Pripažinkime, kad ir reklamos vagonui-restoranui nebuvo per daug. O ir tas mėtymasis (dabar nuimame, vėliau (gal) pridėsime), nekabinimas pirmadieniais-ketvirtadieniais (penktadienio rytiniame reise taip pat dažnai nebūdavo) teigiamo įvaizdžio nepagerino. Kažkaip su tuo vagonu-restoranu buvo padaryta 'kaip visada'.
Vienas šilumvežis po avarijos Lukšiuose, dar bent du pastoviai remonte stovi, tai planiniam, tai neplaniniam. Yra kalbų prikelti TEP60, bet kol kas tai tik kalbos.
O dabar artėjant vasarai šilumvežių poreikis tik didės.
Paskelbtas konkursas į M62K sumontuoti elektropneumatinius stabdžius. Vadinasi, vargu ar TEP60 prikėlinės. M62 laisvai susidoros su Sankt Peterburgo traukiniu, taip pat ir su Klaipėdos. Reikalui esant, Klaipėdos traukinio tvarkaraštį nuo naujo tvarkaraščio įsigaliojimo gali pratampyti... O Kaliningrado tranzitui dar ir 2M6 panaudos, kai bus ilgi sąstatai vasarą.
Sutelpa, nes egzistuojantis tvarkaraštis pratemptas. Jei reikės, dar pratemps. LG nenori pirkti naujų šilumvežių, nes užplanuota nupirkti Klaipėdos maršrutui modulinius traukinius. Pagal planą turėtų kitais metais jau pora jų važinėti. O planuose 4 arba 6 moduliniai traukiniai. Tuomet TEPų tranzitui ir Sankt Peterburgo traukiniui pakaktų.
O aš šią savaitę važiavau iš Šiaulių į Vilnių. Į vilnių vėlavo maždaug 6 min. Bet keliose vietose tarp Radviliškio ir Kaišiadorių važiavo lėtai. Jei ne tai, tai būtų atvykęs laiku.
Visgi tikriausiai naujas tvarkaraštis bus pratampytas...
Comment