Netyčia į galvą šovė porą idėjų apie keleivių vežimo geležinkeliais ateitį Lietuvoje.
Taigi ilgai netempiant gumos manau, kad sėkmingos keleivių vežimo ateities garantas būtų dviratis. Taip dviratis.
Nes ši transporto priemonė išplečia teritoriją, kurią aptarnauja geležinkelio stotis ar stotelė ir tai ypač būdinga priemiesčiams ir kaimo vietovėms. O tam reikia:
Tiek trumpai.
Nes mano asmeninė patirtis su greitaisiais(?) traukiniais Klaipėda - Vilnius yra pastovus šokinėjimas iš metro aukščio(ar pan) su dviračiu po pažastimi ir kuprine ant nugaros. O apie bandymą įvaryti dviratį į jam skirtą kupė, tai galima atskirą istoriją parašyti.
Taigi ilgai netempiant gumos manau, kad sėkmingos keleivių vežimo ateities garantas būtų dviratis. Taip dviratis.
Nes ši transporto priemonė išplečia teritoriją, kurią aptarnauja geležinkelio stotis ar stotelė ir tai ypač būdinga priemiesčiams ir kaimo vietovėms. O tam reikia:
- Peronų pritaikytų neįgalisiems (dviratis lengvai įstumiamas ir tiek)
- Traukinių pritaikytų vežti dviračius
- Ir žinoma pačios dviračių sistemos plėtros mieste (dviguba nauda)
Tiek trumpai.
Nes mano asmeninė patirtis su greitaisiais(?) traukiniais Klaipėda - Vilnius yra pastovus šokinėjimas iš metro aukščio(ar pan) su dviračiu po pažastimi ir kuprine ant nugaros. O apie bandymą įvaryti dviratį į jam skirtą kupė, tai galima atskirą istoriją parašyti.
Comment