Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Collapse
X
-
Įdomu, kodėl LG tūri rūpintis žmonių gerovę? Jų interesas visai kitoks.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą..."LG" šiuo metu yra monopolininkė rinkoje...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl LG tūri rūpintis žmonių gerovę? Jų interesas visai kitoks.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTodėl, kad LG yra valstybinė įmonė, ir prisiima socialines pareigas, viena iš tokių yra keleivių vežimas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLG yra ne valstybės įmonė, o akcinė bendrovė.
Idėja gera, kad prie kompensavimo turėtų prisidėti ir savivaldybės, tačiau Lietuva yra stipriai unitarinė valstybė, ir ši tvarka jeigu ir būtų keičiama, tai užtruktų gana ilgai, gal net reikėtų pokyčių Konstitucijoje. Tokiame kontekste nerimtai atrodo argumentas dabar pat dalį keleivių vežimo kompensavimo perduoti ir savivaldybėms. Jos ir taip milijonus skolingos savo autoparkams.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąIdėja gera, kad prie kompensavimo turėtų prisidėti ir savivaldybės, tačiau Lietuva yra stipriai unitarinė valstybė, ir ši tvarka jeigu ir būtų keičiama, tai užtruktų gana ilgai, gal net reikėtų pokyčių Konstitucijoje. Tokiame kontekste nerimtai atrodo argumentas dabar pat dalį keleivių vežimo kompensavimo perduoti ir savivaldybėms. Jos ir taip milijonus skolingos savo autoparkams.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet tada būtų galima eiti Latvijos keliu, kur yra reguliuojamas autobusų-traukinių reisų skaičius. Pvz: kompensuojamas tik vienas autobusinis maršrutas tarp Vilniuas ir Kauno, bet kompensuojama 20 traukinių reisų tarp šių stočių. Arba - du autobusai iš Vilniaus į Klaipėdą, bet užtat traukiniai kas 3 valandas ir t.t.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąEsmės tai nekeičia. Visos akcijos priklauso SM, todėl de facto tai yra valstybės įmonė. Taigi valstybė turėtų pasiimti visą ar beveik visą pelną. Tačiau nepasiima — palieka didžiąją jo dalį kaip kompensaciją už nuostolingą keleivių vežimą. Žinoma, jeigu kompensavimas eitų ne per pelno pasiėmimą, o tiesiogiai į tam skirtą LG sąskaitą banke, būtų daugiau skaidrumo ir abi šalys galėtų konstruktyviau ir aiškiau diskutuoti dėl kompensacijų dydžio ir kompensavimo tvarkos tobulinimo.
Idėja gera, kad prie kompensavimo turėtų prisidėti ir savivaldybės, tačiau Lietuva yra stipriai unitarinė valstybė, ir ši tvarka jeigu ir būtų keičiama, tai užtruktų gana ilgai, gal net reikėtų pokyčių Konstitucijoje. Tokiame kontekste nerimtai atrodo argumentas dabar pat dalį keleivių vežimo kompensavimo perduoti ir savivaldybėms. Jos ir taip milijonus skolingos savo autoparkams.
Comment
-
Infrastruktūra nuolat reikalauja priežiūros. Vienur užlopys, kitur prakiurs. Neskaitant naujų investicijų, kaip kad "RailBaltica" ar elektrifikacija. O su kroviniais irgi situacija nuolat kinta. Todėl keleivių vežimas ir liks įvaikio vietoje. Reikalinga valstybės politikos permainos keleivių vežimo srityje. Tik, žinoma, ne "laisva rinka viską išspręs"...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąInfrastruktūra nuolat reikalauja priežiūros. Vienur užlopys, kitur prakiurs. Neskaitant naujų investicijų, kaip kad "RailBaltica" ar elektrifikacija. O su kroviniais irgi situacija nuolat kinta. Todėl keleivių vežimas ir liks įvaikio vietoje. Reikalinga valstybės politikos permainos keleivių vežimo srityje. Tik, žinoma, ne "laisva rinka viską išspręs"...
Laisva rinka nieko neisspres, nes noricinciuju esamom salygom vezti keleivius nebus. Kai bus pilnas finansavimas, manau tada iskart prisistatys visokie rubikonai lubiai ir pan, kurie dirbs "tik" su 5 % pelnu. Ir jie darys tapati, ka ir dabar daro šilumos tiekejai. Tik čia biznis bus dar geresnis, nes nuostolius kraus ne ant fiziniu asmenu, o ant valstybes.
mazas pelnas pasiekiamas per ispustas sanaudas, kai praktiskai visos paslaugos perkamos nerealiomis kainomis is tai paciai grupei priklausanciu bendroviu. Viesieji pirkimai ne iseitis, su tokiu kapitalu galima dempinguoti tol kol neliks konkurentu o tada ir prasideda... sanaudu kompensavimo skaiciuotes algoritmai bus taip pat sekmingai sudaromi kaip ir dabar silumininkam..
Comment
-
Parašė JohnČia reiktų žiūrėti plačiau. Geležinkeliai daugumoje šalių yra subsidijuojami ir valstybė yra suinteresuota, kad jie veiktų. Tiesiog reiktų įvertinti platesnes implikacijas dėl keleivių pervežimo geležinkeliais. Aišku, galima ginčytis dėl visokių maršrutų į kaimus, bet Lietuvoje yra bent du keleiviniai maršrutai, kurie, manau, turi pakankamai gerą potencialą kurti platesnę ekonominę naudą valstybei: Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda. Būtent dėl to jei ne patys LG, tai susisiekimo ministerija turėtų užtikrinti, kad šie maršrutai pasiektų pilną potencialą.
Aišku, tai labiau valdymo ir subsidijų paskirstymo reikalas, bet esmė visvien aiški: keleivių vežimas turi būti skatinamas ir į jį turi būti investuojama. Ar tai darys pati LG (kuri priklauso valstybei) ar pati valstybė kitais kanalais, esmės nekeičia.
Comment
-
Kaip visada tokiu metu keleivių šiame maršrute būna kelis kartus daugiau nei įprastai. Taigi, gruodžio 23 d. vakarinis traukinys į Klaipėdą buvo sudarytas iš 14 vagonų. Restorano nebuvo. Traukinyje buvo nuolat naudojami modernizuoti Lenkijoje sėdimi vagonai (berods 4) ir 2 ar 3 (dabar nebepamenu) seni sėdimi vagonai. Visi kiti likę vagonai buvo miegamieji kupė. Tik 1 ar 2 iš jų langai buvo pakeisti. Kažin kokia situacija buvo su bilietais?
Tą pačią dieną į Sankt Peterburgą išvyko 5 vagonai, iš kurių vienas - restoranas.
Comment
Comment