naaaa...
Paskaitau čia, tai dalis rašytojų truputį vaikų darželį daro.
Tekę važinėti traukiniais po Norvegiją, Didžiają Britaniją bei Lietuvą (po visur nemažai). Prašau, nepasakokite, kaip čia pas mus blogai su traukiniais. Tokie pat barškantys traukiniai toj pačioj Anglijoje važinėja ir niekas dėl to galvos nesuka. Važinėja traukiniais, kurie sausakimši, keleiviams vietos mažai, ir vistiek moka didelius pinigus. Pas mus erdvūs, tušti, pigūs, ir vistiek visi tik burba.
Taip, Britanijoje ar Norvegijoje patys vagonai geriau izoliuoja garsą. BET TAI VISKAS. Daugiau privalumų? Aš jų neįžvelgiu. Nešnekant apie Londono Undergroundą (kurį lygint nu nebent su traukiniais Lietuvoje prieš 15 metų bei darant išimtį bene vienintelei Jubilee linijai), tie patys traukiniai ten važinėdami dreba ir barška taip kaip ir pas mus. Galbūt seniai su lietuviškais važiavot? Pavažiuokit dabar, o dar atnaujinus vagonų parką...
Visi akcentuoja greitį. O pasakykit, koks po velnių skirtumas? Traukinys, važiuodamas 120 ir 160, kiek ten minučių sutaupo? OK, Britanijoje jie važinėja greičiau (SouthWest Trains traukinukai Siemens Desiro iki 160 važinėja, Virgin iki 200), bet ar žinot kiek su ekspresu užtrunka nuvažiuot 60 mylių? 1h20. Dėl to, kad stotyse stovi po kelias minutes, o ir atvažiavus į kokį Londoną tenka laukti perono. Tai ar jau mūsų per 1h nuvažiuojantys traukiniai vln-kns labai jau blogi? Žvelkit plačiau, čia ne žaislai, ne greitis traukinio svarbu, svarbu kelionės patogumas, laikas, kaina. Ir jau net dabar manau nebėra priežasčių skųstis traukiniais, „nes ten geriau“.
Nors aišku, kaimyno veja visada žalesnė. Bet visgi, gal buvot Estijoje traukinių stoty ar traukiniu važiavę? :-)
naaaa...
Paskaitau čia, tai dalis rašytojų truputį vaikų darželį daro.
Tekę važinėti traukiniais po Norvegiją, Didžiają Britaniją bei Lietuvą (po visur nemažai). Prašau, nepasakokite, kaip čia pas mus blogai su traukiniais. Tokie pat barškantys traukiniai toj pačioj Anglijoje važinėja ir niekas dėl to galvos nesuka. Važinėja traukiniais, kurie sausakimši, keleiviams vietos mažai, ir vistiek moka didelius pinigus. Pas mus erdvūs, tušti, pigūs, ir vistiek visi tik burba.
Taip, Britanijoje ar Norvegijoje patys vagonai geriau izoliuoja garsą. BET TAI VISKAS. Daugiau privalumų? Aš jų neįžvelgiu. Nešnekant apie Londono Undergroundą (kurį lygint nu nebent su traukiniais Lietuvoje prieš 15 metų bei darant išimtį bene vienintelei Jubilee linijai), tie patys traukiniai ten važinėdami dreba ir barška taip kaip ir pas mus. Galbūt seniai su lietuviškais važiavot? Pavažiuokit dabar, o dar atnaujinus vagonų parką...
Visi akcentuoja greitį. O pasakykit, koks po velnių skirtumas? Traukinys, važiuodamas 120 ir 160, kiek ten minučių sutaupo? OK, Britanijoje jie važinėja greičiau (SouthWest Trains traukinukai Siemens Desiro iki 160 važinėja, Virgin iki 200), bet ar žinot kiek su ekspresu užtrunka nuvažiuot 60 mylių? 1h20. Dėl to, kad stotyse stovi po kelias minutes, o ir atvažiavus į kokį Londoną tenka laukti perono. Tai ar jau mūsų per 1h nuvažiuojantys traukiniai vln-kns labai jau blogi? Žvelkit plačiau, čia ne žaislai, ne greitis traukinio svarbu, svarbu kelionės patogumas, laikas, kaina. Ir jau net dabar manau nebėra priežasčių skųstis traukiniais, „nes ten geriau“.
Nors aišku, kaimyno veja visada žalesnė. Bet visgi, gal buvot Estijoje traukinių stoty ar traukiniu važiavę? :-)
Jo, teko vaikštinėti apie Tartu geležinkelio stotį. Vaizdelis kaip čia pasakius. Stotis apšepus kaip reta iš išorės, o vidų įeiti neįmanoma, nes viskas užkalta.
Jo, teko vaikštinėti apie Tartu geležinkelio stotį. Vaizdelis kaip čia pasakius. Stotis apšepus kaip reta iš išorės, o vidų įeiti neįmanoma, nes viskas užkalta.
Būtent! Prieš kelerius metus, regis 2004-aisiais, teko važiuot estų traukiniais. Supranti, kad reikia vertinti tai, kas padaryta Lietuvoje: nekalbu apie Pärnu traukinių stotį, kuri ten tai krūmuose stovintis apleistas angaras, bet ir Talino stotis tragiška. O ir visa estiškų geležinkelių privatizavimo istorija tai tinka viso labo kategorijai „taip daryti nereikia“.
Su atitinkamu kainu suoliu galetu pakilt ir kokybe, bet kur tau...Toks vaizdas kad Nikas Rusijos laukia kaip didziausio draugo...ar gelbetojo
Neseniai važiavau traukinuku, visai smagu. Kokybės trūkumai teliko keli: norėtųsi komfortiškesnių vagonų (tylesnių, "minkštesnių"), patogesnio įlipimo į traukinius, informatyvesnės sistemos (litrail.lt), dažnesnių maršrutų. Bet visos šitos bėdos, išskyrus nepatogų įlipimą, vos per kelis metus turėtų būt bent iš dalies išspręstos.
Iš tikrųjų "pustuščiai traukiniai" tai mitas. Aišku buna, kad žmonių nedaug, bet pvz. GB irgi ne visi traukiniai sausakimši. Ir nors kainos bus nežymiai pakeltos, nuo to keleivių žymiai nesumažės, galu gale daugelyje vietovių traukinys yra monopolininkas. Todėl vargu, kad LG nuo to nukentėtų, ju TEO irgi kelia kaštus ir nieko, daugelis naudojasi(nors mano šeima perejo prie mobilaus ryšio). O po keliu metu geležinkeliai tikrai, manau, tureėtų atsigauti.
Comment