Šiaip tai norint sutvarkyti priemiestinių traukinių servisą Vilniuje, nereikia nei naikinti vieno lygio pervažų, nei didinti traukinių greičio. Su esama infrastruktūra viskas ok tokiam servisui užtikrinti. Na galbūt galima įrengti porą papildomų stotelių kur nors pagal poreikį. Bet visų svarbiausia yra leisti traukinius, kad žmonės jais galėtų fiziškai kažkur važiuoti. Pavyzdžiui, minimum kas 60 minučių (geriau kas 30, bent jau piko metu) N.Vilnia-Trakai/Vievis/Oro uostas. Investicijos tam reikalingos nebent dėl padidėjusių traukinių priežiūros kaštų ir mašinistų poreikio. Bet jei apsišikę latviai sugeba tokius servisus organizuoti net su senais sovietiniais traukiniais, LTG turėtų irgi sugebėti. Nereikia tam šimtų milijonų. Užtektų vos kelių milijonų. Bet susisiekimas su Vilniumi pagerėtų belekaip.
P.s. sorry už offtopic. Priemiestinių traukinių tema Vilniuje yra svarbi, tai, moderatoriai, jei galima, prašau perkelti diskusiją į tam skirtą temą, kur pakalbėsim daugiau.
P.s. sorry už offtopic. Priemiestinių traukinių tema Vilniuje yra svarbi, tai, moderatoriai, jei galima, prašau perkelti diskusiją į tam skirtą temą, kur pakalbėsim daugiau.
Comment