Italijos šiaurėje netoli Turino ketvirtadienio naktį susidūrė traukinys ir vilkikas „Scania“, kurį vairavo lietuvis
Per pervažą spėjusio pervažiuoti vilkiko vairuotojas pasakojo, kad buvo praėjusios 3–4 sekundės nuo tada, kai užsidegė raudona šviesa. Tada užtvaros pradėjo leistis.
Traukinyje buvo 40 žmonių. 23 sužeisti, du žuvo.
Prie Milano nuo bėgių nulėkus traukiniui žuvo du mašinistai
Šiaurės Italijoje prie Milano ketvirtadienį priešaušriu nuo bėgių nulėkus greitajam traukiniui žuvo du mašinistai, o dar apie 30 žmonių buvo sužeisti, pranešė šalies pareigūnai.
Nėra atskiros temos apie traukinių nelaimes pasaulyje (garai, kad jos atsitinka labai retai)
Talpinu į šią temą.
Delfi.lt 2023.03.01 Tragedija Graikijoje: po dviejų traukinių kaktomušos – mažiausiai 32 aukos
Per katastrofą keli vagonai nulėkė nuo bėgių, trijuose vagonuose kilo gaisras. Geležinkelio operatorės kompanijos „Hellenic Train“ duomenimis, iš Atėnų į Salonikus važiavusiame keleiviniame traukinyje buvo 350 žmonių.
Al Jazeera 2023.03.01 At least 32 killed, dozens injured in Greece train collision
Rescue effort under way after passenger train carrying 350 people collided with a cargo train near central city of Larissa
At least 32 people have been killed and dozens injured after a head-on collision between two trains in Greece.
The crash took place outside the central city of Larissa which took place late on Tuesday when a passenger train heading from Athens to the northern city of Thessaloniki collided with a cargo train travelling from Thessaloniki. (...)
Thessaly regional governor Konstantinos Agorastos told SKAI TV that the first four carriages of the passenger train were derailed in the crash, with the first two carriages, which caught fire, “almost completely destroyed”.. He said the two trains hurtled towards each other on the same track.
Rail operator Hellenic Train reported about 350 people had been on the train, which left Athens at about 19:30 (17:30 GMT). The fire brigade said it was informed of the accident shortly before midnight.
ČT24 V Pardubicích se srazily vlaky. Zemřeli čtyři lidé, zraněných je přes dvacet Pardubicėse (Čekija) susidūrė traukiniai. Žuvo keturi žmonės, daugiau nei dvidešimt buvo sužeista
Vėlų trečiadienio vakarą Pardubicėse kaktomuša susidūrė greitasis traukinys ir prekinis traukinys. (...)
Nuo bėgių nuriedėjo ir iš dalies apvirto greitojo traukinio „Regiojet“ pirmasis vagonas, pirmasis prekinio traukinio vagonas apgadino keleivinio lokomotyvą.
Who caused the train crash? The driver could have missed the red light
If the modern ETCS security system had already worked, the accident would not have happened, say experts on the tragedy of the train collision in Pardubice.
The causes of the tragic collision between a passenger and freight train in Pardubice have not yet been clarified, the Railway Inspectorate's statement is awaited.
According to unofficial information, the final mistake could have been made by the train driver from the personal RegioJet, who probably passed the sign with the "stop" signal. This is how the Zdopravy.cz expert server described the accident. "I stand behind this information," said the author of the article, Jan Sůra, referring to his sources.
The owner of the RegioJet company, Radim Jančura, described the case somewhat differently for Seznam Zprávy. Although he stated that apparently "there was a human error", he also said that, according to his information, both train drivers "went on the green light".
BNS 2024.11.01 Serbijos Novi Sado geležinkelio stotyje įgriuvus terasos stogui žuvo 12 žmonių
Serbijos Novi Sado traukinių stotyje penktadienį įgriuvus betoninio lauko stogo daliai, žuvo mažiausiai 12 žmonių (...)
Antro pagal dydį Serbijos miesto geležinkelio stotis po trejus metus trukusių renovacijos darbų vėl atidaryta liepą. Kai kuriose stoties dalyse vis dar vyksta statybos darbai.
Stotis buvo pastatyta 1964 metais. Nuo 2021 metų dviem etapais vyko stoties rekonstrukcija.
Projektas. China Railway Design Corporation (CRDC) Kako će izgledati železnička stanica u Novom Sadu i dokle se stiglo s radovima
Ovako je izgledala Željeznička stanica Novog Sada prije urušavanja dijela zgrade Taip atrodė stotis iki vakar dienos griuvimo Rekonstrukcijos darbų rangovas - Kinijos konsorciumas CRIC&CCCC („China Railway International Co. Ltd“ ir „China Communications Construction Company Ltd“), kuris tiesė greitąjį geležinkelį Novi Sad - Subotica
Tiesiogiai galėjo ir neliesti. Bet jei jau buvo vykdomi darbai kitose pastato dalyse (ypač ardymas), vibracija galėjo paveikti. Arba ten galėjo būti kokios įtemptos armatūros konstrukcijos ir jos buvo pažeistos arba laiko, arba vykdant darbus kitose pastato dalyse.
Comment