Parašė Vitas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokios nafig kalbos, jei LG negali užtikrinti pakankamos talpos traukinių esamam srautui. Taip ir maniau, kad kai paleis Pesas, bus visiškas pravalas, nes pusė keleivių tiesiog liks už borto. Taip ir atsitiko. Iš tų 7 Pesų reikia formuoti 2 trivagonius sąstatus.
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąPESAS galima palikti tik vienam sąstatui, ir tai tik gal darbo dienomis, kai nėra didelio keleivių srauto.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokios nafig kalbos, jei LG negali užtikrinti pakankamos talpos traukinių esamam srautui. Taip ir maniau, kad kai paleis Pesas, bus visiškas pravalas, nes pusė keleivių tiesiog liks už borto. Taip ir atsitiko. Iš tų 7 Pesų reikia formuoti 2 trivagonius sąstatus.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKiek Pesų galima sukabinti? Jei daugiau, nei dvi, tai kas trukdo sukabinti kad ir kokias 4 ir leisti 12 vagonų traukinį? Aišku, tokiam atvejui reiktų turėti daugiau Pesų.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąElektrifikavus jų ir neliks. Čia gi laikinas sprendimas.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKiek tas "laikinumas" truks? 10-15 metų?
Juk tarp Vilniaus ir Rygos susisiekimas traukiniais irgi "tikimasi netrukus atnaujinti", "kalbamasi aukščiausiu lygiu", "tikimasi susitarti".
Tik tuos 10 metų reikia pasakas sekti ne tas pačias, o kasmet pamodifikuojant truputį. "Pirmas etapas projektuojamas", "Pirmas etapas daromas", "Pirmas baigtas, bet traukinio dar nepirksime, nes nepradėtas antras".
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKiek Pesų galima sukabinti? Jei daugiau, nei dvi, tai kas trukdo sukabinti kad ir kokias 4 ir leisti 12 vagonų traukinį? Aišku, tokiam atvejui reiktų turėti daugiau Pesų.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDar variantas didinti dažnį.
Didelis traukinio privalumas, kad jis nemažai žmonių atima ne iš autobusų, bet iš mašinų. T.y. užkietėję "automobilistai" atranda, kad galima keliauti ir kitaip. Nesukant galvos dėl parkavimo, vyno, kamščių.
Comment
-
Bet vėlgi gaunasi, kad LG neturi pakankamai riedmenų. Koks skirtumas, ar Pesos važiuos po vieną kas valandą, ar vienu metu bet trys? Keleivių praktiškai bus tiek pat. Vis tiek vienu ar kitu reisu teks leisti šilumvežį su vagonais. Nes jei sukabinėti tris Pesas į vieną, tai gaunasi tik du sąstatai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVis tiek vienu ar kitu reisu teks leisti šilumvežį su vagonais. Nes jei sukabinėti tris Pesas į vieną, tai gaunasi tik du sąstatai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad jose lygtai apie 200 vietų. T.y. 3 vagonai.
Bet kažkuriame gale ant šono yra įdomus užrašas - "Maksimalus keleivių skaičius 252". Čia gal su stovinčiais?
Comment
-
Tada su stovinčiais. Žodžiu, viena trivagonė Pesa vis dėlto tik du vagonai... O dvi sukabintos tik 4 vagonai. Kas net eiliniam penktadieniui per mažai... O vasarą leisti tokios talpos sąstatą yra pasityčiojimas iš keleivių. Net ir 3 Pesos tik 6 vagonai. Vasarą net ir 10 kai kada per mažai. LG sėdi labai "efektyvūs manageriai", kuriems nusispjaut ant keleivių. Pesos tinkamos tik ne pikiniam laikotarpiui, o grafikas turėtų būti sudaromas taip, kad tuo pačiu maršrutu jį normaliai įveiktų ir iš 10-12 vagonų sudarytas traukinys ir Pesos. Kito kelio nėra, nes riedmenų per mažai, kad didinti kursavimo dažnį. Dar vieną porą traukinių gal ir būtų galima suorganizuoti, bet ne daugiau. Tuo tarpu LG išpardavinėja keleivinius vagonus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTada su stovinčiais. Žodžiu, viena trivagonė Pesa vis dėlto tik du vagonai... O dvi sukabintos tik 4 vagonai. Kas net eiliniam penktadieniui per mažai... O vasarą leisti tokios talpos sąstatą yra pasityčiojimas iš keleivių. Net ir 3 Pesos tik 6 vagonai. Vasarą net ir 10 kai kada per mažai. LG sėdi labai "efektyvūs manageriai", kuriems nusispjaut ant keleivių. Pesos tinkamos tik ne pikiniam laikotarpiui, o grafikas turėtų būti sudaromas taip, kad tuo pačiu maršrutu jį normaliai įveiktų ir iš 10-12 vagonų sudarytas traukinys ir Pesos. Kito kelio nėra, nes riedmenų per mažai, kad didinti kursavimo dažnį. Dar vieną porą traukinių gal ir būtų galima suorganizuoti, bet ne daugiau. Tuo tarpu LG išpardavinėja keleivinius vagonus.
Comment
-
Prichvatizaciją galima būtų atlikti ir nemerkiant milijonų riedmenims. Tiesiog panaikinti maršrutus ir viskas, sakant, kad trūksta riedmenų. Niekas veiklų neatskyrinės, nes niekas to nereikalauja. Visos tos šnekos yra arba žurnalistų nesupratimas, arba valdininkų, kurie duoda interviu. Veiklų atskyrimas yra vienas iš pasirenkamų variantų, ne privalomas. Ir jokie ES valdžiažmogiai nieko negali reikalauti, nes nėra tam teisinio pagrindo. 4 paketas dar nepriimtas, bet ir jame jokių veiklų atskyrimo nėra. Ten kaip tik akcentuojama apie kitų valstybių operatorių įleidimą į vidaus pervežimus nesteigiant įmonės toje šalyje, kurioje bus pervežimai. Dabar to daryti negalima - jei nori vežti kitos šalies viduje, reikia steigti dukterinį filialą. Atskyrus veiklas valstybei reikėtų arba uždaryti daugumą maršrutų arba dotuoti milijonais eurų kasmet. Ir kur juos paimti? Todėl geriau palikti kaip yra. LG nuo to irgi geriau, nes gali spausti valdžią, pasilikti dalį dividentų.
Comment
Comment