Būna, bet ne visada. Kartais 5 vagonų sąstate būna vienas, o kartais ir ne. Jei daugiau nei 5, tai būna visuomet. Bet kupė yra ir Lenkijoje modernizuotuose vagonuose. Po vieną abiejuose salono galuose. Kaina nesiskiria.
Informaciją būtų galima papildyti "2014 metų rekordu", kai maršrutu Vilnius-Klaipėda važiavo PESA-620 (vienvagonis). Tokiam "sąstatui" važiuojant kalbos apie vagoną-kupe (ir vagoną-restoraną) netenka prasmės. Tiesa, PESA iš Vilniaus į Klaipėdą važiavo metų laiku, kai šiuo keleivių į pajūrį būna mažiausia (kada tiksliai, - informacijos nerandu, pats šiuo maršrutu 2014 metais nevažiavau).
Informaciją būtų galima papildyti "2014 metų rekordu", kai maršrutu Vilnius-Klaipėda važiavo PESA-620 (vienvagonis). Tokiam "sąstatui" važiuojant kalbos apie vagoną-kupe (ir vagoną-restoraną) netenka prasmės. Tiesa, PESA iš Vilniaus į Klaipėdą važiavo metų laiku, kai šiuo keleivių į pajūrį būna mažiausia (kada tiksliai, - informacijos nerandu, pats šiuo maršrutu 2014 metais nevažiavau).
Jei perku bilietą, galiu išrinkti mano vietą (langas ar koridorius)?(...)
Vagonai kupe labiau tiktų traukiniui į Maskvą (į tokį didmiestį naktiniu traukiniu važiuodamas nori kažkiek pamiegoti, kad paskui Maskvos gatvėmis netektų vaikštinėti sumigusiam), bet tokie vagonai papuola į traukinius Vilnius-Klaipėda, juose vadinami sėdimaisiais kupe ar kažkaip panašiai. Kai dar nebuvo dviaukščių elektrinių traukinių, mėgdavau dalį kelio iš sostinės į Kauną (kaip taisyklė, nuo Vilniaus iki Kaišiadorių) nuvažiuoti vakariniu Klaipėdos traukiniu. Ir, tiesą pasakius, pirmą kartą mėgindamas nusivyliau tuo kupe vagonu: važiuoji kaip kokioje "kaliūzėje", negali normaliai pasidairyti į pagelžkeles (o pasidairyti mėgstu)... Tai nuo tada norėdamas iš Vilniaus į Kaišiadoris važiuoti Klaipėdos traukiniu bilieto nepirkdavau, kol nepastatydavo traukinį, nusižiūrėdavau, kurie vagonai yra su avialainerio tipo krėslais ir kasininkės prašydavau bilieto į kurį nors iš jų. Dažniausiai pasisekdavo, o jei kasininkė tokią paslaugą suteikti atsisakydavo, tai kelionės Klaipėdos traukiniu atsisakydavau išvis, važiuodavau elektriniu... Porą kartų sėdimuoju kupe važiavau iš Jonavos į Kaišiadoris, tai apie šios pagelžkelės vaizdelius beveik nieko neprisimenu (nors ten daugiausia miškas).
Vieną kartą grįždamas iš Klaipėdos į Kauną ir nenorėdamas važiuoti kupe vagonu, pasirinkau kelionę iš Klaipėdos į Šiaulius vakariniu dyzeliuku Klaipėda-Radviliškis, toliau - dyzeliuku Šiauliai-Kaunas (važiavau penktadienį). Tai į pagelžkeles ir ypač į stotis pasižvalgiau pakankamai, važiuojant vagonu kupe tiek būtų nepavykę... Ir kitą vasarą kelionę galvoju rinktis tokią...
Beje, prieš kelis metus sėdimajame kupe vagone teko važiuoti lenkišku traukiniu iš Šeštokų į Trakiškes, tai irgi per tą kelionės pusvalandį nuolat galvojau, kad ta kupe yra visai be reikalo...
Vakar, sausio 29 d., ketvirtadienį, dviaukščiu elektriniu traukiniu ekspresu iš Kauno išv. 14:55h važiavau į Vilnių.
Traukiniui artėjant prie Kaišiadorių, prisiminiau, kada pagal dabar galiojantį tvarkaraštį kažkur dėšimčia minučių anksčiau iš Kaišiadorių į Vilnių važiuoja traukinys ekspresas Klaipėda-Vilnius. Galvojau, kad elektriniam traukiniui gali tekti pastovėti, jei klaipėdiškis vėluotų. Bet to nebuvo, ir visą kelią iki Vilniaus stebėjausi, kaip išvengiama vėlavimo...
Deja, gerai galvojau per anksti - Vilniuje išlipęs ir besidairydamas aplinkui išgirdau keliomis kalbomis pranešant ir vis atsiprašant, kad traukinys Klaipėda-Vilnius (atvykstantis 15:55h) vėluoja 15 minučių. Netrukus pamačiau TEP70 siluetą, bet traukinio atvykimo nelaukiau - Vilniuje reikalų turėjau ir skubėjau...
Tą vakarą Vilniuje į paskutinį traukinį nespėjau, viltimi grįžti beliko 23:00 išvykstantis naktinis autobusas Vilnius-Palanga. Jo palūkėti reikėjo, todėl užėjau pasidairyti į geležinkelio stotį. Kaip tik tuo metu (21:57h) atvyko greitasis traukinys iš Klaipėdos. Sąstato sudėtis - TEP70 ir keturi vadinami klasinio tipo vagonai. Gerai pažiūrinėjau ir kiek nustebau, kad nė vieno minėto "kupinio" - visi mano mėgiami su avialainerio tipo krėslais...
Kągi, vėl reikės kada nors Klaipėdos traukiniu pavažiuoti iš Kaišiadorių į Vilnių ar Jonavą. Iš vagono su avialainerio tipo krėslais matyti geriau negu iš kupe "kaliūzės"... Juo labiau, - dar kažkur mačiau parašyta, kad važiuojantiems traukiniais Vilnius-Klaipėda taikoma lyg tai 15 proc. bilieto kainos nuolaida (kaip dabar 20 proc. nuolaida taikoma važiuojantiems traukinius Kauno-Kazlų Rūdos-Kybartų maršrute laikinai pakeičiančiais autobusais).
IŠ www.litrail.lt :
(...) kovo 31 d. iš dalies keičiamas traukinio Nr. 780 Klaipėda–Vilnius eismo tvarkaraštis;
balandžio 7, 8, 9, 10 d. iš dalies keičiami traukinių Nr. 18 Klaipėda–Vilnius, Nr. 624, Nr. 626 Klaipėda–Radviliškis, Nr. 23 Vilnius–Šiauliai, Nr. 17 Vilnius–Klaipėda, Nr. 623, Nr. 625 Radviliškis–Klaipėda eismo tvarkaraščiai;
balandžio 7, 10 d. iš dalies keičiami traukinių Nr. 780 Klaipėda–Vilnius, Nr. 781 Vilnius–Klaipėda eismo tvarkaraščiai;
balandžio 7, 8, 9 d. iš dalies keičiami traukinių Nr. 22 Klaipėda–Vilnius, Nr. 21 Vilnius–Klaipėda eismo tvarkaraščiai
Su balandžio 10 diena ruožo Šiauliai-Klaipėda nepatogumai lyg ir baigiasi... Ar tikrai baigiasi ?
Ar tas garsusis ekspresas Nr.781/780 važinės iki Klaipėdos?
O tempia juos M62K, bent jau G19 traukinį paskutinius du penktadienius. Vėlavimas Šiauliuose 09-04 27 minutės, 08-28 jau tiksliai nepamenu, bet buvo ne kažkiek mažesnis.
Spalio 29 d. 8:30h ir spalio 31 d. 14:30h klausiau LRT radijo laidą "Jūs paskambinote į LRT".
Moteris skambino su klausimu-pretenzija dėl kažkurio traukinio išnykimo nuo 2015 m. liepos 1 dienos. Į klausimą atsakė LG atstovas spaudai V.Gudas. Jis sakę, kad iki 2016m. vasaros tvarkaraštis į Klaipėdą keičiamas nebus, o nuo vasaros traukinių padaugės, pradės važinėti lenkiški dyzeliniai traukiniai.
Belieka laukti vasaros...
Kaip žinia, naujoji PESA 730ML Šiandien važiuoja pirmąjį reisą nr. G17 Vilnius-Klaipėda. Visi bilietai kone iššluoti, liko kelios vietos 1 klasėje, kaip rodė traukiniobilietas.lt Jau seniai aišku, kad toks traukinys daugeliui reisų per mažas. Gal geriau būtų pridėti dar vieną reisą būtent šiam traukiniui? Panašu, kad daugelis norės išbandyti kelionę nauju traukiniu ir keleivių skaičius bent kiek padidės.
Na ką, Kaišiadoryse ką tik įlipau į naująją PESĄ (važiuoju, aišku, pirmąja klase). Kol kas įspūdžiai tik teigiami, ypač dėl to, kad per stoties budėtojos klaidą už 1-os klasės vietą mokėjau kaip už 2-os Pats traukinys, kaip sakoma, dar kvepia gamykla, važiuoja maloniai, 1-os klasės vietos, kaip ir turi būti, patogios (plačiai negaliu vertint, nes pirmąkart keliauju 1-a klase). Kol kas tiek, lauksim kitų įspūdžių
Pažįstamas vyksta į Palangą - netyčia pataikė ant šio maiden reiso, Wifi traukia puikiai ir siuntinėja foto pavidui sukelti.
kavos aparatas korteles priima
Paskutinis taisė digital; 2024.02.13, 00:43.
Priežastis: atkurtos foto
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Šiandien teko važiuoti naująja PESA Vilnius - Klaipėda ekspresu.
Aišku, automotrisė tai ne lokomotyvo traukiamas vagonas - pastovus variklio riaumojimasi ir vibracija nelabai patiko, bet labai dideli panoraminiai langai, patogesnės sėdynės ir bent ant popieriaus egzistuojantis wi-fi kaip ir atperka tai.
Kitas nepatogumas: sėdint traukinio priekyje (ne pirmoje klasėje) ir norint pasiekti tualetą, tenka net tris kartus užlipti ir vėl nulipti laipteliais, kas jaunam žmogui sukelia šiokių tokių nepatogumų, o kokiai nors močiutei tai gali būti rimtas įšūkis.
Comment