Ban vieną sykį, kitą sykį ir visiems bus viskas aišku
uj, panuli, a jus takis pyktas...
as irgi nemokejau deti nuotrauku beveik metus... su forumieciu pagalba ismokau. beto - nuotraukos kokybe neparodo jos vertes. kartais tinka net ir "mobilkos" nuotraukos, kad papyldyti karstas naujienas (zinoma, atsiradus geresnes kokybes foto, tas paplaukusias nuotraukikes reiktu pasalinti - siuksles garbes nedaro).
as irgi nemokejau deti nuotrauku beveik metus... su forumieciu pagalba ismokau. beto - nuotraukos kokybe neparodo jos vertes. kartais tinka net ir "mobilkos" nuotraukos, kad papyldyti karstas naujienas (zinoma, atsiradus geresnes kokybes foto, tas paplaukusias nuotraukikes reiktu pasalinti - siuksles garbes nedaro).
Pritariu. Tam ir reikalingas tvarkytojas, kuris nuspręstų ar konkreti nuotrauka verta šalinimo.
beje, kas zino, kaip yra su rytiniu traukiniu Rudiskes-Vilnius. Kokiu budu jis ryte "atsiranda" Rudiskese, jei nei vakare, nei ryte nera reiso is Vilniaus?
as irgi nemokejau deti nuotrauku beveik metus... su forumieciu pagalba ismokau. beto - nuotraukos kokybe neparodo jos vertes. kartais tinka net ir "mobilkos" nuotraukos, kad papyldyti karstas naujienas (zinoma, atsiradus geresnes kokybes foto, tas paplaukusias nuotraukikes reiktu pasalinti - siuksles garbes nedaro).
Na taip, nors taisykles kuria žmonės, bet net ir geriausiai sukurtos taisyklės turi turėti išimčių, nes ne visi atvejai būna vienodi... Dėl piktumo, tai nesu piktas, tik tokį vaidinu o šiaip tai griežtas esu kartais
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
beje, kas zino, kaip yra su rytiniu traukiniu Rudiskes-Vilnius. Kokiu budu jis ryte "atsiranda" Rudiskese, jei nei vakare, nei ryte nera reiso is Vilniaus?
Sveiki,ka daro Lietuvos Geležinkeliai Tiesimo Instruktura?Nes jau antrą kartą nuvažiavo į Turmanta,šiandien,o buvo jinai ir pries kokias 2 savaites...Man neaišku nejaugi daris antra kelia del kroviniu.Nes čia siaip kažkas vyksta...Atvažuokit pamatysit.
Sveiki,ka daro Lietuvos Geležinkeliai Tiesimo Instruktura?Nes jau antrą kartą nuvažiavo į Turmanta,šiandien,o buvo jinai ir pries kokias 2 savaites...Man neaišku nejaugi daris antra kelia del kroviniu.Nes čia siaip kažkas vyksta...Atvažuokit pamatysit.
Pafotkink ir idek foto. O del kokiu kroviniu antras kelias tavo nuomone?
teisybe, ryte tai i Vilniu, bet ar ne geriau butu buve palikt vakare tuos kelius iki Rudiskiu ir ten pernakvojus ryte judeti link sostines? Matyt "grietinelei" pasirode kitaip...
tamsta apsiimi apnakvindint masinista su padejeju Rudiskese? saugot traukini per nakti? sumoket naktiniu tarifu masinistui ir padejejui uz ta laika, kuri jie praleidzi, laukdami ryto? jei visa tai padarytum, manau, is LG puses kliuciu nebeliktu. traukinukas nakvotu Rudiskese.
P.S. pamirsau prie komandos ir kontrolieriu priskaiciuot.
P.S.S. kazkur forume apie tai buvo rasyta. tik nebeatkasu, kur, tai atkartojau savais zodziais.
zinau visa tai, bet juk tokie variantai yra Varenoje, Ignalinoje, tad tai tikrai nebutu naujiena
viskas skaiciuojama, tada paliekamas pigesnis variantas. gal tamstos minetose stotyse yra kur apnakvyndinti zmones, gal del didelio atstumo neapsimoka varinet traukinuko...
pries keleta metu is Klaipedos i Silute dyzeliukas isvaziuodavo apie 4 val ryto. budavo kontrolierius ir 0-2 keleiviai. uztat vaziuojant atgal prisirinkdavo ju pilni 4 vagonai (didele dalis sedimu vietu budavo uzimta jau Silutej, Priekulej ilipe jau stovet turedavo). jo neapsimokedavo laikyti per nakti Silutej, nors stotyje ir buvo patalpu nakvynei. turbut tas pats yra ir su Rudiskemis.
P.S. jei valstybe butu kompensavusi visus bilietus su nuolaida, tai Klaipedos - Silutes ruozas butu buves labai pelningas - daugiau nei puse keleiviu sudare moksleiviai ir pensininkai.
Naujienos
2009-07-10 AB „Lietuvos geležinkeliai“ ruošiasi patys vežti krovinius į Latviją
AB „Lietuvos geležinkeliai“, sumažėjus krovinių srautui iš Rusijos bei kitų NVS ir Rytų šalių, ieško naujų sprendimų padidinti savo vykdomų pervežimų apimtį.
Bendrovės vadovybė neseniai Šiauliuose vykusiame susitikime su Latvijos geležinkelių atstovais svarstė galimybę vežti krovinius iš mūsų šalies į Latviją bei tranzitu į Estiją ir Rusiją, panaudojant AB „Lietuvos geležinkeliai“ lokomotyvus „Siemens ER 20 CF“ bei 2M 62M. Artimiausiu laiku pastarųjų mašinistai laikys saugaus eismo egzaminus Latvijos valstybinėje geležinkelių techninėje inspekcijoje.
Comment