Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąPasak ekonomistų, Lietuvos ekonomika, skirtingai nei Estijos ir Latvijos, toliau auga, o pinigų projektams kaip nėra taip nėra.
Klestinčios ekonomikos Vilnius atrodo apgailėtinai
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTai mes tą žinom! Tik atvykstantys keleiviai nežino. Gal pakabint stotyje kokį plakatą?
https://www.amziausvartai.lt/lt/stra...ejimo-stadijos
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRygoje stotis rekonstruojama RB rėmuose. Vilniuje to nebus.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
,,Vilniuje, šalia geležinkelio stoties, atkarpoje nuo Geležinkelio stoties aikštės iki Aušros vartų gatvės, atstatyta istorinė, 1952 m. statyta tvora bei sutvarkytas šaligatvis ir apšvietimo stulpai.
Vėliau šioje planuojama atkurti ir istorinę, XIX amžių menančią, medžių alėją.
Tvora yra Vilniaus miesto istorinėje dalyje, Naujamiestyje bei patenka į Vilniaus geležinkelio stoties pastatų kompleksą, kurie yra saugomi ir įtraukti į Kultūros vertybių registrą.
„Atstatant šį statinį Kultūros paveldo specialistams buvo pateikti trys sprendiniai iš kurių buvo patvirtintas variantas atkartojantis istorinę tvorą. Atstatoma tvora buvo kuriama interpretuojant esamos tvoros gabaritus bei eksponuojant visus saugomus autentiškus jos segmentus“, – sakė LTG atstovas.
Tvora atstatyta specialistams pripažinus avarinę jos būklę. Pasak jų, avarinės būklės atraminės sienos remontas buvo būtinas užtikrinant eismo bei žmonių saugumą Geležinkelio gatvėje. Atkarpoje nuo Aušros vartų ir Liepkalnio gatvių sankryžos iki geležinkelio stoties žiedo vyksta intensyvus viešojo transporto ir pėsčiųjų eismas, per parą pravažiuoja keliolika tūkstančių transporto priemonių. Todėl tolimesniam naudojimui netinkamos konstrukcijos turėjo būti demontuotos ir iš naujų konstrukcijų įrengta nauja, saugi, tvora bei šlaito atraminė sienelė. Tvoros atstatymui buvo panaudoti autentiški metaliniai segmentai bei išlaikyta tvoros vieta bei gabaritai. Įgyvendinant darbus alėjos medžiai ir jų šaknys buvo papildomai uždengtos ir saugomos nuo žalos bei reguliariai laistomos.
Vidutinis atstatytos tvoros aukštis siekia 3 metrus, o ilgis beveik 355 m. Sutvarkyto šaligatvio, kuriame įkomponuoti žalieji plotai, vyraujantis plotis – 1,8 m.
Kitame etape, atsižvelgiant į Vilniaus miesto savivaldybės rekomendacijas tiek dėl kiekio, tiek dėl rūšies, planuojama atsodinti želdinius.
Suplanuoti darbai bei laukiantys pokyčiai rugpjūčio pradžioje buvo pristatyti vietos bendruomenei, atsakyta į gyventojams kilusius klausimus, aptartas ir prastos būklės medžių šalinimas.''
Nebloga tokia ''istorinė'' tvora - sovietinė tvora... Ją, be abejo, buvo būtina atstatyti...
O kokia šlykšti manipuliacija su šaligatviais (sprendžiant iš foto) - pasakė, kad plotis iki 1,8 m. Nu tai taip - ten kur padaryti beprasmiai išplatėjimai ten tai 1,8, o likusioje dalyje plotis atrodo 5 išlilgai pločio sudėtų trinkelių. Trinkelės ilgis berods 20 cm tad šaligatvio plotis gaunasi net 1 m... Pala! Pagalvojau - gal tie išplatėjimai visgi ne beprasmiai - juose lauki kol praeis praeivis ir tada, tik įsitikinęs kad spėsi atkarpą įveikti vienas, greitai šoki į 1 m pločio šaligatvį ir eini...
Paskutinis taisė spekas; 2024.08.30, 13:43.
- 6 patinka
Comment
Comment