Sankaba ne prie ko. Visų pirma, tai išformuoti traukinius ir keisti jų vagonų sudėtį tikriausiai neleidžia garantinės sąlygos. Sugedo - garantinis remontas, o ne vieno vagono pakeitimas kitu iš kito sąstato. Į vieną Pesą tikriausiai galima prikabinti ir du papildomus nemotorinius, tačiau, nukentės dinaminės charakteristikos ir traukinys bus lėtesnis. Tikriausiai bus problemų ir su dviejų papildomų vagonų kondicionavimu bei šildymu, nes neužteks galios. Visgi vieno vagono įkabinimas neturėtų sukelti didelių techninių problemų, nes, mažai tikėtina, kad trivagonyje prikabinamas vagonas maitinamas ir šildomas nuo abiejų galvų. Tikriausiai nuo vienos kažkurios. O abi motorinės galvos irgi tikriausiai identiškos motorine, elektros ir kt. dalimis, išskyrus salono komponuotę. Vadinasi, galėtų pamaitinti dar vieną vagoną. Dinaminės caharkteristikos gal kiek ir nukentėtų, bet kur kas mažiau nei su dviem papildomais.
Baltarusijos geležinkeliai žada pirkti 6 vagonų Pesas. Įdomu, koks bus techninis sprendimas - ar pakaks tos pačios konstrukcijos 730ML galvose sumontuoti galingesnius variklius, ar visgi bus iš esmės naujas traukinys.
Baltarusijos geležinkeliai žada pirkti 6 vagonų Pesas. Įdomu, koks bus techninis sprendimas - ar pakaks tos pačios konstrukcijos 730ML galvose sumontuoti galingesnius variklius, ar visgi bus iš esmės naujas traukinys.
Comment