Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2023-2024m. keleivinis tvarkaraštis
Collapse
X
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
VIlnius-Mockava yra antras.
Vilnius-Ryga bus trečias.
Be to, Vilnius - Mockava yra tiesiog Vilnius - Krokuva maršruto dalis. O Vilnius - Krokuva yra EC (EuroCity)
Vilnius - Ryga yra aiškus EC, o ne IC.
Esmė ne tame. Jeigu skirstom traukinius Lietuvoje į R ir IC, tai pagal kokius kriterijus? Jeigu pagal atstumą, kad atskirtume vieną vienintelį Vilnius - Klaipėda, skamba kaip nesąmonė.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Kuo skiriasi Vilnius - Mockava nuo pvz. Vilnius - Turmantas?
Be to, Vilnius - Mockava yra tiesiog Vilnius - Krokuva maršruto dalis. O Vilnius - Krokuva yra EC (EuroCity)
Vilnius - Ryga yra aiškus EC, o ne IC.
Esmė ne tame. Jeigu skirstom traukinius Lietuvoje į R ir IC, tai pagal kokius kriterijus? Jeigu pagal atstumą, kad atskirtume vieną vienintelį Vilnius - Klaipėda, skamba kaip nesąmonė.
Turmanto-Daugpilio maršrutas visada būdavo laikomas "priemiestiniu". Galima būtų galvoti apie IC/EC Vilnius-Daugpilis, stojantį tik Pabradėj, Švenčionėliuose, Ignalinoj ir Visagine.
IC ir EC yra beveik identiška kategorija, tik EC taikoma tarptautiniams maršrutams.
Comment
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
IC stoja tik (pagrindinėse) stotyse. Vietinis/lėtasis stoja (beveik) visose stotelėse.
Turmanto-Daugpilio maršrutas visada būdavo laikomas "priemiestiniu". Galima būtų galvoti apie IC/EC Vilnius-Daugpilis, stojantį tik Pabradėj, Švenčionėliuose, Ignalinoj ir Visagine.
IC ir EC yra beveik identiška kategorija, tik EC taikoma tarptautiniams maršrutams.
O komforto lygis absoliučiai toks pats: Vilnius - Kaunas Škoda ir IC ir R, o Vilnius - Ignalina Drakonas ir IC ir R.
Lietuvoje būtų labai šaunu apjungti viešojo transporto maršrutų numeravimą į vieną sistemą: traukiniams galima būtų duoti pvz. 200-300 skaičių intervalą. Ir skirstyti tiesiog į greituosius ir lėtuosius (arba jei patinka angliški pavadinimai, tai į "Express").
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Tai tuomet greitieji Vilnius - Kaunas yra IC, o lėteji yra R? O ekspresinis Vilnius - Ignalina yra IC, o tas, kuris su visais sustojimais - tai R?
O komforto lygis absoliučiai toks pats: Vilnius - Kaunas Škoda ir IC ir R, o Vilnius - Ignalina Drakonas ir IC ir R.
Lietuvoje būtų labai šaunu apjungti viešojo transporto maršrutų numeravimą į vieną sistemą: traukiniams galima būtų duoti pvz. 200-300 skaičių intervalą. Ir skirstyti tiesiog į greituosius ir lėtuosius (arba jei patinka angliški pavadinimai, tai į "Express").
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Kuo skiriasi Vilnius - Mockava nuo pvz. Vilnius - Turmantas?
Be to, Vilnius - Mockava yra tiesiog Vilnius - Krokuva maršruto dalis. O Vilnius - Krokuva yra EC (EuroCity)
Vilnius - Ryga yra aiškus EC, o ne IC.
Esmė ne tame. Jeigu skirstom traukinius Lietuvoje į R ir IC, tai pagal kokius kriterijus? Jeigu pagal atstumą, kad atskirtume vieną vienintelį Vilnius - Klaipėda, skamba kaip nesąmonė.
- 5 patinka
Comment
-
Nuo 2023 m gruodžio 10 d. tik penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais važinėjantys traukiniai Marijampolė-Kaunas 19:25-20:21 ir Kaunas-Marijampolė 21:00-21:59 važinės tik iki 2024m balandžio 28 d.
Traukinio nuėmimą gal būt motyvuoja keleivių stoka...
Rudens-žiemos-pavasario sezone (kai temdavo anksti) tą suprasčiau: mieste ilgai užsibūti nesinori. Kitas dalykas - vasara. Mieste pabūti norisi ilgai, juo labiau kad pramogų atsiranda daugiau...
Bet yra kaip yra...
Baimę pasitikėti paskutiniu vakariniu traukiniu padidina ne taip retai pasitaikantys traukinių gedimai, vietoje traukinio leidžiant vieną (tik!) ar kelis autobusus. Bet jiems kai kurias traukinio stoteles privažiuoti techninių galimybių nėra, ir tokioje neišvažiavusio traukinio laukiantys keleiviai paliekami likimo valiai.
Nuimti keleivinį traukinį proto nereikia...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
IC stoja tik (pagrindinėse) stotyse. Vietinis/lėtasis stoja (beveik) visose stotelėse.
Turmanto-Daugpilio maršrutas visada būdavo laikomas "priemiestiniu". Galima būtų galvoti apie IC/EC Vilnius-Daugpilis, stojantį tik Pabradėj, Švenčionėliuose, Ignalinoj ir Visagine.
IC ir EC yra beveik identiška kategorija, tik EC taikoma tarptautiniams maršrutams.
Faktiškai nuo Vilniaus iki Turmanto jis buvo priemiestinis, toliau keitė kategoriją į vietinį ir važiuodavo niekur Latvijoje nestodamas į Daugpilį. Kai kuri reisai, tiesa, kai kuriais metais stodavo Gryvoje arba Kurcume.
Comment
-
Tarybiniais metais visi tolimojo susisiekimo traukiniai stodavo tarpinėse stambiose stotyse, kaip Pabradė, Švenčionėliai, Ignalina, Dūkštas ar Pasmalvės (dab. Visaginas, kai ten pradėjo elektrinę statyti). Pirmaisiais nepriklausomybės metais buvo keli traukiniai į S. Peterburgą. LG formavimo buvo vienas, bet važiavo iš S. Peterburgo visokie į Druskininkus, vėliau tik iki Gardino, Varšuvą, Berlyną. LG leido dyzelinius traukinius į Daugpilį. Pirmaisiais nepriklausomybės metais iki kokių 1993, gal 1994 keleivių buvo pakankamai daug. Tiesiog tai buvo komercinės kelionės apsipirkti pas kaimynus... Paskui gan greitai visa tai nunyko ir traukinių sumažėjo.Paskutinis taisė Al1; 2024.07.24, 08:26.
- 1 patinka
Comment
Comment