O tai kaip dėl metro? Tuneliams tiesti nereikia gyventojų sutikimo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
GB. Londono metro
Collapse
X
-
O negalėtų turtingi anglai pasisamdyti tų pačių vokiečių, kurie jiems viską ir padarytų kaip reikia. Patys kinai berods siūlo įdiegti greituosius traukinius, bent jau metro galėtų pertvarkyti. Ar modernizuojant esamą perkrautą(jei taip yra) metro tinklą, būtų sutrikdytas jo darbas, kartu ir Londono gyvenimas? Jei turi pinigų ir tau reikia paslaugos, belieka tik užsisakyti paslaugą
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąO negalėtų turtingi anglai pasisamdyti tų pačių vokiečių, kurie jiems viską ir padarytų kaip reikia. Patys kinai berods siūlo įdiegti greituosius traukinius, bent jau metro galėtų pertvarkyti. Ar modernizuojant esamą perkrautą(jei taip yra) metro tinklą, būtų sutrikdytas jo darbas, kartu ir Londono gyvenimas? Jei turi pinigų ir tau reikia paslaugos, belieka tik užsisakyti paslaugą考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Parašė surskis18 Rodyti pranešimąTai nužudytų Londono transporto sistemą. Piko metu Underground būna perpildytas žmonių, dauguma gatvių užsikimšusios, autobusai stovi kamščiuose. Per metus metro sistema naudojasi 1 milijardas žmonių (2007 metų duomenys). Tai jei tuos, 2,74 milijono žmonių kurie kasdien naudojasi Underground perkeltum į gatvės lygį būtų krachas. Ligoniui nesiūlytum porą metų pagyvent be kraujo
Comment
-
Parašė surskis18 Rodyti pranešimąTai nužudytų Londono transporto sistemą. Piko metu Underground būna perpildytas žmonių, dauguma gatvių užsikimšusios, autobusai stovi kamščiuose. Per metus metro sistema naudojasi 1 milijardas žmonių (2007 metų duomenys). Tai jei tuos, 2,74 milijono žmonių kurie kasdien naudojasi Underground perkeltum į gatvės lygį būtų krachas. Ligoniui nesiūlytum porą metų pagyvent be kraujo
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGal dėl to ir reiktų plėsti metro tinklą, jei per metus tik milijardas juo naudojasi, bet vis tiek važiuoja susigrūdę? Sakau tik, nes kitų didžiųjų Europos miestų metro sistemos aptarnauja dar daugiau keleivių (Paryžius 1.5 mlrd, Maskva 2.4 mlrd). Beto Londonas kaip ir svarbiausias pasaulio miestas ir finansų centras (bent taip save vadina), tad susisiekimas turėtų būti dar aktualesnis?
Parašė andyour Rodyti pranešimąO jeigu lygiagrečiai tiesti naują metro tinklą, bent jau pradžiai tam tikras perkrautas atkarpas? Čia 100%, kad jie neturi pinigų, jeigu taip kankinasi kiekvieną dieną. Nes dabar kaip John pateikia viską, tai atrodo, kad net Vilniaus VT sistema su tarybiniais trulikais yra patogesnė
Beje, John kalbėjo apie mobilaus ryšio įvedimą sistemoje. Esu matęs interviu su Londono meru, Boris Johnson. Jis minėjo, kad toks planas svarstomas, o jo kaina būtų vos 1 milijardas svarų. Visi ryšio operatoriai galėtų nesunkiai "susimesti". Bet visi pripratę prie dabartinės situacijos, ir niekas nesiskundžia. Britanija ir tiek...考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Parašė JohnKitas įdomus ir labai keistas momentas Londono metro, kad kiekvienoje stotyje prikabinėta plakatų, rėkiančių apie tai, kaip "We are transforming your tube" arba "Our £10 billion investment into the Tube" arba "Improving the tube"... Nors realiai metro yra praktiškai identiškas tam, kas buvo kokiais 1999 (kaip buvo paleista Jubilee linija) ir nėra jokių principinių projektų, kurie ką nors keistų, neskaitant einamųjų remontų (maintenance) darbų.
Kita vertus, kituose miestuose, kuriuose teko keliauti ir kuriuose realiai plečiamos ir statomos metro linijos (kai kuriais atvejais, net 3-4 naujos linijos vienu metu, kas yra normalu kai kuriuose Kinijos miestuose ar kokiam nors Singapūre), nauji traukiniai ir naujos stotys (o tokių miestų per paskutinius kelis metus teko aplankyti bent 6-7) neteko matyti nė vieno reklaminio plakato, kur būtų aiškinama, kaip viskas gerinama, statoma ir kaip dėl to dabar visiems bus gerai. Vietoj to, reklamoms skirtose vietose reklamuojami visokie gaivieji gėrimai ir panašus šlamštas. Įdomu, kodėl taip yra?
Man tik įdomu dėl melagingų reklamų. Teko matyti plakatus "UPGRADED" ir pan. Jubilee ir Central lines, bet per šventinį laikotarpį dalis Central line buvo uždaryta. O dalis Jubilee line bus uždaryta šį savaitgalį. Tai kas čia per UPGRADED??? Ar tai nėra melaginga informacija?考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Parašė JohnŠiuo metu belieka laukti, kol bus apmokestintas važinėjimas dviračiu, arba vaikščiojimas pėsčiomis (daug kas būtent taip ima daryti) o pro visus galus bus paleistas PR'as, kaip tai yra faking gerai ir kaip "kuriama" ir "atnaujinama" (suprask, absoliučiai nieko nedaroma) dviračių ir pėsčiųjų vaikščiojimo infrastruktūra.
Comment
-
Parašė JohnSu naujais metais keičiasi (suprask, sup***ai didėja tiek, kad, b**t, mažai nepasirodys!) metro, geležinkelių ir autobusų bilietų kainos.
Passengers unhappy with rail fares rise
http://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-20887006
4% vidutinis (suprask, realiai kažkur apie 6-10%, o kartais ir daugiau) brangimas pateikiamas kaip "laimėjimas", kurį pasiekė valdžia "neleidusi" branginti bilietų "vidutiniškai" 6% šiemet ir kitamet... ir tikriausiai visada.
O logika paprasta: žlugdyk bet kokius kelių infrastruktūros gerinimo projektus, ko pasekoje Pietinės Britanijos (nekalbant apie Londoną, kuriam turbūt ir Phnom Penh'o kelių infrastruktūra būtų nepasiekiama svajonė) kelių sistema yra visiškai crippled ir netinka naudojimui, nekalbant apie tokį dalyką, kaip adekvatumas.
Kadangi kelių nėra, belieka VT. O kadangi tai vienintelis būdas kur nors nuvažiuoti Londono mieste, tai reiškia, kad kainas galima kelti iki tiek, kiek, b**t, reikia ir jeigu nepatinka, gali nevažiuoti. Aišku, nemaža dalis tų pinigų nukreipiama į bukas PR'o kampanijas, kuriose aiškinama, kaip perkami "nauji traukiniai" (lyg dar galėtų būti kitaip) ir autobusai. Nors, pavyzdžiui, mano rajone traukiniai tokie pat seni, kaip ir prieš 8 metus (pagaminti apie 1985), kai bilietai kainavo trečdalį to, ką kainuoja dabar. Serviso lygis ir važiavimo greitis, savaime suprantama, nepagerėjo.
Šiuo metu belieka laukti, kol bus apmokestintas važinėjimas dviračiu, arba vaikščiojimas pėsčiomis (daug kas būtent taip ima daryti) o pro visus galus bus paleistas PR'as, kaip tai yra faking gerai ir kaip "kuriama" ir "atnaujinama" (suprask, absoliučiai nieko nedaroma) dviračių ir pėsčiųjų vaikščiojimo infrastruktūra.Paskutinis taisė Lettered; 2013.01.05, 02:37.
Comment
-
Parašė JohnNa aš kaip ir radau išeitį - dviratis.
O Londono "plėtimasis" ir urban planningas reikalauja atskiros temos. Šiuo metu tai mitiguoja galingos anglakalbės žiniasklaidos sukama propaganda ir bankus bei jų remiamus developerius proteguojanti politinė sistema. Bet ateityje į istoriją tai turėtų įeiti kaip modernių laikų beprecedentiškas ir didžiausias urbanistinio planavimo pravalas, nes beveik viskas, kas čia daroma šioje srytyje, yra elementari durnystė ir išsigimimas, kurio sveiku protu negalima paaiškinti. Londonas savo transportą ir urbanistiką iš esmės "vysto" panašiais principais, kurie čia veikė 19 amžiuje, nors dabar jau kaip ir 21 amžius.
Comment
-
Ir staripsnis Daily Mail'e su įdomiomis statybos nuotraukomis: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...derground.html
Comment
-
Londono metro iki penktadienio geriau nesinaudoti - vyks streikas
Nuo šiandienos vakaro metro važiuos labai ribotai. Bus uždaryta daugelis stočių, daugumos linijų atkarpos, Waterloo&City linija nevažiuos (paprastai nevažiuoja sekmadieniais, šeštadienį kiek apribotai).
Trumpai tariant:Central linija nevažiuos per centrą; bus aptarnaujamos atkarpos miegamuosiuose rajonuose, pvz. Acton.
Bakerloo linija važiuos kas 6 minutes ir, deja, nestos daugumoje stotelių.
Metropolitan, Circle, Ham&City, District važiuos daug maž gerai, tik nestos kai kuriose stotyse;EDIT: District nevažiuos tarp Irls korto ir Iling Bdrodvėjo
Northen : nevažiuos į Mill Hill East; nestos daugumoje stotelių.
Piccadilly: linija beveik neveiks - tik tarp Cockfosters ir berods Bounds Green + tarp Acton Town ir Heatrow 1,2,3 terminalų. Gali nestoti Cockfosterio zonoje
Visos kitos linijos daug maž gerai išliks, tik kad nestos daug kur.
Bus pridėti papildomi autobusai, DLR bei Overground veiks sustiprintu režimu, tai pat laivų Temzėje padaugės.
Šaltinis bei detaliau : TFL.CO.UK bei priede.
Comment
Comment