirdejai, kad jais butu vezami labai dideli kiekiai grudu?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąLietuvoje kol kas dar ne, bet gal tai dar viena neišnaudota galimybė?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąAi tingiu aiškintis Pavyzdys - Omnitelis - jiems vienu metu buvo giliai nusispjauti į klientus. Kadangi šioje rinkoje konkurencija, tai rezultatas dabar yra toks kad vadybininkai labai įkyriai skambinėja ir prašo grįžti pas juos. Taigi, patariu mokintis iš svetimų klaidų, o ne iš savo
Comment
Comment