Bus saunu. Neperseniausiai teko lankytis tame pastate, tai patiko, kad viskas labai tvarkinga ir grazu. Likau maloniai nustebintas (lyginant su Panevezio...) dabar sutvarkius ir traukiniu priemimo terminala turetu but isvis puiku
Radau pranešimą apie peronų ir perėjos Vilniaus geležinkelio stotyje pabaigą.
Vasario 28 d. valstybinė komisija patvirtino, kad visi statybos darbai Vilniaus geležinkelio stoties požeminėje pėsčiųjų perėjoje baigti, statinį galima naudoti.
Rekonstruojant perėją, pati seniausia jos dalis išardyta ir jos vietoje įrengta nauja. Be to, perėja pratęsta iki penktojo, taip vadinamojo tarptautinio perono, kuriame sustoja tranzitiniai traukiniai. Iki šiol keleiviai į šį peroną patekdavo tik virš stoties kelių esančiu tiltu. „Keleiviams, dažniausia su bagažu, į tiltą tekdavo kilti laiptais, paskui leistis žemyn į peroną. Dabar jiems daug patogiau,“ – sakė Statybos ir statinių priežiūros skyriaus viršininkas Antanas Papakulis.
Darbai vyko keliais etapais. Pirmiausia sutvarkyta senoji perėjos dalis. Ji išardyta, o naujosios sienų statybai buvo naudojamas patvarus hidrotechninis betonas, įrengta kokybiška izoliacija. A. Papakulio manymu, perėja turėtų tarnauti kur kas ilgiau nei dešimt metų, kaip to reikalauja statybų įstatymas.
Kartu su pėsčiųjų perėja buvo rekonstruojami ir peronai, nes jie jau buvo ištrupėję, apgriuvę. Šiuo metu Vilniaus geležinkelio stotyje - penki naujoviški peronai. Bendras jų plotas – dešimt su puse tūkst. kvadratinių metrų. Rekonstruojant peronus atsisakyta senųjų paviljonų. Vietoj jų iškilo šiuolaikiški, iš stiklo ir aliuminio sukonstruoti paviljonai su automatiškai atsidarančiomis durimis. Kiekviename perone įrengti neįgaliesiems skirti liftai.
Vilniaus geležinkelio stoties požeminės perėjos rekonstrukcija kainavo beveik 20 mln. Lt. Didesnė šios sumos dalis – 11 mln. Lt – gauta iš Europos Sąjungos Regioninės plėtros fondo.
Aurika Usonienė
Ryšių su visuomene ir reklamos skyrius,
tel. 269 20 63
Radau pranešimą apie peronų ir perėjos Vilniaus geležinkelio stotyje pabaigą.
Vasario 28 d. valstybinė komisija patvirtino, kad visi statybos darbai Vilniaus geležinkelio stoties požeminėje pėsčiųjų perėjoje baigti, statinį galima naudoti.
Rekonstruojant perėją, pati seniausia jos dalis išardyta ir jos vietoje įrengta nauja. Be to, perėja pratęsta iki penktojo, taip vadinamojo tarptautinio perono, kuriame sustoja tranzitiniai traukiniai. Iki šiol keleiviai į šį peroną patekdavo tik virš stoties kelių esančiu tiltu. „Keleiviams, dažniausia su bagažu, į tiltą tekdavo kilti laiptais, paskui leistis žemyn į peroną. Dabar jiems daug patogiau,“ – sakė Statybos ir statinių priežiūros skyriaus viršininkas Antanas Papakulis.
Darbai vyko keliais etapais. Pirmiausia sutvarkyta senoji perėjos dalis. Ji išardyta, o naujosios sienų statybai buvo naudojamas patvarus hidrotechninis betonas, įrengta kokybiška izoliacija. A. Papakulio manymu, perėja turėtų tarnauti kur kas ilgiau nei dešimt metų, kaip to reikalauja statybų įstatymas.
Kartu su pėsčiųjų perėja buvo rekonstruojami ir peronai, nes jie jau buvo ištrupėję, apgriuvę. Šiuo metu Vilniaus geležinkelio stotyje - penki naujoviški peronai. Bendras jų plotas – dešimt su puse tūkst. kvadratinių metrų. Rekonstruojant peronus atsisakyta senųjų paviljonų. Vietoj jų iškilo šiuolaikiški, iš stiklo ir aliuminio sukonstruoti paviljonai su automatiškai atsidarančiomis durimis. Kiekviename perone įrengti neįgaliesiems skirti liftai.
Vilniaus geležinkelio stoties požeminės perėjos rekonstrukcija kainavo beveik 20 mln. Lt. Didesnė šios sumos dalis – 11 mln. Lt – gauta iš Europos Sąjungos Regioninės plėtros fondo.
Aurika Usonienė
Ryšių su visuomene ir reklamos skyrius,
tel. 269 20 63
Mielieji forumieciai is Vilniaus (o ypac Perfect): nekantriai lauksim jusu fotografiju apie atnaujintus peronus sioje temoje! Is anksto dekoju.
... „Keleiviams, dažniausia su bagažu, į tiltą tekdavo kilti laiptais, paskui leistis žemyn į peroną. Dabar jiems daug patogiau,“ – sakė...
del ko patogiau? eskalatorius paleido? ar kaip suprasti? Man atrodo ir dabar laiptai tik dabar ispradziu reik leistis zemyn, o paskui kilti laiptais aukstyn...
del ko patogiau? eskalatorius paleido? ar kaip suprasti? Man atrodo ir dabar laiptai tik dabar ispradziu reik leistis zemyn, o paskui kilti laiptais aukstyn...
žemyn leistis ne tiek daug reik, kiek kilti ant tilto virš aukštos el. laidų. Be to tiltas šone, o požeminė perėja tiesiai iš salės.
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Iš Vilniaus paskutinis traukinys į Kauną išvyksta 19:20h. ANKSTOKAI (ypač - kai dienos bus ilgesnės). Autobusas Minskas-Palanga išvyksta 22:45h, o 23:50h Baranovičiai-kaliningradas jau važiuoja ne kasdien, traukinys Nr 311 Charkovas-Kaliningradas važinėja kas antra naktis...
Sunku prognozuoti, kur kartais gali užsibūti atvykęs į Vilnių...
O viešbučiuose už nakvynėlę pinigėlius plėšia solidžiai...
Ir kokia galimybė naktelę iki 5:08h ar vėlesnio elektrinio traukinio praleisti Vilniaus geležinkelio stotyje? Ar ji nepavirsta bomžų karalija?
Iš Vilniaus paskutinis traukinys į Kauną išvyksta 19:20h. ANKSTOKAI (ypač - kai dienos bus ilgesnės). Autobusas Minskas-Palanga išvyksta 22:45h, o 23:50h Baranovičiai-kaliningradas jau važiuoja ne kasdien, traukinys Nr 311 Charkovas-Kaliningradas važinėja kas antra naktis...
Sunku prognozuoti, kur kartais gali užsibūti atvykęs į Vilnių...
O viešbučiuose už nakvynėlę pinigėlius plėšia solidžiai...
Ir kokia galimybė naktelę iki 5:08h ar vėlesnio elektrinio traukinio praleisti Vilniaus geležinkelio stotyje? Ar ji nepavirsta bomžų karalija?
Iš Vilniaus paskutinis traukinys į Kauną išvyksta 19:20h. ANKSTOKAI (ypač - kai dienos bus ilgesnės). Autobusas Minskas-Palanga išvyksta 22:45h, o 23:50h Baranovičiai-kaliningradas jau važiuoja ne kasdien, traukinys Nr 311 Charkovas-Kaliningradas važinėja kas antra naktis...
Sunku prognozuoti, kur kartais gali užsibūti atvykęs į Vilnių...
O viešbučiuose už nakvynėlę pinigėlius plėšia solidžiai...
Ir kokia galimybė naktelę iki 5:08h ar vėlesnio elektrinio traukinio praleisti Vilniaus geležinkelio stotyje? Ar ji nepavirsta bomžų karalija?
Didesnes "bomzu karalijos" nei nakti Krakow Glowny (lenkija) matyt dar nesu mates ir kazin ar kada matysiu..) aciu Dievui, jog persedimui reikejo laukt tik 1 va;landa, nes pozeminis koridorius buvo kimste prikimstas (apie 100-150) ivairaus plauko "bomzu", na o kvapelis tai nelinkiu niekam - pusryciu nesinorejo valgyti niekam net traukinyje...
Didesnes "bomzu karalijos" nei nakti Krakow Glowny (lenkija) matyt dar nesu mates ir kazin ar kada matysiu..) aciu Dievui, jog persedimui reikejo laukt tik 1 va;landa, nes pozeminis koridorius buvo kimste prikimstas (apie 100-150) ivairaus plauko "bomzu", na o kvapelis tai nelinkiu niekam - pusryciu nesinorejo valgyti niekam net traukinyje...
Gudziais 1997 metais Varsuvos centrineje stotyje maciau vaizdeli, kai pagrindines sales centre bomzai prisiklojo kartono ir sugule miegot. Praejimui paliko takelius pasieniuose. Policija ir apsauga - 0 demesio.
Kas del bomzu. Negi LG negali parasyti projekto ES lesoms gauti butent benamiu problemos sprendimui. Bendro projekto su savivaldybemis (tiek Vilniaus, Kauno, Klaipedos - jose astriausia benamiu problema stotyse) bei Socialines apsaugos ir darbo ministerija. Irengtu patalpas, gautu dali lesu ju prieziurai is valstybes. Dali lesu LG skirtu. Tik nereikia verkslenti, kad tai ne LG funkcija, kad nera lesu. Jei LG rupi jos ivaizdis, tai ir lesu atsirastu. Ne tiek jau daug ju ir reiketu - viena at du dykaduonius is administracijos atleistu ir sutaupytu lesu pakaktu preiglaudos islaikymui.
Comment