Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sankaba ne prie ko. Visų pirma, tai išformuoti traukinius ir keisti jų vagonų sudėtį tikriausiai neleidžia garantinės sąlygos. Sugedo - garantinis remontas, o ne vieno vagono pakeitimas kitu iš kito sąstato. Į vieną Pesą tikriausiai galima prikabinti ir du papildomus nemotorinius, tačiau, nukentės dinaminės charakteristikos ir traukinys bus lėtesnis. Tikriausiai bus problemų ir su dviejų papildomų vagonų kondicionavimu bei šildymu, nes neužteks galios. Visgi vieno vagono įkabinimas neturėtų sukelti didelių techninių problemų, nes, mažai tikėtina, kad trivagonyje prikabinamas vagonas maitinamas ir šildomas nuo abiejų galvų. Tikriausiai nuo vienos kažkurios. O abi motorinės galvos irgi tikriausiai identiškos motorine, elektros ir kt. dalimis, išskyrus salono komponuotę. Vadinasi, galėtų pamaitinti dar vieną vagoną. Dinaminės caharkteristikos gal kiek ir nukentėtų, bet kur kas mažiau nei su dviem papildomais.
    Baltarusijos geležinkeliai žada pirkti 6 vagonų Pesas. Įdomu, koks bus techninis sprendimas - ar pakaks tos pačios konstrukcijos 730ML galvose sumontuoti galingesnius variklius, ar visgi bus iš esmės naujas traukinys.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.08, 13:45.

    Comment


      Priešvėlykinį penktadienį į Klaipėdą 17:45 važiuos 8 vagonų kupe traukinys. Kasininkės klausiau, tai sėdimųjų išvis nebus. Pirmadienį 16:05 į Vilnių važiuos irgi 8 vagonų kupe sąstatas. Žadamas vagonas-restoranas.

      Beje, LG jau įpratino keleivius pirktis bilietus anksčiau - apie 20 proc. bilietų (tiek 04.14, tiek 04.17) jau nupirkta.

      Comment


        Įdomu, kodėl kupė? Kupė nei kiek ne geresni komforto požiūriu už sėdimus vagonus, nes skirti ir gulėti. Gultai neturi normalių atlošų. O gulėti vis tiek nebus galima, nes gulint yra tik 4 vietos, o sėdint parduoda 6 vietas į kupė.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Sankaba ne prie ko. Visų pirma, tai išformuoti traukinius ir keisti jų vagonų sudėtį tikriausiai neleidžia garantinės sąlygos. Sugedo - garantinis remontas, o ne vieno vagono pakeitimas kitu iš kito sąstato. Į vieną Pesą tikriausiai galima prikabinti ir du papildomus nemotorinius, tačiau, nukentės dinaminės charakteristikos ir traukinys bus lėtesnis. Tikriausiai bus problemų ir su dviejų papildomų vagonų kondicionavimu bei šildymu, nes neužteks galios. Visgi vieno vagono įkabinimas neturėtų sukelti didelių techninių problemų, nes, mažai tikėtina, kad trivagonyje prikabinamas vagonas maitinamas ir šildomas nuo abiejų galvų. Tikriausiai nuo vienos kažkurios. O abi motorinės galvos irgi tikriausiai identiškos motorine, elektros ir kt. dalimis, išskyrus salono komponuotę. Vadinasi, galėtų pamaitinti dar vieną vagoną. Dinaminės caharkteristikos gal kiek ir nukentėtų, bet kur kas mažiau nei su dviem papildomais.
          Baltarusijos geležinkeliai žada pirkti 6 vagonų Pesas. Įdomu, koks bus techninis sprendimas - ar pakaks tos pačios konstrukcijos 730ML galvose sumontuoti galingesnius variklius, ar visgi bus iš esmės naujas traukinys.
          Visi vagonai sildomi nuo webasto sistemos kiekviename vagone, motoriniai taip pat. Kondicionieriai taip pat kiekvienam vagonui atskiri.

          Comment


            Kondicionieriai turi autonominius dyzelius kiekviename vagone? Tikriausiai ne, tikriausiai gauna elektrą iš motorinių.

            Comment


              Važiavimo kupė malonumas dar priklauso nuo to kas prieš tave sėdi Modernizuoti vagonai buvo intensyviai naudojami, ir galbūt jiems reikalingas kapitalinis remontas, o tuo tarpu kupė gali būti iš buvusių tarptautinių reisų.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Visiems sėdimiems vagonams vis tiek nereikalingas kapitalinis. Taigi, sąstatas laisvai galėtų būti sudarytas ir 3-4 sėdimų, ir kupė vagonų.

                Comment


                  Lietuvos geležinkeliai siūlys patogesnes keliones iš Vilniaus į kurortus (Palangą / Nidą).

                  http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=74336284

                  Dabar netelpa norintys, dar plečia paslaugą, įdomu kaip seksis jiem vasarą.

                  Bet kaina šeimai į Palangą 90 €, Nidą 99 € (pirmyn atgal). Jei į Nidą taip važiuot gal ir apsimoka finansiškai, tai į Palangą man atrodo šiek tiek daugoka.

                  Comment


                    Parašė RoNNeR Rodyti pranešimą
                    Lietuvos geležinkeliai siūlys patogesnes keliones iš Vilniaus į kurortus (Palangą / Nidą).

                    http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=74336284

                    Dabar netelpa norintys, dar plečia paslaugą, įdomu kaip seksis jiem vasarą.

                    Bet kaina šeimai į Palangą 90 €, Nidą 99 € (pirmyn atgal). Jei į Nidą taip važiuot gal ir apsimoka finansiškai, tai į Palangą man atrodo šiek tiek daugoka.
                    Ne visi jaucia malonuma sukioti vaira >3 valandas. Plius jei vaziuoji i Neringa, tai masina nelabai isviso reikalinga, viska gali pesciom pasiekti.

                    Comment


                      Dėl Nidos geras sprendimas. O Palanga tai ir taip pasiekimia patogiai - autobusų stotis tame pačiame pastate kaip ir traukinių.
                      LG siūlomas Vilnius-Palanga kainuotų 21 €, o tuo tarpu važiuojant Vilnius-Kretinga traukiniu ir Kretinga-Palanga autobusu tereikėtų sumokėti apie 15 €. Kažin ar bus paklausa.

                      Comment


                        Parašė RoNNeR Rodyti pranešimą
                        Lietuvos geležinkeliai siūlys patogesnes keliones iš Vilniaus į kurortus (Palangą / Nidą).

                        http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=74336284

                        Dabar netelpa norintys, dar plečia paslaugą, įdomu kaip seksis jiem vasarą.

                        ...
                        Jei LG vasarą surengs vagonų "totalinę mobilizaciją", tai gal ir pasiseks...
                        Ilgųjų savaitgalių vasarą kaip ir nenusimato, tai keleivių srautai į pajūrį ir atgal turėtų pasiskirstyti tolygiau, jei tą tolygumą neišskaidys orų permainos...
                        Autobusų iš Kretingos į Palangą ir iš Klaipėdos į Nidą pasamdyti problemų būti neturėtų. Autobusų parkų yra, jų parkai dėl "vietos po saule" varžosi intensyviai

                        Comment


                          Nėra taip tragiška su tais vagonais. Traukinys su pavežimu autobusais bus dviguba Pesa, jei toks poreikis bus, arba viena Pesa. Kitiems ekspresams liks dar liks 5-6 traukiniai. Nemanau, kad bus daromi trigubi sąstatai. Vadinasi, ekspresams užteks ir dar vienas liks rezerve. O greituosius aptarnaus vagonai su lokomotyvu. Tikriausiai tas Palangos ir Nidos traukinys bus šiek tiek prieš rytinį ekspresą iš Vilniaus, ir šiek tiek po vakarinio iš Klaipėdos. Tai ekspresus turėtų nukrauti.

                          Comment


                            Šiek tiek statistikos:
                            Į rytojaus 16:45 ekspresą liko 8 vietos (97 proc. bilietų parduota);
                            17:45 reisą Vilnius-Klaipėda jau parduota 85 proc. bilietų.

                            Į Povelykinio pirmadienio 16:05 reisą Klaipėda-Vilnius parduota 72 proc. bilietų.

                            Kažin, LG susiprotės prikabinti daugiau vagonų? Matyt ne.

                            Comment


                              Kadangi Pesos, tai ne. Ir taip dvi sukabintos. Trečios nekabins. Nors 17.45 tai lygtai žadėjo paprastus vagonus.

                              Comment


                                Sankabos nevienodos. Be to lenkiški vagonai lengvesni už rusiškus. Tačiau net jei ir būtų vienodos sankabos, prikabinus vagonus nukentėtų dinaminės charakteristikos ir netgi greitis. Lenkijoje Pesos su vagonais važinėja priemiesčio maršrutuose, kur didelių greičių nėra.

                                Comment


                                  Vis dėlto LG prikabino papildomus vagonus. Šiandien 17:45 reisu važiuos ne 8, bet 10 vagonų.

                                  Comment


                                    Įtariu, kad iki pietų bus išpirkti visi bilietai. Galėtų ir dar 2 prikabinti.

                                    Comment


                                      Net ir 10 vagonų nebegelbėja. Pirmadienio 16:05 Klaipėda-Vilnius pilnai išpirktas

                                      Comment


                                        va tau ir "nuostolingi" reisai...

                                        Comment


                                          Parašė keleivinis Rodyti pranešimą
                                          Net ir 10 vagonų nebegelbėja. Pirmadienio 16:05 Klaipėda-Vilnius pilnai išpirktas
                                          O kodėl ne 12 ar 14 vagonų?
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X