Parašė Vitas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Gana įdomus straipsnis apie Alytaus miesto geležinkelį:
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=21936786
Comment
-
Iš „Lietuvos geležinkelių“ pareikalavo dividendų
Vyriausybė nurodė AB „Lietuvos geležinkeliai“ išmokėti 50 mln. Lt dividendų. Geležinkelių darbuotojus vienijantį profsąjunga baiminasi, kad dėl to dar kartą bus mažinamos algos arba net atleidžiami darbuotojai.
„Lietuvos geležinkeliai“ (LG) darbuotojams algas 20% jau apkarpė vasarį. Dėl to įmonei pavyko sutaupyti 20 mln. Lt. Nors praėjusio ketvirčio rezultatai nebuvo itin geri, tačiau – stabilūs. Dabartinis Vyriausybės nurodymas išmokėti 50 mln. Lt dividendų bendrovei sudavė skaudų smūgį, praneša LTV.
Iki šiol dividendai buvo paliekami bendrovei kaip kompensacija už nuostolingą keleivių vežimą.
„Įdomu, ar Vyriausybė rengiasi laikytis Europos Sąjungos direktyvų ir padengti keleivių vežimo nuostolius“, – retoriškai klausia Vilius Ligeika, Lietuvos geležinkelininkų profsąjungos konfederacijos pirmininkas.
Anot jo, jei LG išmokės dividendus, gali būti, kad darbuotojams algos bus mažinamos dar kartą ir naikinami kai kurie etatai.
Pasak Arūno Štaro, susisiekimo viceministro, iki šiol pelną LG buvo leidžiama pasilikti, nes valstybė neišgalėjo iš savo kišenės dengti nuostolių už keleivių vežimą. Tačiau šiuo metu taip daryti nebeįmanoma, tad įmonė pati turės ieškoti išeičių.
„Susiveržti diržus reikia visiems“, – kalba p. Štaras.
Šaltinis: http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...b-2fec23bd7bf9I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąIš „Lietuvos geležinkelių“ pareikalavo dividendų
Vyriausybė nurodė AB „Lietuvos geležinkeliai“ išmokėti 50 mln. Lt dividendų. Geležinkelių darbuotojus vienijantį profsąjunga baiminasi, kad dėl to dar kartą bus mažinamos algos arba net atleidžiami darbuotojai.
„Lietuvos geležinkeliai“ (LG) darbuotojams algas 20% jau apkarpė vasarį. Dėl to įmonei pavyko sutaupyti 20 mln. Lt. Nors praėjusio ketvirčio rezultatai nebuvo itin geri, tačiau – stabilūs. Dabartinis Vyriausybės nurodymas išmokėti 50 mln. Lt dividendų bendrovei sudavė skaudų smūgį, praneša LTV.
Iki šiol dividendai buvo paliekami bendrovei kaip kompensacija už nuostolingą keleivių vežimą.
„Įdomu, ar Vyriausybė rengiasi laikytis Europos Sąjungos direktyvų ir padengti keleivių vežimo nuostolius“, – retoriškai klausia Vilius Ligeika, Lietuvos geležinkelininkų profsąjungos konfederacijos pirmininkas.
Anot jo, jei LG išmokės dividendus, gali būti, kad darbuotojams algos bus mažinamos dar kartą ir naikinami kai kurie etatai.
Pasak Arūno Štaro, susisiekimo viceministro, iki šiol pelną LG buvo leidžiama pasilikti, nes valstybė neišgalėjo iš savo kišenės dengti nuostolių už keleivių vežimą. Tačiau šiuo metu taip daryti nebeįmanoma, tad įmonė pati turės ieškoti išeičių.
„Susiveržti diržus reikia visiems“, – kalba p. Štaras.
Šaltinis: http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...b-2fec23bd7bf9
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąDar vienas diržo susiveržimas (ant kaklo) ir pasikorimas garantuotas.
Siaip tas Ligeika labai teisinga linkme pasake, bet jo vietoje turbut organizuociau piketa koki prie vyriausybes..
Juk sitaip negalima - vyriausybe, kuri pagal ES normas turi pilnai padengti nuostolius (ko niekada pilnai nepadarydavo, taciau leisdavo nors dividendus pasilikti), paima ir ta nedidele dali, kuria butu galima nors dalinai dengti nuostolius..
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTai ruoškimės bankrotui jau šiemet...
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTai ruoškimės bankrotui jau šiemet...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG nebankrotuos. Tik tas naujas tvarkarastis, kuris isigalios sio nuo geguzes 31 d. galios menesi...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG nebankrotuos. Tik tas naujas tvarkarastis, kuris isigalios sio nuo geguzes 31 d. galios menesi...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąIr jei pati valstybe taip daro - kas belieka? Nieko kito neliks, kaip nuo medzio kapoti kai kurias sakas, kurios ima is medzio maista, o vaisiu neveda geru (arba isvis neveda).. Kad visas medis nenudziutu..
Siaip tas Ligeika labai teisinga linkme pasake, bet jo vietoje turbut organizuociau piketa koki prie vyriausybes..
Juk sitaip negalima - vyriausybe, kuri pagal ES normas turi pilnai padengti nuostolius (ko niekada pilnai nepadarydavo, taciau leisdavo nors dividendus pasilikti), paima ir ta nedidele dali, kuria butu galima nors dalinai dengti nuostolius..
Dėl Ligeikos - o Jums nepasirodė keista, kodėl tokia tema čia jo nuomonė įkišta..? Ar tikrai jis labai susirūpinęs darbininkais ? Ne tas pašnekovas arba jam buvo liepta pasisakyti. Liepė žmogui administracija pasisakyti ir pasisakė.Paskutinis taisė 2Pack; 2009.05.09, 12:33.
Comment
-
Parašė LT-1Vat, vat, tik ir nepradekime steneti.. Kad keleiviu vezimas - nuostolingas - akivaizdu (tas pat ir kitose valstybese, panasiose i Lietuva). O dividentai nueidavo anksciau i investicijas - infrastruktura, riedmenis ir t.t., dalis be abejo ir keleiviu vezimo nuostoliams kompensuoti. Dabar, sunkmeciu (o jis LG jau tikrai pakankamai stipriai jauciasi), tie dividentai ypac svarbus - keleiviniu traukiniu kaip matom nelabai sumazejo, o vaziuojanciu jais (kaip ir autobusais) sumazejo. Reiskia ir pajamos zenkliai sumazejo is keleiviu vezimo. Tad is kur tu pinigu paimti?? Gal parekomenduosi koki saltini?
Kartais pagalvoji - gal is tikruju greiciau liberalizuotu ta gelezinkeliu rinka, tai tokie cirkai dingtu, valstybe privaletu kompensuoti pilnai nuostolius, arba uztikrinti visuomenes poreikius kitomis transorto rusimis, (galbut racionalesnemis, nes priziureti begiu kelia, kuriuo i para pravaziuoja keli traukiniai su minetomis bobutemis, yra per didele prabanga). O traukiniu, veziojanciu kelias bobutes i kaimelius, neliktu.. Tad laukime liberalizacijos
Patarčiau pasižiūrėti šių metų duomenis - per pirmus du mėnesius važiuojančių traukiniais sumažėjo 5,5 proc (vietiniai vežimais - 4,2). Taip kad sakyti, kad pajamos sumažėjo ženkliai yra netikslu. O va, kad krovinių vežimas per pirmus tris mėn sumažėjo 36,3 proc. ir dėl smarkiai sumažėjo pajamos - tiesa.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąIš tikro - greičiau ta liberalizacija. Gal tada galų gale iš tikrųjų sumažės LG visokio plauko valdininkėlių, neaiškių pareigybių ir buvę bufetininkai nevadovaus geležinkelių infrastruktūrai. Juk ir dabar - Dailydka atsisakė trijų ar keturių pavaduotojų, bet jiems paskyrė kitas darbo vietas. Daugiau nei juokinga .
Patarčiau pasižiūrėti šių metų duomenis - per pirmus du mėnesius važiuojančių traukiniais sumažėjo 5,5 proc (vietiniai vežimais - 4,2). Taip kad sakyti, kad pajamos sumažėjo ženkliai yra netikslu. O va, kad krovinių vežimas per pirmus tris mėn sumažėjo 36,3 proc. ir dėl smarkiai sumažėjo pajamos - tiesa.
o ka manai gerai, kai 10000 darbuotoju dar 20 proc. algas nukirs ar atleidines?
Tie 10000 darbuotoju nera 10000pavaduotoju ir t.t.
o liberalizacija netik darbuotojams gali islysti per kita gala
Zmones galvoja, kad jau pardavus keleiviu vezima tai ICE vazines ar panasiai,
itariu, kad su arkliu temps, nes naujam vezejui dotacija terupesDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimątai tame ir problema
o ka manai gerai, kai 10000 darbuotoju dar 20 proc. algas nukirs ar atleidines?
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąŽinai, sunki situacija yra ne tik LG. Universitete žmonėms liepia eiti nemokamų atostogų, už kurias nė cento nemoka.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąTai geriau eit nemokamų atostogų negu išvis būti atleistam.
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąo ka manai gerai, kai 10000 darbuotoju dar 20 proc. algas nukirs ar atleidines?
Tie 10000 darbuotoju nera 10000pavaduotoju ir t.t.
o liberalizacija netik darbuotojams gali islysti per kita galaI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJeigu kažkokia kompanija sugeba masiškai atleidinėti darbuotojus ir tuo pačiu neatsisakyti dalies savo veiklos, vadinasi, tie atleidžiami darbuotojai ir iki tol jai nebuvo reikalingi. O jei nereikalingi — tai kam juos laikyti ir mokėti algas? Tik lėšų švaistymas, o socialine veikla turi SoDra ir Bažnyčia užsiimti, o ne pelno siekiančios kompanijos.
O isugdyti pvz masinista reikia ne vienu metu..
tas pats manau ir kitose imonese..
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąna galvok truputi - jei kroviniu sumazejo vos ne 40 proc., aisku siuo metu yra be darbo dalis masinistu, traukiniu derintoju, prekiu kasininku ir t.t. Sie zmones yra specialistai, kuriuos atleisti yra labai lengva, taciau padidejus darbu apimtims, is kur reikes imti darbuotoju vietoje ju? Manot sie atleisti lauks, kol gelezinkelis juos atgal pakvies?
O isugdyti pvz masinista reikia ne vienu metu..
tas pats manau ir kitose imonese..I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment