Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet "Kautra" ir TOKS iš viso neveža nuostolingais maršrutais. Teoriškai savivaldybės daug ką remia, bet praktiškai - ne.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Bet "Kautra" ir TOKS iš viso neveža nuostolingais maršrutais. Teoriškai savivaldybės daug ką remia, bet praktiškai - ne.
      Abi kompanijos ir neprivalo visur važiuoti ir visų vežti, nes jos yra privačios, ir akcininkai+direktoriai+vadybininkai patys sprendžia, kur važiuoti ir nevažiuoti. Jie konkuruoja su kitomis pervežimo autobusais kompanijomis, tuo pačiu neretai ir su nuostolingais rajonų parkais, taip pat konkuruoja ir su užsienio vežėjais, nelegaliais vežėjais, iš dalies ir su lengvaisiais automobiliais (autostopas). Tuo tarpu LG tiesioginių konkurentų neturi (niekas daugiau Lietuvoje neveža keleivių šalies teritorijoje, išskyrus tranzito traukinius, kuriuos vis tiek tempia LG lokomotyvai), ir užima monopolinę padėtį.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        LG konkuruoja su autobusais ir lengvaisiais automobiliais.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          LG konkuruoja su autobusais ir lengvaisiais automobiliais.
          O autobusai nekonkuruoja su traukiniais ir lengvaisiais automobiliais?
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Konkuruoja, bet "Kautra" ir TOKS uždaro nuostolingus maršrutus. O LG to daryti negali, nes privalo vežti. Ir taip mažai kur galima su traukiniu nuvažiuoti.

            Comment


              ''Kautra'' ir TOKS uždaro nuostolingus maršrutus įdomu kuriuos uždarė.

              Comment


                "Kautra" uždarė ne vieną Alytaus - Vilniaus ir Alytaus - Kauno maršrutą. Jau ne vienus metus žiūriu 118.lt ir tikrai ne vieną maršrutą minėtos įmonės yra uždariusios ir kitomis kryptimis.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Konkuruoja, bet "Kautra" ir TOKS uždaro nuostolingus maršrutus. O LG to daryti negali, nes privalo vežti. Ir taip mažai kur galima su traukiniu nuvažiuoti.
                  O kodėl nebėra keleivinio traukinio į Šilutę?
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Ar aš teigiau, kad LG neuždaro? Visi geležinkelių maršrutai yra nuostolingi ir jei pervežimus vykdytų privati įmonė, tai ji jau seniai būtų bankrutavusi.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Ar aš teigiau, kad LG neuždaro? Visi geležinkelių maršrutai yra nuostolingi ir jei pervežimus vykdytų privati įmonė, tai ji jau seniai būtų bankrutavusi.
                      Nemanau. Būtų arba palikusi tik tarptautinius maršrutus + Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Kaunas, arba (labiau tikėtina) būtų padavusi susisiekimo ministeriją į teismą ir išsireikalavusi visų jai priklausančių kompensacijų už suteiktas nuolaidas (vaikams, studentams, diedukams ir invalidams), ir susigrąžintų atgal permokėtą akcizo mokestį už dyzelinį kurą. Beje, vagonas-restoranas būtų kabinamas visada, o lobistai jau būtų „pramušę“ jame prekybą lengvaisiais alkoholiniais gėrimais. Beje, būtų daugiau ir nuoširdžiau dirbama su railfanais iš užsienio.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Nemanau. Būtų arba palikusi tik tarptautinius maršrutus + Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Kaunas, arba (labiau tikėtina) būtų padavusi susisiekimo ministeriją į teismą ir išsireikalavusi visų jai priklausančių kompensacijų už suteiktas nuolaidas (vaikams, studentams, diedukams ir invalidams), ir susigrąžintų atgal permokėtą akcizo mokestį už dyzelinį kurą. Beje, vagonas-restoranas būtų kabinamas visada, o lobistai jau būtų „pramušę“ jame prekybą lengvaisiais alkoholiniais gėrimais. Beje, būtų daugiau ir nuoširdžiau dirbama su railfanais iš užsienio.
                        Beje, jokio vagono restorano Klaipėdos traukinyje nebūtų, o tarp Vilniaus ir Klaipėdos tikriausiai važinėtų DR1A... Kompensacijos už lengvatininkus dar ne viskas. Estijoje ir Latvijoje, kur keleivių pervežama kur kas daugiau nei Lietuvoje, pervežimai dotuojami. Nėra kitaip su nuostolingumu ir Lietuvoje. Beje, valstybė visiškai neprivalo mokėti dotacijų privatininkams, vadinasi joks teismas nieko nepriteistų.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Beje, jokio vagono restorano Klaipėdos traukinyje nebūtų, o tarp Vilniaus ir Klaipėdos tikriausiai važinėtų DR1A... Kompensacijos už lengvatininkus dar ne viskas. Estijoje ir Latvijoje, kur keleivių pervežama kur kas daugiau nei Lietuvoje, pervežimai dotuojami. Nėra kitaip su nuostolingumu ir Lietuvoje. Beje, valstybė visiškai neprivalo mokėti dotacijų privatininkams, vadinasi joks teismas nieko nepriteistų.
                          Kodėl gi nebūtų vagono - restorano ir prekybos? Labai jau mėgstat viską neigti be jokių faktų, nes taip lengviausia.

                          Neabejoju, kad bent jau su Ryga turėtumėme normalų susisiekimą, kuriame būtų ir patogu ir gerai važiuoti.

                          Beje, kalbant apie patogumą. Buvo daug diskusijų, kodėl traukiniuose nėra Wi-FI interneto. Atseit - nėra kaip įrengti, nes nėra ryšio. O kodėl tuomet latvijos traukiniuose yra specialūs vagonai pažymėti WI-FI ????

                          Comment


                            Nes Latvijoje geležinkeliais vežama apie 20 kartų daugiau keleivių. Ir Latvijoje eismas koncentruotas tik aplink Rygą.
                            Vagono-restorano nebūtų, nes, kaip Latvijoje, vidaus susisiekime tikriausiai būtų atsisakyta lokomotyvų traukos. Beje, Lenkijoje traukiniai važinėja kur kas ilgesniais atstumais ir vidaus susisiekime restoranų beveik nėra. O gal ir iš viso nėra.
                            Dėl susisiekimo su Ryga iš viso ne tame problemos. Dotuotų valstybė - būtų traukinys. Lietuva iš viso neturi VT politikos, todėl toks prastas VT ir yra.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Valstybė visiškai neprivalo mokėti dotacijų privatininkams, vadinasi joks teismas nieko nepriteistų.
                              Iš kur tai ištraukei???
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Valstybė neprivalo mokėti dotacijų privačiam verslui. Kas dar neaišku?

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Valstybė neprivalo mokėti dotacijų privačiam verslui. Kas dar neaišku?
                                  Kuo remiantis tai teigi? Šilumos ūkis daugelyje miestų jau privatus, bet valstybė/savivaldybė dotuoja šilumą kai kuriems namų ūkiams.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Kuo remiantis tai teigi? Šilumos ūkis daugelyje miestų jau privatus, bet valstybė/savivaldybė dotuoja šilumą kai kuriems namų ūkiams.
                                    Moka tik kompensacijas daliai gyventojų, o dabar kalba eina apie tai, kad reiktų apkritai mokėti pačiai paslaugos tiekėjai, kad tą paslaugą teiktų.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Moka tik kompensacijas daliai gyventojų, o dabar kalba eina apie tai, kad reiktų apkritai mokėti pačiai paslaugos tiekėjai, kad tą paslaugą teiktų.
                                      Tada galima pakeisti įstatymą, kad traukiniuose lengvatų sistema nebegaliotų. Kaip ir aviacijoje.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Tada galima pakeisti įstatymą, kad traukiniuose lengvatų sistema nebegaliotų. Kaip ir aviacijoje.
                                        Tik kas nuo to pasikeistų? Kad LG prie savo mlijardų prisidurtų kelis milijonus? O kai kuriuose maršrutuose tik tie lengvatininkai ir važinėja (kaimiškos vietovės visokios). Šiaip VT praktiškai visur pasaulyje yra nuostolingas, tiek autobusų tiek traukinių. Lėktuvai juk ir neskraido iš Vilniaus 100 krypčių į visus pasaulio miestus po 7 kartus per dieną?
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Beje, būtų daugiau ir nuoširdžiau dirbama su railfanais iš užsienio.
                                          O ko jau trūksta Tau dėl darbo su railfanais ? Viskas yra taip kaip priklauso, tik kai kurie railfanai galvoja kad čia aborigenų kraštas.
                                          Paskutinis taisė udrius; 2012.08.21, 09:35.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X