Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Cituoju žurnalą "Veidas" nr.33, 2009 rugpjūčio 17, 24-25psl.:

    "Lietuvos geležinkeliai" didins pervežimo pajėgumus Klaipėdoje (PR)

    Iki 2014m. LG planuoja rekonstruoti ir išplėsti Klaipėdos geležinkelio mazgą — Klaipėdos, Draugystės, Rimkų stotis, uosto privažiuojamuosius kelius ir net 60 proc. padidinti pervežimo pajėgumus.
    (...)
    Šiandien apkrovimas artėja prie maksimalios ribos.
    (...)
    LG per 5 metus ketina Klaipėdos geležinkelio mazgo pajėgumus padidinti daugiau kaip 60 proc. — nuo 30 iki 50 mln. t per metus. Planuojama, kad iki 30 mln. t bus galima pervežti per šiaurinę, o iki 20 mln. t — per pietinę uosto dalį. Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtros programa apima Klaipėdos stoties, įskaitant Pauosčio kelyną, Draugystės ir Rimkų stočių bei uosto privažiuojamųjų dalių rekonstrukciją ir plėtrą. Numatyta ilginti stočių kelius, tiesti naujas linijas, pertvarkyti iešmų sistemą, statyti viadukus, modernizuoti automatikos sistemą, įrengti garsą slopinančias sistemas. (...) Mažindami veiklos sąnaudas LG galės siūlyti palankius pervežimo tarifus.
    (...)
    "Spartesnis ir efektyvesnis aptarnavimas Klaipėdos uosto mazge yra itin svarbus LG tikslas. Juk pro Klaipėdą pravažiuoja maždaug trečdalis visų LG krovinių, čia keliauja kroviniai iš Rusijos ir Baltarusijos. Maža to, ši rekonstrukcija prisidės prie bendrų įmonės tikslų. Atlikus šiuos darbus, padidės LG konkurencingumas tarptautinėse rinkose, bus pagerinta Klaipėdos mazgo aplinkos apsaugos padėtis, sumažinta eismo įvykių, kurių metu į aplinką gali patekti pavojingų teršalų, tikimybė", — sako S. Dailydka.

    Čia dar ne visas, tegu ir sutrumpintas straipsnis, yra šiek tiek skirta ir keleiviniams pervežimams. Kaip matote, kai kurie PR straipsnio teiginiai šiek tiek prieštarauja Sovijaus pateiktame straipsnyje iš Delfi. Juolab keista, kad LG nesiskaito su Orlen Lietuva, kuri duoda Lietuvai 1/4 eksporto, ir tuo pačiu investuoja į pajėgumų didinimą. Įdomu, kur dabar ruošiasi investuoti Mažeikių įmonė ir kiti potencialūs užsienio investuotojai?
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Perskaičiau. Panašu į seniai girdėtus "paistalus". Gražiai skamba, tačiau kažkodėl realybė šiemet kiek kitokia - gerokai krito tiek "Lietuvos geležinkelių", tiek Klaipėdos uosto rodikliai.
      Straipsnyje nė žodžio apie RailBalticą ir Kauną.

      O Latvijos geležinkelių (apie tai rašyta) ir uostų rodikliai tik auga. Estijos rodikliai taip pat gerokai atsigavo po 2007-2008 m. nuosmukio. Atgauna 2007 m. lygį.
      Paskaitinėjus Latvijos puslapius (http://www.ldz.lv/dc/lv/aktuala_info...ta_avize/20258) aptikau, kad nemažai kuro latviai apsirūpina iš Rusijos (skaičių neaptikau) ir Baltarusijos (40 proc. dyzelino ir 30 proc. mazuto, tačiau benzinas 2005 m. neatitko ES reikalavimų, todėl 80 proc. produkcijos buvo iš "MN"). Įdomu kokie išties figūruoja skaičiai 2009 m. Tad kaimynams (galima spėlioti) "MN" produkcija artimiausiu metu gali visai neberūpėti tuo labiau kai "pabrango" jos pervežimai iš Mažeikių per Šiaulius. Gal todėl pas latvius ir visą laiką kuras pigesnis nei pas mus (nereikia pamiršti ir dempingo)? Estijoje dar pigiau.

      Dėmesio vertas ir kitas straipsnis p. 16-17. Tiesa jame nekalbama apie geležinkelius, tačiau aiškinama, kodėl Rusija neįleidžia mūsų vežėjų ir pieno produktų. Krizė, ginami savo vežėjų interesai, smuko Peterburgo uosto (į jį sudėti milijardai) rodikliai, kuriuos reikėtų nedelsiant taisyti. Minimi didžiausi Lietuvos eksportotojai MN, Achema, Lifosa. Tikriausiai, spėju, tai dar labiau atsilieps mūsų tranzitui geležinkeliais. Vienu žodžiu, naujienos nėra džiuginančios.
      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.19, 21:59.

      Comment


        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
        Perskaičiau. Panašu į seniai girdėtus "paistalus". Gražiai skamba, tačiau kažkodėl realybė šiemet kiek kitokia - gerokai krito tiek "Lietuvos geležinkelių", tiek Klaipėdos uosto rodikliai.
        Straipsnyje nė žodžio apie RailBalticą ir Kauną.
        O Latvijos geležinkelių (apie tai rašyta) ir uostų rodikliai tik auga. Estijos rodikliai taip pat gerokai atsigavo po 2007-2008 m. nuosmukio. Atgauna 2007 m. lygį.
        Paskaitinėjus Latvijos puslapius (http://www.ldz.lv/dc/lv/aktuala_info...ta_avize/20258) aptikau, kad nemažai kuro latviai apsirūpina iš Rusijos (skaičių neaptikau) ir Baltarusijos (40 proc. dyzelino ir 30 proc. mazuto, tačiau benzinas 2005 m. neatitko ES reikalavimų, todėl 80 proc. produkcijos buvo iš "MN"). Įdomu kokie išties figūruoja skaičiai 2009 m. Tad kaimynams (galima spėlioti) "MN" produkcija artimiausiu metu gali visai neberūpėti tuo labiau kai "pabrango" jos pervežimai iš Mažeikių per Šiaulius. Gal todėl pas latvius ir visą laiką kuras pigesnis nei pas mus (nereikia pamiršti ir dempingo)? Estijoje dar pigiau.
        net jei ir aptiksi skaičius jie neparodys tikros situacijos. nors pervežimai jų dabar ir dideli, bet dėl stipriai nuleistų tarifų pajamos tokios pačios ar net mažesnės už LG
        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

        Comment


          Parašė aesde Rodyti pranešimą
          net jei ir aptiksi skaičius jie neparodys tikros situacijos. nors pervežimai jų dabar ir dideli, bet dėl stipriai nuleistų tarifų pajamos tokios pačios ar net mažesnės už LG
          Ne vien tai svarbu valstybinei įmonei, kokia yra LDZ. Žmonės turi darbo ir pastovų pajamų šaltinį, o tai valstybei yra pigiau nei mokėti bedarbio pašalpą ir užsikrauti minias ja nepatenkintųjų. Dar latviai pačiu laiku išlaikydami apimtis didina savo dalį rinkoje ir užsirekomenduoja kaip patikima bendrovė. Ekonomikai atsigavus, tai atneš didelių dividentų.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Nežinojau, kur daugiau rašyti, tai rašau čia (gal reikėtų irgi atskiros potemės "Geležinkelio ruožas Lentvaris - Marcinkonys - Gardinas"?).
            Panašu, kad šiame ruože liko tik trys bilietų kasos (Rūdiškėse, Matuizose ir Varėnoje). Nuo rugpjūčio 20 d. uždaryta kasa Marcinkonyse. Ką padarysi - taupoma.
            Sklinda gandai, kad gali būti uždaroma ir stotis, bet... ar galimas toks variantas, kad šis ruoželis būtų valdomas tik iš Varėnos? Gal specialistai galėtų pakomentuoti? Ar gali būti taip, kad tarpstotis valdomas tik iš vieno galo..? Nes dabar galvoju, kad turėtų būti įmanoma. Pvz., dabar Gardino - Uzberež traukinys atvyksta iki pat Lietuvos sienos, bet Uzberež tėra "ostonoviščij punkt"... Ar čia išimtis iš taisyklės?
            Ruože Varėna - Marcinkonys intensyviai keičiami pabėgiai (nors gal reikėtų sakyti jau pakeista). Nebeliko maždaug 5 km atkarpos, kur greitis buvo apribotas iki 40 km/h.
            Paskutinis taisė 2Pack; 2009.08.21, 18:50.

            Comment


              Siandien apie 12:15 Neveronyse pervazoje per gelezinkeli Palemonas-Gaiziunai link Palemono pravaziavo prekinis traukinys tempiamas 2*ER 20. Gal vyksta kokie remonto darbai tarp Kaisiadoriu ir Livintu kad jie cia vazineja?

              Comment


                O gal krovinys ne i Vilniu ir turejo patekti?

                Comment


                  Nežinojau, kurioje temoje rašyti, todėl nutariau rašyti čia: Noriu paklausti apie ruožą Jonava - Rizgonys, t.y. kam jis naudojamas, kada nutiestas ir ar nėra planų jo pratęsti iki Ukmergės
                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                  Comment


                    Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                    Nežinojau, kurioje temoje rašyti, todėl nutariau rašyti čia: Noriu paklausti apie ruožą Jonava - Rizgonys, t.y. kam jis naudojamas, kada nutiestas ir ar nėra planų jo pratęsti iki Ukmergės
                    O šis ruožas nutiestas kartais ne buvusiu siauruku Jonava - Ukmergė?

                    Comment


                      Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                      Nežinojau, kurioje temoje rašyti, todėl nutariau rašyti čia: Noriu paklausti apie ruožą Jonava - Rizgonys, t.y. kam jis naudojamas, kada nutiestas ir ar nėra planų jo pratęsti iki Ukmergės
                      Geležinkelio ruožo Jonava-Rizgonys eksploatacinis ilgis 23 km. Šiuo ruožu iš
                      Rizgonyse sančio vieno didžiausių Lietuvoje karjerų gabenamos nerūdinės iškasenos (smėlis, žvyras, akmens skalda). Karjeras pradėtas eksploatuoti 1977 m. Kada nutiestas geležinkelio ruožas nežinau.
                      Sekite savo banknotus

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Truputį papildysiu, nors dabar po ranka neturiu šaltinių, tai atsakau iš atminties. Siaurąjį geležinkelį Jonava-Ukmergė nutiesė vokiečiai WWI metais, maždaug tuo pačiu metu kaip Radviliškis-Pagėgiai ar Joniškis-Žagarė (ar tai į Žeimelį). Tai buvo vienintelė geležinkelio linija į/iš Ukmergės, net buvo pastatytas medinis tiltas per Šventąją (kažkur forume yra nuotrauka). Sovietmečiu dalis ruožo nuardyta, dalis perkalta į platųjį, panašiai kaip Panevėžys-Švenčionėliai per Anykščius ir Uteną. Šiandien Ukmergė yra didžiausias miestas Lietuvoje, neturintis jokio geležinkelio.
                        Galėtų nutiest tuos 17 km, ne tiek jau ir daug
                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                        Comment


                          Parašė Sovijus
                          Šiandien per Joniškį apie 15:00 val. mačiau nemažą prekinį traukinį važiuojantį Šiaulių kryptimi su MN cisternom ir konteineriais (gal pusė sąstato) (gaila neturėjau fotoaparato). Konteinerius Joniškyje matau berods pirmą kartą. Tikriausiai juos su likusiu sąstatu sukabino Radviliškyje.
                          Gal kas žino kurio čia traukinio reikalas "Zubr" ar "Viking", ar šiaip ko nors kito?
                          O kieno konteineriai? LG?
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            O kam tiltas per Nemuną Soviestke priklauso? LG ar Rusijos geležinkeliams, tiksliau gal kažkokiam jų padaliniui Kalingrado srityje?

                            Comment


                              Tai sveikinu visus fanus su Geležinkelininlų švente! Vis tik 150 metų.

                              Comment


                                Aš tuo pačiu naudodamasis proga sveikinu ne tik visus Lietuvos geležinkelių entuziastus, bet ir geležinkelio darbuotojus, kurie ne tik dalyvauja šio forumo diskusijose, bet ir jas skaito

                                Comment


                                  Parašė pan_zaibas Rodyti pranešimą
                                  Tai sveikinu visus fanus su Geležinkelininlų švente! Vis tik 150 metų.
                                  Baikit Jūs čia anekdotus skaldyti. Ką mes turime švęsti, 1851 metus, kai buvo priimtas sprendimas tiesti geležinkelį, kada buvo pradėti žemės darbai, kada buvo nutiestas pirmas metras, ar kada pradėjo važinėti reguliarus reisai? Toks požiūris į savo istoriją atvirai šnekant dakala. Beje, dėka nutiesto geležinkelio labai sėkminai buvo permesta kariuomenė numalšinti 1861 metų sukilimą.

                                  Vat kad šiemet prieš 90 metų liepos 6 diena iš Kaišiadorių į Kauną išvyko pirmas Nepriklausomos Lietuvos traukinys tai atvirai šnekant visiems dzin dzilin. Latviai ta proga krūva istorinių knygų ir filmų isleido, o mes atvirai šnekant esam kelmai.

                                  Taigi, ką mes švenčiam????? Labai norėtųsi išgirsti LT-1 ir specialisto komentarus

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    Baikit Jūs čia anekdotus skaldyti. Ką mes turime švęsti, 1851 metus, kai buvo priimtas sprendimas tiesti geležinkelį, kada buvo pradėti žemės darbai, kada buvo nutiestas pirmas metras, ar kada pradėjo važinėti reguliarus reisai? Toks požiūris į savo istoriją atvirai šnekant dakala. Beje, dėka nutiesto geležinkelio labai sėkminai buvo permesta kariuomenė numalšinti 1861 metų sukilimą.

                                    Vat kad šiemet prieš 90 metų liepos 6 diena iš Kaišiadorių į Kauną išvyko pirmas Nepriklausomos Lietuvos traukinys tai atvirai šnekant visiems dzin dzilin. Latviai ta proga krūva istorinių knygų ir filmų isleido, o mes atvirai šnekant esam kelmai.

                                    Taigi, ką mes švenčiam????? Labai norėtųsi išgirsti LT-1 ir specialisto komentarus
                                    Radau tokias datas: linija Kaunas-Virbalis priduota 1861 m. balandžio 11 d., Daugpilis-Vilnius-Kaunas - 1862 m. kovo 15 d., Lentvaris-Varšuva - 1862 m. gruodžio 15 d. Pagal matematinius apskaičiavimus gaunasi 148 ir 149 m.?
                                    Lietuvos geležinkelių pradžią kaip ir forumietis Udrius matau tik 1919 m. Iki tol buvo Rusijos imperijos geležinkelių era.

                                    P. S. Sukilimas vyko ne 1861 m., o 1863-1864 m.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.28, 12:22.

                                    Comment


                                      Toks straipsnis apie geležinkelius patalpintas "Vakarų eksprese". Čia vėlgi kitokia data- 145 m.
                                      http://www.ve.lt/?rub=1065924810&dat...&id=1093619448

                                      Lietuvos geležinkeliams - 145 metai

                                      "Šiandien Klaipėdoje pirmąkart per visą laikotarpį nuo šalies nepriklausomybės atkūrimo iškilmingai bus paminėta Lietuvos geležinkelininkų diena.

                                      Į uostamiestį atšvęsti savo profesinę šventę bei Lietuvos geležinkelių 145 metų jubiliejų sugužės ne tik geležinkelininkai iš visos Žemaitijos, bet ir gausus būrys garbingų svečių - politikų, verslininkų ir kt.

                                      Beje, šiemet sukanka ir 85-eri metai, kai į reisą išvyko pirmasis lietuviškas traukinys.

                                      Klaipėdos krašto geležinkeliai - jaunesni

                                      Lietuvos geležinkelio istorija prasideda 1859 metais, kai, prabėgus aštuoneriems metams nuo

                                      carinės Rusijos Vyriausybės nutarimo geležinkeliu sujungti tuometinį Petrogradą su Varšuva, buvo pradėta tiesti šio geležinkelio atkarpa Daugpilis - Vilnius - Kaunas - Kybartai (Virbalis). Prabėgus dar ketveriems metams jau buvo atidarytas traukinių eismas iš Petrogrado į Vilnių ir iš jo į Virbalį.

                                      Pirmasis geležinkelis Klaipėdos krašte Vokietijos imperijos valdžios buvo pradėtas tiesti 1872 metais. Po trejų metų juo traukiniai iš Klaipėdos jau riedėjo į Tilžę ir Pagėgius."
                                      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.28, 12:22.

                                      Comment


                                        EEE , bet ten straipsnis 2004 metų....
                                        Paskutinis taisė udrius; 2009.08.28, 13:03.

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Vat kad šiemet prieš 90 metų liepos 6 diena iš Kaišiadorių į Kauną išvyko pirmas Nepriklausomos Lietuvos traukinys tai atvirai šnekant visiems dzin dzilin. Latviai ta proga krūva istorinių knygų ir filmų isleido, o mes atvirai šnekant esam kelmai.
                                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                          Lietuvos geležinkelių pradžią kaip ir forumietis Udrius matau tik 1919 m. Iki tol buvo Rusijos imperijos geležinkelių era.
                                          Ir aš linkęs manyti, kad Lietuvos geležinkelių gimtadienis turėtų būti minima data 1919m. liepos 6d., kada išvyko pirmasis lietuviškasis traukinys iš Kaišiadorių į Radviliškį. Kaip tik šįmet sukako 90 metų, bet apie jokius to minėjimus neteko girdėti, gal nustelbė Lietuvos tūkstantmečio minėjimas ir Valdovų rūmų pristatymas visuomenei? Gal kai kas problemų įžiūrės tame, kad LG gimtadienis sutampa su Lietuvos karaliaus Mindaugo karūnavimu 1253m., tačiau labai norint šias dvi šventes galima apjungti ir turėti išties nacionalinę šventę. Pagaliau reklamos chrestomatija rašo, kad sujunk du populiarius ir gausi dar populiaresnį...
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X