Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Siemens Rodyti pranešimą
    Tai gal bus tiesiamas antras kelias Vilnius-Turmantas? nes ,kad dar greičiau važuotu greitasis traukinis Vilnius-Sankt-Peterburgas.
    Ir kiek tu manai antrasis kelias sutrumpintu kelione ?? 10 min ? =]

    Comment


      Beje gal kas zino ar nepaduso vienas is musu dviauksciu ? nes 5adieni turejes isvykti 16:30 taip ir neatvyko ir kiti traukiniai is/i N.V. velavo minimum 40min, o dviauksti su nuleistu pantografu ir prikabinta prie manevrinio (ČME3) pastebejau N.V. stotyj
      Paskutinis taisė BastA-7; 2009.05.19, 21:14.

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        O tai dar nežinai? Tigi RailBaltica bus dvikelis, einantis iš Lenkijos pro Kauną, Vilnių, Nemenčinę ir Turmantą, elektrifikuotas geležinkelis. Jau deramasi dėl supergreitų traukinių Sapsan pirkimo (tokie jau važiuoja Rusijoje, pasiekia iki 250km/h greitį).
        Girdejau kad ju depa planuojama irengti Turmante

        Comment


          Parašė Siemens Rodyti pranešimą
          Girdejau ,kad nebus Vilnius-Turmantas traukiniu?liks tik Vilnius-Ignalina tiesa tai?
          Jei rimtai tai pasimelsk pries miega kad isvis nepadarytu privaziuojamo kelio iki Turmanto nuo Duksto nes pats minejai kad kalbos sklinda kad traukiniai iki Ignalinos vaziuos
          Paskutinis taisė Darius555; 2009.05.19, 21:44.

          Comment


            Parašė Siemens Rodyti pranešimą
            Girdejau ,kad nebus Vilnius-Turmantas traukiniu?liks tik Vilnius-Ignalina tiesa tai?
            Mažiau pletkų klausyk. Geriau visada pasitikrink www.litrail.lt
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              o tai kada bus visi darbai pradeti daryt?

              Comment


                Gal galit turmanto stoties foto ideti?Iš kur jus žinot ,kad turmantas bus depas?visai idomu man,iš kur sita info gavote?Ir ,kad ties antra kelia?Ir beto kas savaite čia važineja LG komisija.
                Paskutinis taisė Siemens; 2009.05.20, 21:28.

                Comment


                  Gal žinote koks čia dabar traukinis kiekviena vasara kažkur birželio-liepos men atvažuoja iš turmanto puses su 12 melynu vagonu su žmonemis,bet lokomotyvas lietuvos TEP-60.ir sustoja Dūkšto stoti pastovi 20-30min ir važuoja į vilniaus puse?
                  Paskutinis taisė Siemens; 2009.05.21, 20:17.

                  Comment


                    Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                    Gal žinote koks čia dabar traukinis kiekviena vasara kažkur birželio-liepos men atvažuoja iš turmanto puses su 12 melynu vagonu su žmonemis,bet lokomotyvas lietuvos TEP-60.ir sustoja Dūkšto stoti pastovi 20-30min ir važuoja į vilniaus puse?
                    Turistinis.

                    Comment


                      Gal kas žino, kada pradės važinėti abudu dviaukščiai traukiniai vienu metu?
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment


                        Tai jie pradeda jau nuo sio menesio 31 dienos. www.litrail.lt (tvarkarasciai)
                        ir kiek pastebejau vaziuoja net 7 kartus per diena (i viena puse). Kelios dienos teliko.
                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                        Comment


                          Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                          Tai jie pradeda jau nuo sio menesio 31 dienos. www.litrail.lt (tvarkarasciai)
                          ir kiek pastebejau vaziuoja net 7 kartus per diena (i viena puse). Kelios dienos teliko.
                          Teko pašifruot visą tą tvarkaraštį, bet seka mintis, kad po kelių dienų septyni maršrutai vienon pusėn bus min. antra klase, o tai reiškia, matyt, arba dviaukštis, arba jam "pagedus" - senasis riedmuo
                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                          Comment


                            Parašė praetor Rodyti pranešimą
                            Teko pašifruot visą tą tvarkaraštį, bet seka mintis, kad po kelių dienų septyni maršrutai vienon pusėn bus min. antra klase, o tai reiškia, matyt, arba dviaukštis, arba jam "pagedus" - senasis riedmuo
                            Tai zinoma. Bet kokiu atveju, norint normaliai aptarnauti marsruta, reikia tureti ir rezerva. Koks rezervas gali buti, jei yra tik du traukiniai? Nebent paleisti viena, o kita laikyto depe. Tuo tarpu tvarkarastis toks, jog reikalingi du traukiniai. Taigi, vienam is ju sugedus, teks leisti modernizuota ER9M. Ir tikrai bus dienu, kai abu dviauksciai stoves depe...

                            Comment


                              Net nezinau, į kokią temą buvo geriau rašyti.

                              Pirmasis pasaulyje komerciškai pavykęs magistralinis šilumvežis pagal J. V. Lomonosovo projektą.

                              Ю^э-001 (raidė э viršutiniame indekse, vėliau Э^эл-2) užsakytas Vokietijoje 1922 gruodžio 15 d., Hohenzollern gamykloje Diuseldorfe. Tačiau projektavimas prasidejo 1923 liepos 8 d. (buvo pakeistas gamintojas - į Esslingen firmą).
                              Projektavimo darbuose Vokietijoje dalyvavo tarybiniai specialistai. Rėmas, elektros varikliai ir kt. buvo suprojektuoti panaudojant vokiečių turimą elektrovežių projektavimo ir gamybos patirtį. Dyzelinis - povandeninio laivo, MAN firmos. Elektros varikliai - šveicariški Brown-Boveri, skirti elektrovežiams. Taip pat panaudotas šios šveicarų firmos generatorius. Pagrindine technine problema tapo galingas didelis aušintuvas. Dėl ir taip didelės šilumvežio masės aušintuvas buvo sumontuotas tenderyje.

                              1924 buvo pagamintas ir išbandytas. Nustačius trūkumus, atlikta modernizacija. 1924 gruodžio 13 d. buvo išardytas ir išsiųstas 1435 mm vėže į Daugpilį. Čia buvo perstatytas ant 1524 mm vėžės savo vežimėlių, surinktas ir išbandytas dalyvaujant specialistams iš TSRS, Vokietijos, Lenkijos ir Latvijos. Po to išvažiavo į Maskvą (1925 sausį). 1926-31 m. traukė prekinius traukinius. 1928 m. buvo modernizuotas - sumontuoti nauji efektyvūs aušintuvai ir atsisakyta tenderio su aušintuvais.
                              1931 m. perduotas į Ašchabadą. Nurašytas 1954 m.


                              Kodėl aš apie šį šilumvežį rašau čia? Todėl kad jis buvo transportuojamas per Vilniaus krašta, tuo metu okupuotą Lenkijos. Savotiškas istorijos prisilietimas. Juk tai pirmasis pasaulyje komerciškai pavykęs magistralinis šilumvežis su elektrine pavara. Galbūt apie šio šilumvežio transportavimą per Vilnių rašė to meto (1924 gruodžio pab. - 1924 m. sausio pradž.) Vilniaus spauda.
                              Nors amerikonai savinasi visą šilumvežių sukūrimo garbę sau, jie tiesūs tik iš dalies. Jų šilumvežiai su elektrine pavara sukurti anksčiau už tarybinius, bet buvo nepavykę. Iki 1924 m. amerikonai buvo sukurę tik komerciškai pavykusį mažesnės galios manevrinį šilumvežį su elektrine pavara.
                              Paskutinis taisė Al1; 2009.05.29, 18:05.

                              Comment


                                Gal kas zinote ar sestadieni ryte i Rokiski vaziuos RA2 ar D1?

                                Comment


                                  Vaizdelis Palemone

                                  Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                  Siandien ~15.50val buvo Kupiskyje uzmatytas RA2 vaziuojantis i Rokiskio puse. Svieslenteleje dege uzrasas "Rokiskis". Tuo laiku jis turejo Kupiskyje prasilenkti su D1 vaziuojanciu i Siaulius. Idomu kokiu tikslu keliavo i Rokiski. Variantas, kad vaziuos rytoj is ryto i Siaulius atkrenta nes vaziuoja traukinys, kuris nuvaziuoja i Rokiski vakare ir pernakvojes ryta grizta. Gal su nauju tvarkarasciu paleis RA2 marsrutu Rokiskis-Siauliai. Tai manau buvo siandien masininstu susipazinimas su keliu.
                                  Įdomesnį atsitikimą mačiau gegužės 29 d. apie 14:20 h. Palemono stotyje.
                                  Panašiu laiku ne kartą esu stebėjęs dviejų Rusijos keleivinių traukinių prasilenkimą būtent šioje stotyje: Nr 79 S.Peterburgas-Kaliningradas ir Nr 80 Kaliningradas-Sankt.Peterburgas. Taip būna nelyginėmis mėnesio dienomis, vasarą taip gaunasi kasdien. Panašu, kad pagal naują tvarkaraštį nuo gegužės 31 d. prasilenkimas gausis taip pat Palemone, nors 80-asis iš Kybartų link Vilniaus išvyks keliomis minutėmis vėliau. Penktadienį Palemone traukinį, važiuojantį iš Kaliningrado į Sankt.Peterburgą išgirdau ir pamačiau būdamas prie S.Nėries muziejaus. Kol nuėjau iki geležinkelio stoties, užlipau ant pėsčiųjų viaduko, praėjo kelios minutės. Stotyje ant kelio, kuris yra pagrindinis važiuojant iš Vilniaus į Kauną, pravažiavęs šviesoforą su įjungtu „baltos-mėnulio“ spalvos signalu stovėjo prekinis traukinys. Pasigedau traukinio Sankt.Peterburgas-Kaliningradas. Bet netrukus nuo „Palemono keramikos“ pusės pasirodė raudonas traukinio priekio siluetas. Pagalvojau, kad tai TEP 60 arba TEP 70. Bet apsigavau...
                                  Nuo Vilniaus pusės artėjo elektrinis traukinys. Pagal iki rytojaus dienos galiojantį tvarkaraštį tokiu laiku į Kauną traukinio nėra (artimiausias – beveik už valandos). Kai ER9M (modernizuotas) priartėjo, švieslentė rodė „Naujoji Vilnia“. Traukinys sustojo. Keleivių nebuvo, tik pirmame vagone sėdėjo vienas mėlyną-oranžinę aprangą vilkintis geležinkelio darbuotojas.
                                  Dirstelėjęs į Kauno pusę, jau pamačiau atidarytą šviesoforą (du geltoni, viršutinis mirksi) ir ... nuo Kauno atvažiuojantį kitą elektrinį traukinį.
                                  Tas jau nemodernizuotas, o trafaretas (jau ne švieslentė) rodė „Kaunas“. Tas elektrinis traukinys taip pat sustojo.
                                  Mašinistai(ir jų padėjėjai, konduktoriai) susikeitė traukiniais. Tas kitas geležinkelininkas taip pat perlipo. Traukinys link Kauno pajudėjo tuoj pat, o važiuoti link Vilniaus besiruošiantis mašinistas dar atlikinėjo kažkokius bandymus, kažkokius perjunginėjimus...
                                  Taigi, Palemono geležinkelio stotyje susitiko du ne pagal tvarkaraštį važiavę tušti elektriniai traukiniai... Jų „pasivažinėjimo“ tikslai liko nežinomi.
                                  Paskutinis taisė Vitas; 2009.05.29, 22:25.

                                  Comment


                                    labai gerai kad vaziuos RA2. foto reiks padaryt

                                    Comment


                                      rytoj i rokyski su ra2
                                      Paskutinis taisė VICIOKAS; 2009.05.30, 12:19.

                                      Comment


                                        Nuo birželio 6 d. kiekvieną šeštadienį per LNK televiziją bus rodomas bendras LNK ir "Lietuvos geležinkelių" projektas, kuriame bus rodomi filmuoti reportažai iš kelionių traukiniu Lietuvoje.
                                        Šeštadieniais 19 val. per LNK.

                                        Kauno apskrities viešasis transportas
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Nuo birželio 6 d. kiekvieną šeštadienį per LNK televiziją bus rodomas bendras LNK ir "Lietuvos geležinkelių" projektas, kuriame bus rodomi filmuoti reportažai iš kelionių traukiniu Lietuvoje.
                                          Šeštadieniais 19 val. per LNK.

                                          Kauno apskrities viešasis transportas
                                          Labai gera iniciatyva

                                          Comment

                                          Working...
                                          X