Parašė robertas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Netyčia į galvą šovė porą idėjų apie keleivių vežimo geležinkeliais ateitį Lietuvoje.
Taigi ilgai netempiant gumos manau, kad sėkmingos keleivių vežimo ateities garantas būtų dviratis. Taip dviratis.
Nes ši transporto priemonė išplečia teritoriją, kurią aptarnauja geležinkelio stotis ar stotelė ir tai ypač būdinga priemiesčiams ir kaimo vietovėms. O tam reikia:- Peronų pritaikytų neįgalisiems (dviratis lengvai įstumiamas ir tiek)
- Traukinių pritaikytų vežti dviračius
- Ir žinoma pačios dviračių sistemos plėtros mieste (dviguba nauda)
Tiek trumpai.
Nes mano asmeninė patirtis su greitaisiais(?) traukiniais Klaipėda - Vilnius yra pastovus šokinėjimas iš metro aukščio(ar pan) su dviračiu po pažastimi ir kuprine ant nugaros. O apie bandymą įvaryti dviratį į jam skirtą kupė, tai galima atskirą istoriją parašyti.
Comment
-
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąNetyčia į galvą šovė porą idėjų apie keleivių vežimo geležinkeliais ateitį Lietuvoje.
Taigi ilgai netempiant gumos manau, kad sėkmingos keleivių vežimo ateities garantas būtų dviratis. Taip dviratis.
Nes ši transporto priemonė išplečia teritoriją, kurią aptarnauja geležinkelio stotis ar stotelė ir tai ypač būdinga priemiesčiams ir kaimo vietovėms. O tam reikia:- Peronų pritaikytų neįgalisiems (dviratis lengvai įstumiamas ir tiek)
- Traukinių pritaikytų vežti dviračius
- Ir žinoma pačios dviračių sistemos plėtros mieste (dviguba nauda)
Tiek trumpai.
Nes mano asmeninė patirtis su greitaisiais(?) traukiniais Klaipėda - Vilnius yra pastovus šokinėjimas iš metro aukščio(ar pan) su dviračiu po pažastimi ir kuprine ant nugaros. O apie bandymą įvaryti dviratį į jam skirtą kupė, tai galima atskirą istoriją parašyti.
Comment
-
Tema verta dėmesio... bet kaip matau LG lyg kažką ir daro dėl dviračių, juk modernizuotuose ER9M ir DR1A traukiniuose (bent daugumoje modernizuotų) jau yra įrengti stovai pritvirtinti dviračius.. Na nepamaišytų kokia nors sistema kuri padėtų įkelti/iškelti dviratį iš/į traukinio/į.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąO kodėl D1 - senas kledaras? Na taip, morališkai pasenęs, bet geresnis nei DR1A, kuris dažnai genda.
Beje, man tik atrodo, ar iš tikrųjų PESA'os yra labiau pasiteisinęs pirkinys nei nuolat gendantys RA-2..?
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNu ne naujas Mano žiniom siunčiant DR1A sąnaudos tikrai mažesnės negu D1. Čia LT-1 ar Specialistas gal galės plačiau apie tai parašyti.
Beje, man tik atrodo, ar iš tikrųjų PESA'os yra labiau pasiteisinęs pirkinys nei nuolat gendantys RA-2..?
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąGal kas žino.. kaip dėl traukinių važiuojančių Vilnius - Turmanatas maršrutu... O juose galima isivaryti dviratį? nes savaitgalį planuoju keliauti į Švenčionėlius.... O mokėti papildomai turbūt ir reikia?
Comment
-
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąmanau, kad sėkmingos keleivių vežimo ateities garantas būtų dviratis. Taip dviratis.
Nes ši transporto priemonė išplečia teritoriją, kurią aptarnauja geležinkelio stotis ar stotelė ir tai ypač būdinga priemiesčiams ir kaimo vietovėms. O tam reikia:- Peronų pritaikytų neįgalisiems (dviratis lengvai įstumiamas ir tiek)
- Traukinių pritaikytų vežti dviračius
- Ir žinoma pačios dviračių sistemos plėtros mieste (dviguba nauda)
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąNetyčia į galvą šovė porą idėjų apie keleivių vežimo geležinkeliais ateitį Lietuvoje.
Taigi ilgai netempiant gumos manau, kad sėkmingos keleivių vežimo ateities garantas būtų dviratis. Taip dviratis.
Nes ši transporto priemonė išplečia teritoriją, kurią aptarnauja geležinkelio stotis ar stotelė ir tai ypač būdinga priemiesčiams ir kaimo vietovėms. O tam reikia:- Peronų pritaikytų neįgalisiems (dviratis lengvai įstumiamas ir tiek)
- Traukinių pritaikytų vežti dviračius
- Ir žinoma pačios dviračių sistemos plėtros mieste (dviguba nauda)
Tiek trumpai.
Nes mano asmeninė patirtis su greitaisiais(?) traukiniais Klaipėda - Vilnius yra pastovus šokinėjimas iš metro aukščio(ar pan) su dviračiu po pažastimi ir kuprine ant nugaros. O apie bandymą įvaryti dviratį į jam skirtą kupė, tai galima atskirą istoriją parašyti.
Dėl peronų tai jau nieko nepakeisi. Manau, kad pragyvenę krizę, LG toliau tęs keleivinių riedmenų parko atnaujinimą ir pasenusius riedmenis pakeis panašiais į elektrinį traukinį EJ575, į kurį išlipti ir įlipti nesunku neįgaliesiems ir dviratininkams.
Vienas žmogus (vardu Artūras) bandė įgyvendinti savo geltonų dviračių viziją Vilniuje. Tik iš to išėjo šnipštas.
Manau, kol tautiečių mentalitetas nepasikeis, apie dviračių sistemos plėtrą galime tik pasvajoti.
Comment
-
2009-04-15 Informacija keleiviams
Jau 4 dienų senumo informacija:
2009-04-15 Informacija keleiviams Dėl kelio remonto darbų tarpstotyje Vilnius - Naujoji Vilnia nuo šių metų balandžio 21 iki gegužės 22 dienos keičiamas traukinių eismo tvarkaraštis.
Dėl tilto remonto darbų traukinys Nr. 5 Maskva - Vilnius gegužės 13 dieną iš Maskvos išvyks ir gegužės 14 dieną į Vilnių atvyks pakeistu eismo tvarkaraščiu.
Išsamesnės informacijos teiraukitės geležinkelio stotyse, skambinkite į informaciją arba ieškokite interneto svetainėje http://www.litrail.lt (Tvarkaraščių paieška).
Šaltinis: http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...TTkJPMUpFMQ!!/I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Staiga kilo idėja. Ar Lietuvos geležinkeliai turi savo proginę dieną, kurią kasmet mini? Jeigu ne, kodėlgi negalėtų tokia tapti kad ir liepos 6d.? Juk tą dieną 1919m. pajudėjo pirmasis lietuviškasis traukinys iš Kaišiadorių į Radviliškį, ir šįmet šiai datai sukanka 90 metų. Įdomu, kokiais renginiais LG paminės šią sukaktį???Paskutinis taisė Wycka; 2009.04.19, 20:24.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąStaiga kilo idėja. Ar Lietuvos geležinkeliai turi savo proginę dieną, kurią kasmet mini? Jeigu ne, kodėlgi negalėtų tokia tapti kad ir liepos 6d.? Juk tą dieną 1919m. pajudėjo pirmasis lietuviškasis traukinys iš Kaišiadorių į Radviliškį, ir šįmet šiai datai sukanka 90 metų. Įdomu, kokiais renginiais LG paminės šią sukaktį???
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąĮdomu, ar bus organizuojamas iškilmingas minėjimas? Dabar viskas tylu.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąViena ir progų - Geležinkelininko diena, švenčiama paskutinį rugpjūčio šeštadienį. Taip pat šiemet sukanka 150 metų Lietuvos geležinkelių jubiliejus. Įdomu, ar bus organizuojamas iškilmingas minėjimas? Dabar viskas tylu.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimątai pala čia dar ne viskas - šiemet sueina 90 metų Nepriklausomos Lietuvos geležinkeliams. Tiksli data - liepos 6 diena. Mažai kas šią datą žino...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŠi data užrašyta Kaišiadoryse, ant geležinkelio stoties sienos pakabintoje lentoje.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąViena ir progų - Geležinkelininko diena, švenčiama paskutinį rugpjūčio šeštadienį. Taip pat šiemet sukanka 150 metų Lietuvos geležinkelių jubiliejus. Įdomu, ar bus organizuojamas iškilmingas minėjimas? Dabar viskas tylu.
.......
1851 metais Rusijos vyriausybė priėmė nutarimą dėl Sankt-Peterburgo Varšuvos geležinkelio tiesimo. Kelio tiesimas oficialiai pradėtas 1851 m. vasario 15 d. Pradėtas eksploatuoti pirmasis Lietuvoje Peterburgo-Varšuvos geležinkelis priklausė Vyriausiajai Rusijos geležinkelių bendrovei. Kelio atkarpą Daugpilis-Vilnius-Kaunas-Kybartai tiesti apsiėmė pirklys Gustavas Adelsonas, turėjęs pagrindinę statybos kontorą Vilniuje. 1858 m. gegužės 15 d. prie Vilniaus 18 varstų kelio atkarpoje buvo atlikti bandomieji darbai, žiūrėta, su kokiais netikėtumais teks susidurti tiesiant čia kelią.
Tiesti geležinkelį per Sūduvos lygumą nebuvo sunku,nes nereikėjo didelių žemės darbų Didžiausia kliūtis buvo Nemunas, todėl kelias nuo sienos iki Nemuno kranto (82 varstai) buvo užbaigtas 1861 metais. Viešas eismas juo pradėtas 1861 m. balandžio 11 d.
Pirmoji eilė tiesta ne vienerius metus, todėl Tarybų Lietuvos enciklopedijos straipsnyje Geležinkelis esantis tvirtinimas, kad pirmasis traukinys iš Peterburgo į Vilnių atvyko1860 metais neturi jokio pagrindo,nes tuomet nebuvo tilto per Dauguvą. Teisingiausias yra Vilniaus miesto istorijos autorių tvirtinimas apie kelio Daugpilis(nuo Dauguvos) Vilnius nutiesimą ir pirmojo traukinio šia atkarpa atvykimą į Vilnių 1860 09 04. Šis pirmasis traukinys iš Daugpilio pusės į Vilniaus stotį tikrai atvyko 1860 m. rugsėjo 4 d., bet tai buvo specialiai carui Dauguvos kairėje pusėje sukabintas traukinys, kuris dėl valdovo vizito, buvo aprašomas spaudoje. Viešojo eismo ta linija tuomet nebuvo, nes jam trukdė nebaigti darbai, ypač per Dauguvos upę statomas tiltas. Jis buvo užbaigtas tik 1862 metais. Tais pačiais metais kovo 15 d. buvo atidarytas traukinių eismas iš Peterburgo į Vilnių ir iš Vilniaus į Virbalį. Gruodžio 15 d.pradėtas reguliarus eismas į Varšuvą.
Atidarant eismą, Peterburgo-Varšuvos geležinkelis turėjo 101 keleivinių ir 103 prekinių traukinių garvežius, daugiau kaip 4800 įvairių rūšių vagonų.
Comment
-
Parašė wanderer Rodyti pranešimąPasiskaityk Lietuvos gelezinkeliu istorija ir neklaidink forumieciu-jubiliaujaus 150metu siemet nera
.......
1851 metais Rusijos vyriausybė priėmė nutarimą dėl Sankt-Peterburgo Varšuvos geležinkelio tiesimo. Kelio tiesimas oficialiai pradėtas 1851 m. vasario 15 d. Pradėtas eksploatuoti pirmasis Lietuvoje Peterburgo-Varšuvos geležinkelis priklausė Vyriausiajai Rusijos geležinkelių bendrovei. Kelio atkarpą Daugpilis-Vilnius-Kaunas-Kybartai tiesti apsiėmė pirklys Gustavas Adelsonas, turėjęs pagrindinę statybos kontorą Vilniuje. 1858 m. gegužės 15 d. prie Vilniaus 18 varstų kelio atkarpoje buvo atlikti bandomieji darbai, žiūrėta, su kokiais netikėtumais teks susidurti tiesiant čia kelią.
Tiesti geležinkelį per Sūduvos lygumą nebuvo sunku,nes nereikėjo didelių žemės darbų Didžiausia kliūtis buvo Nemunas, todėl kelias nuo sienos iki Nemuno kranto (82 varstai) buvo užbaigtas 1861 metais. Viešas eismas juo pradėtas 1861 m. balandžio 11 d.
Pirmoji eilė tiesta ne vienerius metus, todėl Tarybų Lietuvos enciklopedijos straipsnyje Geležinkelis esantis tvirtinimas, kad pirmasis traukinys iš Peterburgo į Vilnių atvyko1860 metais neturi jokio pagrindo,nes tuomet nebuvo tilto per Dauguvą. Teisingiausias yra Vilniaus miesto istorijos autorių tvirtinimas apie kelio Daugpilis(nuo Dauguvos) Vilnius nutiesimą ir pirmojo traukinio šia atkarpa atvykimą į Vilnių 1860 09 04. Šis pirmasis traukinys iš Daugpilio pusės į Vilniaus stotį tikrai atvyko 1860 m. rugsėjo 4 d., bet tai buvo specialiai carui Dauguvos kairėje pusėje sukabintas traukinys, kuris dėl valdovo vizito, buvo aprašomas spaudoje. Viešojo eismo ta linija tuomet nebuvo, nes jam trukdė nebaigti darbai, ypač per Dauguvos upę statomas tiltas. Jis buvo užbaigtas tik 1862 metais. Tais pačiais metais kovo 15 d. buvo atidarytas traukinių eismas iš Peterburgo į Vilnių ir iš Vilniaus į Virbalį. Gruodžio 15 d.pradėtas reguliarus eismas į Varšuvą.
Atidarant eismą, Peterburgo-Varšuvos geležinkelis turėjo 101 keleivinių ir 103 prekinių traukinių garvežius, daugiau kaip 4800 įvairių rūšių vagonų.
Comment
Comment