Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Modus operandi: viskas, kas ne mano sugalvota, yra fake ir nesąmonės. Kodėl? Taip yra, nes taip jaučiu.

    Comment


      Parašė ifl Rodyti pranešimą
      Modus operandi: viskas, kas ne mano sugalvota, yra fake ir nesąmonės. Kodėl? Taip yra, nes taip jaučiu.
      Eilinis ad hominem, bet OK.

      Kauno savivaldybės tiekėjo šiai VT studijai pasirinkimas parodo, kad jie rimtai nežiūri į šią studiją dėl šių priežasčių:
      - SmartContinent neturi patirties ar tarptautinės praktikos darant transporto studijas. Jų portfelyje nėra nei vienos nei viename rimtame mieste. Su ES finansavimu tokią studiją buvo galima nusipirkti ir iš rimtų kompanijų kaip Systra, COWI (kurie turi biurą Lietuvoje) ir pan., bet buvo pasirinkta vietinė kompanija be patirties. Kodėl? Tai tikrai nekvepia nuoširdžiu noru padėti savo miestui.
      - SmartContinent yra turbūt viena nedaugelio kompanijų, kurias bet koks žmogus, besidomintis Lietuvos VT sistemomis, būtų apskritai diskvalifikavęs dėl jų padarytos 'studijos' Vilniuje, kurioje yra prirašyta absoliučių nesąmonių ir absurdų (pvz. reikalavimas surinkti Light Metro skaičius autobusais prieš tiesiant tramvajų).
      - Šios kompanijos partneriai Austrijoje irgi yra neaiškūs (dėl jau kažkieno kito minėtų priežasčių), be to, nesugebama net parašyti dalykų be klaidų viename pagrindinių savo puslapių, neatrodo rimtai.
      - Infracity Consult, panašu, yra vienas žmogus Bulgarijoje (korumpuočiausioje ES šalyje), kuris, spėju, ir padarys visą darbą.

      Taigi taip, atrodo labai, labai silpnai. Silpniau būti sunkiai ir galėjo. Vilties dar turiu, aišku, bet jos smarkiai sumažėjo po šitų naujienų.

      Comment


        Parašė VLR Rodyti pranešimą

        Eilinis ad hominem, bet OK.

        Kauno savivaldybės tiekėjo šiai VT studijai pasirinkimas parodo, kad jie rimtai nežiūri į šią studiją dėl šių priežasčių:
        - SmartContinent neturi patirties ar tarptautinės praktikos darant transporto studijas. Jų portfelyje nėra nei vienos nei viename rimtame mieste. Su ES finansavimu tokią studiją buvo galima nusipirkti ir iš rimtų kompanijų kaip Systra, COWI (kurie turi biurą Lietuvoje) ir pan., bet buvo pasirinkta vietinė kompanija be patirties. Kodėl? Tai tikrai nekvepia nuoširdžiu noru padėti savo miestui.
        - SmartContinent yra turbūt viena nedaugelio kompanijų, kurias bet koks žmogus, besidomintis Lietuvos VT sistemomis, būtų apskritai diskvalifikavęs dėl jų padarytos 'studijos' Vilniuje, kurioje yra prirašyta absoliučių nesąmonių ir absurdų (pvz. reikalavimas surinkti Light Metro skaičius autobusais prieš tiesiant tramvajų).
        - Šios kompanijos partneriai Austrijoje irgi yra neaiškūs (dėl jau kažkieno kito minėtų priežasčių), be to, nesugebama net parašyti dalykų be klaidų viename pagrindinių savo puslapių, neatrodo rimtai.
        - Infracity Consult, panašu, yra vienas žmogus Bulgarijoje (korumpuočiausioje ES šalyje), kuris, spėju, ir padarys visą darbą.

        Taigi taip, atrodo labai, labai silpnai. Silpniau būti sunkiai ir galėjo. Vilties dar turiu, aišku, bet jos smarkiai sumažėjo po šitų naujienų.
        Nesąmonės ir absurdai, nes man nepatinka... Jei rašo tai, kas man nepatinka, vadinasi, nėra rimta kompanija. Reikia pirkti iš tokių, kurios rašytų tai, kas man patinka. Rašymas to, kas man patinka, padaro kompanijas rimtomis.

        Su tokiu vat požiūriu, kompanijos iš kurių galima pirkti tampa Microsoft, Amazon, Apple ir panašios, nes visos kitos alternatyvos nėra pakankami rimtos (pvz. neturi milijardinės pardavimų patirties) ir turime piktnaudžiavimus dominuojama padėtimi rinkoje ir VT švieslentes už belekiek kitoje temoje.

        Comment


          Parašė ifl Rodyti pranešimą

          Nesąmonės ir absurdai, nes man nepatinka... Jei rašo tai, kas man nepatinka, vadinasi, nėra rimta kompanija. Reikia pirkti iš tokių, kurios rašytų tai, kas man patinka. Rašymas to, kas man patinka, padaro kompanijas rimtomis.

          Su tokiu vat požiūriu, kompanijos iš kurių galima pirkti tampa Microsoft, Amazon, Apple ir panašios, nes visos kitos alternatyvos nėra pakankami rimtos (pvz. neturi milijardinės pardavimų patirties) ir turime piktnaudžiavimus dominuojama padėtimi rinkoje ir VT švieslentes už belekiek kitoje temoje.
          Tau žmogus normaliai argumentavo, o tau, nukaršusiam komunistui, tai nepatinka, o jei nepatinka tai nėra rimta ir yra nesąmonė. Jeigu rašytų kas tau patinka tai tau būtų gerai. Su tokiu požiūriu tai tik SmartContinent yra zjbs.

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą
            Lietuvos VT sistemomis, būtų apskritai diskvalifikavęs dėl jų padarytos 'studijos' Vilniuje, kurioje yra prirašyta absoliučių nesąmonių ir absurdų (pvz. reikalavimas surinkti Light Metro skaičius autobusais prieš tiesiant tramvajų).
            .
            Tai atsakymą studijos jau žinome - tramvajaus Kaune nebus.
            Bet tada kam reikėjo oirkti, užtenka gi tą išvadą paskaityt.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą

              Tai atsakymą studijos jau žinome - tramvajaus Kaune nebus.
              Bet tada kam reikėjo oirkti, užtenka gi tą išvadą paskaityt.
              Galima daryti educated guess:
              - Korupcija. SmartContinent ir jų chebra pamoka kažkam KMS, o KMS jiems skiria daryti "studiją". Arba "studijos" darytojus ir Matijošaitį ar jo dengiamus draugus KMS sieja kažkokie kiti ryšiai. Nepamirškim, kad Matijošaitis yra labai korumpuotas tipas ir jokia korupcija KMS nevyksta be jo žinios ar palaiminimo.
              - KMS politikų noras iš anksto žinomą studijos išvadą turėti kaip oficialią studijos švadą, o ne tik kažkieno "nuomonę". Dėl panašios priežasties, pavyzdžiui, Rusijoje vyksta prezidento rinkimai.
              - Visiškas kvailumas ir bukumas. Imho, mažai tikėtina priežastis, bent jau kaip izoliuotas variantas.

              Aišku, galimas kai kurių, ar net visų, variantų miksas. Bet kad ten kažkas dodgy ir nešvaru su ta studija, imho, yra daugiau, nei akivaizdu.

              Comment


                Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą

                Tau žmogus normaliai argumentavo, o tau, nukaršusiam komunistui, tai nepatinka, o jei nepatinka tai nėra rimta ir yra nesąmonė. Jeigu rašytų kas tau patinka tai tau būtų gerai. Su tokiu požiūriu tai tik SmartContinent yra zjbs.
                Man nepatinka išvados nėra normalus argumentas. Kad kažkam nepatinka, nereiškia, kad tos išvados neteisingos. Jei tokie ekspertai, prašom parodykit studijos klaidas, o ne aš nieko nedariau, pats nemodeliavau, bet žinau kaip turi būti.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Galima daryti educated guess:
                  - Korupcija. SmartContinent ir jų chebra pamoka kažkam KMS, o KMS jiems skiria daryti "studiją". Arba "studijos" darytojus ir Matijošaitį ar jo dengiamus draugus KMS sieja kažkokie kiti ryšiai. Nepamirškim, kad Matijošaitis yra labai korumpuotas tipas ir jokia korupcija KMS nevyksta be jo žinios ar palaiminimo.
                  - KMS politikų noras iš anksto žinomą studijos išvadą turėti kaip oficialią studijos švadą, o ne tik kažkieno "nuomonę". Dėl panašios priežasties, pavyzdžiui, Rusijoje vyksta prezidento rinkimai.
                  - Visiškas kvailumas ir bukumas. Imho, mažai tikėtina priežastis, bent jau kaip izoliuotas variantas.

                  Aišku, galimas kai kurių, ar net visų, variantų miksas. Bet kad ten kažkas dodgy ir nešvaru su ta studija, imho, yra daugiau, nei akivaizdu.
                  Kitaip sakant, netenkinant rezultatams galima užsiimti konspiracijos teorijomis... Dėl studijos rezultatų kaltas Matijošaitis. Matyt, pats sėdėjo ir surašė neturėdamas, ką veikt. Kodėl jam to reikėjo? Nes su autobusais gali būt labiau korumpuotas nei su tramvajais, ane? Kokį autobusų dyzelį juk galima nuvogt įmonės mašinoms, bet va bėgių taip lengvai nepasisavinsi. Toli į priekį matantis tas Kauno meras.
                  Paskutinis taisė ifl; 2024.05.04, 03:14.

                  Comment


                    priminkit, o čia nebuvo skelbtas konkursas? Laimėjo ne mažiausia kaina, o kas davė kyšį?

                    Taip sutinku, kad ne visada yra gerai kai laimi mažiausia kaina, bet šiuo metu turime tokią situaciją Lietuvoje, tad nenuostabu, kad konkursus laimi ne stambios tarptautinės kompanijos, kurių kaina natūraliai yra didesnė ir savivaldybė negali rinktis brangesnės, nes iš karto būtų paduota į teismą.

                    Na bet smagu kurti sąmokslo teorijas, dramas...

                    Comment


                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                      priminkit, o čia nebuvo skelbtas konkursas? Laimėjo ne mažiausia kaina, o kas davė kyšį?

                      Taip sutinku, kad ne visada yra gerai kai laimi mažiausia kaina, bet šiuo metu turime tokią situaciją Lietuvoje, tad nenuostabu, kad konkursus laimi ne stambios tarptautinės kompanijos, kurių kaina natūraliai yra didesnė ir savivaldybė negali rinktis brangesnės, nes iš karto būtų paduota į teismą.

                      Na bet smagu kurti sąmokslo teorijas, dramas...
                      Lyg anksčiau būdavo geriau, kai laimėdavo kokia nori kaina su konkrečiam tiekėjui pritaikytais reikalavimais ale turi tarptautinės patirties, tokį ir tokį sertifikatą (ups, Lietuvoje tik viena tokia įmonė).

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                        nenuostabu, kad konkursus laimi ne stambios tarptautinės kompanijos, kurių kaina natūraliai yra didesnė ir savivaldybė negali rinktis brangesnės, nes iš karto būtų paduota į teismą.
                        Galima konkurso sąlygas paruošti tokias, kad ne mažiausia kaina būtų vienintelis kriterijus

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą
                          Kitaip sakant, netenkinant rezultatams
                          Rezultatų dar nežinom, tad kaip gali jie 'netenkinti'? O savo pranešime išdėsčiau tiksliai dėl ko šis konkursas neatrodo gerai ir nei vienas nėra susijęs su 'rezultatais' (kurių dar nėra).

                          Comment


                            Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                            Galima konkurso sąlygas paruošti tokias, kad ne mažiausia kaina būtų vienintelis kriterijus
                            Taip, galėjo būti bent vienas kriterijus, kad kompanija būtų padarius bent kelias VT studijas (pilnas, o ne menkaverčius darbus) ES miestuose. Tada nei SmartContinent, nei jų partneriai nebūtų praėję ir viskas tuo būtų pasibaigę. Kaip galima apskritai samdyti lietuvišką kompaniją (dirbančią tik Lietuvoje), kai Lietuvoje nėra nei vienos modernios transporto sistemos? Aišku yra tie 'austrai' (pusė komandos - lietuviai), bet jų portfolio Centrinėje Aziijoje ir rytų Europoje nėra skatinantis pasitikėjimą. Būčiau kur kas geriau miegojęs naktį, jei laimėjusi būtų kad ir kokia maža ar vidutinė Ispanijos kompanija, dariusi studiją kokiame Bilbao ar pan. Dabar gi turime bičą Bulgarijoje iš esmės. Smagu.
                            Paskutinis taisė VLR; 2024.05.04, 10:48.

                            Comment


                              Parašė ifl Rodyti pranešimą

                              Lyg anksčiau būdavo geriau, kai laimėdavo kokia nori kaina su konkrečiam tiekėjui pritaikytais reikalavimais ale turi tarptautinės patirties, tokį ir tokį sertifikatą (ups, Lietuvoje tik viena tokia įmonė).
                              kiek žinau, tai čia ne ankščiau o ir dabar taip yra. O jeigu kažkam atrodo, kad kažkuriam konkursui keliami pertekliniai reikalavimai (sertifikatai, patirtis ir t.t.) tada galima užginčyti teisme, kam reikalingas konkretus reikalavimas.

                              Tai šiuo atveju jeigu būtų buvę nurodyta konkurse, kad gali dalyvauti tik turintys patirtį, ne mažiau su n darbuotojų įmonė ir iš šalies kuri nepatenka į korupcijos n-tuką. Tada situaciją turėtume kitokią. Bet sąmokslų ieškotojai vis tiek rastų prie ko prisikabinti...

                              Comment


                                Jei jau einam į ad hominem (sąmokslų ieškotojai), tai Matijošaičio dronai visada ras kaip pateisinti bet kokį korupcinį šūdą, kurį jis daro, net jei jis ir akivaizdžiai kenkia miestui. Jei šie žmonės būtų daugumoje Lietuvoje, dabar turėtume valdžioje Lukašenkos ar Putino tipo žmogų, nes kritinio mastymo jie turi lygiai 0.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Galima daryti educated guess:
                                  - Korupcija. SmartContinent ir jų chebra pamoka kažkam KMS, o KMS jiems skiria daryti "studiją". Arba "studijos" darytojus ir Matijošaitį ar jo dengiamus draugus KMS sieja kažkokie kiti ryšiai. Nepamirškim, kad Matijošaitis yra labai korumpuotas tipas ir jokia korupcija KMS nevyksta be jo žinios ar palaiminimo.
                                  - KMS politikų noras iš anksto žinomą studijos išvadą turėti kaip oficialią studijos švadą, o ne tik kažkieno "nuomonę". Dėl panašios priežasties, pavyzdžiui, Rusijoje vyksta prezidento rinkimai.
                                  Būtent tai gyvenime ir vyksta. Tai yra užsakovas nustato, kokį studijos rezultatą nori gauti, o studijos rengėjai pritempia skaičius prie reikalingo atsakymo. Vilnius aiškiai buvo užsakęs paneigti tramvajaus galimybę, kad tik nereiktų nieko daryti. Ką užsakė, tą ir gavo. Ką užsakė Matijošaitis, galime tik spėlioti. Gal kaip tik jo ambicijos siekia tramvajaus statybos, o gal portalo į iškreiptą laiko-erdvės kontinuumą, o gal atvirkščiai - atkurti 90-ujų VT stuburą - susisiekimą maršrutiniais taksi.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                    kiek žinau, tai čia ne ankščiau o ir dabar taip yra. O jeigu kažkam atrodo, kad kažkuriam konkursui keliami pertekliniai reikalavimai (sertifikatai, patirtis ir t.t.) tada galima užginčyti teisme, kam reikalingas konkretus reikalavimas.

                                    Tai šiuo atveju jeigu būtų buvę nurodyta konkurse, kad gali dalyvauti tik turintys patirtį, ne mažiau su n darbuotojų įmonė ir iš šalies kuri nepatenka į korupcijos n-tuką. Tada situaciją turėtume kitokią. Bet sąmokslų ieškotojai vis tiek rastų prie ko prisikabinti...
                                    Kai nebuvo kainos kaip kriterijaus, tai net užginčijus perteklinius reikalavimus ir toliau rinkdavosi "vardo" atstovą. Užtekdavo dominuojančiam žaidėjui (tiekėjui) palaikyti pastovius "draugiškus" ryšius ir negalėdavai ateiti iš oro.

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                      Būtent tai gyvenime ir vyksta. Tai yra užsakovas nustato, kokį studijos rezultatą nori gauti, o studijos rengėjai pritempia skaičius prie reikalingo atsakymo. Vilnius aiškiai buvo užsakęs paneigti tramvajaus galimybę, kad tik nereiktų nieko daryti. Ką užsakė, tą ir gavo. Ką užsakė Matijošaitis, galime tik spėlioti. Gal kaip tik jo ambicijos siekia tramvajaus statybos, o gal portalo į iškreiptą laiko-erdvės kontinuumą, o gal atvirkščiai - atkurti 90-ujų VT stuburą - susisiekimą maršrutiniais taksi.
                                      Aš labiau linkęs manyti, kad Matijošaitis turi ambicijų ir šios studijos rezultatais tikrai norės pasipuikuoti prieš Vilniaus savivaldybę dėl jų neveiksnumo VT sektoriuje. Dar galbūt šiuo ir kitais stambiais projektais bandys reabilituoti savo reputaciją po Viči skandalų.

                                      Comment


                                        blin kaip graudu skaityti, kai kurie žmonės savo nuomonę, ar spėliojimus pateikia kaip faktus...

                                        Comment


                                          Na bent keli žmonės aukščiau išvardijo argumentus, kurie verčia abejoti dėl būsimos studijos kokybės. Įmonės tiesiog neatrodo rimtai. Tik nesutikčiau dėl vertinimo, kad tai būtinai korupcija, nes manau, kad kaltas tiesiog žemiausios kainos kriterijus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X