Gal ant manes nelabai piksite,bet as idedu da nuotrauku su traukiniais kurie laksto lietuvoje,bei pora nuotrauku su lietuvos gelezinkelio stotymis
Siauliu gel. stotys
Marijampoles gel. stotys
Taurages gel. stotys
Lokomotyvas 2M62U
o tokie kursuoja Vilnius-Kaunas Vilnius-Trakai
o tai modernizuotas elektrinis traukinys
o toks vazinejasi Vilnius-Klaipeda
sis irgi kursuoja tarp vilniaus ir klaipedos daba jo maksimalus greitis siekia 120Km/h,bet realiai jis gali pasiekti net ir 200Km/h greiti
o cia da pora lokomotyvu
ir pabaigai senovis karo laiku lokomotyvas TE-52-313
@ Jonh nu gal biski ir apsirikau,bet maksimalu slietuvoje greitis kolkas 120Km/h bet man tevas sake kad artimiausiais metai rekonstruos visus begius(artimiausiuose planuose pakeist begius tarp vilniaus ir kauno) o veliau ir visoj lietuvoj taip pat sake,kad del pasenusiu begiu iki klp vaziuoji 5 valandas,o siaip galima butu nuvaziuot per 3.5 valandos bet kaip sakoma deja kolkas neimanoma
Labai įdomios nuotraukos. Iš šios nuotraukos galima pagalvoti, kad traukinių judėjimas Vilniuje labai intensyvus . Tikiuosi, kad bent jau ateityje kelionės traukiniais populiarės. Pats mėgstu keliauti traukiniais, bet infrastruktūra dar nėra tokia patogi, kad leistų patogiai keliauti .
Beje, teko skaityti, kad prie geležinkelio stoties (nuo McDonaldo pusės) žada padaryti geležinkelio muziejaus filialą su realaus dydžio eksponatais, pvz. atvaryti garvežį iš Švenčionių . Kiek atsargiai žiūriu į LG tempus, bet iš principo toks muziejus būtų gera pramoga. Gal kas nors žinote daugiau?
Man regis valstybės tikslai nėra didinti nedarbą, o jį mažinti, taigi tokia pertvarka šiuo metu būtų nelabai tikslinga, nors modernizacijos darbai galėtų pamažu ir prasidėti
Bet bent LG šiek tiek protingiau mąsto, nei autobusų parkai.
Autobusistams atrodo, kad jei vasara, tai studentai ir šeip jaunimas niekur nekeliauja, tai panaikino nuolaidas.
Tuo tarpu LG padarė visiems nuo 10 iki 25 m. 50% ir tikrai dauguma renkasi traukinius.
Taip, nuostolingas, bet kodel? Ogi todel, kad LG dirba neefektyviai.
Reikia atleisti didziaja dali tarybiniu bilietu pardaveju, vagonu palydoviu ir visu kitu nereikalingu darbuotoju. Reikia moderniu ir greitesniu traukiniu bei reklamos. Ir bingo! Keleiviu vezimas nesa pelna ir netgi labai nemaza!
Nieko panašaus. Keleivių pervežimo nuostolingumas yra didžiulė problema net V.Europoj, JAV, kur geležinkelio infrastruktūra kur kas labiau išplėtota, bei didesnė rinka.
Man labai įdomu, kur jūs pas mus traukiniu greitai ir patogiai nuvažiuosite?
LG teigia, kad jų pelnas( pavadinkim taip ) gaunamas iš krovinių pervežimo, o ne iš keleivių, tai va, prašom, reveransas - žvilgsnis į liaudį.O tas geležinkelis turi būti ultra modernus ir etc.
אני בכל זאת אאמין באהבה, אפילו אם היא מתה,
אני אאמין באלוהים, אפילו אם הוא שותק.
"Veide" skaičiau, kad LG turi viziją iki 2007 metų nutiesti prašmatnų ir labai greitą geležinkelio ruožą Vilnius- Varšuva.
Pirmiausia 2007 metais "vizija" tikrai nebus laiku įgyvendinta. Jokio prašmatnumo taip pat nenumatoma. Paprasčiausiai remontuojami bėgiai, tam, kad padidinti riedmenų greitį, ir nupirkti nauji vagonai - viskas.
Be RailBaltica nieko nebus.
Na ir kas, kad, tarkime, dabar atleis tuos darbuotojus? Darbo rinkoje atsiras daugiau bedarbių, o sumažintos išlaidos šiek tiek padidins LG pelną, kuris jau dabar pakankamai didelis, kadangi didžioji dalis pajamų gaunama už krovinius. Tebūnie tai būtų šiokia tokia nauda valstybei ir jos biudžetui, bet vėlgi, socialinės politikos dalis yra vietų kūrimas nepajėgiantiems patiems susirasti darbo. Juk dėl to paties samdomi gatvių šlavėjai, nes jie tiesiog negali susirasti darbo ir jiems dėl to padeda valstybė, kadangi ir nedarbas, o ir konkurencija darbo rinkoje, kol kas pernelyg dideli.
O sustiprėjus ekonomikai ir sumažėjus nedarbui, valstybė gali pradėti galvoti ir apie nereikalingų darbininkų atleidimą, ir apie lankstensę vadybą.
John> Kadangi pataisei, ko rašei, tau atsakysiu. Nedarbas Lietuvoje ir Vakarų Europoje yra šiek tiek skirtingas, mat Lietuvoje jis atsirado dėl darbo jėgos nejudrumo, t.y. nesugebėjimo prisitaikyti prie naujų darbo sąlygų. Tarkime, buvus kolūkiams, buvo itin paklausi veterinarų specialybė, o griuvus sąjungai, pasidarė labai didelis jų perteklius, pvz., "Utenos mėsoje" iš kelių dešimčių veterinarų liko tik 2, kadangi "Biovelai" privatizavus įmonę, buvo pritaikyta kelis kart lankstensė vadyba ir darbo metodai. Gerai, kad įmonė pradėjo gauti pelno, bet dėl to padidėjo nedarbas, o atleisti žmonės nebelabai turi kur eiti ir dirbti tai, ką moka geriausiai.
O vakarų Europoje bedarbių gretas papildo ir tie žmonės, kurie gauna pajamų nedirbdami, tarkime iš dividentų, iš valstybės ar netgi artimųjų. Kitaip tariant, didesnis "tyčinis" veltėdžiavimas, kadangi to pakanka pragyvenimui
Na ir kas, kad, tarkime, dabar atleis tuos darbuotojus? Darbo rinkoje atsiras daugiau bedarbių, o sumažintos išlaidos šiek tiek padidins LG pelną, kuris jau dabar pakankamai didelis, kadangi didžioji dalis pajamų gaunama už krovinius. Tebūnie tai būtų šiokia tokia nauda valstybei ir jos biudžetui, bet vėlgi, socialinės politikos dalis yra vietų kūrimas nepajėgiantiems patiems susirasti darbo. Juk dėl to paties samdomi gatvių šlavėjai, nes jie tiesiog negali susirasti darbo ir jiems dėl to padeda valstybė, kadangi ir nedarbas, o ir konkurencija darbo rinkoje, kol kas pernelyg dideli.
O sustiprėjus ekonomikai ir sumažėjus nedarbui, valstybė gali pradėti galvoti ir apie nereikalingų darbininkų atleidimą, ir apie lankstensę vadybą.
Mantai, negaliu neįsikišt. Kalbi kaip visiškas socialistas.
JOhn tuo tarpu 100% teisus - jei įmonė dirba nenašiai, ji dirba blogai. Laikyti darbuotojus tik tam, kad jie "turėtų" darbo - tai kenkti jiems patiems ir įmonei.
Tuos žmones reikia perkvalifikuot arba dėti ten, kur reikia darbo jėgos. Jei darbą gali atlikti 1 žmogus, reiškia du dirbtų pusę laiko ir tuo pačiu uždirbtų mažiau.
Kaip John kažkada minėjo, Lietuvos pagrindinis ekonomikos augimo veiksnys yra darbo našumo kėlimas. Kuo daugiau pridėtinės vertės sukurs kiekvienas žmogus, tuo turtingesnė valstybė bus.
Palyginkit JAV lietuviai išvažiavę dirba per 3 darbus. uždirba labai neblogai, greitai susitaupo. Lietuvoje dar sunkios sąlygos dirbti per kelias vietas, konservatyvus darbdavių požiūris į laisvą darbo grafiką, nelanstūs įstatymai.
Išvada: jei LG perkvalifikuos ar atleis dalį darbuotojų, galės padidinti pelną, kurį galės skirti investicijoms į tuos pačius bėgius, vagonus, lokomotyvus ir t.t., tuo geresnės kokybės geležinkeliu mes galėsim važiuoti.
Comment