Parašė specialistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąIr isvis kyla klausimas ar apsimoka ta linija laikyt nuo N.Vilnios iki Turmanto nes ten vezami vien keleiviai 90%. O stotyse juk dirba budetojai, reikia visa infrastrukura islaikyt ir t.tI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO i pati Turmanta vezami kokie nors kroviniai ar ne?. Ir isvis kyla klausimas ar apsimoka ta linija laikyt nuo N.Vilnios iki Turmanto nes ten vezami vien keleiviai 90%. O stotyse juk dirba budetojai, reikia visa infrastrukura islaikyt ir t.t
Todel ir reikalinga linija i Daugpili, net jei keleiviniai traukiniai nebevazinetu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVat kai atsitiks avarija tarp Lentvario ir Kaisiadoriu ir nutruks eismas parai ar net pusei paros...
Todel ir reikalinga linija i Daugpili, net jei keleiviniai traukiniai nebevazinetu.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąTai nesakau visai demontuot, bet padaryt privaziuojamo kelio statusa kaip Sestokai-Alytus,I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė BastA-7 Rodyti pranešimąIr siaip sia saka Vilnius - turmantas daug zmoniu vaziuoja i pabrade , svencionelius , ignalina , visagina 5adieni - 7adieni gali ir prisest negaut , ziauru cia pasiulyma davei, gal dar palaikom ta linija
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąTai tada reikia ir prekinius pradet leist per Turmanta i Daugpili bent pora melynu siulu i para rezervuot
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąGal tokiu atveju geriau išvis patylėkim, nei pievas kalbėkim..?
Comment
-
Čia man atrodo n kartų rašyta, kad Turmante neatliekamos krovinių apiforminimo procedūros. Tam, kaip suprantu, reikėtų steigti (muitinio) tikrinimo tarnybą, kur būtų tvarkomi visi dokumentai, kas sunkmečio laikotarpiu abejoju ar bus daroma. Kokia tai tarnyba, specialistai pasakys konkrečiau. Be to, LG aiškiai naudingiau vežt krovinius per aplinkui, o čia jau neturiu ką pridurti. Kaip ir dabar - kroviniai iš Mažeikių į Latviją vežami per Šiaulius, nes LG nusiardė liniją per Laižuvą į Rengę.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąČia man atrodo n kartų rašyta, kad Turmante neatliekamos krovinių apiforminimo procedūros. Tam, kaip suprantu, reikėtų steigti (muitinio) tikrinimo tarnybą, kur būtų tvarkomi visi dokumentai, kas sunkmečio laikotarpiu abejoju ar bus daroma. Kokia tai tarnyba, specialistai pasakys konkrečiau. Be to, LG aiškiai naudingiau vežt krovinius per aplinkui, o čia jau neturiu ką pridurti. Kaip ir dabar - kroviniai iš Mažeikių į Latviją vežami per Šiaulius, nes LG nusiardė liniją per Laižuvą į Rengę.
O Obeliuose tokia tarnyba yra? LV juk ES priklauso
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO i pati Turmanta vezami kokie nors kroviniai ar ne?. Ir isvis kyla klausimas ar apsimoka ta linija laikyt nuo N.Vilnios iki Turmanto nes ten vezami vien keleiviai 90%. O stotyse juk dirba budetojai, reikia visa infrastrukura islaikyt ir t.tParašė Al1 Rodyti pranešimąVat kai atsitiks avarija tarp Lentvario ir Kaisiadoriu ir nutruks eismas parai ar net pusei paros...
Todel ir reikalinga linija i Daugpili, net jei keleiviniai traukiniai nebevazinetu.
Kiek garantijos, kad kažkas panašaus kažkada vėl nenutiks tarp Panerių ir Kaišiadorių? Arba tarp Gaižiūnų ir Radviliškio?
Avariniu atveju iš Vilniaus į Klaipėdą traukinius leisti per Daugpilį tur būt lengviau nei per Černiachovską...Paskutinis taisė Vitas; 2009.05.11, 15:04.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNeprisimenu, kuriais metais, bet jau po 1990m., kažkur ties Rykantais nuo bėgių nuvirtęs degė sąstatas su cisternomis. Jo gesinimo ir užkėlimo ant bėgių darbai truko tikrai ilgiau nei "pusę paros": elektriniai traukiniai iš Vilniaus į Kauną nevažinėjo kelias dienas. Neprisimenu, kaip tada buvo su traukiniais Maskva-Kaliningradas, tik prisimenu, kad traukinys Sankt.Peterburgas tom dienom per Lietuvą važiavo maršrutu Daugpilis-Rokiškis-Šiauliai-Pagėgiai-Sovietskas. Iš Rygos, Klaipėdos ir Mažeikių į Vilnių važiavę naktiniai traukiniai po tos avarijos atvažiavo iki Kauno. Kauno geležinkeli ostotis tom dienom lyg karo sąlygomis išgyveno "nepaprastąją padėtį" (laikinas tvarkaraštis elektriniams traukiniams Kaunas-Vievis, daugkartiniai pranešinėjimai apie tokių atvykimus ir išvykimus, apie papildomus autobusus ir kt...)...
Kiek garantijos, kad kažkas panašaus kažkada vėl nenutiks tarp Panerių ir Kaišiadorių? Arba tarp Gaižiūnų ir Radviliškio?
Avariniu atveju iš Vilniaus į Klaipėdą traukinius leisti per Daugpilį tur būt lengviau nei per Černiachovską...
Dar sugriztant prie pvz. traukinio Vilnius - Klaipeda: ar daug atsirastu keistuoliu, kurie trenktusi traukiniu is Vilniaus i Klaipeda kokias 7 val. ar daugiau., jei juos autobusas nuveztu per 4 val...
Aisku esant tokiems ivykiams darbo autotransportui, aisku, padidetu. Realu, kad eisma autobusais organizuotu LG.
Tai cia su keleiviniais traukiniais. Su prekiniais butu dirbama kiek kitokiais metodais.Paskutinis taisė LT-1; 2009.05.11, 15:28.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąKlaipeda - Vilnius - cia vietinis traukinys. Tikrai jo niekas neleistu nei per Daugpili, nei per Cerniachovska ar dar per kazkur. Tiesiog jis butu atsauktas, kol butu galima normaliai vaziuoti. Traukinys nera vienintele transporto priemone, reikalinga pasiekti tam tikra taska Lietuvoje, tad tokiu cirku niekas nedarytu. Kitas reiklalas su ilgo nuotolio tarptautiniais traukiniais - jiems butu ieskomas alternatyvus marsrutas.
Dar sugriztant prie pvz. traukinio Vilnius - Klaipeda: ar daug atsirastu keistuoliu, kurie trenktusi traukiniu is Vilniaus i Klaipeda kokias 7 val. ar daugiau., jei juos autobusas nuveztu per 4 val...
Aisku esant tokiems ivykiams darbo autotransportui, aisku, padidetu. Realu, kad eisma autobusais organizuotu LG.
Tai cia su keleiviniais traukiniais. Su prekiniais butu dirbama kiek kitokiais metodais.
Keleivinį iš Vilniaus į Klaipėdą leisti per Daugpilį tikrai būtų nenormalu. O prekiniais vagonais Vaidotų, Kirtimų, Panerių ir kitas stotis užkimšti nesinorėtų...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
http://www.miestai.net/forumas/showp...6&postcount=85
Comment
-
Kultūros sostinė traukiniu nepasiekiama
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=22102239
Patiko man paskutinė pastraipa. Oj dabar ji čia sukels emocijų bangą
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąKultūros sostinė traukiniu nepasiekiama
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=22102239
Patiko man paskutinė pastraipa. Oj dabar ji čia sukels emocijų bangą
buti remontuojamas ruozas Radviliskis Pagegiai o kitamet Railbaltic'os tiesimo pradzia (bet va krize).
Kaip jau papilstyta is tuscio i kiaura sia tema, bet pasikartosiu
jei pelningas butu keleiviu vezimas tai butu siuo sektoriumi labiau ir domimasi.
Idomiau padiskutuoti butu kokia itaka LG 'iams tures Masiulio draugo Gentvilo
naujos pareigos???Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
Comment