Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Seka kauniečiams pasaką, kaip neblogai butu už 200 000 pafantazuoti (atlikti galimybių studija) dėl tramvajų. Prieš 30 metų buvo suplanuota troleibusų liniją iki Šilainių, žinom kuo tai baigėsi.
    Siūlau savivaldybei surengti pinigų rinkimo akcija. Jeigu miestiečiai paaukos tuos 200 000, tegul studijuoja. Jeigu 1929 m. arklių tramvajų (konkė) butu pakeitęs elektrinis tramvajus (tada irgi buvo diskutuojama), tai šiandien apie galimybių studijas nekalbėtume.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      KAUNE – SVARSTYMAI ĮRENGTI TRAMVAJŲ: TIKISI PAGREITINTI SUSISIEKIMĄ, SUMAŽINTI SPŪSTIS

      https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...pustis-1159555
      Spūstys pagrinde būna aplinkeliuose, o ne miesto centre, jas galėtų mažinti P+R sistema, dažnesnis esamo transporto kursavimas, maršrutų ir hubų sukūrimas, kad VT taptų patogus priemiesčių gyventojams

      Comment


        Click image for larger version  Name:	lol.PNG Views:	33 Size:	40,7 kB ID:	2109001

        "nesistengti visur buti pirmiems"? Kaip tai gali buti kaip mes visur paskutiniai esam kas liecia VT?
        Paskutinis taisė MindesAcc; 2024.02.05, 15:11.

        Comment


          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
          "nesistengti visur buti pirmiems"? Kaip tai gali buti kaip mes visur paskuriniai esam kas liecia VT?
          Tokia konservatorių filosofija Kaunui - visur būti paskutiniai. O pinigų geriau neleisti, į nieką neinvestuoti ir kad Kaune nieko nebūtų. Už tą juk ir jų elektoratas ir balsuoja
          Paskutinis taisė bimbam; 2024.02.05, 14:59.

          Comment


            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
            Click image for larger version

Name:	lol.PNG
Views:	575
Size:	40,7 kB
ID:	2109001

            "nesistengti visur buti pirmiems"? Kaip tai gali buti kaip mes visur paskuriniai esam kas liecia VT?
            Nereikėtų mokytis iš Vilniaus. Vilniaus JUDU dabar tik natvažiuojančių autobusų tvarkaraščių gelbėjimu užsiima

            Comment


              Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą

              Nereikėtų mokytis iš Vilniaus. Vilniaus JUDU dabar tik natvažiuojančių autobusų tvarkaraščių gelbėjimu užsiima
              Mano komentaras buvo labiau atsizvelgiant visos Lietuvos mastu.

              Comment


                O kodėl Kaunas už ES pinigus dėl karo Ukrainoje negali tiestis tramvajaus, jei visokie arčiau Ukrainos Lenkijoje ir Rumunijoje esantys miestai užsiima panašiais dalykais?

                Comment


                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                  O kodėl Kaunas už ES pinigus dėl karo Ukrainoje negali tiestis tramvajaus, jei visokie arčiau Ukrainos Lenkijoje ir Rumunijoje esantys miestai užsiima panašiais dalykais?
                  Kodėl negali? Aišku, kad gali.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Kodėl negali? Aišku, kad gali.
                    Juk konservatorius per lnk reportažą sakė kad negalima nes vyksta KARAS

                    Comment


                      Parašė disident Rodyti pranešimą

                      Spūstys pagrinde būna aplinkeliuose, o ne miesto centre, jas galėtų mažinti P+R sistema, dažnesnis esamo transporto kursavimas, maršrutų ir hubų sukūrimas, kad VT taptų patogus priemiesčių gyventojams
                      Spūstys būna aplinkeliuose, nes aplinkeliuose kelias plačiausias - induced demand principas. P+R sistema priemiesčio gyventojai tikrai nesinaudos jei tai yra perlipimas iš automobilio į autobusą ir stovėjimas tuose pačiuose kamščiuose. Jei P+R autobusam suteikt tokį pat prioritetą kaip ir greitiem tramvajam tai kainuos beveik tiek pat, ilguoju laiku net ir brangiau.

                      Paskutinis taisė digital; 2024.02.05, 17:20. Priežastis: [YOUTUBE]CHZwOAIect4[/YOUTUBE]

                      Comment


                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                        O kodėl Kaunas už ES pinigus dėl karo Ukrainoje negali tiestis tramvajaus, jei visokie arčiau Ukrainos Lenkijoje ir Rumunijoje esantys miestai užsiima panašiais dalykais?
                        O kodėl ES Ukrainai daugiau sviedinių nepagamina? Parašyk kuriame Lenkijos ar Rumunijos mieste dabar pradėjo tiesti tramvajaus linija nuo nulio.
                        Paskutinis taisė AutoLiet; 2024.02.05, 16:35.

                        Comment


                          Man atrodo, kad karo Ukrainoje argumentas važiuoja dviem atvejais: jeigu esame įsitikinę, kad po kelerių metų Lietuvoje bus karas ir viskas bus sugriauta (bet tada apskritai jokių didesnių projektų neverta imtis) arba nusprendžiame drastiškai didinti išlaidas gynybai, stipriai karpant finansavimą kitoms sritims. Kol kas Lietuvoje nei pirmas, nei antras scenarijai nėra pagrindiniai, finansavimą gynybai planuojama didinti ne karpant kitas sritis, o kuriant naujus mokesčius, t. y. surenkant daugiau pinigų į biudžetą ir juos skiriant gynybos finansavimui. O savivaldybių biudžetų rėmuose tai apskritai ne argumentas, nes išlaidos gynybai yra centrinės valdžios atsakomybė.

                          Comment


                            Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

                            O kodėl ES Ukrainai daugiau sviedinių nepagamina? Parašyk kuriame Lenkijos ar Rumunijos mieste dabar pradėjo tiesti tramvajaus linija nuo nulio.
                            Kluj Napoca metro

                            Comment


                              Šis projektas buvo pradėtas planuoti dar 2018 m. (iki 2022.2.24). Kiek žinau statybos dar neprasidėjo.

                              Comment


                                Ką norėčiau matyt, tai pradžiai pasiruošti tankinti miesto branduolį, susigražinti padoresnį gyventojų skaičiaus augimą, o perspektyvoje ir nusimatyti tą tramvajų, kai galbūt būsim dar turtingesni ir gal kažkiek mažiau biurokratinės/viešųjų pirkimų betvarkės (kurie per stipriai mažina projektų įgyvendinimo greitį ir pasitikėjimą tokiais projektais bendrai).
                                Konkrečią liniją nusimatyti, kad ir šiais metais, bet perspektyvoje be didelių ginčų judėti link to.

                                Šiandien užtektų gerinti VT pirmumą prie šviesoforų, numatyti daugiau A juostų. Protingai numatyti ilgų autobusų naudojimą, kad nebūtų chaoso (pvz. 37, 40 turėtų būti visada ilgas apie 15-19 val.)
                                Paskutinis taisė PoDV; 2024.02.05, 22:11.

                                Comment


                                  Jeigu miesto branduoliu laikytinas ne tik naujamiestis ir senamiestis (tankinimas įmanomas tik upių krantinėse), tai išbuldozerinti reikėtų Vilijampolę, Šančius ir bent pusę Žaliakalnio. Žinia, to tikrai nebus (palaipsniui, per šimtmetį kitą – galimai).

                                  Comment


                                    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                    Šis projektas buvo pradėtas planuoti dar 2018 m. (iki 2022.2.24). Kiek žinau statybos dar neprasidėjo.
                                    Daugpilis stato penktą liniją šiuo metu:
                                    https://www.reddit.com/r/BalticState...ine/?rdt=48112

                                    Comment


                                      O šiaip tai reikia kuo skubiau pastatyti pirmą tramvajaus liniją su depu, kad žmonės pamatytų, kas tai yra ir kaip jis veikia. Kaunas turi daugiau nei pakankamai žmonių ir daugiau nei pakankamai finansavimo šaltinių (įskaitant ES). Tolimesnė plėtra bus žymiai lengvesnė, patys žmonės bombarduos prašymais tiesti linijas pro jų daugiabučių rajonus.

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                        Daugpilis stato penktą liniją šiuo metu:
                                        https://www.reddit.com/r/BalticState...ine/?rdt=48112
                                        Bepigu Daugpilyje plėtoti tramvajų tinklą, kai pirmoji linija buvo nutiesta 1946 m. Gal dabar užtektu Kaunui tobulinti autobusų ir troleibusų. susisiekimą. Smagu matyti mieste naujus MAN ir Solaris. Tramvajai palauks, ne pirmo būtinumo prekė.

                                        Comment


                                          Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

                                          Bepigu Daugpilyje plėtoti tramvajų tinklą, kai pirmoji linija buvo nutiesta 1946 m. Gal dabar užtektu Kaunui tobulinti autobusų ir troleibusų. susisiekimą. Smagu matyti mieste naujus MAN ir Solaris. Tramvajai palauks, ne pirmo būtinumo prekė.
                                          Taigi sakei, kad niekas nestato naujų linijų dėl karo? Daugpilis būtų, turbūt, pirmas miestas, kurį rusai imtų. Žodžiu desperatiškai bandai ieškoti pasiteisinimų ir tau nelabai kaip sekasi. Taip, Kaune galima plėtoti ir autobusų tinklą, bet tramvajus yra visapusiškai geriau ir, ilgalaikėje perspektyvoje, dažnai ir pigiau. Ar tai yra ‘pirmojo būtinumo prekė’ , ar ne, nuspręs minima studija. Jei darys vietiniai nevykėliai, greičiausiai nuspręs, kad ne. Jei darys kieta, tarptautinė kompanija, greičiausiai nuspręs, kad taip. Palauksim ir pamatysim. Iki tol, pabandom diskutuoti konstruktyviai, o ne užpildant temą kažkokiais vafliais.
                                          Paskutinis taisė VLR; 2024.02.06, 08:29.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X