Mėšlo krūva tas naujasis traukinys į Klaipėda. Šiandien gerą pusvalandį prieš išvykimą, mačiau keliasdešimt netilpusių keleivių, įtariu tiek pat dar nemačiau. Pasiūlė važiuot traukiniu, t.y. laukt 5h Suprantu, kai klasikinių vagonų neribotai neprikabinsi, o čia tokį mažiuką pasiųst geru laiku vasarą :/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMėšlo krūva tas naujasis traukinys į Klaipėda. Šiandien gerą pusvalandį prieš išvykimą, mačiau keliasdešimt netilpusių keleivių, įtariu tiek pat dar nemačiau. Pasiūlė važiuot traukiniu, t.y. laukt 5h Suprantu, kai klasikinių vagonų neribotai neprikabinsi, o čia tokį mažiuką pasiųst geru laiku vasarą :/
Kalbant apie Vilnius-Kaunas traukinį, buvo dvivagonis dviaukštis. Skirtingai nuo 14:05 perpildyto dvivagonio dviaukščio, 11:15 išvažiavo pustuštis. Kažkurią dieną svarsčiau koks absurdas - aš turiu šust perpildytame dvivagoniame kai tuo metu iš Trakų atvažiavo gražus normalus trivagonis dviaukštiskk3
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMėšlo krūva tas naujasis traukinys į Klaipėda. Šiandien gerą pusvalandį prieš išvykimą, mačiau keliasdešimt netilpusių keleivių, įtariu tiek pat dar nemačiau. Pasiūlė važiuot traukiniu, t.y. laukt 5h Suprantu, kai klasikinių vagonų neribotai neprikabinsi, o čia tokį mažiuką pasiųst geru laiku vasarą :/
Comment
-
Parašė Haski Rodyti pranešimąMačiau po pusė vienuoliktos buvo daug daug žmonių prie bilietų kasų, dirbo vos ne visos kasos, o eilės netirpo... Paskui atvažiavo į pirmą peroną tas naujas traukinys Vilnius-Klaipėda...
Po dešimties minučių nusipirkau bilietą į Kauną 11:15, o eilių nė kvapo nebuvo. (...)
2. Apie panašius kelionių nutikimus (įskaitant vėliau aprašytą su dvivagoniu dviaukščiu į Kauną ir trivagoniu į Trakus) neapsiribokime rašymais čia forume - dar nepatingėkime ir nepasikuklinkime rašyti passenger@litrail.lt
Comment
-
O štai kažkurią dieną į Klaipėdą važiavo dvigubas. Vadinasi, galimybė yra...Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąO štai kažkurią dieną į Klaipėdą važiavo dvigubas. Vadinasi, galimybė yra...
Comment
-
Parašė jpou Rodyti pranešimąTiesiogiai is 11:10 traukinio i Klaipeda - uzpildymas 100%, trys vagonai. Tikejausi dviauksicu vagonu...
Parašė nesekasi Rodyti pranešimąGalimybių yra, visada jų buvo. Esmė eilinį kartą požiūryje. Kažkam trūksta kompetencijos, o kažkam suinteresuotumo, kad rūpėtų, kad tam kažkam trūksta kompetencijos.
O keleivių srautai, kaip šią vasarą jau pastebėjau ne kartą (ir ne vien geležinkelyje) kartais pakinta labai stichiškai - iki tiek, kad numatyti sunku. Netgi praėjusių metų vasaros prisiminimai nevisada padeda...Paskutinis taisė Vitas; 2016.07.21, 13:19.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąO keleivių srautai, kaip šią vasarą jau pastebėjau ne kartą (ir ne vien geležinkelyje) kartais pakinta labai stichiškai - iki tiek, kad numatyti sunku. Netgi praėjusių metų vasaros prisiminimai nevisada padeda...
Astronomijos išmanyt nereikia irgi, užtenka tik į kalendorių pažiūrėt, kada bus ilgieji savaitgaliai, švenčių dienos ir tt.
Buvo jau mintis šita kartota daug kartų šioj temoj, aišku visada atsirasdavo A1 ir panašūs veikėjai po jos vėl savo apie dotacijos postringaudami, lyg jų taip ar taip nėra, faktas lieka vienas - kol LG bus neišskaidyta ir neprivatizuota, tol keleivių vežimas bus kaip penkta koja.
Žiū, net neina kalba apie "nuostolingus" maršrutus į Šilalę ar Rokiškį - mes akivaizdžiai matom kaip žmonės atbėga eurus iškišę Klaipėdoj, Šiauliuose, Vilniuj, ir sako ponams vežėjams - va imkit mūsų pinigus. O ponai vežėjai sako - neeee.
O jei dar normalią reklamos kampaniją pravest, kiek tada būtų galima dažnint reisus, didint parką, patogint, artėt prie keleivio paslaugom, komfortu ir tt ir pan.
Comment
-
Parašė nesekasi Rodyti pranešimąO kam tada išankstiniai pardavimai padaryti, ypač dabar internetu? Aukštosios matematikos nereikia, kad pastebėti, kad jei daugiau bilietų nuperkama iš anksto, atitinkamai daugiau bus ir važiuojančių.
Rugpjūčio 12d. (prieš ilgąjį savaitgalį), 16:37 (dvigubas sąstatas) tuščias.
Comment
-
Parašė keleivinis Rodyti pranešimąGal kas žinot, ar įmanoma būtų iš kurios nors kitos Peskės (730) prikabint papildomą vagoną prie sąstato? Nereikėtų tada leisti neefektyvių 2 sąstatų, o užtektų prikabinti tik 1 vagoną. Nes dabar važiuoja arba 3, arba iškart 6.
Comment
-
Parašė keleivinis Rodyti pranešimąGal kas žinot, ar įmanoma būtų iš kurios nors kitos Peskės (730) prikabint papildomą vagoną prie sąstato? Nereikėtų tada leisti neefektyvių 2 sąstatų, o užtektų prikabinti tik 1 vagoną. Nes dabar važiuoja arba 3, arba iškart 6.
https://www.youtube.com/watch?v=oipvKpRAg7A
https://www.youtube.com/watch?v=mixw2TuOKVQ
https://www.youtube.com/watch?v=kRa7FjehLW4
SA133, kaip buvo rašyta temoje apie RB-I, yra ne kas kitas kaip "peskės" (PESOS) serija. Nors prie lenkiško traukinio rusiški vagonai kažin ar tiktų...Paskutinis taisė Vitas; 2016.07.22, 09:58.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąSA133, kaip buvo rašyta temoja aopie RB-I, yra ne kas kitas kaip "peskės" (PESOS) serija. Nors prie lenkiško traukinio rusiški vagonai kažin ar tiktų...
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPrie 630 tiktų. Sankabos vienodos - SA-3, stabdžių magistralė yra. Prie 730 jau reikės prikabinėti su adapteriu.
Comment
Comment