Modus operandi: viskas, kas ne mano sugalvota, yra fake ir nesąmonės. Kodėl? Taip yra, nes taip jaučiu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąModus operandi: viskas, kas ne mano sugalvota, yra fake ir nesąmonės. Kodėl? Taip yra, nes taip jaučiu.
Kauno savivaldybės tiekėjo šiai VT studijai pasirinkimas parodo, kad jie rimtai nežiūri į šią studiją dėl šių priežasčių:
- SmartContinent neturi patirties ar tarptautinės praktikos darant transporto studijas. Jų portfelyje nėra nei vienos nei viename rimtame mieste. Su ES finansavimu tokią studiją buvo galima nusipirkti ir iš rimtų kompanijų kaip Systra, COWI (kurie turi biurą Lietuvoje) ir pan., bet buvo pasirinkta vietinė kompanija be patirties. Kodėl? Tai tikrai nekvepia nuoširdžiu noru padėti savo miestui.
- SmartContinent yra turbūt viena nedaugelio kompanijų, kurias bet koks žmogus, besidomintis Lietuvos VT sistemomis, būtų apskritai diskvalifikavęs dėl jų padarytos 'studijos' Vilniuje, kurioje yra prirašyta absoliučių nesąmonių ir absurdų (pvz. reikalavimas surinkti Light Metro skaičius autobusais prieš tiesiant tramvajų).
- Šios kompanijos partneriai Austrijoje irgi yra neaiškūs (dėl jau kažkieno kito minėtų priežasčių), be to, nesugebama net parašyti dalykų be klaidų viename pagrindinių savo puslapių, neatrodo rimtai.
- Infracity Consult, panašu, yra vienas žmogus Bulgarijoje (korumpuočiausioje ES šalyje), kuris, spėju, ir padarys visą darbą.
Taigi taip, atrodo labai, labai silpnai. Silpniau būti sunkiai ir galėjo. Vilties dar turiu, aišku, bet jos smarkiai sumažėjo po šitų naujienų.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Eilinis ad hominem, bet OK.
Kauno savivaldybės tiekėjo šiai VT studijai pasirinkimas parodo, kad jie rimtai nežiūri į šią studiją dėl šių priežasčių:
- SmartContinent neturi patirties ar tarptautinės praktikos darant transporto studijas. Jų portfelyje nėra nei vienos nei viename rimtame mieste. Su ES finansavimu tokią studiją buvo galima nusipirkti ir iš rimtų kompanijų kaip Systra, COWI (kurie turi biurą Lietuvoje) ir pan., bet buvo pasirinkta vietinė kompanija be patirties. Kodėl? Tai tikrai nekvepia nuoširdžiu noru padėti savo miestui.
- SmartContinent yra turbūt viena nedaugelio kompanijų, kurias bet koks žmogus, besidomintis Lietuvos VT sistemomis, būtų apskritai diskvalifikavęs dėl jų padarytos 'studijos' Vilniuje, kurioje yra prirašyta absoliučių nesąmonių ir absurdų (pvz. reikalavimas surinkti Light Metro skaičius autobusais prieš tiesiant tramvajų).
- Šios kompanijos partneriai Austrijoje irgi yra neaiškūs (dėl jau kažkieno kito minėtų priežasčių), be to, nesugebama net parašyti dalykų be klaidų viename pagrindinių savo puslapių, neatrodo rimtai.
- Infracity Consult, panašu, yra vienas žmogus Bulgarijoje (korumpuočiausioje ES šalyje), kuris, spėju, ir padarys visą darbą.
Taigi taip, atrodo labai, labai silpnai. Silpniau būti sunkiai ir galėjo. Vilties dar turiu, aišku, bet jos smarkiai sumažėjo po šitų naujienų.
Su tokiu vat požiūriu, kompanijos iš kurių galima pirkti tampa Microsoft, Amazon, Apple ir panašios, nes visos kitos alternatyvos nėra pakankami rimtos (pvz. neturi milijardinės pardavimų patirties) ir turime piktnaudžiavimus dominuojama padėtimi rinkoje ir VT švieslentes už belekiek kitoje temoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nesąmonės ir absurdai, nes man nepatinka... Jei rašo tai, kas man nepatinka, vadinasi, nėra rimta kompanija. Reikia pirkti iš tokių, kurios rašytų tai, kas man patinka. Rašymas to, kas man patinka, padaro kompanijas rimtomis.
Su tokiu vat požiūriu, kompanijos iš kurių galima pirkti tampa Microsoft, Amazon, Apple ir panašios, nes visos kitos alternatyvos nėra pakankami rimtos (pvz. neturi milijardinės pardavimų patirties) ir turime piktnaudžiavimus dominuojama padėtimi rinkoje ir VT švieslentes už belekiek kitoje temoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąLietuvos VT sistemomis, būtų apskritai diskvalifikavęs dėl jų padarytos 'studijos' Vilniuje, kurioje yra prirašyta absoliučių nesąmonių ir absurdų (pvz. reikalavimas surinkti Light Metro skaičius autobusais prieš tiesiant tramvajų).
.
Bet tada kam reikėjo oirkti, užtenka gi tą išvadą paskaityt.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai atsakymą studijos jau žinome - tramvajaus Kaune nebus.
Bet tada kam reikėjo oirkti, užtenka gi tą išvadą paskaityt.
- Korupcija. SmartContinent ir jų chebra pamoka kažkam KMS, o KMS jiems skiria daryti "studiją". Arba "studijos" darytojus ir Matijošaitį ar jo dengiamus draugus KMS sieja kažkokie kiti ryšiai. Nepamirškim, kad Matijošaitis yra labai korumpuotas tipas ir jokia korupcija KMS nevyksta be jo žinios ar palaiminimo.
- KMS politikų noras iš anksto žinomą studijos išvadą turėti kaip oficialią studijos švadą, o ne tik kažkieno "nuomonę". Dėl panašios priežasties, pavyzdžiui, Rusijoje vyksta prezidento rinkimai.
- Visiškas kvailumas ir bukumas. Imho, mažai tikėtina priežastis, bent jau kaip izoliuotas variantas.
Aišku, galimas kai kurių, ar net visų, variantų miksas. Bet kad ten kažkas dodgy ir nešvaru su ta studija, imho, yra daugiau, nei akivaizdu.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
Tau žmogus normaliai argumentavo, o tau, nukaršusiam komunistui, tai nepatinka, o jei nepatinka tai nėra rimta ir yra nesąmonė. Jeigu rašytų kas tau patinka tai tau būtų gerai. Su tokiu požiūriu tai tik SmartContinent yra zjbs.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Galima daryti educated guess:
- Korupcija. SmartContinent ir jų chebra pamoka kažkam KMS, o KMS jiems skiria daryti "studiją". Arba "studijos" darytojus ir Matijošaitį ar jo dengiamus draugus KMS sieja kažkokie kiti ryšiai. Nepamirškim, kad Matijošaitis yra labai korumpuotas tipas ir jokia korupcija KMS nevyksta be jo žinios ar palaiminimo.
- KMS politikų noras iš anksto žinomą studijos išvadą turėti kaip oficialią studijos švadą, o ne tik kažkieno "nuomonę". Dėl panašios priežasties, pavyzdžiui, Rusijoje vyksta prezidento rinkimai.
- Visiškas kvailumas ir bukumas. Imho, mažai tikėtina priežastis, bent jau kaip izoliuotas variantas.
Aišku, galimas kai kurių, ar net visų, variantų miksas. Bet kad ten kažkas dodgy ir nešvaru su ta studija, imho, yra daugiau, nei akivaizdu.Paskutinis taisė ifl; 2024.05.04, 03:14.
- 1 patinka
Comment
-
priminkit, o čia nebuvo skelbtas konkursas? Laimėjo ne mažiausia kaina, o kas davė kyšį?
Taip sutinku, kad ne visada yra gerai kai laimi mažiausia kaina, bet šiuo metu turime tokią situaciją Lietuvoje, tad nenuostabu, kad konkursus laimi ne stambios tarptautinės kompanijos, kurių kaina natūraliai yra didesnė ir savivaldybė negali rinktis brangesnės, nes iš karto būtų paduota į teismą.
Na bet smagu kurti sąmokslo teorijas, dramas...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąpriminkit, o čia nebuvo skelbtas konkursas? Laimėjo ne mažiausia kaina, o kas davė kyšį?
Taip sutinku, kad ne visada yra gerai kai laimi mažiausia kaina, bet šiuo metu turime tokią situaciją Lietuvoje, tad nenuostabu, kad konkursus laimi ne stambios tarptautinės kompanijos, kurių kaina natūraliai yra didesnė ir savivaldybė negali rinktis brangesnės, nes iš karto būtų paduota į teismą.
Na bet smagu kurti sąmokslo teorijas, dramas...
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąnenuostabu, kad konkursus laimi ne stambios tarptautinės kompanijos, kurių kaina natūraliai yra didesnė ir savivaldybė negali rinktis brangesnės, nes iš karto būtų paduota į teismą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąKitaip sakant, netenkinant rezultatams
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Galima konkurso sąlygas paruošti tokias, kad ne mažiausia kaina būtų vienintelis kriterijusPaskutinis taisė VLR; 2024.05.04, 10:48.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Lyg anksčiau būdavo geriau, kai laimėdavo kokia nori kaina su konkrečiam tiekėjui pritaikytais reikalavimais ale turi tarptautinės patirties, tokį ir tokį sertifikatą (ups, Lietuvoje tik viena tokia įmonė).
Tai šiuo atveju jeigu būtų buvę nurodyta konkurse, kad gali dalyvauti tik turintys patirtį, ne mažiau su n darbuotojų įmonė ir iš šalies kuri nepatenka į korupcijos n-tuką. Tada situaciją turėtume kitokią. Bet sąmokslų ieškotojai vis tiek rastų prie ko prisikabinti...
Comment
-
Jei jau einam į ad hominem (sąmokslų ieškotojai), tai Matijošaičio dronai visada ras kaip pateisinti bet kokį korupcinį šūdą, kurį jis daro, net jei jis ir akivaizdžiai kenkia miestui. Jei šie žmonės būtų daugumoje Lietuvoje, dabar turėtume valdžioje Lukašenkos ar Putino tipo žmogų, nes kritinio mastymo jie turi lygiai 0.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGalima daryti educated guess:
- Korupcija. SmartContinent ir jų chebra pamoka kažkam KMS, o KMS jiems skiria daryti "studiją". Arba "studijos" darytojus ir Matijošaitį ar jo dengiamus draugus KMS sieja kažkokie kiti ryšiai. Nepamirškim, kad Matijošaitis yra labai korumpuotas tipas ir jokia korupcija KMS nevyksta be jo žinios ar palaiminimo.
- KMS politikų noras iš anksto žinomą studijos išvadą turėti kaip oficialią studijos švadą, o ne tik kažkieno "nuomonę". Dėl panašios priežasties, pavyzdžiui, Rusijoje vyksta prezidento rinkimai.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
kiek žinau, tai čia ne ankščiau o ir dabar taip yra. O jeigu kažkam atrodo, kad kažkuriam konkursui keliami pertekliniai reikalavimai (sertifikatai, patirtis ir t.t.) tada galima užginčyti teisme, kam reikalingas konkretus reikalavimas.
Tai šiuo atveju jeigu būtų buvę nurodyta konkurse, kad gali dalyvauti tik turintys patirtį, ne mažiau su n darbuotojų įmonė ir iš šalies kuri nepatenka į korupcijos n-tuką. Tada situaciją turėtume kitokią. Bet sąmokslų ieškotojai vis tiek rastų prie ko prisikabinti...
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Būtent tai gyvenime ir vyksta. Tai yra užsakovas nustato, kokį studijos rezultatą nori gauti, o studijos rengėjai pritempia skaičius prie reikalingo atsakymo. Vilnius aiškiai buvo užsakęs paneigti tramvajaus galimybę, kad tik nereiktų nieko daryti. Ką užsakė, tą ir gavo. Ką užsakė Matijošaitis, galime tik spėlioti. Gal kaip tik jo ambicijos siekia tramvajaus statybos, o gal portalo į iškreiptą laiko-erdvės kontinuumą, o gal atvirkščiai - atkurti 90-ujų VT stuburą - susisiekimą maršrutiniais taksi.
- 5 patinka
Comment
Comment