Parašė ivanivanov
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Parašė 2pajuris Rodyti pranešimąLyg tais Nuo 2012 m. vasario 1d. restoranai i Klaipeda nebevazineja, kol kas neribotam laikui atsaukti. Gal iki naujo traukiniu grafiko, o paskui neaisku ar vel paleis ar ne.
Comment
-
Su tuo restoranu- darėm kaip geriau, gavos kaip visada... Esu tik vieną kartą, reiso pradžioje, girdėjęs kvietimą apsilankyti restorane. Gerai, kad aš domiuosi geležinkeliais ir žinau, jog jis ten kažkur yra (bet kartais pats nesužiūrėdavau kuris vagonas), o ką kiti keleiviai? Ir net jokios vaizdinės informacijos apie jo egzistavimą.
Beje, ką ir už kiek ten gali(-ėjai) įsigyti? Tikiuosi ten kava bent buvo ne saliarkos tipo, kaip vagone.Paskutinis taisė sig; 2012.02.04, 10:42.
Comment
-
Parašė sig Rodyti pranešimąSu tuo restoranu- darėm kaip geriau, gavos kaip visada... Esu tik vieną kartą, reiso pradžioje, girdėjęs kvietimą apsilankyti restorane. Gerai, kad aš domiuosi geležinkeliais ir žinau, jog jis ten kažkur yra (bet kartais pats nesužiūrėdavau kuris vagonas), o ką kiti keleiviai? Ir net jokios vaizdinės informacijos apie jo egzistavimą.
Beje, ką ir už kiek ten gali(-ėjai) įsigyti? Tikiuosi ten kava bent buvo ne saliarkos tipo, kaip vagone.Dear Sir,
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąEsu nekartą pietavęs tame restorane, maistas tikrai skanus ir nebrangus.
Comment
-
Parašė JohnVieni imtų, o kiti gal neimtų... Tai tiesiog įprasta praktika visame pasaulyje nuo JAV ir Kanados iki Kinijos ir Tailando... maisto pardavinėjimas traukiniuose. Nemanau, kad Lietuva yra pasauliniu mastu kažkuo labai skirtinga šia prasme.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGeriau kelionės trukmę sumažintų bent iki poros valandų, kad nereiktų nei restorano, nei keleiviai apskritai spėtų išalkti.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNafig jiems tie keleiviai išvis reikalingi? Vieni nuostoliai per juos
Comment
-
Parašė JohnNerealu. Tam reiktų 300km/h traukinių. Net su 160km/h maksimaliu greičiu vidutinis greitis vargiai siektų daugiau, nei kokius 110km/h (~3,5 val.).
Nors tai ne esmė. Užkandžiai ir gėrimai turi būti pardavinėjami ir tame pačiame Vilnius-Kaunas. Tiesiog ne visi turi galimybę/laiko/noro pirkti maistą/gėrimus parduotuvėje ar temptis iš namų. Traukiniai nėra ir neturėtų būti skirti tik socialiai remtiniems ar skurdžiams. Vadovaujantis tokia logika, nereikia ir restoranų, barų ir pub'ų, nes viską juk galima pigiau nusipirkti parduotuvėje...
Comment
-
Parašė JohnBeje, dėl nuostolių. Ar tikrai Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Klaipėda yra nuostolingi?
Daugiau keliauti lietuvius paskatino nauji traukiniai
Comment
-
Parašė Lettered
Šie maršrutai tikrai manau nėra nuostolingi, nes sudaro didžiąją dalį pervežamų keleivių. Galima paskaičiuoti, jog kasdien! vien iš maršruto Vilnius-Kaunas LG gauna apie 60 000 Lt pajamų.
Daugiau keliauti lietuvius paskatino nauji traukiniai
Be to, sezonas sezonui nelygu.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąŠie maršrutai tikrai manau nėra nuostolingi, nes sudaro didžiąją dalį pervežamų keleivių. Galima paskaičiuoti, jog kasdien! vien iš maršruto Vilnius-Kaunas LG gauna apie 60 000 Lt pajamų.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGalima paskaičiuoti, jog kasdien! vien iš maršruto Vilnius-Kaunas LG gauna apie 60 000 Lt pajamų.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO ar reikia kažko daugiau? Vistiek užkandžių kainos greičiausiai labai kandžiotųsi, ir žmonės vistiek imtų į kelionę savo maistą.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKodėl taip ilgai? Vilnius-Kaunas max greitis 120km/h ir atvažiuoja 100km lygiai per 1h su dviem ar trim sustojimais. Taip, kad jeigu būtų max 160km/h, kelionė turėtų trukti ilgiausiai 2.5h su nemažai sustojimų.
Comment
-
Parašė JohnBet 160km/h išspausti galima? Bent jau didžiojoje ruožo dalyje. To visiškai pakaktų.
Comment
Comment