Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Vakar

    Vilnius


    Jonava








    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #62
      Stotis





      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #63
        Kėdainiai



        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #64
          Radviliškis











          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #65
            Radviliškis











            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #66
              Durpynas

              Vagonai siauruko tolumoje




              "Pajūris" (Klaipėda-Vilnius)


              Atrodo Šilėnai:


              Šiauliai:


              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #67
                Tarp Šiaulių ir Telšių...





















                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #68
                  Telšiai






                  Plungė




                  Kretinga
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #69
                    Vidus











                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #70
                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      /\ Viena vėžė yra nuo Žeimių ar Slikių iki pat Kretingos (išskyrus mažą ruožą tarp Kužių, Šiaulių ir Radviliškio). Traukiniai prasilenkia rodytose didelėse stotyse, taip pat mažesnėse stotyse - Tryškiuose, Kūlupėnuose, etc.
                      Na kad nuo Kėdainių iki Gimbogalos (per Dotnuvą, Gudžiūnus, Baisogalą) - tikrai dvi vėžės. Mačiau ne kartą. Lygiagrečiai geležinkeliui ilgai eina Kėdainių-Šeduvos plentas, važiuojant juo traukinių pamatai daug. Pamatai ir jų prasilenkimų. Taip pat dvi vėžės yra nuo Kaišiadorių iki Livintų,
                      Paskutinis taisė Vitas; 2008.02.03, 10:53.

                      Comment


                        #71
                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        Stotis

                        Kas cia per aparatas?
                        Paskutinis taisė digital; 2024.02.13, 00:33. Priežastis: citavimas
                        Great is Ok, but Amazing would be Great

                        Comment


                          #72
                          Parašė Shaolinas Rodyti pranešimą
                          Kas cia per aparatas?
                          Tai kelio istaisymo masina VPO-3000. Rusiskai pavadinimas sifruojasi taip - Выправочно-подбивочно-отделочная машина. Tokiu yra ir LG, jas turi LG dukterines keliu remonto imones "Gelmagis" ir "Gelezinkelio tiesimo centras".
                          Paskutinis taisė digital; 2024.02.13, 00:33. Priežastis: citavimas

                          Comment


                            #73
                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Na kad nuo Kėdainių iki Gimbogalos (per Dotnuvą, Gudžiūnus, baisogalą) - tikrai dvi vėžės. Mačiau ne kartą. Lygiagrečiai geležinkeliui ilgai eina Kėdainių-Šeduvos plentas, važiuojant juo traukinių pamatai daug. Pamatai ir prasilenkimų. Taip pat dvi vėžės yra nuo Kaišiadorių iki Livintų,
                            Sioje nuotraukoje gerai matosi LG keliu isvystymas (kur vienkelis, kur dvikelis), taip pat isskirta, kur kokia kelio, stociu blokuote naudojama. Sis paveikslelis kokybiskai matomas www.litrail.lt - infrastrukstura - 1 priedas
                            Attached Files
                            Paskutinis taisė LT-1; 2008.02.01, 20:09.

                            Comment


                              #74
                              Lygtais turetu but 1 priedas

                              Comment


                                #75
                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Lygtais turetu but 1 priedas
                                Teisinga pastaba, 1 priedas Jau pataisiau.

                                Comment


                                  #76
                                  Peržiūrėjau tą schema ir atkreipiau dėmesį į tai, kad vienkelio likę tik nedidelėmis atkarpomis (po beveik 10km), tarp ilgesnių dvikelio atkarpų, iš viso Vilnius-Šiauliai ~43km. Tai ir kyla klausimas kodel iki šiol ten vis dar vienbėgis geležinkelis ir ar artimiausiu metu LG planuose yra nutiest antrus bėgius tose atkarpose ? O gal tai nėra reikalinga ir nenaudinga. Visgi vienkelis sudaro mažą dalį visos tos atkarpos, tai labai idomiai tie susiaurėjimai atrodo.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Peržiūrėjau tą schema ir atkreipiau dėmesį į tai, kad vienkelio likę tik nedidelėmis atkarpomis (po beveik 10km), tarp ilgesnių dvikelio atkarpų, iš viso Vilnius-Šiauliai ~43km. Tai ir kyla klausimas kodel iki šiol ten vis dar vienbėgis geležinkelis ir ar artimiausiu metu LG planuose yra nutiest antrus bėgius tose atkarpose ? O gal tai nėra reikalinga ir nenaudinga. Visgi vienkelis sudaro mažą dalį visos tos atkarpos, tai labai idomiai tie susiaurėjimai atrodo.
                                    Planu tikrai yra labai daug.. Tolimuose planuose - netgi dvikelis iki pacios klaipedos. Taciau ne taip paprasta viska is karto padaryti (ir del techniniu ir del finansiniu priezasciu). O kai vienkeliu intarpu nedaug - tai gerokai mazesne blogybe, nei kad tik dvikeliai intarpai

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Peržiūrėjau tą schema ir atkreipiau dėmesį į tai, kad vienkelio likę tik nedidelėmis atkarpomis (po beveik 10km), tarp ilgesnių dvikelio atkarpų, iš viso Vilnius-Šiauliai ~43km. Tai ir kyla klausimas kodel iki šiol ten vis dar vienbėgis geležinkelis ir ar artimiausiu metu LG planuose yra nutiest antrus bėgius tose atkarpose ? O gal tai nėra reikalinga ir nenaudinga. Visgi vienkelis sudaro mažą dalį visos tos atkarpos, tai labai idomiai tie susiaurėjimai atrodo.
                                      Tame žemėlapyje nepažymėtos upės.
                                      Tarpstotėje Gaižiūnai-Jonava antrųjų bėgių tiesimui didžiausia kliūtimi būtų tiltas per Nerį, Šilainiai-Kėdainiai – tiltas per Nevėžį. Tarp Livintų ir Gaižiūnų, tarp Žeimių ir Lukšių, tarp Gimbogalos ir Linkaičių didelių kliūčių neįžiūriu.

                                      Comment


                                        #79
                                        o va man kazkaip idomu kaip cia taip sovietmeciu susikloste situacija, kad kaip ir pramones miestas panevezys.. liko nuosalyje visu gelezinkelio taku. Gal turit ideju?

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė dts Rodyti pranešimą
                                          o va man kazkaip idomu kaip cia taip sovietmeciu susikloste situacija, kad kaip ir pramones miestas Panevezys.. liko nuosalyje visu gelezinkelio taku. Gal turit ideju?
                                          Va prisimenu 1994 metais kažkuriame žurnale straipsnyje interviu su vienu "Lietuvos geležinkelių" atsakingu darbuotoju pranašauta, kad Radviliškio geležinkelio stotyje nuo kažkurio tai greitojo traukinio ("Baltija" ar "Pajūris") atsiskirs "multisekcija" (keli vagonai) ir prikabinus kitą vilkiką važiuos į Panevėžį. taip pat buvo "akių dūmimas" apie panašią "multisekciją" į Tauragę.
                                          Dabar geležinkeliu iš Šiaulių į Pagėgius keleivinio traukinio neliko, per Panevėžį važinėja du "dyzeliukai" Šiauliai-Rokiškis (vienas kasdien, kitas - tik šeštadieniais ir sekmadieniais).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X