Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Priemiestinių traukinių maršrutai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Priemiestinių traukinių maršrutai

    Šiaip tai norint sutvarkyti priemiestinių traukinių servisą Vilniuje, nereikia nei naikinti vieno lygio pervažų, nei didinti traukinių greičio. Su esama infrastruktūra viskas ok tokiam servisui užtikrinti. Na galbūt galima įrengti porą papildomų stotelių kur nors pagal poreikį. Bet visų svarbiausia yra leisti traukinius, kad žmonės jais galėtų fiziškai kažkur važiuoti. Pavyzdžiui, minimum kas 60 minučių (geriau kas 30, bent jau piko metu) N.Vilnia-Trakai/Vievis/Oro uostas. Investicijos tam reikalingos nebent dėl padidėjusių traukinių priežiūros kaštų ir mašinistų poreikio. Bet jei apsišikę latviai sugeba tokius servisus organizuoti net su senais sovietiniais traukiniais, LTG turėtų irgi sugebėti. Nereikia tam šimtų milijonų. Užtektų vos kelių milijonų. Bet susisiekimas su Vilniumi pagerėtų belekaip.

    P.s. sorry už offtopic. Priemiestinių traukinių tema Vilniuje yra svarbi, tai, moderatoriai, jei galima, prašau perkelti diskusiją į tam skirtą temą, kur pakalbėsim daugiau.
    Paskutinis taisė John; 2023.11.06, 10:38.

    #2
    Puiki tema! Pridėčiau ir Vilnius - Kaunas - Vilnius maršrutą. Tarkime, kas 20-30 minučių kursuotų "lėtesni" priemiesčio traukiniai, kurie sustotų ir 2-3 tarpinėse stotyse (didesniuose miestuose) ir kas valandą kursuotų ekspresiniai regioniniai traukiniai (be sustojimų tarpinėse stotyse). Svarbu, kad intensyvus traukinių eismas vyktų nuo ankstaus ryto (5 val. ?) iki vėlaus vakaro (23 val. ? savaitgaliais - 1 val. ?). Idealu, jeigu būtų maršrutai VNO - Kaunas ir Vilnius - KUN ar pan. Patogesnis susisiekimas bėginiu transportu suteiktų naują impulsą abiejų miestų regionams. Galiu įsivaizduoti tik naudą ilgalaikiu laikotarpiu tiek geležinkelių bendrovei, tiek verslams abiejuose miestuose, tiek inovacijų kūrimo institucijoms ir kt.
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.06, 15:27.

    Comment


      #3
      Apie tai kažkurioje temoje jau buvo diskutuota, bet šiuo metu su minimaliomis investicijomis galima pasiūlyti susisiekimą traukiniu Salininkų rajonui, esančiam visai šalia geležinkelio. Nesuprantama, kodėl tokios stotelės dar nėra.
      ​​​

      Comment


        #4
        Parašė John Rodyti pranešimą
        LTG turėtų irgi sugebėti. Nereikia tam šimtų milijonų.
        Šiandien tarp Vilniaus ir Kauno sugriuvo kontaktinis elektrinio geležinkelio tinklas. Dabar LTG tikrai sugebės įsisavinti milijonus.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          #5
          Tema tinkama.

          Vietoj lelijos fabriko bus statoma didziausias tech ofisynas , salia Spartos vienaragiu ofisynas. Galima ofisus statyt vietoj begiu valstybinem istitucijom (ypac tokioms kaip zemes ukio ministerija, keliu valdybos visokios, susisiekimo ministerija ir tt )
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            #6
            Norint, kad gerai veiktų priemiesčio maršrutai, labai gerai turėtų veikt miesto maršrutai, kas nepanašu, kad būtų greitu metu. Užburtas ratas.

            Comment


              #7
              Kažkas turėtų priversti LTG imtis permainų. Kol kas nesimato, kas galėtų, o dar svarbiau, norėtų tai padaryti.

              Comment


                #8
                Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                Kažkas turėtų priversti LTG imtis permainų. Kol kas nesimato, kas galėtų, o dar svarbiau, norėtų tai padaryti.
                Savivaldybė turėtų spausti ministeriją dėl geležinkelių maršrutų išplėtimo, bet to arba nevyksta, arba nei viena pusė to nedarys iš savo lėšų (čia jau akmuo į savivaldybės daržą).

                Comment


                  #9
                  Visų pirma turėtų būti normali Vilniaus regiono transporto administracija, aka Susisiekimo paslaugos iš visų aplinkinių savivaldybių. Susipaišyti tarifų zonas, suderinti miestinių ir priemiestinių maršrutų laikus, persėdimo taškus. Įskaitant ir priemiestinių traukinių maršrutus. Yra ne tik Trakų kryptis, tačiau ir Pabradė, Vievis, Jašiūnai. Dabar juk traukiniai yra grynai LG klausimas, kuris jiems visiškai neaktualus.

                  Comment


                    #10
                    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                    Visų pirma turėtų būti normali Vilniaus regiono transporto administracija, aka Susisiekimo paslaugos iš visų aplinkinių savivaldybių. Susipaišyti tarifų zonas, suderinti miestinių ir priemiestinių maršrutų laikus, persėdimo taškus. Įskaitant ir priemiestinių traukinių maršrutus. Yra ne tik Trakų kryptis, tačiau ir Pabradė, Vievis, Jašiūnai. Dabar juk traukiniai yra grynai LG klausimas, kuris jiems visiškai neaktualus.
                    VVT kol kas yra tokios būklės (turiu omeny valdybą, ne transporto priemones), kad leidžia važinėti akivaizdžiai blogos techninės būklės ir pavojų keliančioms transporto priemonėms. Tai apie kažkokius rimtesnius sprendimus matyt nėra net ko sapnuoti. Situacija manau yra panaši į Kalėjimų departamentą, kur gyvenimas vyksta kažkur apie 1980-1985 metus ir ten mažai dar kas girdėjo, kad Lietuva yra nepriklausoma, jau priklauso ES, ar kad dabar galioja kažkokie įstatymai.

                    Comment


                      #11
                      Kiek suprantu, tai VVT tėra vežėjas, o visus maršrutų organizavimo klausimus turėtų spręsti Judu, juk jau buvo planai, kur siūlomos tarifų zonos Vilniuje. Be to, Klaipėdoje taip pat buvo kalbama apie priemiestinių maršrutų integraciją ir suskirstymą į tarifų zonas. Sykiu galvojau, koks yra intitucijų tinklas, kurios turėtų kuruoti visus šitus klausimus, žvelgiant į kitas Europos šalis, tai yra atskiros vietos ar regiono lygio administracijos, kur sueina tiek vežėjai, tiek savivaldybių atstovai, tiek turbūt ir nacionalinio lygio veikėjai.

                      Comment


                        #12
                        Tauragės apskritis kaip ir turi bendrą viešojo transporto organizaciją.

                        Comment


                          #13
                          Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                          Apie tai kažkurioje temoje jau buvo diskutuota, bet šiuo metu su minimaliomis investicijomis galima pasiūlyti susisiekimą traukiniu Salininkų rajonui, esančiam visai šalia geležinkelio. Nesuprantama, kodėl tokios stotelės dar nėra.
                          ​​​
                          Būtent, ir ne tik Salininkams galima pasiūlyti geresnį susisiekimą! Atsiprašau, kad kartojuosi su savo pasiūlymais, bet kadangi tai specialiai šiam klausimui sukurtos temos pirmasis puslapis (ne visi lankytojai seka kitas geležinkelių temas), tai įdedu čia šitą priemiestinių traukinių idėją:

                          Click image for larger version  Name:	vrt-marsrutu-schema.png?w=1024.png Views:	0 Size:	689,3 kB ID:	2088137

                          Pvz. A. Paneriuose galima sukurti transporto mazgą:

                          Click image for larger version  Name:	vrt-zariju-g.-2-01.jpg?w=1024.jpg Views:	0 Size:	172,8 kB ID:	2088139

                          Žemuosius Panerius išauginti į 10-30 tūkst. gyventojų+darbo vietų rajoną, visiškai integruotą su traukiniais ir miesto transportu:

                          Click image for larger version  Name:	vrt-zem.paneriai-b.jpg?w=1024.jpg Views:	0 Size:	166,9 kB ID:	2088140

                          Panašaus tipo stotelę galima įrengti po Švitrigailos g. geresniam Naujamiesčio ir Naujininkų pasiekiamumui ir persėdimui į miesto transportą:

                          Click image for larger version  Name:	52193089637_aabc8b2532_z.jpg Views:	0 Size:	60,7 kB ID:	2088138

                          Pilnas straipsnis: Traukiniai Vilniuje: kam jų reikia?

                          ---

                          Kodėl dabar nėra visiškai nieko? Manau, situacija atspindi dabartinį urbanistinį chaosą, žiedinių savivaldybių nebendradarbiavimą ir neintegravimą (metropolinio regiono kaip administracinio/planavimo vieneto nebuvimą, žr. Z. Daunoros 2019 m. knygą). Kas komplikuota, kas reikalauja daug koordinacijos ir derinimų, to Lietuvoje nėra – todėl neegzistuoja ir patogus priemiestinis autobusų transportas, priemiestiniai traukiniai, bendri bilietai.
                          Kuo labiau išsivysčiusi šalis, tuo sudėtingesni dalykai joje egzistuoja. Kuo prastesnis šalies valdymas, ekonomika, mokslas, tuo prastesnė geležinkelių ir VT situacija (Albanija, Šiaurės Makedonija, iš dalies Lietuva).
                          Dabar kalasi tik pirmieji daigai – Klaipėdos tarifinės zonos ir Žaliasis regionas aplink Tauragę.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            #14
                            Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                            Kiek suprantu, tai VVT tėra vežėjas, o visus maršrutų organizavimo klausimus turėtų spręsti Judu, juk jau buvo planai, kur siūlomos tarifų zonos Vilniuje. Be to, Klaipėdoje taip pat buvo kalbama apie priemiestinių maršrutų integraciją ir suskirstymą į tarifų zonas. Sykiu galvojau, koks yra intitucijų tinklas, kurios turėtų kuruoti visus šitus klausimus, žvelgiant į kitas Europos šalis, tai yra atskiros vietos ar regiono lygio administracijos, kur sueina tiek vežėjai, tiek savivaldybių atstovai, tiek turbūt ir nacionalinio lygio veikėjai.
                            Berlyno S-Bahn yra DB padalinys. Nežinau, kiek prie jo išlaikymo prisideda savivaldybė. Spėčiau, kad nemažai. Nematau problemos, kodėl tas pats VVT negalėtų pirkti paslaugos iš LG keleivių vežiojimui anksčiau išvardytais maršrutais.

                            Comment


                              #15
                              Parašė ifl Rodyti pranešimą

                              Berlyno S-Bahn yra DB padalinys. Nežinau, kiek prie jo išlaikymo prisideda savivaldybė. Spėčiau, kad nemažai. Nematau problemos, kodėl tas pats VVT negalėtų pirkti paslaugos iš LG keleivių vežiojimui anksčiau išvardytais maršrutais.
                              Berlyno S-Bahn sistemos vėžėjas yra DB prikalausanti kompanija, kai tuo tarpu U-Bahn vėžėjas pati BVG - municipalinė viešojo transporto bendrovė. Tačiau dėl bendros bilietų sistemos ir visų maršrutų integravimo į vieną tinklą, įskaitant tvarkaraščius, atsakinga VBB (Verkehrsverbund Berlin-Brandenburg). Lygiai kaip ir Stokholme viešojo transporto bendrovė priklauso Stokholmo apskrities tarybai, o maršrutų operatoriai yra skirtingos privačios bendrovės.

                              Comment


                                #16
                                Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                                Varšuvos priemiesčio geležinkeliai
                                Patogu ir gražu. Vilniau, kada?
                                Paskutinis taisė digital; 2023.11.17, 22:37. Priežastis: pridėta citata

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                  Patogu ir gražu. Vilniau, kada?
                                  Ne greit. Su dabartiniais politikais ir LTG vadybininkų ideologija viskas link žlugimo.

                                  Comment


                                    #18
                                    Belenkokio gražumo traukiniai, įskaitant naujus Stadlerius. Neviltis apima dėl Lietuvos, matant, kaip Lenkija tvarkosi savo visą transporto sistemą

                                    Comment


                                      #19
                                      Retorinis klausimas:
                                      Jei nėra LG pinigų iš dangaus plius sumažėjo pinigų už krovinius ir valstybė neduotuoja tai ką tada turėtų daryti LG ?
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Retorinis klausimas:
                                        Jei nėra LG pinigų iš dangaus plius sumažėjo pinigų už krovinius ir valstybė neduotuoja tai ką tada turėtų daryti LG ?
                                        O kas sako, kad čia tik LG reikalas? Čia, šiaip, SuMino ir visos LRV prerogatyva irgi. Lietuva kažkokdėl nusprendė paskutiniu metu ES skirtus pinigus, skirtus žaliam transportui, išmesti į balą visokioms elektromobilių pakrovimo eikštelėms, kurios, kaip jau matėm Nidoje, po įrengimo yra tiesiog išjungiamos, nes "per brangu" išlaikyti.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X