Parašė Vitas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Parašė dts Rodyti pranešimątik kažkaip idomu,. kodėl ta atšaka užsisuko link Radviliškio kaip cia ta istorija vystėsi ir kodėl taip buvo nuspresta
Nuo Vilniaus-Klaipėdos geležinkelio bėgiai į Panevėžį atsiskiria Linkaičiuose. Kažkada čia tekę persėsti iš dar naktį iš Vilniaus ir paryčiui iš Kauno išvažiuodavusio dyzelinio traukinio Vilnius-Klaipėda“ į dyzelinį Šiauliai-Daugpilis. Persėsti būdavo likusios suskaičiuotos minutės, Klaipėdos dyzeliniui nuvažiavus į Radviliškį, Daugpilio dyzelinis jau būdavo išvažiavęs.
Linkaičių stotis yra maža. Traukiniai Vilnius-Klaipėda joje nestoja, keleivinių vagonų prikabinimams-atkabinimams sąlygų nėra. Jos yra už kelių kilometrų link Šiaulių esančioje Radviliškio stotyje. Tai ne kur kitur, o Radviliškyje, kaip infrastruktūrą turinčioje stambiausio Lietuvoje geležinkelio mazgo pagrindinėje stotyje patogiausia fantazuoti apie „multisekcijos“ Vilnius-Panevėžys atsiskyrimą nuo Vilniaus-Klaipėdos traukinio arba priešinga kryptimi važiuojant prisikabinimą prie jos.
Radau žinių, kad Vilniaus kraštui priklausant Lenkijai, traukiniai iš Kauno į Maskvą važiuodavo per Jonavą, Radviliškį, Panevėžį, Daugpilį... Realu tikėti, kad Radviliškio stotyje keisdavo garvežį.
Dar netaip seniai tokia „multisekcija“ iš Mažeikių prie Klaipėdos-Vilniaus naktinio traukinio būdavo prikabinama ne Kužiuose, o Šiauliuose.
Geležinkelis į Tauragę, Pagėgius, Sovetską atsiskiria Radviliškyje ir Šilėnuose (tiesa, nuo šių stočių iki Kutiškių ir Mankiškių stotelių bėgiai dar eina šalia) ir susijungia Jonaitiškiuose.
Minėtas 1994 straipsnyje įvardintas Panevėžio ir Tauragės „multisekcijas“ nuo Vilniaus-Klaipėdos traukinio atkabinant Šiauliuose ir grąžinant iki Šilėnų arba Linkaičių gautųsi bereikalingi kilometrai, bereikalingai sugaištas laikas. Niekaip neprisimenu, kuriais metais(bet kažkur 1991-1993), kai įvykus prekinio traukinio avarijai, užsidegus cisternoms prie Rykantį (Lentvario-Vievio tarpstotėje) ir nutrūkus tarukinių eismui tarp Vilniaus ir Kaišiadorių, per Radviliškį maršrutu Daugpilis-Panevėžys-Radviliškis-Sovietskas apvažiavo keleivinis traukinys iš Sankt.Peterburgo į Kaliningradą.
Kaip čia po 1990 metų Lietuvos geležinkelininkams gimė tos fantazijos apie tiesioginius keleivinius traukinius iš Vilniaus į Panevėžį, Tauragę, Rokiškį ir kitur, o dabar taip "verkšlenama" apie tokių nereikalingumą ir aplanamai apie keleivinių traukinių važinėjimo nuostolingumą, nežinau. Bet manau, jog netatogumų dėl prekinių traukinių dundėjimo patiriantys gyventojai pateiktų sąskaitas dėl tų nepatogumų kompensavimo, krovinių važiavimas toks pelningas nebūtų.Paskutinis taisė Vitas; 2008.06.03, 12:31.
Comment
-
Nuo 2008m. greitasis "Pajūris" iš Vilniaus į Klaipėdą nuvažiuoja per 4 valandas ir 33 minutes.
Šiaulių geležinkelio stotyje tvarkaraštis suderintas sudabrant galimybę iš greitųjų "Baltija" ir "Pajūris" Vilnius-Klaipėda persėsėsti į "dyzeliukus" Šiauliai-Mažeikiai, taip pat iš "dyzeliukų" Mažeikiai-Šiauliai į greituosius Klaipėda-Vilnius.
Pažangos yra
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąAle turbut masinistai tai prakaituoja su tokiu grafiku. Nes jau kazkada girdejau kaip keikesi kad reiks skraidyt
Koks trasos Vilnius - Klaipėda geležinkeliu ilgis tikslus, beje?Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Bet pats faktas, kad tik 4:33 iki Klaipėdos manau yra labai labai gerai. Su mašina aš per tiek tikrai nenuvažiuoju (turiu galvoj dėl sustojimų cepelininėse, kebabinėse visokiose bei myžaltaškiuose)Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė JohnSusipratau, kad litrail.lt pasirinkus marsruta nurodomas ir jo ilgis. Is Vilniaus i Klaipeda 376km, keliones laikas 4val. 33min. Taip iseina, kad vidutinis greitis apie 82km/h. Taigi, ko gero, visai smagiai turetu dardeti 100+ km/h ne viename ruoze.
Comment
-
Sekmadienį važiavau traukiniu Nr. 19 Vilnius-Klaipėda, be firminio pavadinimo, kurį iš jo atėmė traukinys Nr. 21/24. Šiek tiek įspūdžių: pagal tvarkaraštį kelionės trukmė iš Vilniaus į Klaipėdą - 5:07, vėlavo ganėtinai nedaug - 4min. Sąstatas sudarytas iš TEP60 ir keturių vagonų, kurių trys - atnaujinti sėdimieji. Traukinys Vilniuje stovėjo prie antrojo perono, prie jo atvyko ir traukinys iš Sant Peterburgo, taigi vasarotojai iš Rusijos gana patogiai ir operatyviai persėdo, tokių mačiau kokius aštuonis.
Balsinių pranešimų vagone nebėra, belieka stebėti informacinę švieslentę su stočių pavadinimais ir atvykimo laikais. O buvo malonu, kai įrašas pranešdavo lietuvių ir anglų kalbomis išvykstant iš pradinės stoties - pasveikindavo, informuodavo apie atstumą ir palinkėdavo geros kelionės, o atvykus į galutinę stotį - padėkodavo ir kviesdavo važiuoti dar. Keista, kad net atnaujinus riedmenis ir bėgius važiuojant vagonai siūbuoja į šonus (ar tai dėl vėžės paklaidos 1520-1524 mm, ar dėl ko kitko?).
Traukinio palydovės kupe televizorius rodo vaizdo kamera filmuojamą vaizdą iš keleivių salono, kuris neaprėpa uždarų kupe ir praėjimų.
Su traukiniu Nr. 22 prasilenkė Lieplaukėje.
Buvo keleivių, kurie išlipo Giruliuose.Paskutinis taisė Eimantas; 2008.11.10, 00:14.
Comment
-
RA-2 tikrai atrodo juokingai, kaip dienos šviesos pasiilgęs ir į laukus išriedėjęs rusiškas metro sąstatas, neveltui Metrovagonmaš specializuojasi metro vagonų gamyboje.
Sekmadienį važiavau traukiniu Nr. 19 Vilnius-Klaipėda, be firminio pavadinimo, kurį iš jo atėmė traukinys Nr. 21/24. Šiek tiek įspūdžių: pagal tvarkaraštį kelionės trukmė iš Vilniaus į Klaipėdą - 5:07, vėlavo ganėtinai nedaug - 4min. Sąstatas sudarytas iš TEP60 ir keturių vagonų, kurių trys - atnaujinti sėdimieji. Traukinys Vilniuje stovėjo prie antrojo perono, prie jo atvyko ir traukinys iš Sant Peterburgo, taigi vasarotojai iš Rusijos gana patogiai ir operatyviai persėdo, tokių mačiau kokius aštuonis.
Balsinių pranešimų vagone nebėra, belieka stebėti informacinę švieslentę su stočių pavadinimais ir atvykimo laikais. O buvo malonu, kai įrašas pranešdavo lietuvių ir anglų kalbomis išvykstant iš pradinės stoties - pasveikindavo, informuodavo apie atstumą ir palinkėdavo geros kelionės, o atvykus į galutinę stotį - padėkodavo ir kviesdavo važiuoti dar. Keista, kad net atnaujinus riedmenis ir bėgius važiuojant vagonai siūbuoja į šonus (ar tai dėl vėžės paklaidos 1520-1524 mm, ar dėl ko kitko?).
Traukinio palydovės kupe televizorius rodo vaizdo kamera filmuojamą vaizdą iš keleivių salono, kuris neaprėpa uždarų kupe ir praėjimų.
Su traukiniu Nr. 22 prasilenkė Lieplaukėje.
Buvo keleivių, kurie išlipo Giruliuose.
Comment
-
Parašė fow Rodyti pranešimąBalsinių pranešimų vagone nebėra, belieka stebėti informacinę švieslentę su stočių pavadinimais ir atvykimo laikais. O buvo malonu, kai įrašas pranešdavo lietuvių ir anglų kalbomis išvykstant iš pradinės stoties - pasveikindavo, informuodavo apie atstumą ir palinkėdavo geros kelionės, o atvykus į galutinę stotį - padėkodavo ir kviesdavo važiuoti dar. Keista, kad net atnaujinus riedmenis ir bėgius važiuojant vagonai siūbuoja į šonus (ar tai dėl vėžės paklaidos 1520-1524 mm, ar dėl ko kitko?).
Traukinio palydovės kupe televizorius rodo vaizdo kamera filmuojamą vaizdą iš keleivių salono, kuris neaprėpa uždarų kupe ir praėjimų.
Su traukiniu Nr. 22 prasilenkė Lieplaukėje.
Buvo keleivių, kurie išlipo Giruliuose.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKokiose maršruto vietose siūbavo vagonai?
Comment
-
Pagal www.litrail.lt jau matyti, kad liepos 29 d. (antradienį) kažkur tarp Kužių ir Klaipėdos (tiksliau jo vietą nustatyti neįstengiu) planuojamas grandiozinis geležinkelio remontas, ir nevažiuos šie keleiviniai traukiniai:
Nr.19 ir Nr.21 Vilnius –Klaipėda (iš Vilniaus išv. 8:40 ir 17:30 h), Nr.20 ir Nr.22 Klaipėda-Vilnius (iš Klaipėdos išv. 11:34 ir 17:00h). Tari pat nevažiuos popietiniai dyzeliniai traukiniai Nr.627 Radviliškis-Klaipėda (iš Radviliškio išv. 16:11h) ir Nr.628Klaipėda-Radviliškis (iš Klaipėdos išv. 14:44h).
Dėl remonto traukiniai tą dieną lyg ir galėtų važiuoti sutrumpintu maršrutu Vilnius-Šiauliai-Vilnius (blogiausiu atveju - dar trumpesniu: iki Radviliškio, Kėdainių ar Jonavos), bet...
Comment
-
Citata iš giminingos (keliautojiškos) temos „Maršrutas Vilnius-Kaunas“ http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=6542&page=4
Parašė Wycka Rodyti pranešimą...
Man, kaip dažnai besilankančiam Panevėžy, žiauriai reikia vasarinio maršruto Panevėžys-Klaipėda (dabar reikia persėsti Radviliškyje arba Šiauliuose).
Prisimenu straipsnį „Geležinkelininke“ berods 1994 metais (apie tai lyg rašiau, tik žurnalo pavadinimo lyg neprisiminiau tada) su pranašais apie Radviliškyje arba Šiauliuose nuo Traukinių Vilnius-Klaipėda ir Klaipėda-Vilnius atkabinamus arba ten prikabinamus vagonus(multisekcijas) į Rygą, Mažeikius, Panevėžį, Tauragę (gal dar Pakruojį?).
Kokie rezultatai gavosi per 14 metų, matyti (svarbiausia – neliko keleivinių traukinių geležinkelio linijose Mankiškiai-Pagėgiai, Šiauliai-Joniškis-Jelgava, Kretinga-Skuodas...)
Dabar rytiniu dyzeliniu traukiniu Rokiškis-Panevėžys-Šiauliai į Radviliškį atvykus)7:52h, greitojo į Klaipėdą laukti tenka nepilną valandą (išv.8:48). Atvykus vakariniu 18:29 h, - 1 val. ir 20 min. Kaip sakoma, kentėti galima. Kitas reikalas su važiavimu iš pajūrio atgal. Nors šiemet „ledai pajudėjo“ Vilnius-Klaipėda-Vilnius maršrutu paleidus greitąjį traukinį, tai juo iš Klaipėdos į Radviliškį atvažiavus 13:53h, dyzelinio į Rokiškį laukti tenka iki 16:58h, t.y. – tris valandas. O anksčiau Šiauliuose arba Radviliškyje trepsėti tekdavo nuo 10-11 valandos (atvykus dyzeliniu Klaipėda-Radviliškis) arba neiškentus važiuoti autobusu. Visgi reikia sutikti, kad iš traukinio Sankt Peterburgas-Vilnius į Klaipėdą reikėtų persėsti ne Vilniuje, o Daugpilyje, ir tiesioginis susisiekimas tarp Daugpilio ir Klaipėdos tikrai praverstų.
Kad liečia Panevėžį, iš praeities prisimenu dar vieną „pokštelį“. Kadaise (sovietmečiu) važinėdavo D1 maršrutu Vilnius-Kaunas-Klaipėda. Iš Vilniaus išvažiuodavo 3:00h nakties (aišku, tuščias), keleiviai rinktis pradėdavo maždaug nuo Jonavos. Siurprizas būdavo juo važiuojant prieš pat Radviliškį sutikti kitą dyzelinį traukinį. Ilgai buvo neaišku, į kur jis važiuoja, nes Baisogaloje, Dotnuvoje, Kėdainiuose rytą dyzelinio traukinio link Jonavos nepamatydavome.
Netaip lengvai sužinojau (dargi seržantų ar staršinų laipsnius turinčių dėdžių buvau perspėtas, kad Radviliškio ir Šiaulių prieigose egzistuoja daug karinių paslapčių, tai ten kažkuo domautis rizikinga), kad nuo Radviliškio iki Linkaičių dar neatsiskyrę bėgiai link Panevėžio, tai tada pavyko nustatyti, kad tas sutinkamas dyzeliukas važiuoja iš Šiaulių į Daugpilį. Ir netrukome įsisavinti važiavimą traukiniais maršrutu Kaunas-Linkaičiai-Panevėžys, o kai kurie draugai netgi iki Kupiškio ar Rokiškio nuvažiuodavo.
Dabar iš dyzelinio traukinio Vilnius-Kaunas-Šiauliai (važiuoja tik penktadieniais ir sekmadieniais, iš Kauno išv. 15:10h) į vakarinį Šiauliai-Rokiškis persėsti neįmanoma (šis „pabėgęs“ būna visai neseniai), vakariniu iš Rokiškio grįžus į Radviliškį, bėgti reikia kiek tik jėgos leidžia: persėsti lieka suskaičiuotos minutės, o skirtingų krypčių peronai stotyje- vienas nuo kito tolokai. O gal Wyckai pačiam taip tekę Radviliškyje pabėgėti ???????
Ir kaip aplamai dabar atrodytų kelionė traukiniu iš Kauno į Panevėžį? Tiesa, anais laikais prieš ilguosius savaitgalius autobusais išvažiuoti iš Kauno ir šventėms besibaigiant grįžti būdavo labai sunku, nuosavas automobilis dar buvo prabanga, motociklas „Java“ – sezoninis, ir tokio kelionės traukiniu maršruto kartais griebdavomės ne iš gero gyvenimo.Paskutinis taisė Vitas; 2008.09.01, 21:22.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąDabar iš dyzelinio traukinio Vilnius-Kaunas-Šiauliai (važiuoja tik penktadieniais ir sekmadieniais, iš Kauno išv. 15:10h) į vakarinį Šiauliai-Rokiškis persėsti neįmanoma (šis „pabėgęs“ būna visai neseniai), vakariniu iš Rokiškio grįžus į Radviliškį, bėgti reikia kiek tik jėgos leidžia: persėsti lieka suskaičiuotos minutės, o skirtingų krypčių peronai stotyje- vienas nuo kito tolokai. O gal Wyckai pačiam taip tekę Radviliškyje pabėgėti ???????
Ir kaip aplamai dabar atrodytų kelionė traukiniu iš Kauno į Panevėžį?
Kas dėl maršruto (geležinkeliais) Kaunas-Panevėžys, tai kol kas neverta prasidėti. Aš pats su nekantrumu laukiu RailBaltica bei tikiuosi, kad vėžė bus nutiesta per Panevėžį. Jeigu nenuties - Panevėžiui bus liūdnos provincialios dienos...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Ir dar sykį Vilnius-Klaipėda-Vilnius 2008-09-20 - 2008-09-21
Automotrisė 620M prie Vilniaus lokomotyvų depo
Paliekant Vilnių
Paneriuose
Šiauliuose. Grafiti "papuoštas" D1-637-3
Dviejų vagonų RA-2 Šiauliuose
Na ir begrįžtant į Vilnių:
Kretinga
Plungė
Išvykstant iš Plungės
Telšiai
Netoli Šiaulių, 10-ties vagonų sąstatą traukė TEP70BS
Šiauliuose pro vieną langą...
...Ir pro kitą
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ Tai ar Šiauliuose yra požeminės perėjos?
Kažkaip neužmačiau požeminių perėjų įėjimų.
http://foto.terpe.lt/inkelti/20080922/DSC03937.JPG
Šioje nuotraukoje toliau matosi dvi perėjos per bėgius ir dar žmogiukai einantys per jas, tai matyt požeminių ir nėra...
Comment
Comment