Parašė dtb
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Lettered; 2017.06.28, 11:02.
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąAš irgi įsiterpsiu. Konkuruoti galima ne tik kaina bet ir paslaugos kokybe. Tad nenustebkite jeigu keliaujančių traukiniais į Klaipėdą skaičius nesumažės taip drastiškai kaip įsivaizduojate.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąAš irgi įsiterpsiu. Konkuruoti galima ne tik kaina bet ir paslaugos kokybe. Tad nenustebkite jeigu keliaujančių traukiniais į Klaipėdą skaičius nesumažės taip drastiškai kaip įsivaizduojate.
Comment
-
Parašė jpou Rodyti pranešimą
Uzsienyje niekam nekyla problemu, kai traukinyje buna pasakoma - del perono ilgio pirmo ir paskutiniu X vagonu durys bus neatidaromos. Zmones ramiai paeina i prieki/atgal ir islipa per atidaromas duris. Visada lengviausia rasti pasiteisinima kazko nedaryti...
Ties per trumpais peronais nereikėtų nei pranešinėt nei durų darinėt, ir lokomotyvas sustotų kur jam priklauso.
Comment
-
Turi. Traukinių į Rusiją gi nebėra. Kaip vakar rašiau, dyz. traukinių depe stovi ir remontuojami 4 Lenkijoje modernizuoti sėdimi vagonai, kurie šiuo metu, kiek žinau, nenaudojami. Aišku, iš traukinių į Rusiją galima būtų naudoti kupė, o plackartinius irgi būtų galima, bet į juos reikėtų mažinti kainas, nes Lietuvoje vidaus susisiekime jau seniai nenaudojami ir daliai keleivių būtų "šokas"... Tai sumažinus kainas ir parduodant kaip 3 klasę, būtų galima kabinti, bet vėgli, taip, kaip LG dirba, tai mažai tikėtina. Nors gal jie ruošiasi sezonui...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Niekas kokybės nedidina, tik kainas.
Comment
-
Vagonai kaip vagonai, geresni, nei į Klaipėdą važinėja. Yra keletas vagonų, pirktų prieš kokius 7-8 metus. Dabar važinėjantys vagonai yra geros būklės. Netgi labai geros, lyginant su kokias nors kad ir Lenkijoje vidaus susisiekime važinėjančiais vagonais. Taip kad nereikia nepagrįstų kaltinimų LG dėl vagonų kokybės. LG seniai nėra jokio skirstymo į klases, sėdimas, ar kupė - visi 2 kl. Sėdimi vagonai netempia iki pirmos klasės. Ukrainoje tokie patys (panašūs, tik po kupė salono galuose nėra) sėdimi yra naudojami, irgi 2 klasė. Visa problema, tame, kad LG nesugeba ar nenori iš turimo riedmenų parko suformuoti sąstatų, atitinkančių srautus. Galiausiai srautus iki Šiaulių reikia labiau atskirti. Tada ir iki Klaipėdos mažiau bus užimti vagonai. Dabar kaip gaunasi - išperka tie, kurie važiuoja iki Šiaulių, ir Keleiviams iki Klaipėdos jau vietų nėra. O nuo Šiaulių traukinys užpildytas 50-70 proc. Ir atvirkščiai, iš Šiaulių į Vilnių išperka bilietus, o iš Klaipėdos jau į Vilnių vietų nėra. Nors iki Šiaulių vietų yra... Tam yra variantas leisti papildomus traukinius iki Šiaulių šiek tiek prieš Klaipėdos ir šiek tiek pigiau.
Paskutinis taisė Al1; 2017.06.28, 17:13.
Comment
-
Ką reiškia nenori? Jie neturi kitos išeities, nes Pesos nesusitvarko su srautais - padarė prakolą su tomis Pesomis. Buvo seniai aišku, kad jos nesusitvarko net žiemą. Reikėjo ruoštis, atlikti remontus sėdimuose vagonuose žiemą-pavasarį, kad vasaros pradžioje dalį traukinių pakeisti lokomotyvu su vagonu nuolat, o ne taip, kaip dabar, kai vieną dieną tuo pačiu grafiku važiuoja Pesa, o kitą dieną - paprasti vagonai ir už tą pačią kainą. Buvo gi labai aiškus suskirstymas - ekspresas, greitasis. Ekpresas - Pesa, greitasis - lokomotyvas su vagonais. Ekspreso kainą galėjo kiek pakelti, o greitųjų palikti tokią, kokia buvo. Tačiau LG išeitį mato kainų pakėlime ir keleivių nuvijime į autobusus ar automobilius.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Nauji traukinai, trumpesnė kelionės trukmė ir pan. - ar tai ne paslaugos kokybė?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Visa tai yra jau ne vieni metai.
Vėl visus į FB veja.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Taigi aiškiai rašo - priežastis - per didelė paklausa.
Vėl visus į FB veja.
Comment
-
Elementaru - įvyko eilinės lovio dalybos. Aišku, kažkokie tai reikalavimai iš aukščiau yra, o jie vieni - LG turi dirbti pelningai. Kadangi srautai iš Rusijos sumažėjo ir dar sumažės, LG jau pernai baigė metus su nuostoliais, tai reikia didinti efektyvumą. Krovinių surasti bus labai sunku, todėl lengviausias kelias - pjauti keleivinį susisiekimą, reikalauti kompensacijos iš valstybės, kad galutinėje metinėje LG finansinėje ataskaitoje nuostolio nebūtų ar jis būtų gerokai mažesnis nei pernai...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąElementaru - įvyko eilinės lovio dalybos. Aišku, kažkokie tai reikalavimai iš aukščiau yra, o jie vieni - LG turi dirbti pelningai. Kadangi srautai iš Rusijos sumažėjo ir dar sumažės, LG jau pernai baigė metus su nuostoliais, tai reikia didinti efektyvumą. Krovinių surasti bus labai sunku, todėl lengviausias kelias - pjauti keleivinį susisiekimą, reikalauti kompensacijos iš valstybės, kad galutinėje metinėje LG finansinėje ataskaitoje nuostolio nebūtų ar jis būtų gerokai mažesnis nei pernai...
Comment
-
Cirkas ir tiek. Pradėjo daugėti keleivių - išlindo, kad strategija prasta.
Kuo tada į Rygą važiuosime? Daugpilį? LDŽ sąstatais?
Gal kas gali pasakyti - kiek keleivinių traukinių (priemiestinių ir elektrinių), kiek dyzel. lokomotyvų (keleiv.) ir keleivinių gavome po dalybų "iš anų laikų" 199x? Ačiū.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKuo tada į Rygą važiuosime? Daugpilį? LDŽ sąstatais?
Comment
-
Tai dar pjaus, ateis ruduo, metų galas, naujas grafikas.... Žiūrėsim, ką darys.
Ryga? Dar su Daugpiliu neaišku. Kuo ten važiuosime? Į Daugpilį, jei važiuosime, tai tikriausiai Pesa 620M. Keleivių ten daug nebus.
Kiek gavome iš Pabaltijo geležinkelio dalybų jau neaktualu, nes didžioji dalis nurašyta. Esamiems maršrutams LG turi pakankamai riedmenų. Vienintelė problema yra Klaipėdos maršrutas, kur nesugebama net ir su turimais susitvarkyti. Riedmenų yra, tik arba tyčinis sabotažas, arba efektyvūs manageriai nieko nesugeba... Realiai nesugeba.
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Pesa 620 M, Pesa 630 M, DR1A. Nebus tokių srautų, kad vertėtų didelius traukinius leisti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu per didelė paklausa reikia ne kainą kelti, o sąstatus ilginti. Dar kažkas šaipėsi iš senos LG valdžios, neva visai nerūpi keleivių vežimas, tai dabar irgi pasimatė kiek naujai "rūpi" auginti keleivių pervežimo sektorių.Paskutinis taisė sv-x-as; 2017.06.30, 13:27.Studentas
Comment
Comment