Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Galima pasakyti ir taip. Tik Utenoje taip pat dirba tas pats Švenčionėlių geležinkelio stočiai priskirtas ČME-3 šilumvežis.
    O i pati Turmanta vezami kokie nors kroviniai ar ne?. Ir isvis kyla klausimas ar apsimoka ta linija laikyt nuo N.Vilnios iki Turmanto nes ten vezami vien keleiviai 90%. O stotyse juk dirba budetojai, reikia visa infrastrukura islaikyt ir t.t

    Comment


      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
      Ir isvis kyla klausimas ar apsimoka ta linija laikyt nuo N.Vilnios iki Turmanto nes ten vezami vien keleiviai 90%. O stotyse juk dirba budetojai, reikia visa infrastrukura islaikyt ir t.t
      Nu bet ir skėlei. O traukinys Vilnius — Sankt Peterburgas? O kroviniai į IAE?
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
        O i pati Turmanta vezami kokie nors kroviniai ar ne?. Ir isvis kyla klausimas ar apsimoka ta linija laikyt nuo N.Vilnios iki Turmanto nes ten vezami vien keleiviai 90%. O stotyse juk dirba budetojai, reikia visa infrastrukura islaikyt ir t.t
        Vat kai atsitiks avarija tarp Lentvario ir Kaisiadoriu ir nutruks eismas parai ar net pusei paros...
        Todel ir reikalinga linija i Daugpili, net jei keleiviniai traukiniai nebevazinetu.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Vat kai atsitiks avarija tarp Lentvario ir Kaisiadoriu ir nutruks eismas parai ar net pusei paros...
          Todel ir reikalinga linija i Daugpili, net jei keleiviniai traukiniai nebevazinetu.
          Tai nesakau visai demontuot, bet padaryt privaziuojamo kelio statusa kaip Sestokai-Alytus,

          Comment


            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
            Tai nesakau visai demontuot, bet padaryt privaziuojamo kelio statusa kaip Sestokai-Alytus,
            Wow, šitiek km privažiuojamojo kelio? Dar kartą primenu, kad šiuo keliu važiuoja tarptautinis traukinys Vilnius — Sankt Peterburgas. Taip pat nėra tiesioginio autobusų maršruto iš Vilniaus į Švenčionėlius — visi traukiniais arba automobiliais važiuoja.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Ir siaip sia saka Vilnius - turmantas daug zmoniu vaziuoja i pabrade , svencionelius , ignalina , visagina 5adieni - 7adieni gali ir prisest negaut , ziauru cia pasiulyma davei, gal dar palaikom ta linija

              Comment


                Parašė BastA-7 Rodyti pranešimą
                Ir siaip sia saka Vilnius - turmantas daug zmoniu vaziuoja i pabrade , svencionelius , ignalina , visagina 5adieni - 7adieni gali ir prisest negaut , ziauru cia pasiulyma davei, gal dar palaikom ta linija
                Tai tada reikia ir prekinius pradet leist per Turmanta i Daugpili bent pora melynu siulu i para rezervuot

                Comment


                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                  Tai tada reikia ir prekinius pradet leist per Turmanta i Daugpili bent pora melynu siulu i para rezervuot
                  Gal tokiu atveju geriau išvis patylėkim, nei pievas kalbėkim..?

                  Comment


                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                    Gal tokiu atveju geriau išvis patylėkim, nei pievas kalbėkim..?
                    Kokias pievas? Visa infrastruktura pilnai tinka vezt krovinius per Turmanta i Daugpili, laikomas tokio ilgio ruozas kuris nenesa naudos, man juokingai skamba kazkaip, o veza krovinius per rokiski kad ir be performavimo galima butu tiesiai per Ignalina paduot.

                    Comment


                      Čia man atrodo n kartų rašyta, kad Turmante neatliekamos krovinių apiforminimo procedūros. Tam, kaip suprantu, reikėtų steigti (muitinio) tikrinimo tarnybą, kur būtų tvarkomi visi dokumentai, kas sunkmečio laikotarpiu abejoju ar bus daroma. Kokia tai tarnyba, specialistai pasakys konkrečiau. Be to, LG aiškiai naudingiau vežt krovinius per aplinkui, o čia jau neturiu ką pridurti. Kaip ir dabar - kroviniai iš Mažeikių į Latviją vežami per Šiaulius, nes LG nusiardė liniją per Laižuvą į Rengę.

                      Comment


                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                        Čia man atrodo n kartų rašyta, kad Turmante neatliekamos krovinių apiforminimo procedūros. Tam, kaip suprantu, reikėtų steigti (muitinio) tikrinimo tarnybą, kur būtų tvarkomi visi dokumentai, kas sunkmečio laikotarpiu abejoju ar bus daroma. Kokia tai tarnyba, specialistai pasakys konkrečiau. Be to, LG aiškiai naudingiau vežt krovinius per aplinkui, o čia jau neturiu ką pridurti. Kaip ir dabar - kroviniai iš Mažeikių į Latviją vežami per Šiaulius, nes LG nusiardė liniją per Laižuvą į Rengę.
                        Čia man atrodo n kartų rašyta, kad Turmante neatliekamos krovinių apiforminimo procedūros. Tam, kaip suprantu, reikėtų steigti (muitinio) tikrinimo tarnybą

                        O Obeliuose tokia tarnyba yra? LV juk ES priklauso

                        Comment


                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                          O i pati Turmanta vezami kokie nors kroviniai ar ne?. Ir isvis kyla klausimas ar apsimoka ta linija laikyt nuo N.Vilnios iki Turmanto nes ten vezami vien keleiviai 90%. O stotyse juk dirba budetojai, reikia visa infrastrukura islaikyt ir t.t
                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Vat kai atsitiks avarija tarp Lentvario ir Kaisiadoriu ir nutruks eismas parai ar net pusei paros...
                          Todel ir reikalinga linija i Daugpili, net jei keleiviniai traukiniai nebevazinetu.
                          Neprisimenu, kuriais metais, bet jau po 1990m., kažkur ties Rykantais nuo bėgių nuvirtęs degė sąstatas su cisternomis. Jo gesinimo ir užkėlimo ant bėgių darbai truko tikrai ilgiau nei "pusę paros": elektriniai traukiniai iš Vilniaus į Kauną nevažinėjo kelias dienas. Neprisimenu, kaip tada buvo su traukiniais Maskva-Kaliningradas, tik prisimenu, kad traukinys Sankt.Peterburgas tom dienom per Lietuvą važiavo maršrutu Daugpilis-Rokiškis-Šiauliai-Pagėgiai-Sovietskas. Iš Rygos, Klaipėdos ir Mažeikių į Vilnių važiavę naktiniai traukiniai po tos avarijos atvažiavo iki Kauno. Kauno geležinkeli ostotis tom dienom lyg karo sąlygomis išgyveno "nepaprastąją padėtį" (laikinas tvarkaraštis elektriniams traukiniams Kaunas-Vievis, daugkartiniai pranešinėjimai apie tokių atvykimus ir išvykimus, apie papildomus autobusus ir kt...)...
                          Kiek garantijos, kad kažkas panašaus kažkada vėl nenutiks tarp Panerių ir Kaišiadorių? Arba tarp Gaižiūnų ir Radviliškio?
                          Avariniu atveju iš Vilniaus į Klaipėdą traukinius leisti per Daugpilį tur būt lengviau nei per Černiachovską...
                          Paskutinis taisė Vitas; 2009.05.11, 15:04.

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Neprisimenu, kuriais metais, bet jau po 1990m., kažkur ties Rykantais nuo bėgių nuvirtęs degė sąstatas su cisternomis. Jo gesinimo ir užkėlimo ant bėgių darbai truko tikrai ilgiau nei "pusę paros": elektriniai traukiniai iš Vilniaus į Kauną nevažinėjo kelias dienas. Neprisimenu, kaip tada buvo su traukiniais Maskva-Kaliningradas, tik prisimenu, kad traukinys Sankt.Peterburgas tom dienom per Lietuvą važiavo maršrutu Daugpilis-Rokiškis-Šiauliai-Pagėgiai-Sovietskas. Iš Rygos, Klaipėdos ir Mažeikių į Vilnių važiavę naktiniai traukiniai po tos avarijos atvažiavo iki Kauno. Kauno geležinkeli ostotis tom dienom lyg karo sąlygomis išgyveno "nepaprastąją padėtį" (laikinas tvarkaraštis elektriniams traukiniams Kaunas-Vievis, daugkartiniai pranešinėjimai apie tokių atvykimus ir išvykimus, apie papildomus autobusus ir kt...)...
                            Kiek garantijos, kad kažkas panašaus kažkada vėl nenutiks tarp Panerių ir Kaišiadorių? Arba tarp Gaižiūnų ir Radviliškio?
                            Avariniu atveju iš Vilniaus į Klaipėdą traukinius leisti per Daugpilį tur būt lengviau nei per Černiachovską...
                            Klaipeda - Vilnius - cia vietinis traukinys. Tikrai jo niekas neleistu nei per Daugpili, nei per Cerniachovska ar dar per kazkur. Tiesiog jis butu atsauktas, kol butu galima normaliai vaziuoti. Traukinys nera vienintele transporto priemone, reikalinga pasiekti tam tikra taska Lietuvoje, tad tokiu cirku niekas nedarytu. Kitas reiklalas su ilgo nuotolio tarptautiniais traukiniais - jiems butu ieskomas alternatyvus marsrutas.
                            Dar sugriztant prie pvz. traukinio Vilnius - Klaipeda: ar daug atsirastu keistuoliu, kurie trenktusi traukiniu is Vilniaus i Klaipeda kokias 7 val. ar daugiau., jei juos autobusas nuveztu per 4 val...
                            Aisku esant tokiems ivykiams darbo autotransportui, aisku, padidetu. Realu, kad eisma autobusais organizuotu LG.
                            Tai cia su keleiviniais traukiniais. Su prekiniais butu dirbama kiek kitokiais metodais.
                            Paskutinis taisė LT-1; 2009.05.11, 15:28.

                            Comment


                              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                              Klaipeda - Vilnius - cia vietinis traukinys. Tikrai jo niekas neleistu nei per Daugpili, nei per Cerniachovska ar dar per kazkur. Tiesiog jis butu atsauktas, kol butu galima normaliai vaziuoti. Traukinys nera vienintele transporto priemone, reikalinga pasiekti tam tikra taska Lietuvoje, tad tokiu cirku niekas nedarytu. Kitas reiklalas su ilgo nuotolio tarptautiniais traukiniais - jiems butu ieskomas alternatyvus marsrutas.
                              Dar sugriztant prie pvz. traukinio Vilnius - Klaipeda: ar daug atsirastu keistuoliu, kurie trenktusi traukiniu is Vilniaus i Klaipeda kokias 7 val. ar daugiau., jei juos autobusas nuveztu per 4 val...
                              Aisku esant tokiems ivykiams darbo autotransportui, aisku, padidetu. Realu, kad eisma autobusais organizuotu LG.
                              Tai cia su keleiviniais traukiniais. Su prekiniais butu dirbama kiek kitokiais metodais.
                              Prekinius traukinius ir turėjau mintyje (apie keleivinius rašiau todėl ,kad daugiau pastebėjimų turiu).
                              Keleivinį iš Vilniaus į Klaipėdą leisti per Daugpilį tikrai būtų nenormalu. O prekiniais vagonais Vaidotų, Kirtimų, Panerių ir kitas stotis užkimšti nesinorėtų...

                              Comment


                                Ar "Lietuvos gelezinkeliams" negalioja LR Konstitucija ir Valstybines kalbos istatymas?

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Ar "Lietuvos gelezinkeliams" negalioja LR Konstitucija ir Valstybines kalbos istatymas?

                                  Atvaizdas
                                  Maciau diskusija apie tai cia:
                                  http://www.miestai.net/forumas/showp...6&postcount=85

                                  Comment


                                    Truputi skirtingas atvejis. Tame kelio ženkle miestas užrašytas dviem kalbomis, lietuviškai ir tos šalies, kurioje jis yra. O šiame traukinio užraše trūksta lietuviško galutinio kelionės miesto pavadinimo.

                                    Comment


                                      Kultūros sostinė traukiniu nepasiekiama

                                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=22102239

                                      Patiko man paskutinė pastraipa. Oj dabar ji čia sukels emocijų bangą

                                      Comment


                                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                        Kultūros sostinė traukiniu nepasiekiama

                                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=22102239

                                        Patiko man paskutinė pastraipa. Oj dabar ji čia sukels emocijų bangą
                                        tiek cia tu emociju, tiesiog pagal plana kiek zinau siemet turejo
                                        buti remontuojamas ruozas Radviliskis Pagegiai o kitamet Railbaltic'os tiesimo pradzia (bet va krize).
                                        Kaip jau papilstyta is tuscio i kiaura sia tema, bet pasikartosiu
                                        jei pelningas butu keleiviu vezimas tai butu siuo sektoriumi labiau ir domimasi.


                                        Idomiau padiskutuoti butu kokia itaka LG 'iams tures Masiulio draugo Gentvilo
                                        naujos pareigos???
                                        Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                        Comment


                                          Parašė fow
                                          Na bet jis pats netampa pelningu, jei nesistengiama

                                          Na jau senai ta problema egzistuoja ir manau, jei
                                          butu galima si sektoriu padaryti pelninga LG tuo butu pasinaudoje,
                                          nes nuostoliai niekam nera gerai
                                          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X