Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Ir kaip gautųsi nemaloniausiu atveju, jei 730ML kelyje imtų ir sugestų ir prireiktų artimiausio (nuo prekinio sąstato atkabinto) šilumvežio ("Šiemens'o", M62 ar TEM-THM) traukos?
    Lokomotyvų brigados įstato adapterį (juo sukomplektuoti ir dviaukščiai, ir 730) į Šarfenbergą (tai galima padaryti rankomis), o toliau viskas įprasta tvarka.

    Comment


      Kokios nafig kalbos, jei LG negali užtikrinti pakankamos talpos traukinių esamam srautui. Taip ir maniau, kad kai paleis Pesas, bus visiškas pravalas, nes pusė keleivių tiesiog liks už borto. Taip ir atsitiko. Iš tų 7 Pesų reikia formuoti 2 trivagonius sąstatus.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Kokios nafig kalbos, jei LG negali užtikrinti pakankamos talpos traukinių esamam srautui. Taip ir maniau, kad kai paleis Pesas, bus visiškas pravalas, nes pusė keleivių tiesiog liks už borto. Taip ir atsitiko. Iš tų 7 Pesų reikia formuoti 2 trivagonius sąstatus.
        Visiškai pritariu, nes kai tik LG klerkai plyšavo. kad paleidus Vilnius-Klaipėda PESAS kažkas labai pagerės - atrodė priešingai. Na netinka šiame maršrute ribotos talpos traukinukai, čia reikia ypatingos talpos sąstatų, kuriose talpą galima keisti nuo 100 vietų iki 500 vietų kai kuriomis dienomis. Tai galima padaryti su sąstatu pridedant arba mažinant vagonų skaičių. Taip sakant vagonų gali būti nuo 2-3 iki 10-15-18 maksimaliai. Iš tikrųjų PESAS galima palikti tik vienam sąstatui, ir tai tik gal darbo dienomis, kai nėra didelio keleivių srauto.

        Comment


          Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
          PESAS galima palikti tik vienam sąstatui, ir tai tik gal darbo dienomis, kai nėra didelio keleivių srauto.
          Elektrifikavus jų ir neliks. Čia gi laikinas sprendimas.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Kokios nafig kalbos, jei LG negali užtikrinti pakankamos talpos traukinių esamam srautui. Taip ir maniau, kad kai paleis Pesas, bus visiškas pravalas, nes pusė keleivių tiesiog liks už borto. Taip ir atsitiko. Iš tų 7 Pesų reikia formuoti 2 trivagonius sąstatus.
            Kiek Pesų galima sukabinti? Jei daugiau, nei dvi, tai kas trukdo sukabinti kad ir kokias 4 ir leisti 12 vagonų traukinį? Aišku, tokiam atvejui reiktų turėti daugiau Pesų.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Kiek Pesų galima sukabinti? Jei daugiau, nei dvi, tai kas trukdo sukabinti kad ir kokias 4 ir leisti 12 vagonų traukinį? Aišku, tokiam atvejui reiktų turėti daugiau Pesų.
              LG pasiteisintų net ir turėdami PESŲ, jog "per trumpi peronai"

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Elektrifikavus jų ir neliks. Čia gi laikinas sprendimas.
                Kiek tas "laikinumas" truks? 10-15 metų?
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  Kiek tas "laikinumas" truks? 10-15 metų?
                  Teisingai, tiek ir truks Kitą vasarą bilietus turės kas užsakys prieš savaitę, o dar po trejų metų - kas turės LG pažįstamų.
                  Juk tarp Vilniaus ir Rygos susisiekimas traukiniais irgi "tikimasi netrukus atnaujinti", "kalbamasi aukščiausiu lygiu", "tikimasi susitarti".

                  Tik tuos 10 metų reikia pasakas sekti ne tas pačias, o kasmet pamodifikuojant truputį. "Pirmas etapas projektuojamas", "Pirmas etapas daromas", "Pirmas baigtas, bet traukinio dar nepirksime, nes nepradėtas antras".

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Kiek Pesų galima sukabinti? Jei daugiau, nei dvi, tai kas trukdo sukabinti kad ir kokias 4 ir leisti 12 vagonų traukinį? Aišku, tokiam atvejui reiktų turėti daugiau Pesų.
                    Lygtai pagal specifikacijas galima sukabinti iki trijų. Tai atitiktų 8-9 vagonų traukinį. Vasarai piko metu per mažai. Nes ir 10 būdavo užpildyti pilnai. Žodžiu, LG, jei dibtų keleiviui, Pesas laikytų dienoms, kai srautai ne tokie dideli. O kai srautai dideli, leistų vagonus su šilumvežiu.

                    Comment


                      Dar variantas didinti dažnį.

                      Didelis traukinio privalumas, kad jis nemažai žmonių atima ne iš autobusų, bet iš mašinų. T.y. užkietėję "automobilistai" atranda, kad galima keliauti ir kitaip. Nesukant galvos dėl parkavimo, vyno, kamščių.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Dar variantas didinti dažnį.

                        Didelis traukinio privalumas, kad jis nemažai žmonių atima ne iš autobusų, bet iš mašinų. T.y. užkietėję "automobilistai" atranda, kad galima keliauti ir kitaip. Nesukant galvos dėl parkavimo, vyno, kamščių.
                        Čia variantas. Bent vasarą galėtų važiuoti kur kas dažniau, bet mažesni traukiniai.

                        Comment


                          Bet vėlgi gaunasi, kad LG neturi pakankamai riedmenų. Koks skirtumas, ar Pesos važiuos po vieną kas valandą, ar vienu metu bet trys? Keleivių praktiškai bus tiek pat. Vis tiek vienu ar kitu reisu teks leisti šilumvežį su vagonais. Nes jei sukabinėti tris Pesas į vieną, tai gaunasi tik du sąstatai.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Vis tiek vienu ar kitu reisu teks leisti šilumvežį su vagonais. Nes jei sukabinėti tris Pesas į vieną, tai gaunasi tik du sąstatai.
                            Viena trivagonė Pesa yra ~2 šilumvežio traukiami vagonai.

                            Comment


                              Tai kad jose lygtai apie 200 vietų. T.y. 3 vagonai.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tai kad jose lygtai apie 200 vietų. T.y. 3 vagonai.
                                Numeruotų sėdimų vietų skaičius - 150.
                                Bet kažkuriame gale ant šono yra įdomus užrašas - "Maksimalus keleivių skaičius 252". Čia gal su stovinčiais?

                                Comment


                                  Tada su stovinčiais. Žodžiu, viena trivagonė Pesa vis dėlto tik du vagonai... O dvi sukabintos tik 4 vagonai. Kas net eiliniam penktadieniui per mažai... O vasarą leisti tokios talpos sąstatą yra pasityčiojimas iš keleivių. Net ir 3 Pesos tik 6 vagonai. Vasarą net ir 10 kai kada per mažai. LG sėdi labai "efektyvūs manageriai", kuriems nusispjaut ant keleivių. Pesos tinkamos tik ne pikiniam laikotarpiui, o grafikas turėtų būti sudaromas taip, kad tuo pačiu maršrutu jį normaliai įveiktų ir iš 10-12 vagonų sudarytas traukinys ir Pesos. Kito kelio nėra, nes riedmenų per mažai, kad didinti kursavimo dažnį. Dar vieną porą traukinių gal ir būtų galima suorganizuoti, bet ne daugiau. Tuo tarpu LG išpardavinėja keleivinius vagonus.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tada su stovinčiais. Žodžiu, viena trivagonė Pesa vis dėlto tik du vagonai... O dvi sukabintos tik 4 vagonai. Kas net eiliniam penktadieniui per mažai... O vasarą leisti tokios talpos sąstatą yra pasityčiojimas iš keleivių. Net ir 3 Pesos tik 6 vagonai. Vasarą net ir 10 kai kada per mažai. LG sėdi labai "efektyvūs manageriai", kuriems nusispjaut ant keleivių. Pesos tinkamos tik ne pikiniam laikotarpiui, o grafikas turėtų būti sudaromas taip, kad tuo pačiu maršrutu jį normaliai įveiktų ir iš 10-12 vagonų sudarytas traukinys ir Pesos. Kito kelio nėra, nes riedmenų per mažai, kad didinti kursavimo dažnį. Dar vieną porą traukinių gal ir būtų galima suorganizuoti, bet ne daugiau. Tuo tarpu LG išpardavinėja keleivinius vagonus.
                                    Reikia bilietus pirkti iš anksto. © Aleksio

                                    Comment


                                      Esmė ne tame, kad iš anksto ar ne iš anksto. Esmė tame, kag LG diskredituoja pati save ir stumia keleivius į autobusus ar mašinas.

                                      Comment


                                        Gal toks jų tikrasis tikslas?
                                        Tai rieda vis greičiau į veiklų atskyrimą/privatizaciją.

                                        Comment


                                          Prichvatizaciją galima būtų atlikti ir nemerkiant milijonų riedmenims. Tiesiog panaikinti maršrutus ir viskas, sakant, kad trūksta riedmenų. Niekas veiklų neatskyrinės, nes niekas to nereikalauja. Visos tos šnekos yra arba žurnalistų nesupratimas, arba valdininkų, kurie duoda interviu. Veiklų atskyrimas yra vienas iš pasirenkamų variantų, ne privalomas. Ir jokie ES valdžiažmogiai nieko negali reikalauti, nes nėra tam teisinio pagrindo. 4 paketas dar nepriimtas, bet ir jame jokių veiklų atskyrimo nėra. Ten kaip tik akcentuojama apie kitų valstybių operatorių įleidimą į vidaus pervežimus nesteigiant įmonės toje šalyje, kurioje bus pervežimai. Dabar to daryti negalima - jei nori vežti kitos šalies viduje, reikia steigti dukterinį filialą. Atskyrus veiklas valstybei reikėtų arba uždaryti daugumą maršrutų arba dotuoti milijonais eurų kasmet. Ir kur juos paimti? Todėl geriau palikti kaip yra. LG nuo to irgi geriau, nes gali spausti valdžią, pasilikti dalį dividentų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X