Mano kolegos irgi "išnaudoja" LG šiuo atveju. Važiuoja rytais Plungė-Telšiai greituoju 1 klase į darbą. Sumoka 2,40 Eur - gauna maisto ir nuvažiuoja į darbą papusryčiavę. Realiai jie vien tik už sumuštinį tiek sumokėtų, nepaisaint kito maisto ir kelionės išlaidos. Čia kiek prasilenkta su elementaria logika.
Labai tikiuosi, kad šios temos neskaito LG marketingo specialistai, nes į tokius pasiūlymus didinti kainas tikrai manau, kad bus entuziastingai atsižvelgta
Nereikia didinti kainų, ir taip didžiulė automobilizacija.
Na turbūt logiška būtų, kad rudį su buterbrodu duotų tik jei pvz važiuoji 100+ km. Kita vertus, jeigu tų rudžių išdalina daug, jie kur kas pigesni, nei mes įsivaizduojame.
O kas blogo su šokoladiniais rudžiais? Gal galetumėt elaboruoti šia tema? Man asmeniškai rudžiai netgi labai patinka. Galėčiau netgi pavaišinti savos gamybos rudžiais.
Labai tikiuosi, kad šios temos neskaito LG marketingo specialistai, nes į tokius pasiūlymus didinti kainas tikrai manau, kad bus entuziastingai atsižvelgta
Nereikia didinti kainų, ir taip didžiulė automobilizacija.
Parodžiau vienam iš Keleivių direkcijos atsakingų darbuotojų - pasakė pagalvos apie tvarkos pakeitimą.
Principe tai tuos buterbrodus galėtų labai efektyviai išspręsti. Juos duotų, tarkim, tik tiems, kurie važiuoja 150+ km ir viskas susidėliotų į savo vietas. Bilietus juk visvien vienaip ar kitaip tikrina tie patys žmonės tame pačiame vagone.
...jau dabar į piko metu vykstančius traukinius išparduodami visi bilietai, tad didžiausio leistino sąstato traukinius į reisus išleidžiame net keliais mėnesiais anksčiau...
eilinis atmazas - 8 vagonai didžiausias sąstatas..
eilinis atmazas - 8 vagonai didžiausias sąstatas..
Ir atmazo pagrindas, kad kažkuriame kaime perono ilgis sulig 8 vagonais?
O tai užpildyt likusius (po aštunto) vagonus vien keleiviais nuo pradinės iki galinės stoties jau raketų mokslas…
Ir atmazo pagrindas, kad kažkuriame kaime perono ilgis sulig 8 vagonais?
O tai užpildyt likusius (po aštunto) vagonus vien keleiviais nuo pradinės iki galinės stoties jau raketų mokslas…
taip, tas pats kaimas ar keli tam trukdo. o LG sako, kad tokiu atveju negali vežti daugiau vagonų pagal saugumo taisykles. Kažin kur tos saugumo taisyklės buvo anksčiau, ir kodėl jas gali apeit per gelž. šventės traukinį, kai į Ignaliną suvaro 16+ vagonų, nors peronas pritaikytas 14ai. Pastato medinius laiptukus, ir niekas nemiršta. Galėtų tą patį ir kaimuose tuose daryt, arba tą traukinį leist visiško ekspreso maršrutu Vilnius - Šiauliai - Klaipėda, arba į galą susodint iki galo važiuojančius.. o čia tiesiog turi atmazkę nieko nedaryt ir džiaugtis 16% prieaugiu. nors norinčių važiuoti tikriausiai dar bent 5%.
taip, tas pats kaimas ar keli tam trukdo. o LG sako, kad tokiu atveju negali vežti daugiau vagonų pagal saugumo taisykles. Kažin kur tos saugumo taisyklės buvo anksčiau, ir kodėl jas gali apeit per gelž. šventės traukinį, kai į Ignaliną suvaro 16+ vagonų, nors peronas pritaikytas 14ai. Pastato medinius laiptukus, ir niekas nemiršta. Galėtų tą patį ir kaimuose tuose daryt, arba tą traukinį leist visiško ekspreso maršrutu Vilnius - Šiauliai - Klaipėda, arba į galą susodint iki galo važiuojančius.. o čia tiesiog turi atmazkę nieko nedaryt ir džiaugtis 16% prieaugiu. nors norinčių važiuoti tikriausiai dar bent 5%.
Taisykles yra taisykles.
Netoli kur as gyvenu Norvegijoje planuojamas naujas 9 km ilgio tunelis po jura, nes senasis iskastas pries 20 ar 30 metu jau nebeatitinka europiniu standartu. Per stati nuokalne ir ikalne. Kalbame apie milijardus euru naujam tuneliui.
Comment