Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Turint omeny, kad, skirtingai nei Rygoje ar Taline, naujasis Vilniaus transporto mazgo projektas yra popierinis ir neturintis finansavimo bei niekas rimtai į jį nežiūri, tokie kosmetiniai patvarkymai yra geriausia, ko galime tikėtis.
    Click image for larger version

Name:	cover2.jpg
Views:	1603
Size:	110,4 kB
ID:	2148457

    Comment


      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
      Pasak ekonomistų, Lietuvos ekonomika, skirtingai nei Estijos ir Latvijos, toliau auga, o pinigų projektams kaip nėra taip nėra.
      Klestinčios ekonomikos Vilnius atrodo apgailėtinai
      Ekonomika auga kaip žinom ne tolygiai. Latvijoje ir Estijoje gyvena apie puse visų gyventojų Rygoje/Taline "metro", Lietuvoje iki trečdalio Vilniuje. Lietuvoje rodos 52 iš 60 savivaldybių yra recipijenties pagrindė Vilniaus sąskaita.

      Comment


        Tai mes tą žinom! Tik atvykstantys keleiviai nežino. Gal pakabint stotyje kokį plakatą?

        Comment


          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
          Tai mes tą žinom! Tik atvykstantys keleiviai nežino. Gal pakabint stotyje kokį plakatą?
          čia tieisog reik susitaikyt, ir suprast, kad kolkas geriau nebus.

          https://www.amziausvartai.lt/lt/stra...ejimo-stadijos

          Comment


            Manau šie medžio motyvai kur kas geriau reprezentuotų Vilnių jei iš kiekvieno iš jų būtų išskaptuotas Rūpintojėlis.

            Comment


              Rygoje stotis rekonstruojama RB rėmuose. Vilniuje to nebus.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Rygoje stotis rekonstruojama RB rėmuose. Vilniuje to nebus.
                RB iki Rygos nebus arba labai abejotina nes "staiga" paaiškėjo kad pabrango N kartų ir nėra babkių. Visai
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  ,,Vilniuje, šalia geležinkelio stoties, atkarpoje nuo Geležinkelio stoties aikštės iki Aušros vartų gatvės, atstatyta istorinė, 1952 m. statyta tvora bei sutvarkytas šaligatvis ir apšvietimo stulpai.

                  Vėliau šioje planuojama atkurti ir istorinę, XIX amžių menančią, medžių alėją.

                  Tvora yra Vilniaus miesto istorinėje dalyje, Naujamiestyje bei patenka į Vilniaus geležinkelio stoties pastatų kompleksą, kurie yra saugomi ir įtraukti į Kultūros vertybių registrą.

                  „Atstatant šį statinį Kultūros paveldo specialistams buvo pateikti trys sprendiniai iš kurių buvo patvirtintas variantas atkartojantis istorinę tvorą. Atstatoma tvora buvo kuriama interpretuojant esamos tvoros gabaritus bei eksponuojant visus saugomus autentiškus jos segmentus“, – sakė LTG atstovas.

                  Tvora atstatyta specialistams pripažinus avarinę jos būklę. Pasak jų, avarinės būklės atraminės sienos remontas buvo būtinas užtikrinant eismo bei žmonių saugumą Geležinkelio gatvėje. Atkarpoje nuo Aušros vartų ir Liepkalnio gatvių sankryžos iki geležinkelio stoties žiedo vyksta intensyvus viešojo transporto ir pėsčiųjų eismas, per parą pravažiuoja keliolika tūkstančių transporto priemonių. Todėl tolimesniam naudojimui netinkamos konstrukcijos turėjo būti demontuotos ir iš naujų konstrukcijų įrengta nauja, saugi, tvora bei šlaito atraminė sienelė. Tvoros atstatymui buvo panaudoti autentiški metaliniai segmentai bei išlaikyta tvoros vieta bei gabaritai. Įgyvendinant darbus alėjos medžiai ir jų šaknys buvo papildomai uždengtos ir saugomos nuo žalos bei reguliariai laistomos.

                  Vidutinis atstatytos tvoros aukštis siekia 3 metrus, o ilgis beveik 355 m. Sutvarkyto šaligatvio, kuriame įkomponuoti žalieji plotai, vyraujantis plotis – 1,8 m.

                  Kitame etape, atsižvelgiant į Vilniaus miesto savivaldybės rekomendacijas tiek dėl kiekio, tiek dėl rūšies, planuojama atsodinti želdinius.

                  Suplanuoti darbai bei laukiantys pokyčiai rugpjūčio pradžioje buvo pristatyti vietos bendruomenei, atsakyta į gyventojams kilusius klausimus, aptartas ir prastos būklės medžių šalinimas.''


                  Nebloga tokia ''istorinė'' tvora - sovietinė tvora... Ją, be abejo, buvo būtina atstatyti...

                  O kokia šlykšti manipuliacija su šaligatviais (sprendžiant iš foto) - pasakė, kad plotis iki 1,8 m. Nu tai taip - ten kur padaryti beprasmiai išplatėjimai ten tai 1,8, o likusioje dalyje plotis atrodo 5 išlilgai pločio sudėtų trinkelių. Trinkelės ilgis berods 20 cm tad šaligatvio plotis gaunasi net 1 m... Pala! Pagalvojau - gal tie išplatėjimai visgi ne beprasmiai - juose lauki kol praeis praeivis ir tada, tik įsitikinęs kad spėsi atkarpą įveikti vienas, greitai šoki į 1 m pločio šaligatvį ir eini...

                  Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	134,7 kB ID:	2148974
                  Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	121,8 kB ID:	2148975
                  Paskutinis taisė spekas; 2024.08.30, 13:43.

                  Comment


                    Taip, tų išplatėjimų prasmės nesupratau. Ties pėsčiųjų perėja - logišką, bet visur kitur neaišku kam. Per visą šaligatvį, bent 5-6.

                    Comment


                      Geležinkelio stotyje atidaroma VIP salė

                      Vilniaus geležinkelio stotyje pirmą kartą atidaroma VIP laukiančiųjų salė.

                      LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ keleivių patogumui sostinės geležinkelio stotyje įrengė jaukią laukimo VIP salę, kuria prieš arba po kelionės traukiniu, nemokamai gali naudotis pirmos klasės keleiviai.

                      „VIP salėje traukiniautojai gali naudotis susitikimo kambariu, patogiomis darbo vietomis, akustine erdve pokalbiams telefonu ar tiesiog jaukioje aplinkoje laukti kelionės geriant kavą ar užkandžiaujant“, – rašo „LTG Link“ atstovas.

                      Comment


                        Pėsčiųjų tilto į Pelesos g. rekonstrukcija faktiškai baigta. Tvoros nuimtos. Pagal projektą turėjo baigti rugsėjo 15 d. Paskutinius mėnesius darbininkų beveik nebuvo, tik protarpiais visokius likučius krapštė.

                        Medinės plokštės esant tam tikrai vėjo krypčiai ir stiprumui skleidžia dūzgimo garsą. Pandusas į pirmą peroną padarytas keistai. Turbūt dėl šalia esančio pastato ir pirmojo kelio nebuvo vietos patogesniam išdėstymui. Pandusas daro vingį apatinėje dalyje, atsimuša tiesiai į koloną. Nuo stoties einant jo iš viso nesimato. Ženklas atrodo tyčiojasi ir siūlo neįgaliųjų vežimėlius stumti laiptais. Praėjimas su neregių vėdimo paviršiais siauras.
                        Ant pačio tilto liko du stogeliai (šiek tiek matosi vienoje nuotraukoje). Tikslinausi kam jie palikti, nes citify įkeltuose brėžiniuose jų nemačiau. Atsakė, jog apsauga nuo viršuje praeinančių laidų (kritimo atveju).
                        Atšviežinimas ir pandusai bendru atveju labai gerai. Suteikia patogumo dviračiais ir vežimėliais. Bet išpildymas pusėtinas.

                        Ai, geriausias dalykas, kad pasibaigus laiptas į Geležinkelio g. prasideda viešas šaligatvis, ne LTG sklypas. Tai šaligatvio atkarpa iki Geležinkelio g. yra apgailėtina ir nepakeista. Nesuprantu kodėl to praėjimo netvarkė, kai tiesė dviračių taką ir tvarkė šaligatvius. Deja, dabar nuotraukos neturiu.

                        Click image for larger version

Name:	pelesos-tiltas-4.jpg
Views:	588
Size:	151,8 kB
ID:	2168215

                        Click image for larger version

Name:	pelesos-tiltas-11.jpg
Views:	592
Size:	194,9 kB
ID:	2168216

                        Comment


                          Ir atskiras įrašas apie pandusą šalia stoties į pirmąjį peroną. Trumpai - PAC-MAN.

                          O LTG atsakymas buvo toks:
                          Pandusėlis prie stoties pastato buvo perprojektuotas dėl nenumatytos projekte aplinkybės- požeminių patalpu po laiptais apsaugojimo rekėjo perprojektuoti pandusą neišeinant iš LTG slypo ribų.Panduso parametria atitinka neįgaliesiams skirtų satinių parametrams.
                          Net nežinau ką ir besakyti. Nuotraukos kalba pačios už save. Tiesa, dar nebuvau matęs neregiams pritaikytų krypties užrašų.

                          Click image for larger version

Name:	pandusas-3.jpg
Views:	592
Size:	227,9 kB
ID:	2168221
                          Click image for larger version

Name:	pandusas-10.jpg
Views:	592
Size:	174,2 kB
ID:	2168222

                          Comment


                            Tiek laiptų ir vingių! Ar negalima buvo įrengti liftų?

                            Comment


                              Liftai tokiuose objektuose Lietuvoje - pinigų išmetimas. Liftai yra tunelyje ir jie neveikia. O turėtų veikti visiems, ne tik invalidams. Invalidams irgi reikia iš anksto prašyti, kad liftą įjungtų ir aptarnautų... Jei jie iš viso veikia... Gal tik stovi dėl vaizdo... Šeštokuose pastatė tiltą su liftais. Liftai neveikia. Tiltu irgi mažai kas naudojasi. Fotografuoti stoties panoramą gerai... Nežinau, kaip su liftais Mažeikiuose... Tikriausiai neveikia irgi... Niekams pinigų suranda, o ten, kur reikia, jų nenori surasti...

                              Comment


                                Nustok vadint neįgaliuosius invalidais

                                Comment


                                  Tegu vadina, Konstitucija dar nepakeista.

                                  2014 m. https://m.kauno.diena.lt/naujienos/s...intis%20dirbti.
                                  Kad abu žodžiai tinkami vartoti, patvirtina ir Valstybinės lietuvių kalbos komisijos konsultantė Nomeda Šopauskienė. "Dabartiniame lietuvių kalbos žodyne žodis "invalidas" apibūdinamas kaip visai ar iš dalies netekęs darbingumo žmogus, o "neįgalusis" – visai ar iš dalies negalintis dirbti. Vadinasi, abiejų reikšmės tokios pačios ir šie žodžiai gali būti vartojami sinonimiškai", – sakė ji.

                                  VLKK atstovės teigimu, žodis "invalidas" neturi menkinančios reikšmės. "Prie menkinančią ar niekinančią reikšmę turinčių žodžių žodyne būna žyma "menk." ar "niek.", o prie žodžio "invalidas" nė vienos iš šių žymų nėra", – aiškino N. Šopauskienė. Jos žiniomis, dėl žodžio "invalidas" VLKK nėra gavusi jokių nusiskundimų.
                                  Dėl "neįgalusis" irgi įsižeidžia:
                                  2024 m.
                                  Žodžiai „invalidas“ ir „senas“ — įžeidžiantys? I Info diena
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Nustok vadint neįgaliuosius invalidais
                                    Alio, šitas žodis prancūziškas, tarpukaryje irgi buvo vartojamas, todėl invalidai yra invalidai. Užtat pasityčiojimas yra vadinti pensininkus kažkokiais tai senjorais...

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Liftai tokiuose objektuose Lietuvoje - pinigų išmetimas. Liftai yra tunelyje ir jie neveikia. O turėtų veikti visiems, ne tik invalidams. Invalidams irgi reikia iš anksto prašyti, kad liftą įjungtų ir aptarnautų... Jei jie iš viso veikia... Gal tik stovi dėl vaizdo... Šeštokuose pastatė tiltą su liftais. Liftai neveikia. Tiltu irgi mažai kas naudojasi. Fotografuoti stoties panoramą gerai... Nežinau, kaip su liftais Mažeikiuose... Tikriausiai neveikia irgi... Niekams pinigų suranda, o ten, kur reikia, jų nenori surasti...
                                      Liftai tunelyje dar pernai tikrai veikė. Tikriausiai veikia ir dabar.

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Nustok vadint neįgaliuosius invalidais
                                        Beje, ne “nustok”, o liaukis.

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                          Liftai tunelyje dar pernai tikrai veikė. Tikriausiai veikia ir dabar.
                                          Vilniaus stotyje veikia liftai. Būna kartais ant durų užklijuoti pranešimai, jog neveikia. O dabar įrenginėja liftą iš požeminės perėjos į pirmą peroną.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X