Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    O neplanuojama pirkti SIEMENS'u su kitokiu perdavimo skaiciumi, t.y. didesniu maksimaliu greiciu?
    Kaip inzinierius, tai suprantu kad nelabai gerai eksploatuoti technika ties maksimaliu galimybiu riba. O tikrai marsrute Vilnius-Klaipeda yra ruozu kur SIEMENS'as vaziuoja maksimaliu greiciu. Tiesa, o kas juos valdo? Vilniaus masinistai kaip ir TEP'us? Gaila aisku TEP 60 Nors, kaip supratau, sitas marsrutas jiems buvo sunkiausias
    Ne, tikrai neplanuojama kitokiu Siemens pirkti, nes paprasciausiai tai neapsimoka, reiketu projektuoti dali agregatu is naujo ir t.t. Tai labai brangu.
    Valdo Vilniaus lokomotyvu depo masinistai, nes visis keleivinius traukinius butent sis depas ir aptarnauja. Masinistai tie patys.
    TEP-60 tai jau labai seniai dirbantis pensininkas, kuris i pensija turejo iseiti jau seniai
    O del tos ribos tai kaip cia pasakius.. Ji visada buna gerokai zemesne, nei technika maksimaliai gali isvystyti. Pvz tas pats senukas TEP-60 kazkadais bandymu metu vazinejo 220 km/h, bet konstrukcinis greitis buvo nustatytas 160 km/h
    Paskutinis taisė LT-1; 2009.08.12, 22:04.

    Comment


      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
      Ne, tikrai neplanuojama kitokiu Siemens pirkti, nes paprasciausiai tai neapsimoka, reiketu projektuoti dali agregatu is naujo ir t.t. Tai labai brangu.
      Valdo Vilniaus lokomotyvu depo masinistai, nes visis keleivinius traukinius butent sis depas ir aptarnauja. Masinistai tie patys.
      TEP-60 tai jau labai seniai dirbantis pensininkas, kuris i pensija turejo iseiti jau seniai
      O del tos ribos tai kaip cia pasakius.. Ji visada buna gerokai zemesne, nei technika maksimaliai gali isvystyti. Pvz tas pats senukas TEP-60 kazkadais bandymu metu vazinejo 220 km/h, bet konstrukcinis greitis buvo nustatytas 160 km/h
      Ale vienisam, be vagonu, maksimalus greitis jam truputi virs 100, ba paskui nespetu sustot
      O del amziaus tai jo, senukas jis jau. Bet baltarusiai juo didesnius sastatus tampo, net buvusius 2TEP60 padalino i puseles
      Manau kad jis vis dar geriau tinka keleiviniu tampymui, negu M62.

      Comment


        Parašė LT-1
        Teisingai, kai vaziuoja vienas, negali vaziuoti greiciau nei 118 km/h
        Baltarusiai irgi vis, kiek girdejau, po viena kita numarina "ant daliu"
        O siaip i Kaliningrada tempiant kelevinius su M-62K turbut ekonomiskai naudingiau - variklis ekonomiskesnis. Tik keleiviams komforto maziau - M-62 is vietos rauna stipriai, neturi elektropneumatiniu stabdziu (del ko stabdant vagonai tarpusavyje saveikauja zymiai labiau) ir t.t. O grafika tai siaip ne taip islaiko, nes neuzdetas tranzitiniams traukiniams didelis greitis.
        Šiaip tai ER20CF konstrukcija leidžia važiuoti iki 160 km/h. Šis lokomotyvus turi visus būtinus "navarotus", kuriuos privalo turėti keleivinis lokomotyvas. Dabartinis važinėjimo į Klaipėdą tikslas patikrinti, kaip tie "navarotai" veikia. Kadangi artėjančiais metai atriedės dar vienas dešimtukas ER20CF lokomotyvų, iš kurių dalis bus keleiviniais ir pakeis TEP60, būtina iš anksto išaiškinti visus trūkumus bei savalaikiai juos įvertinti gaminant naujus lokomotyvus.

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Šiaip tai ER20CF konstrukcija leidžia važiuoti iki 160 km/h. Šis lokomotyvus turi visus būtinus "navarotus", kuriuos privalo turėti keleivinis lokomotyvas. Dabartinis važinėjimo į Klaipėdą tikslas patikrinti, kaip tie "navarotai" veikia. Kadangi artėjančiais metai atriedės dar vienas dešimtukas ER20CF lokomotyvų, iš kurių dalis bus keleiviniais ir pakeis TEP60, būtina iš anksto išaiškinti visus trūkumus bei savalaikiai juos įvertinti gaminant naujus lokomotyvus.
          Na verta pamineti, kad didzioji dalis problemus bus su Klub-u budrumo sistema, o ne techniniais er20 galingumais
          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

          Comment


            Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
            Na verta pamineti, kad didzioji dalis problemus bus su Klub-u budrumo sistema, o ne techniniais er20 galingumais
            KLUB-U yra ir bus problema mašinistams, kuriems niekad nepatiko padidinta kontrolė. Šiaip ši sistema gera, tik infrastruktūra dar iki galo nesutvarkyta, elektroniniai žemėlapiai netiksliai sudaryti.

            Comment


              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
              KLUB-U yra ir bus problema mašinistams, kuriems niekad nepatiko padidinta kontrolė. Šiaip ši sistema gera, tik infrastruktūra dar iki galo nesutvarkyta, elektroniniai žemėlapiai netiksliai sudaryti.
              na masinistai su sia sistema tvarkosi gan sekmingai,
              deja tiek zemelapiai tiek LG eismininku "patobulinimai " neleidzia
              ramiai vaziuoti.
              manau bedu sumazetu jei nebutu vadovaujamasi rusu
              patirtimi tiesmukiskai
              Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

              Comment


                Na KLUB-U suprojektuotas taip, kad maksimaliai kontroliuoti mašinisto veiksmus valdant traukinį. Jeigu mašinistas padaro klaidą, šios sistemos pagrindinis tikslas iš karto stabdyti traukinį, kad mašinisto padaryta klaida nevirstų avarija ar katastrofa.
                Aišku galima pakoreguoti šią sistemą ir sumažinti jos keliamus reikalavimus, tačiau gyvenime kartais ir mažiausia smulkmena lemtingoje vietoje "pakiša koja".

                Comment


                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                  Šiaip tai ER20CF konstrukcija leidžia važiuoti iki 160 km/h. Šis lokomotyvus turi visus būtinus "navarotus", kuriuos privalo turėti keleivinis lokomotyvas. Dabartinis važinėjimo į Klaipėdą tikslas patikrinti, kaip tie "navarotai" veikia. Kadangi artėjančiais metai atriedės dar vienas dešimtukas ER20CF lokomotyvų, iš kurių dalis bus keleiviniais ir pakeis TEP60, būtina iš anksto išaiškinti visus trūkumus bei savalaikiai juos įvertinti gaminant naujus lokomotyvus.
                  Idomu, kad SIEMENS'ai bus naudojami kaip keleiviniai lokomotyvai... Siandien su 22 traukiniu is Klaipedos vel buvo ER20-019, kabinoj net 4 zmones susigrude. Idomu, gal galetu LT-1 pakomentuot, ar TEP70BS'ai nepasiteisino, daug genda, daug kuro srebia, per brangus, ar kodel ju daugiau neperkama.

                  Comment


                    Nezinot ar dar sitame marsrute leidzia traukiniu vagonus su kupe?, atsimenu kaip pries kokiu 10 metu LG dar nemazai turejo tokiu vagonu, o kaip ten reikalai su jais dabar nezinot?

                    Comment


                      Taip, leidžiami. Paprastai triju vagonu traukinys yra sudarytas is dvieju sedimu ir vieno kupe vagono.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Taip, leidžiami. Paprastai triju vagonu traukinys yra sudarytas is dvieju sedimu ir vieno kupe vagono.
                        būtent toks dieninis (9:00h. iš Vilniaus) vakar ir važiavo

                        Comment


                          2010-07-05
                          Klaipėda-Vilnius

                          ČME3ME-7115 Šiauliuose


                          Durpynas prie Radviliškio


                          Radviliškio depe






                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            2010-07-05
                            Klaipėda-Vilnius

                            ČME3ME-7115 Šiauliuose
                            Atvaizdas

                            Pastarasis prieš porą dienų buvo susidūręs su automobiliu Rėkyvoje.
                            Plačiau skaityti

                            Comment


                              noriu paklausti jeigu iš Vilniaus į Klaipėdą važiuočiau traukiniu, į kokį vagoną patekčiau, ar į kupe ar į sėdimąjį

                              Comment


                                Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                                noriu paklausti jeigu iš Vilniaus į Klaipėdą važiuočiau traukiniu, į kokį vagoną patekčiau, ar į kupe ar į sėdimąjį
                                Pateksi į tokį, kokio prašysi kasoje pirkdamas bilietą. Bent jau manęs kasininkė klausė.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Na galima ir pačiam pasakyti į kokį vagoną nori.

                                  Comment


                                    Sveiki! Noriu pasiteirauti, nes ruosiuosi pabandyti po 10 metu pertraukos keliauti traukiniu i pajuri. Kaip tas traukinukas ar labai perpildytas buna tarkim 6:45 laiku is Vilniaus, kaip ten vagonuose su sedimom vietom ar yra erdviau nei autobuse ir domina kaip numeruojamos vietos, kad is anksto zinot kokiu prasyt. Anksciau, tai visi sesdavo kur laisva ir viskas. Is anksto dekui.

                                    Comment


                                      Rytinis iš Vilniaus tikrai nebus pilnas. Žinoma, kad erdviau nei autobuse. Jei nori važiuoti sėdimajame vagone, paprašai, kad bilietą parduotų į sėdimą vagoną. Dėl numeracijos sudėtingiau. Pusė sėdynių "važiuoja" atbulos. Kasoje nežino, kuriose vietose važiuojama į priekį, o kuriose atbulomis. Jei bus vietų, vėliau galėsi persėsti. Aišku, kad visi stengiasi pradžioje užimti vietas, kuriose sėdima pagal judėjimo kryptį.

                                      Comment


                                        Parašė John
                                        Šiandien važiavau rytiniu Klaipėda-Vilnius traukiniu iš Šiaulių į Vilnių. Kadangi paskutinį kartą juo važiuoti teko prieš gerus 4 metus, buvo labai įdomu išbandyti modernizuotus vagonus su kondicionieriais . Nuotraukų bus.
                                        /\ John, o kaip su vagonu-restoranu? Nebuvo prikabintas, nebuvai jame ar tiesiog pamiršai paminėti?
                                        Klausiu ne šiaip sau. Jau kelintą kartą įsitikinu, kad žmogus „iš šalies“ tą patį 'vaizdą' mato visai kitaip.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė andyour
                                          as praeitais metais is klp vaziavau i vln, bet vagonai buvo seni delto dabar mastau, kad geriau is vilniaus i kauna su elektriniu ir is kauno su autobusu. gautusi ir trumpiau ir plius gal dar butu laiko kaune islipus prasivaikscioti, nes isties 5 valandas nelengva ten prasedeti. dideles tragedijos nera jei namo vaziuoji.
                                          Senokai nevažiavęs
                                          Jeigu važiuosi penktadienį ar savaitgalį, tai greičiausiai užtaikysi traukinį su prikabintu vagonu-restoranu. Iš viso traukinys važiuoja 4,5h, taigi ir man, ypač su vaiku, kiek prailgsta kelionė, jeigu visą laiką tik sėdi. Bet juk per tą laiką nueini į restoraną, ar bent jau į tualetą. Pagaliau po savo vagoną pavaikštai, kaulus pramankštini, palydovę ar kokį bendrakeleivį pakalbini. Prieš įsėdant į traukinį verta nusipirkti laikraštį.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X