Parašė RAW
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąJei būčiau mašinistas ir turėčiau galimybę pasirinkti tarp BS'o ir Siemens'o-už jokius pinigus nesirinkčiau Siemens.
Comment
-
Nežinau, man aplamai rusiški riedmenys jau įaugo į kraują, gal dėl to, kad kiekvieną dieną su jais dirbu, nors ir netiesiogiai, šalia važinėja, bet kartu asocijuojasi su nostalgija, galia. O BS'ą pamačius, ir dar tiuninguotą... Kažkas jame yra tokio, kas traukia labiau: dizainas, dydis. BS'as, tarsi naujos kartos šilumvežių 'tėvas'.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNa ką - keleiviniai traukiniai Lietuvoje, panašu, greitai gali tapti egzotika
Traukinių maršrutai gali sutrumpėti
http://www.lrt.lt/news.php?strid=5042&id=5203486
Tomas Kavaliauskas, Jevgenijus Bardauskas
LTV naujienų tarnyba
„Lietuvos geležinkeliai“, iš keleivių vežimo patiriantys šimtus milijonų nuostolių, siūlo trumpinti ir net uždaryti kai kuriuos maršrutus.
„Lietuvos geležinkeliai“ jau nuo liepos 1 d. siūlo nebevežti žmonių geležinkeliu iš Šiaulių per Radviliškį į Rokiškį. Esą pernai traukiniais šiuo maršrutu važiavo nedaug žmonių, o lygiagrečiai einantis kelias nurungia traukinius.
„Lietuvos geležinkeliai“ kitus maršrutus siūlo trumpinti. Kai kuriais maršrutais traukiniai važiuotų rečiau, būtų stojama tik pagrindinėse stotelėse.
„Kai kurie maršrutai – ryškiai sezoniniai. Turistai važiuoja vasaros metu, todėl yra poreikis stoti beveik visose stotelėse. Žiemą būtų galima stoti tik didžiausiose miestuose“, - teigia Dalijus Žebrauskas, „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos diktoriaus pavaduotojas komercijai.
Susisiekimo ministerija, viena iš pagrindinių „Lietuvos geležinkelių“ valdybos narių, tvirtina ieškanti galimybių, kad maršrutai liktų, bet raginamos ir savivaldybės prisidėti, kad žmonės iš atokesnių vietų būtų pavežami iki didesnių stočių, o moksleiviai visada pasiektų mokyklas. Neatmetama, kad jei maršrutai liktų, tektų kelti bilietų kainas.
„Jeigu valstybė apsisprendžia remti šitą transporto rūšį, dotuoti tuos nuostolius, nereikėtų didinti bilietų kainų, bet jei valstybė sprendimo nepriima, reikia palaikyti nuostolingas vietas, maršrutus, tai gali tekti ir didinti“, - sako susisiekimo viceministras Arūnas Štaras.
Pernai „Lietuvos geležinkeliai“ patyrė daugiau nei 125 mln. litų nuostolių, o iš vhttp://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=423&page=119alstybės tegavo 26 mln. litų kompensaciją. Šiemet ji sieks vos 5 mln. litų.
Dar prie to paties:
„Lietuvos geležinkeliai“ ir savivaldybės ieškos būdų keleivių vežimui optimizuoti
http://www.transp.lt/Default.aspx?El...ArticleID=5963
Savivaldybes nepajegios net savo autobusu parku islaikyti. Manot, jos rems nuostolingus traukiniu marsrutus? Jau verciau paleis autobusa. O kai kur ir jo net nereikes leisti - i Silute, Mazeikius. Kelis metus traukiniai nevazinejo, ir niekas ju labai nepasigedo.
Comment
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąNežinau, man aplamai rusiški riedmenys jau įaugo į kraują, gal dėl to, kad kiekvieną dieną su jais dirbu, nors ir netiesiogiai, šalia važinėja, bet kartu asocijuojasi su nostalgija, galia. O BS'ą pamačius, ir dar tiuninguotą... Kažkas jame yra tokio, kas traukia labiau: dizainas, dydis. BS'as, tarsi naujos kartos šilumvežių 'tėvas'.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąBent jau tie naujesni, pvz ir šitas 080 kiek teko girdėti yra labai neblogi. O tie pirmieji BS'ai, kur važinėja LG tai šioks toks brokas.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąo tas zmogenas, kurio pavarde ant silumveziu - turbut jiems tikrai vertas demesio
http://www.belmagistral.by/modules.p...=print&sid=331
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNet sunku komentuoti. Bėgiai jungia du didmiesčius, o važiuoja nedaug žmonių? Jau pačiam atsibodo įrodinėti, kad reikalinga maršrutą Šiauliai-Rokiškis ne trumpinti, o kaip tik pratęsti iki Rokiškis-Klaipėda. Pastaruoju metu yra keletas reisų Lietuvoje nuimta, vadinasi, bus atlikęs bent vienas dar padoriai atrodantis traukinys, kurį galima paleisti minimu maršrutu, vietoj grafiti apipaišyto proprosenelio D1.
Niekam ne paslaptis, kad savivaldybės pinigų niekada "neturėjo" ir panašu kad krizės akivaizdoje turės dar mažiau. Tačiau nebūtina tiesiogiai dotuoti bėginio transporto. Jau esu rašęs Panevėžio VT temoje, kad jau seniai laikas autobusų stotį iškelti šalia traukinių stoties, į/pro geležinkelio stotį leisti ne tik 6 ir 7 maršruto miesto autobusus, nes dabar atvažiavęs traukiniu į Panevėžį autobusu gali pasiekti tik centrinę, pietinę ir pietrytinę miesto dalis, o didžiausias miegamasis rajonas ir pats ekonominis centras (~ Panevėžio DOWNTOWN) yra vakarinėje dalyje, šalia PC "Babilonas". Dar pridėkime seniai bankrutavusį "Panevėžio maistas" monstrą vos ne pačioje gel. stotyje, galimybė atvykus į Panevėžį tęsti kelionę turistinę/pramoginę siauruku ir t.t...........
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąGirdejau ,kad nebus Vilnius-Turmantas traukiniu?liks tik Vilnius-Ignalina tiesa tai?
Comment
-
Geležinkeliui modernizuoti - 2,21 mlrd. litų
delfi.lt
Per artimiausius keletą metų Lietuvoje bus modernizuojamos transeuropinės reikšmės geležinkelio linijos bei kuriama Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos viešųjų logistikos centrų infrastruktūra. Susisiekimo ministerija praneša, kad iš viso iki 2015 metų numatoma įgyvendinti 24 projektus, kurių bendra vertė – 2,21 mlrd. litų, suteikiama Europos Sąjungos (ES) sanglaudos fondo parama – 1,58 mlrd. litų.
Daugiausiai pinigų - „Rail Baltica“
Pranešime spaudai informuojama, kad tokį ES remiamų valstybės projektų sąrašą patvirtino susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Daugiausia lėšų numatoma skirti ES prioritetiniu pripažintam geležinkelio projektui „Rail Baltica“. Bus suprojektuota nauja europinio standarto 1435 mm pločio geležinkelio vėžė ruože Marijampolė–Kaunas bei modernizuojama „Rail Baltica“ geležinkelio linija ruože Kaunas–Šiauliai.
Šiame ruože planuojama modernizuoti esamą plačiąją vėžę, tiesti antruosius kelius, atnaujinti signalizacijos sistemas stotyse. Iš viso ketinama atlikti darbų už 470,4 mln. litų, iš jų 336 mln. litų sudarys ES parama.
Vilnius-Kaunas - 160 km/val greičiu
Teigiama, kad ES parama padės smarkiai pagerinti susisiekimą viename svarbiausių Lietuvos geležinkelio ruožų – kelyje Vilnius–Kaunas. Šis geležinkelio kelias bus rekonstruojamas jį pritaikant greičiui iki 160 km/val.
Pirmiausia numatoma rekonstruoti ruožą Kaunas–Kaišiadorys. Šiame ruože bus rekonstruojamos geležinkelio linijos, atnaujinami seni tiltai ir pralaidos bei statomi nauji, platinama geležinkelio sankasa, sutvirtinami šlaitai. Taip pat bus įrengiamos kompiuterinės centralizacijos, stotyse ir tarpstočiuose keičiami lauko signalizacijos elementai, atnaujinama visuomenės informavimo sistema.
Darbams Kauno–Kaišiadorių geležinkelio ruože reikės 426,8 mln. litų. Jiems atlikti bus suteikta 304,9 mln. litų ES parama.
Kurs logistikos centrus
Remiant ES bus kuriami Lietuvai, kaip tranzito valstybei, svarbūs Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos viešieji logistikos centrai. Numatoma parengti visų šių logistikos centrų techninę dokumentaciją ir sukurti reikiamą infrastruktūrą – nutiesti privažiuojamuosius geležinkelių ir automobilių kelius, įrengti krovininių automobilių stovėjimo aikšteles, kitus infrastruktūros objektus.
Planuojama, kad trijų viešųjų logistikos centrų steigimo darbai kainuos 307,3 mln. litų, o jiems atlikti bus skiriama beveik 220 mln. litų ES parama.
Be minėtų projektų, taip pat numatoma modernizuoti geležinkelio ruožus keliuose Šiauliai–Klaipėda ir Radviliškis–Pagėgiai, Vilniaus ir Kauno geležinkelio aplinkkelius, įrengti bendrą geležinkelio eismo valdymo centrą, atnaujinti infrastruktūros diagnostikos sistemą.
Šie projektai yra įtraukti į valstybės projektų sąrašą, atitinkantį 2007–2013 metų laikotarpio Ekonomikos augimo veiksmų programos prioriteto „Transeuropinių transporto tinklų plėtra“ priemonę „Transeuropinės reikšmės geležinkelio linijų modernizavimas ir plėtra, reikiamos infrastruktūros sukūrimas viešiesiems logistikos centrams steigti“.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Reikėtų nemažai darbų atlikti ir Klaipėdos-Skuodo-Mažeikių ruože.
Comment
-
Socialdemokratų žurnalas rašo:
"Šiuo metu, kai krinta naftos kaina, susidarė labai palanki situacija
didinti akcizus degalams. Iš šių padidintų įplaukų į biudžetą galima
būtų dotuoti visuomeninį transportą ir nedidinti jo kainų, kurios
miestuose šiuo metu didinamos net pusantro karto".
"Gairės", 2009 m. sausis, 5 psl.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSocialdemokratų žurnalas rašo:
"Šiuo metu, kai krinta naftos kaina, susidarė labai palanki situacija
didinti akcizus degalams. Iš šių padidintų įplaukų į biudžetą galima
būtų dotuoti visuomeninį transportą ir nedidinti jo kainų, kurios
miestuose šiuo metu didinamos net pusantro karto".
"Gairės", 2009 m. sausis, 5 psl.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTai jau tuomet geriau mestų lėšas į infrastruktūros gerinimą - atsiperkamumas nenuginčijamas o ir pinigai nebūtų išmesti balon nuostolių padengimui.
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąTai gal bus tiesiamas antras kelias Vilnius-Turmantas? nes ,kad dar greičiau važuotu greitasis traukinis Vilnius-Sankt-Peterburgas.
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąTai gal bus tiesiamas antras kelias Vilnius-Turmantas? nes ,kad dar greičiau važuotu greitasis traukinis Vilnius-Sankt-Peterburgas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment