Parašė Perfect
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąDėl geležinkelių ir LNK projekto tai tikrai gera iniciatyva, man labai patiko O dėl Kauno apskrities viešojo transporto tinklapio kokia nuomonė? Informacija dar ne visa sukelta, bet naujienos ir esami tvarkaraščiai jau reguliariai atnaujinami.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąĮspūdinga . Matosi, kad iš širdies padarytas. Labai daug informacijos.
Tinklapis kaunastrans.kde.lt skirtas ne tik Kauno apskrities viešojo transporto keleiviams, kaip gali atrodyti, bet mes bandome suburti ir visus viešojo transporto entuziastus (tiek kelių, tiek geležinkelių transporto), tam esame sukūrę forumą ir fotogaleriją. Žinoma, viso to įvertinimas būtų tinklapio lankytojų aktyvumas (reikia, kad užsiregistruotų, nes kitaip negali bendrauti forume ir rašyti komentarų po kiekvienu pranešimu naujienų skiltyje).
Taip pat minėtame tinklapyje skatinamas keleivių ir entuziastų aktyvumas dėl to, kad jie reikštų pastabas ir idėjas, kaip tobulinti viešąjį transportą. Ten mintys bus išklausytos ir pasieks su viešuoju transportu dirbančių asmenų ausis, kurie gali inicijuoti pokyčius.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.06.01, 22:50.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ar dar gyvuoja konteinerių traukinys „Merkurijus“?
Sveikata,
pasidarė smalsu, gal kas žino ar gyvuoja Greitasis konteinerių traukinys „Merkurijus“, kuris kursuoja iš Klaipėdos į Maskvą?
Skaičiau, kad jis nenusisekęs, įdomu kodėl. Gal turite info ar bus kitas traukinys?
Cituoju Dailydka:
"S. Dailydka teigia, kad šis traukinys- ne vienintelis projektas šiais metais. Numatoma vietoje nesusisekusio "Merkurijaus" paleisti kitą šaudyklinį traukinį Maskva-Vilnius, kuriuo krovinius iš įvairių Europos įmonių galėtų gabenti Rusijos verslininkai."
Comment
-
Tarp Klaipėdos ir Vilniaus – šaudyklinis traukinys
Pasak AB „Lietuvos geležinkeliai“ Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojo plėtrai Sauliaus Stasiūno, svarbiausias nūdienos transportininkų uždavinys – kuo optimaliau išnaudoti visas transporto rūšis, pasirenkant tinkamiausias bei geriausiai optimizuojančias vežėjų išlaidas. „Naujojo projekto naudą turėtų pajusti visos krovinius eksportuojančios bei importuojančios bendrovės. Pasirašytoji sutartis sudarys galimybes sujungti krovinių gabenimą jūra, geležinkeliu ir automobilių transportu, taip klientams pasiūlant didesnę pasirinkimo laisvę“, - kalbėjo S. Stasiūnas. Projektą įgyvendinti ketinama pradėti balandžio pradžioje.
Daugiau >>
Transporto pasauliswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTarp Klaipėdos ir Vilniaus – šaudyklinis traukinys
Pasak AB „Lietuvos geležinkeliai“ Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojo plėtrai Sauliaus Stasiūno, svarbiausias nūdienos transportininkų uždavinys – kuo optimaliau išnaudoti visas transporto rūšis, pasirenkant tinkamiausias bei geriausiai optimizuojančias vežėjų išlaidas. „Naujojo projekto naudą turėtų pajusti visos krovinius eksportuojančios bei importuojančios bendrovės. Pasirašytoji sutartis sudarys galimybes sujungti krovinių gabenimą jūra, geležinkeliu ir automobilių transportu, taip klientams pasiūlant didesnę pasirinkimo laisvę“, - kalbėjo S. Stasiūnas. Projektą įgyvendinti ketinama pradėti balandžio pradžioje.
Daugiau >>
Transporto pasaulis
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTarp Klaipėdos ir Vilniaus – šaudyklinis traukinys
Pasak AB „Lietuvos geležinkeliai“ Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojo plėtrai Sauliaus Stasiūno, svarbiausias nūdienos transportininkų uždavinys – kuo optimaliau išnaudoti visas transporto rūšis, pasirenkant tinkamiausias bei geriausiai optimizuojančias vežėjų išlaidas. „Naujojo projekto naudą turėtų pajusti visos krovinius eksportuojančios bei importuojančios bendrovės. Pasirašytoji sutartis sudarys galimybes sujungti krovinių gabenimą jūra, geležinkeliu ir automobilių transportu, taip klientams pasiūlant didesnę pasirinkimo laisvę“, - kalbėjo S. Stasiūnas. Projektą įgyvendinti ketinama pradėti balandžio pradžioje.
Daugiau >>
Transporto pasaulis
Comment
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
E. Masiulis: Azijos krovinių srautus į Europą padidintų naujas konteinerinis traukinys
Birželio 2 d. susisiekimo ministras Eligijus Masiulis susitiko su Kazachstano Respublikos nepaprastuoju ir įgaliotuoju ambasadoriumi Galimžanu Koišybajevu (Galymzhan Koishybayev) ir aptarė Lietuvos bei Kazachstano bendradarbiavimo transporto srityje perspektyvas.
"Lietuvos ir Kazachstano bendri veiksmai plėtojant tranzitinį transportą gali sudaryti geras prielaidas platesniam Europos ir Azijos šalių bendradarbiavimui transporto srityje", – sakė ministras E.Masiulis, pristatydamas Susisiekimo ministerijos įgyvendinamus tarptautinius transporto infrastruktūros plėtros projektus.
Pasak E. Masiulio, Lietuvos ir Kazachstano transportininkų glaudus bendradarbiavimas padėtų plėtoti tarptautinius transporto koridorius, einančius per Eurazijos šalis, ir sukurtų geras perspektyvas jų krovinių srautams didėti. Lietuvos patogi geografinė padėtis suteikia jai galimybes užtikrinti palankias tranzito sąlygas Kazachstano ir kitų Azijos šalių kroviniams keliauti per Klaipėdos jūrų uostą į Skandinaviją ir Vakarų Europą. Šiuo tikslu reikėtų išplėsti mišraus vežimo traukinio "Vikingas" maršrutą, susiejant jį su Azijos tarptautiniu transporto koridoriumi TRACECA. "Siekiant pagreitinti jūsų krovinių patekimą į Vakarų šalis, siūlytume paleisti tiesioginį konteinerinį traukinį maršrutu Lietuva–Kazachstanas–Lietuva",– Kazachstano ambasadoriui sakė susisiekimo ministras E. Masiulis. Susitikimo dalyviai sutarė, kad šiai galimybei išnagrinėti būtina sudaryti dvišalę darbo grupę.
Kazachstano ambasadorius G. Koišybajevas, pristatęs šalies transporto prioritetus ir siekius, savo ruožtu išsakė Kazachstano transportininkų norus mokytis Lietuvoje jūrų verslo, europietiškų technologijų bei kitų transporto verslo naujovių. "Mes planuojam vykdyti programą "Ėjimas į Vakarus",– teigė ambasadorius. Todėl, pasak jo, dabartinis Kazachstano transporto sektoriaus prioritetas – tranzitinio transporto į Vakarus plėtra.
Apie tai bus diskutuojama ir Lietuvos inicijuojamame Azijos bei Europos šalių transporto verslo forume Vilniuje spalio 19 d., į kurį susisiekimo ministras E. Masiulis pakvietė ir Kazachstano valstybės institucijų bei verslo atstovus. Pasaulinio forumo tikslas – sukurti bendrą Eurazijos šalių transporto bendradarbiavimo viziją ir deramai pasirengti Europos ir Azijos prekybinių ryšių plėtrai. Tam būtina subalansuota ir tvari tarpkontinentinė transporto sistema, sukurta ir palaikoma Europos bei Azijos šalių ministrų lygiu.
Šaltinis: http://www.kelias.net/10033.htmlI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Investicijos
Antradienį AB „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė 15 mln. eurų (51,75 mln. litų) paskolos sutartį su Šiaurės investicijų banku. Dešimčiai metų imama paskola bus skirta transeuropinio, sujungiančio Ukrainą ir Baltarusiją su Baltijos valstybėmis, bei Talinas – Ryga – Kaliningradas geležinkelių koridorių modernizavimui.
Šaltinis bei plačiau žr: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=22562622
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/
Pagyvensim, pamatysim kaip ten bus su keleiviniais traukiniais į Taliną, Rygą.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.09, 18:13.
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąO kur cia randasi tos linijos? nejau ties naujus kelius kurnors?
Comment
-
Išvažiuojamame posėdyje aptartos „Lietuvos geležinkelių“ problemos
http://www.balsas.lt/naujiena/295466...etuva-politika
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąIšvažiuojamame posėdyje aptartos „Lietuvos geležinkelių“ problemos
http://www.balsas.lt/naujiena/295466...etuva-politika
dailydka su Ligeika jau nezino kaip siknas siltai kitais budais islaikyti...Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimągeriausia zinia, kad vel bus mokamas minimalus atlyginimas.
dailydka su Ligeika jau nezino kaip siknas siltai kitais budais islaikyti...
„Negana to, „Lietuvos geležinkeliai“, - sakė ministerijos sekretorė, - moka didelį akcizo mokestį už šilumvežių naudojamą kurą, o tas mokestis nueina į autokelių fondą. Galvojama, kad panašų fondą reikėtų įkurti geležinkeliui ir tuos pinigus būtent jo infrastruktūrai naudoti“.
Geležinkeliai turi dengti visas išlaidas iš savo uždirbtų lėšų, kur teisybė?Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.10, 23:19.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąMane tai pritrenkė:
„Negana to, „Lietuvos geležinkeliai“, - sakė ministerijos sekretorė, - moka didelį akcizo mokestį už šilumvežių naudojamą kurą, o tas mokestis nueina į autokelių fondą. Galvojama, kad panašų fondą reikėtų įkurti geležinkeliui ir tuos pinigus būtent jo infrastruktūrai naudoti“.
Geležinkeliai turi dengti visas išlaidas iš savo uždirbtų lėšų, kur teisybė?
Siuo metu nera prasmes ikurti fondo, is kurio lokomotyvu kuro akcizas eitu infrastukturos islaikymui. Bent jau grazinti akciza gelezinkeliams galetu.
Taciau 2011 metais planuojamas infrastrukturos ir pervezimu atskyrimas. Tada akcizo rinkimo klausimas i gelezinkeliu infrastrukturos fonda nusvinta kitoje sviesoje.
Atskiras klausimas del kuro akcizo - imoniu lokomotyvai, kurie dirba tik imones kelyne.Paskutinis taisė Al1; 2009.06.12, 19:13.
Comment
-
Įdomus straipsnis. o antraštė tiesiog rėkianti:
http://simonas.bartkus.lt/blog/2009/...iskas-klaidas/
Comment
Comment