/\ Viena vėžė yra nuo Žeimių ar Slikių iki pat Kretingos (išskyrus mažą ruožą tarp Kužių, Šiaulių ir Radviliškio). Traukiniai prasilenkia rodytose didelėse stotyse, taip pat mažesnėse stotyse - Tryškiuose, Kūlupėnuose, etc.
Na kad nuo Kėdainių iki Gimbogalos (per Dotnuvą, Gudžiūnus, Baisogalą) - tikrai dvi vėžės. Mačiau ne kartą. Lygiagrečiai geležinkeliui ilgai eina Kėdainių-Šeduvos plentas, važiuojant juo traukinių pamatai daug. Pamatai ir jų prasilenkimų. Taip pat dvi vėžės yra nuo Kaišiadorių iki Livintų,
Tai kelio istaisymo masina VPO-3000. Rusiskai pavadinimas sifruojasi taip - Выправочно-подбивочно-отделочная машина. Tokiu yra ir LG, jas turi LG dukterines keliu remonto imones "Gelmagis" ir "Gelezinkelio tiesimo centras".
Paskutinis taisė digital; 2024.02.13, 00:33.
Priežastis: citavimas
Na kad nuo Kėdainių iki Gimbogalos (per Dotnuvą, Gudžiūnus, baisogalą) - tikrai dvi vėžės. Mačiau ne kartą. Lygiagrečiai geležinkeliui ilgai eina Kėdainių-Šeduvos plentas, važiuojant juo traukinių pamatai daug. Pamatai ir prasilenkimų. Taip pat dvi vėžės yra nuo Kaišiadorių iki Livintų,
Sioje nuotraukoje gerai matosi LG keliu isvystymas (kur vienkelis, kur dvikelis), taip pat isskirta, kur kokia kelio, stociu blokuote naudojama. Sis paveikslelis kokybiskai matomas www.litrail.lt - infrastrukstura - 1 priedas
Peržiūrėjau tą schema ir atkreipiau dėmesį į tai, kad vienkelio likę tik nedidelėmis atkarpomis (po beveik 10km), tarp ilgesnių dvikelio atkarpų, iš viso Vilnius-Šiauliai ~43km. Tai ir kyla klausimas kodel iki šiol ten vis dar vienbėgis geležinkelis ir ar artimiausiu metu LG planuose yra nutiest antrus bėgius tose atkarpose ? O gal tai nėra reikalinga ir nenaudinga. Visgi vienkelis sudaro mažą dalį visos tos atkarpos, tai labai idomiai tie susiaurėjimai atrodo.
Peržiūrėjau tą schema ir atkreipiau dėmesį į tai, kad vienkelio likę tik nedidelėmis atkarpomis (po beveik 10km), tarp ilgesnių dvikelio atkarpų, iš viso Vilnius-Šiauliai ~43km. Tai ir kyla klausimas kodel iki šiol ten vis dar vienbėgis geležinkelis ir ar artimiausiu metu LG planuose yra nutiest antrus bėgius tose atkarpose ? O gal tai nėra reikalinga ir nenaudinga. Visgi vienkelis sudaro mažą dalį visos tos atkarpos, tai labai idomiai tie susiaurėjimai atrodo.
Planu tikrai yra labai daug.. Tolimuose planuose - netgi dvikelis iki pacios klaipedos. Taciau ne taip paprasta viska is karto padaryti (ir del techniniu ir del finansiniu priezasciu). O kai vienkeliu intarpu nedaug - tai gerokai mazesne blogybe, nei kad tik dvikeliai intarpai
Peržiūrėjau tą schema ir atkreipiau dėmesį į tai, kad vienkelio likę tik nedidelėmis atkarpomis (po beveik 10km), tarp ilgesnių dvikelio atkarpų, iš viso Vilnius-Šiauliai ~43km. Tai ir kyla klausimas kodel iki šiol ten vis dar vienbėgis geležinkelis ir ar artimiausiu metu LG planuose yra nutiest antrus bėgius tose atkarpose ? O gal tai nėra reikalinga ir nenaudinga. Visgi vienkelis sudaro mažą dalį visos tos atkarpos, tai labai idomiai tie susiaurėjimai atrodo.
Tame žemėlapyje nepažymėtos upės.
Tarpstotėje Gaižiūnai-Jonava antrųjų bėgių tiesimui didžiausia kliūtimi būtų tiltas per Nerį, Šilainiai-Kėdainiai – tiltas per Nevėžį. Tarp Livintų ir Gaižiūnų, tarp Žeimių ir Lukšių, tarp Gimbogalos ir Linkaičių didelių kliūčių neįžiūriu.
o va man kazkaip idomu kaip cia taip sovietmeciu susikloste situacija, kad kaip ir pramones miestas panevezys.. liko nuosalyje visu gelezinkelio taku. Gal turit ideju?
o va man kazkaip idomu kaip cia taip sovietmeciu susikloste situacija, kad kaip ir pramones miestas Panevezys.. liko nuosalyje visu gelezinkelio taku. Gal turit ideju?
Va prisimenu 1994 metais kažkuriame žurnale straipsnyje interviu su vienu "Lietuvos geležinkelių" atsakingu darbuotoju pranašauta, kad Radviliškio geležinkelio stotyje nuo kažkurio tai greitojo traukinio ("Baltija" ar "Pajūris") atsiskirs "multisekcija" (keli vagonai) ir prikabinus kitą vilkiką važiuos į Panevėžį. taip pat buvo "akių dūmimas" apie panašią "multisekciją" į Tauragę.
Dabar geležinkeliu iš Šiaulių į Pagėgius keleivinio traukinio neliko, per Panevėžį važinėja du "dyzeliukai" Šiauliai-Rokiškis (vienas kasdien, kitas - tik šeštadieniais ir sekmadieniais).
Comment