Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis
    Nebloga idėja. Kažin, ar galima mėnesis iki reiso susipirkti visus traukinio bilietus? Išpirkus populiariausių laikų bilietus būtų galima sėkmingai perpardavinėti aukštesne kaina.
    Ne tie laikai. autobusai yra, dauguma automobilizuota. Kam to bilieto reikia? Ir kiek gatavi permokėti? Ir dėl ko permokėti, jei yra autobusas ir nereikia sukti galvos kaip surasti spekuliantą ir pan. Be to bilietas vardinis. Nors ir netikrina dokumentų.

    Comment


      Gal ir offtopic, bet penktadienį Vilnius-Klaipėda G19 pagaliau važiuos TEP'as su prikabinamais vagonais. Šventiniu laikotarpiu LG pagaliau išleis ne kaip visada 8, o jau 9 vagonus.

      Įdomus faktas - pagal traukiniobilietas.lt duomenis likus dar 4 dienoms iki reiso jau išpirkta virš 50% bilietų. (t.y. apytiksliai 275 iš 500 vietų)

      Comment


        Gal dėl to, kad duoda ar ne 15% nuolaidą perkant internetu? Aišku visvien atsiras debilų, kurie ateis likus 5 minutėms iki išvykimo ir žliumbs, kad nėra bilietų.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Gal dėl to, kad duoda ar ne 15% nuolaidą perkant internetu? Aišku visvien atsiras debilų, kurie ateis likus 5 minutėms iki išvykimo ir žliumbs, kad nėra bilietų.
          o kodėl debilų? nuo kada traukiniai tapo lėktuvais, kad reikėtų bilietą pirkt iš anksto? ar senyvo žmogaus problemos, kad nesinaudoja internetu, o atvykus į stotį sako, kad bilietų nėra? LG kalti, kad nesugeba tvarkytis su srautais, o ne keleiviai. jei mato, kad visi traukiniai važiuoja peregrūzu, tai tegul arba leidžia jų daugiau, arba didesnius.

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

            o kodėl debilų? nuo kada traukiniai tapo lėktuvais, kad reikėtų bilietą pirkt iš anksto? ar senyvo žmogaus problemos, kad nesinaudoja internetu, o atvykus į stotį sako, kad bilietų nėra? LG kalti, kad nesugeba tvarkytis su srautais, o ne keleiviai. jei mato, kad visi traukiniai važiuoja peregrūzu, tai tegul arba leidžia jų daugiau, arba didesnius.
            Jeigu lėktuvo bilieto negauni tą pačią dieną, irgi skundiesi, kad oro linijos nesusitvarko su srautais? Jeigu bilietų trūksta tik keliems pikiniams reisams, tai dėl to papildomų traukinių nėra tikslo pirkti.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Jeigu lėktuvo bilieto negauni tą pačią dieną, irgi skundiesi, kad oro linijos nesusitvarko su srautais? Jeigu bilietų trūksta tik keliems pikiniams reisams, tai dėl to papildomų traukinių nėra tikslo pirkti.
              Traukinį su lėktuvu palyginti irgi reikia turėti "proto".

              Traukinyje gali prikabinti papildomų vagonų, tai turbūt didelių bėdų nesudarys. Jei žmonės nori naudotis geležinkeliais - džiaukis ir skatink tai.

              Comment


                Kada lėktuvus vėl turėsime VIDINIAIS reisais tada ir pakalbėsime.

                Bobulė Zita pas anūkus į JK planuoja skristi prieš pusmetį. Bet iki Palangos ji sugalvoja važiuoti pažiūrėjus orų prognozę (t.y. 2 dienos).

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Jeigu lėktuvo bilieto negauni tą pačią dieną, irgi skundiesi, kad oro linijos nesusitvarko su srautais? Jeigu bilietų trūksta tik keliems pikiniams reisams, tai dėl to papildomų traukinių nėra tikslo pirkti.
                  LG turi pakankamai riedmenų, tik nesugeba (ar tyčia nenori) jų dinamiškai naudoti, kai yra didesni srautai. Reikia vieną porą traukinių (kad būtų aiški kaina ir kokio komforto bei važiavimo laiko tikėtis (dyzelinis įveikia maršrutą greičiau nei vagonai su lokomotyvu dėl įsibėgėjimo ir stabdymo dinamikos) daryti su lokomotyvų trauka, o kitus leisti dyzelinius. Tada, jei ir dyzelinių dvigubų sąstatų truks, kai kuriomis dienomis kai kuriais reisais leisti trigubus. Brangu? O gal pigu anksti iš ryto iš Vilniaus (5.10 reisas) varyti vieną traukinį, kuris tikrai orą veža, o tuo tarpu iš Klaipėdos paskutinį leisti dar net nepasibaigus darbo dienai?

                  Comment


                    Planuose - elektriniai traukiniai Kaip prasitarė, ateityje numatomi ir kai kurie struktūriniai pokyčiai, pavyzdžiui, maršruto Vilnius - Klaipėda elektrifikacija. „Norime krovininio elektrinio traukinio. Jie ateityje pagerins ne tik ekonomiką, bet jie mažiau naudoja energijos ir išmeta mažiau teršalų, labiau tausojama aplinka. Projektas bus pirmas Lietuvoje. Mes skaičiuojame, kad atliekant pasiruošimą šiam projektui, jau sumažinome biudžetą 100 mln. eurų“, - apie planus ateityje pasakojo M.Bartuška. Projektas turėtų kainuoti apie 250-300 mln. eurų.
                    Anot vadovo, šis ruožas, Vilnius – Klaipėda, kurį laiką bus pagrindinis, kuriuo važiuos elektriniai traukiniai, vėliau numatoma mąstyti ir apie kitus elektrinių traukinių maršrutus. Tam, pasak vadovo, reikės ir specialių, elektra varomų traukinių. „Šiuo metu kaip tik formuojame poreikį, kiek jų galėtume turėti, galbūt tai bus apie 40-50 lokomotyvų. Vėliau – ir elektrinių keleivinių traukinių“. Artimiausiu metu ketinama skelbti rangovo konkursą, o darbus baigti 2021–2022 metais.Skaitykite daugiau: https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...tm_medium=Copy


                    Jei 2021 baigs, tai jau metas apie traukinius pradėti galvoti. Geriausia būtų elektrinė trauka ir vagonai. Paklausiu labai buitiškai - ar galima "TEP vagoną" traukti elektriniam lokomotyvui?

                    Comment


                      Aišku, kad galima. Ir garvežiu galima traukti. Ir dyzeliniu traukiniu (kaip Estijoje kartais daro, aišku, ne keleivių vežimo tikslu). Elektrovežio su vagonų maitinimu atveju dar būtų galima ir turėti normalų kondicionavimą bei šildymą elektra. Nes dabar tai kūrėna anglimi, o kondicionierius veikia tik kai traukinys važiuoja.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Elektrovežio su vagonų maitinimu atveju dar būtų galima ir turėti normalų kondicionavimą bei šildymą elektra. Nes dabar tai kūrėna anglimi, o kondicionierius veikia tik kai traukinys važiuoja.
                        Turimiems LG vagonams nesvarbu kas juos traukia - kondicionierius vistiek veikia nuo nuosavo maitinimo šaltinio, t.y. nuo povagoninio generatoriaus+akumo.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Turimiems LG vagonams nesvarbu kas juos traukia - kondicionierius vistiek veikia nuo nuosavo maitinimo šaltinio, t.y. nuo povagoninio generatoriaus+akumo.
                          Kas tas povagoninis? Jis ima dalį traukos energijos?

                          Comment


                            Taip, vagono ratas riedant bėgiais taip pat suka ir generatorių, kuris gamina elektrą šitam vagonui (apšvietimas, kondicionierius ir kiti negalingi vatotojai). Suprantama, kad dalis lokomotyvo traukos energijos sunaudojama generatoriui (ir tai yra įvertinama traukos apskaičiavimuose).

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                              o kodėl debilų? nuo kada traukiniai tapo lėktuvais, kad reikėtų bilietą pirkt iš anksto? ar senyvo žmogaus problemos, kad nesinaudoja internetu, o atvykus į stotį sako, kad bilietų nėra? LG kalti, kad nesugeba tvarkytis su srautais, o ne keleiviai. jei mato, kad visi traukiniai važiuoja peregrūzu, tai tegul arba leidžia jų daugiau, arba didesnius.
                              Aš nemoku naudotis duchofke, kaitlente ir mikrobangine. Negi aš kaltas, kad dėl to negaliu pasigaminti šilto maisto?

                              Comment


                                Taip, kaltas. Jei to nemoka merga, tai tik vienam dalykui ji tinkama

                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Turimiems LG vagonams nesvarbu kas juos traukia - kondicionierius vistiek veikia nuo nuosavo maitinimo šaltinio, t.y. nuo povagoninio generatoriaus+akumo.
                                Ar tikrai kondicionierius veikia nuo akumuliatoriaus? Didelis klausimas. Tarybiniuose vagonuose su kondicionieriais, to nebuvo numatyta, stotyse, ilgai stovint, vagonus buvo numatyta galimybė maitinti iš el. tinklo. Bet stotyse rozečių nebuvo. LG nemanau, kad toliau pažengė. Gal kondicionierius ir gali veikti 5-10 min. nuo akumuliatoriaus, ne daugiau.

                                Bet kokiu atveju, kai linija iki Klaipėdos bus elektrifikuota, iš tikrųjų LG geriau tegul renkasi elektrovežį ir vagonus. Normaliems šiuolaikiniuose vagonams nereikia tiek palydovų, o sąstatus formuoti galima būtų įvairius. Problema su Klaipėdos maršrutu, kad keleivių srautas savaitės ir metų bėgyje kinta labai plačiame diapazone. Todėl netinka nei pastovaus formavimo sąstatai, nei elektriniai (dyzeliniai traukiniai).

                                Comment


                                  Teko Vokietijoje pastebėti įvairaus ilgio dviaukščius traukinius (panašius į mūsiškes Škodas), kurių viename gale vietoje motorinio vagono yra tiesiog elektrovežis. Tai irgi galėrų būti sprendimas Klaipėdos maršrutui po elektrifikacijos.

                                  Comment


                                    /\ Turbūt apie tokius kalbate (Škoda):



                                    Tokių yra ir Slovakijoje:

                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Tas vagonas su valdymo kabina aktualus tik intensyviems palyginti trumpiems maršrutams, kad nereikėtų elektrovežio pervarinėti iš vieno sąstato galo į kitą. Klaipėdos maršrutui tas neaktualu, nes atstovos galinėse stotyse pakankamai ilgos, yra laiko pervaryti lokomotyvą į kitą sąstato galą.

                                      Comment


                                        Nefantazuokit, nebus jokių keleivinių elektrovežių. Bus EMU, dviaukščiai ar kitokie.

                                        Comment


                                          Kas bus dar neaišku, nes per anksti. Dar nieko neperka.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X