Parašė dondc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Bet bilietus pradeda pardavinėti prieš mėnesį ar daugiau, prieš kiek dienų LG pradeda pardavinėti į vietinius maršrutus, nežinau. O pakeitimai būna paskelbiami, tarkim, prieš savaitę. Aišku, Lietuvoje mažai kas perka bilietus prieš mėnesį. O prieš savaitę tai perka, ypač į Klaipėdos traukinius...
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKaip suprantu TEP yra tranzitui. Pataisykite jei klystu vertindamas TEP (tegu ir vieno) ir dešimčių vagonų pardavimą.
Comment
-
Traukiniai į pajūrį jau gali važiuoti greičiau
Dėl remonto darbų šių metų pradžioje sumažėjęs keleivinių traukinių, vykstančių maršrutu Vilnius–Klaipėda, greitis vėl pradedamas didinti. Dėl to gerokai mažėja vėlavimų trukmė.
Iki visiškos remonto darbų pabaigos traukiniai dar negalės važiuoti maksimaliu greičiu. Tad keleiviai kelionėje iš Vilniaus į Klaipėdą ar atgal vis dar užtruks 10–15 minučių ilgiau nei važiuojant maksimaliu greičiu. Tuo tarpu prieš kelias savaites traukiniai vėluodavo 30 minučių ar dar ilgiau.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Šiandien išgirdau labai pikantišką istoriją.
Penktadienį, kovo 24 dieną, traukinys išvažiavęs iš Vilniaus 17:44, o Kėdainiuose turėjęs būti po 19 valandos, Kėdainiuose neišleido keleivių. Sustojo, bet durys neatsidarė, nors keleiviai (virš 10 žmonių) spaudinėjo mygtuką. Palydovių nebuvo nė kvapo.
Traukinys pajudėjo, tada palydovės pasirodė ir pasakė, kad "nesuveikė automatika". Sako: "važiuokit į Radviliškį, ten Jūsų lauks kitas traukinys, Jus ten pasitiks". Deja, Radviliškyje nieko panašaus nebuvo. Keleiviai buvo nuvežti į Šiaulius, iš kur jau pajudėjo į Kėdainius.
Comment
-
Parašė Anjani Rodyti pranešimąŠiandien išgirdau labai pikantišką istoriją.
„Kelionė traukiniu iš Vilniaus į Kėdainius – be galimybės išlipti“
Comment
-
Parašė arte Rodyti pranešimąVienas istorijos šaltinių:http://www.15min.lt/n774568
„Kelionė traukiniu iš Vilniaus į Kėdainius – be galimybės išlipti“
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąLabai mįslinga situacija, ką tuo metu veikė traukinio brigada ? Niekas nieko nematė. Bet taip nebūna. Čia panašu į kažkokį sabotažą.
Gerai kad kol kas tik tokie "nekalti" bajeriai.
Comment
-
Tai, kas pravažiuojama stotis nesustojus ir pan. pasitaiko. Kitas dalykas, kad sustojo, bet bet neatidarė durų ir net nesiėmė priemonių jų atidaryti. Keleiviai, kurie turėjo išlipti Kėdainiuose ar įlipti, gali paduoti į teismą ir prisiteisti kompensaciją. Sabotažas? Jei tai ne sabotažas, tai mašinistui už tokius dalykus gali grėsti išmetimas iš darbo. Kas rizikuos, jei neturės garantijos? O ir garantija žodinė nieko nereiškia. Valdžia visada viską nuo savęa "nuleis" ant eilinių.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąSakiau, kad pasikeitus LG valdžiai padažnės sabotažo atvejų.
Gerai kad kol kas tik tokie "nekalti" bajeriai.
Jei traukinyje yra mašinistas, tai po visų pertvarkų ir liks mašinistas. Ar čia administracija, kuria lies labiausiai pertvarkos, sabotuoja?
Comment
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimąAr šiuo atveju buvo galima teisėtai patraukti avarinį stabdį?
Comment
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimąAr šiuo atveju buvo galima teisėtai patraukti avarinį stabdį?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal ir būtų galima paskui teisme įrodyti, kad keleiviui, kuris patraukė stabdį, kilo įtarimas dėl avarijos. Šiaip tai galima patraukti tik avarijos atveju. O kas ta avarija ir kaip nustatyti, kada ji yra ir kada nėra, tai nėra apibrėžta. Todėl LG iš karto apkaltintu neteisėtų avarinio stabdžio panaudojimu. O teises apginti būtų galima tik teisme.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąJeigu viskas sabotuota, jis neveiktų
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal ir būtų galima paskui teisme įrodyti, kad keleiviui, kuris patraukė stabdį, kilo įtarimas dėl avarijos. Šiaip tai galima patraukti tik avarijos atveju. O kas ta avarija ir kaip nustatyti, kada ji yra ir kada nėra, tai nėra apibrėžta. Todėl LG iš karto apkaltintu neteisėtų avarinio stabdžio panaudojimu. O teises apginti būtų galima tik teisme.
O šiuo atveju panaudoti "Stabdą" tiesiog buvo būtina. Tąkart jeigu būčiau buvęs keleiviu, net be jokios menkiausios abejonės bučiau jį panaudojęs. Ir kas gi būtų ką įrodęs - palydovių taigi nebuvo.
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąIr apie stabdį.
Правилами проезда на железных дорогах России пассажиру запрещено срывать стоп-кран без серьезной на то причины (например, пожар в поезде или угроза травмирования человека). Однако, если на станции не закончилась посадка и высадка пассажиров, а поезд отправляется, проводник вагона обязан сорвать стоп-кран, для чего последние расположены в тамбурах вагонов.
Comment
Comment