Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Uoj ne, bent jau kol į/pro stotį važiuoja tiek daug neelektrinių traukinių, tol visos stoties paslėpimas po stogu yra, kaip žinia, pavojus žmogaus sveikatai. O aplinkinius kelius vargu ar ties.
    Pakaks ir tiesiog peronų perdengimo kol kas.
    Tai kaip rašoma:
    „Šiandien istorinis momentas - tai didelio ir labai reikalingo Vilniaus miestui projekto pradžių pradžia, - sakė vicemeras J. Pinskus. – Vilniaus geležinkelio stoties perdanga galėtų sujungti Vilniaus senamiestį su Naujininkų mikrorajonu, o ant jos galėtų įsikurti labai daug naudingų objektų, tokių, kaip prekybos centras, automobilių stovėjimo aikštelė ar įvairūs biurai“.
    Tai reiškia pilną stoties peronų uždengimą, nes juk ant nedidelio stogelio virš perono neįtalpinsi prekybos centro arba biuro.


    O kam tas daugiaaukštis parkingas? Dabar gal yra nedidelis parkavimo vietų skaičius, bet, mano nuomone, tai nėra blogai, nes žmonės skatinami nevykti į stotį asmeniniu transportu.
    Parkingas prie stoties būtu idealus P+R sistemai. Iš čia patogus susisiekimas viešuoju transportu su kitomis miesto dalimis.

    Comment


      tas aukštas pastatas vargu ar papuoštų teritoriją.. ir nuo kada šiuolaikiniai žmonės ieškodami stoties, dairosi vertikalaus akcento (?)

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Uoj ne, bent jau kol į/pro stotį važiuoja tiek daug neelektrinių traukinių, tol visos stoties paslėpimas po stogu yra, kaip žinia, pavojus žmogaus sveikatai. O aplinkinius kelius vargu ar ties.
        Pakaks ir tiesiog peronų perdengimo kol kas.

        O kam tas daugiaaukštis parkingas? Dabar gal yra nedidelis parkavimo vietų skaičius, bet, mano nuomone, tai nėra blogai, nes žmonės skatinami nevykti į stotį asmeniniu transportu.

        Tik stoties prieigas reikėtų kuo greičiau tvarkyti.
        Gal ir pakaktų, bet miesto plėtra ir mieto vientisumo problema dar svarbiau spręsti. Reikia išnaudoti miesto erdves. Man šiuo atveju labai patinka Štutgarto miesto geležinkelio stoties projektas, kuriame numatoma stotį nuleisti po žemėmis ir palinkti pievutę virš jos. Mūsų atveju net nereikia nieko kelti į požemį, nes šlaitas iš Naujininkų pusės atlieka šia funkcija. O jei jau prakalbome apie pavojų sveikatai, tai čia jau dirbs inžinieriai, kurie tikrai ras vienokį ar kitokį sprendimą.
        Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

        Comment


          Man tai dar vienas yra neaiškus. Didžioji dalis vagonų yra šildomi anglimi ir visas š... deginant patenka į aplinką (pataisykit, jei klystu). Tas irgi sveikomis savybėmis nepasižymi. Kaip jie tai spręs? Ar aš kažką praleidau?
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            Parašė spirit Rodyti pranešimą
            Man tai dar vienas yra neaiškus. Didžioji dalis vagonų yra šildomi anglimi ir visas š... deginant patenka į aplinką (pataisykit, jei klystu). Tas irgi sveikomis savybėmis nepasižymi. Kaip jie tai spręs? Ar aš kažką praleidau?
            Kaip jau minėjau, inžinieriai dirba šioje srityje ir projektavimo metu ši problema turėtų būti analizuojama ir sprendžiama. Yra nemažai būdų pašalinti nuodingąsias daleles iš patalpų:paliekant atvira erdvę taip, kad patalpos būtu ventiliuojamos vėjo srauto, antras būdas yra statyti didelio pajėgumo dūmų kolektorius, arba nukreipiamieji ventiliatoriai, žinoma yra dar begalė būdų. Projektavimo metu šios problemos tikrai turėtų būti išspręstos, o be to pinigine išraiška tikrai galima leisti nemažai sprendimu atlikti.
            Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

            Comment


              Labai įdomus projektas, apimantis ne tik geležinkelio depo uždengimą bet ir visą kitą infrastruktūrą, naujus biurų pastatus, uždengiant dalį geležinkelio bėgių ir įrengiant tiesiog skverą. Bet klausimas kiek realus visas šitas projektas. Net nėra kalbų, kad jis įneštų daug gyvybės į šiuos rajonus, bet čia kalba turėtų eit apie milžiniškas pinigų sumas... jei kokius 5 metus visos Vilniaus investicijos į biurus eitų į šitą vietą tada gal, kol kas manau kad tai nerealu.

              Parašė spirit Rodyti pranešimą
              Man tai dar vienas yra neaiškus. Didžioji dalis vagonų yra šildomi anglimi ir visas š... deginant patenka į aplinką (pataisykit, jei klystu). Tas irgi sveikomis savybėmis nepasižymi. Kaip jie tai spręs? Ar aš kažką praleidau?
              Pagal projektinę nuotrauką matosi, kad arčiausiai pelesos gatvės esantys bėgiai neuždengi(išskyrus tiltus sujungiančius aikštelę ir pelesos gatvę), taigi ši problema kaip ir išsisprendžia. Leisti traukinius per tuos peronus, nors iš dalies jie labai nutolę nuo stoties pastato.
              Paskutinis taisė dainiauskas; 2012.02.09, 19:32.
              http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

              Comment


                Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
                Kaip jau minėjau, inžinieriai dirba šioje srityje ir projektavimo metu ši problema turėtų būti analizuojama ir sprendžiama.
                Skaitykite įdėmiai pagrindinį pranešimą: "Šiuo metu jau yra sukurta darbo grupė, sudaryta iš Vilniaus savivaldybės ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ specialistų". Išvertus į normalią kalbą tai reiškia - kaikuriems "saviems" žmonėms bus pavesta atlikti šitą darbą, išmokėti solidūs piniginiai priedai, po kelių mėnesių jie pasakys: "nieko neapsimoka daryti, viskas yra ir taip gerai, pinigų šaltinio nesuradome, darbas baigtas". Ir viskas, ir niekas už nieką neatsako.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Skaitykite įdėmiai pagrindinį pranešimą: "Šiuo metu jau yra sukurta darbo grupė, sudaryta iš Vilniaus savivaldybės ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ specialistų". Išvertus į normalią kalbą tai reiškia - kaikuriems "saviems" žmonėms bus pavesta atlikti šitą darbą, išmokėti solidūs piniginiai priedai, po kelių mėnesių jie pasakys: "nieko neapsimoka daryti, viskas yra ir taip gerai, pinigų šaltinio nesuradome, darbas baigtas". Ir viskas, ir niekas už nieką neatsako.
                  Teritorijos planavimo ir biurokratijos darbai ir nieko daugiau. Nemanau, jog LG ar Vilniaus savivaldybė turi savo architektus, inžinierius, aplinkos vertinimo specialistus, urbanistikos specialistus ir pan. Projektui bus rengiamas konkursas kaip tai įprasta, o projektavimo srities specialistams bus pateikti nurodymai, kurie neprieštarautų aplinkos vertinimo ir urbanistikos sprecialistams.
                  Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                  Comment


                    Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
                    Teritorijos planavimo ir biurokratijos darbai ir nieko daugiau. Nemanau, jog LG ar Vilniaus savivaldybė turi savo architektus, inžinierius, aplinkos vertinimo specialistus, urbanistikos specialistus ir pan. Projektui bus rengiamas konkursas kaip tai įprasta, o projektavimo srities specialistams bus pateikti nurodymai, kurie neprieštarautų aplinkos vertinimo ir urbanistikos sprecialistams.
                    Čia taip turėtų būti, bet bus kaip visada, gi niekam ne paslaptis, kaip pas mum konkursai vyksta O LG ar savivaldybė savo etatinių projektuotojų gal ir neturi, bet turi sau draugiškų...

                    Dengti peronai - gal ir įdomus daiktas, bet jei per juos leis dyzelinius traukinius, geriau jau nereikia to dengimo, kad ir kaip vėdintų, vis vien bus smarvė, skersvėjai ir juodi apnašai visur.
                    Paskutinis taisė Godo; 2012.02.10, 10:20.

                    Comment


                      Parašė John
                      Kai kuriose Londono dengtose stotyse kursuoja dyzeliniai traukiniai ir nieko. O kažkada ten važinėjo ir anglimis kūrenami garvežiai.
                      Londone kažkada ir metro buvo su garvežių trauka... Ir visi kvėpavo dūmais. Bet laikai buvo tokie...

                      Dengta stotis dengtai nelygu. Jei turi omenyje senoviškas metalines milžiniškas konstrukcijas, uždengiančias peronus (kaip, pavyzdžiui Prahoje http://annualreport2010.allianz.com/...ecke/bild1.jpg), tai yra viena. Tokiuose stočių uždengimuose stoge paprastai yra angos, o aukštis siekia 15-20 metrų. Ilgis irgi nėra didelis. Vilniuje gi būtų dengiamas ne tik peronas, bet daug didesnė teritorija. Be to Vilniaus atveju tai būtų gelžbetoninės perdangos, o nuo žemės iki perdangos būtų max 5-6 metrai. Prahoje dyzeliniai traukiniai ir šilumvežiais traukiami traukiniai sustoja neuždengtuose peronuose.
                      Be to, garvežių eroje tokiose dengtose stotyse eismas buvo specialiai organizuojamas. Jei stotis buvo pravažiuojama, tai garvežio traukiamas traukinys įvažiuodavo į stotį po stogu ir sustodavo taip, kad garvežys būtų ne po stogu. Jei stotis buvo su aklikeliais, garvežio kūrenimas buvo baigiamas gerokai iki stoties ir jis atvkdavo į stotį su prigesusia ugnimi pakuroje. Traukinį ištraukdavo manevrinis garvežys. Išvykstančių traukinių vagonai buvo įvaromi manevrinio lokomotyvo. Ir paprastai pastatomi taip, kad garvežys būtų ne po perono stogu, o lauke. Galbūt manevravimui netgi buvo naudojami garvežiai be pakuros. T.y. jie garu prisipildydavo iš stacionarios katilinės stotyje.
                      Varšuvoje dar tarpukaryje miesto centre nutiestas tunelis ir iškarto linija elektrifikuota. Garvežių į tunelį neleido.
                      Tai, kad Londone kai kur važinėja dyzeliniai traukiniai, reikia išsiaiškinti:
                      - kokio aukščio ir ilgio stoties peronų stogas
                      - traukiniai pravažiuojantys su trumpu sustojimu stotyje; ar ta stotis yra galinė (pradinė)
                      -kokie dyzelinių traukinių variklių ekologiniai reikalavimai
                      - kokie reikalavimai kurui.
                      - kaip dažnai tokie traukiniai kursuoja per stotį (iš stoties)
                      Be to Londone per tokias stotis tikrai nevažinėja krovininiai traukiniai su šilumvežių trauka. Ir tikrai nėra akmens anglimi kūrenamų vagonų. O tai, kad kažkada ten važinėjo garvežiai, nūdienai tai ne argumentas.

                      Taip kad Vilniaus atveju perdengimas galimas tik dalinis. Kadangi elektrifikacija gresia tik linijai iki Kenos, tai dyzelinių traukinių iš Vilniaus stoties galima būtų atsisakyti tik viena kryptimi. O tai viso labo 5 poros per dieną (galbūt 6 ar 7 poros ateityje). Net jei tranzitiniai keleiviniai traukiniai būtų traukiami elektrovežiais, šildymas akmens anglimi išliktų dar ilgai. Lietuva Rusijai neįsakys pakeisti vagonus į šildomus elektra... Vadinasi, po atviru dangumi turėtų būti tikrai ne du keliai, o bent jau keturi - Turmanto, Marcinkonių, Stasylų (oro uosto) krypties traukiniams ir tarptautiniams.
                      Priešingu atveju, visi turės dusintis ir nuodytis dūmais... Be to keleivinių vagonų ūkį iš stoties reikėtų iškelti šalia depo.
                      Paskutinis taisė Al1; 2012.02.10, 20:17.

                      Comment


                        Comment


                          Foto 2011 06 16










                          Comment


                            Pamirškit apie tokius projektus. Eilinis zuoko piaras. Galbūt, kaip kažkas sakė- nauja sritis galimybių studijoms (gauti pinigus už orą), nes su metro/tramvajais jau išsisėmė matyt. Eitu geriau rimtus darbus dirbtu, sutvarkytų esamą jovalą, o ne utopijas kažkokias už mūsų pinigus planuotu. Ir taip savivaldybė ant bankroto slenksčio..

                            Comment


                              Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                              Pamirškit apie tokius projektus. Eilinis zuoko piaras. Galbūt, kaip kažkas sakė- nauja sritis galimybių studijoms (gauti pinigus už orą), nes su metro/tramvajais jau išsisėmė matyt. Eitu geriau rimtus darbus dirbtu, sutvarkytų esamą jovalą, o ne utopijas kažkokias už mūsų pinigus planuotu. Ir taip savivaldybė ant bankroto slenksčio..
                              Reikėtų tvarkyti ne pačią stotį, kuri yra gana neblogai sutvarkyta, tiek peronai, tiek pastatas, o aplink viską.
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                1915-1918m.



                                http://www.zeit-maschine.at/
                                Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.03.03, 11:45.

                                Comment


                                  Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                  1914m.
                                  1914m. negali būti, nes vokiečiai įžengė į Vilnių 1915 spalio mėn.

                                  Comment


                                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                    1914m. negali būti, nes vokiečiai įžengė į Vilnių 1915 spalio mėn.
                                    Tavo teisybė. Ačiū už pataisymą.

                                    Comment


                                      uoj nu kam tas peruonas isplaus bapkes zokas ir pasibaigs. Ir kam te parkingai daugeauksei? As gi masinos tai neturiu. Gereu valdze paprastiem zmonem pinigu dotu bet ne sukis viska saviem.

                                      Vis dažniau apninka mintys, jog tokio mentaliteto aukos ir liksim, atsikratyti nesugebėsim...
                                      Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                                      Comment


                                        Parašė dr. Rodyti pranešimą
                                        uoj nu kam tas peruonas isplaus bapkes zokas ir pasibaigs. Ir kam te parkingai daugeauksei? As gi masinos tai neturiu. Gereu valdze paprastiem zmonem pinigu dotu bet ne sukis viska saviem.

                                        Vis dažniau apninka mintys, jog tokio mentaliteto aukos ir liksim, atsikratyti nesugebėsim...
                                        Žinok, nieko beveik suprasti neįmanoma...
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          "Lietuvos ryto" vėliava iškelta? Turbūt iš Kauno su taure parvažiuoja

                                          Comment

                                          Working...
                                          X