Parašė evvt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNormali kava ir yra iš profesionalių kavos aparatų, o ne iš užpilamų miltelių.
Yra kitas aspektas: kava (standartinis dydis) min 2€, net ir automatuose. Kiek pamenu, oro uoste labai panašiai. Likusiame mieste automatai pilsto po ~1,0 - 1,2€. Tad arba kažkas nori nusigriebti grietinėlę, arba LTG užsiprašė nesuprantamos sumos už ploto nuomą.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąYra kitas aspektas: kava (standartinis dydis) min 2€, net ir automatuose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nežinau ar Coffeinn milteliai, gal jie nepuolė TAIP žemai.
Yra kitas aspektas: kava (standartinis dydis) min 2€, net ir automatuose. Kiek pamenu, oro uoste labai panašiai. Likusiame mieste automatai pilsto po ~1,0 - 1,2€. Tad arba kažkas nori nusigriebti grietinėlę, arba LTG užsiprašė nesuprantamos sumos už ploto nuomą.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Beabejo, kad ne milteliai, ir kavos pupelės jų tik ekologiškos, ir pienas margė, kuris parduotuvėse vienas brangesnių. Tai nereiktų lyginti su visokiais miltelių automatais. Beje, prieš pusmetį Amsterdamo geležinkelio stotyje pirkau kavą už 6 Eur, tai tie 2-3 Lietuvoje ne taip ir brangu atrodo.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Amsterdame kitokie atlyginimai, nei Vilniuje.Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.29, 15:54.
- 1 patinka
Comment
-
Kreivai šleivai nupiešiau, kaip su minimaliomis investicijomis ir paliekant visus parkingus ir pravažiavimus automobilistams, kaip kompromisą, kad nepyktų, galima būtų sutvarkyti stoties transporto mazgą. Suprantu, kad sustojimai autobusams/troleibusams gaunasi pakankamai trumpi, bet galima tada permėtyt maršrutus pagal raides taip, kad vieni ant kitų nelystų, nes pagal šią tvarką nelabai svarbi kryptis, iš kur autobusas atvyksta. Taip pat galima palikti išlaipinimą prieš žiedą, kad autobusai/troleibusai į sustojimą atvyktų tik įlaipinti keleivių, taip mažinant susigrūdimą.
Žinau, kad viskas bus pertvarkoma su Vilnius Connect, bet kol jo sulauksime, iki tol labai pigiai galima va taip sutvarkyti tą žiedą. Jei kas mokate lygiau ir gražiau piešti, drąsiai vokite ir tobulinkite idėją.
- 17 patinka
Comment
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąKreivai šleivai nupiešiau, kaip su minimaliomis investicijomis ir paliekant visus parkingus ir pravažiavimus automobilistams, kaip kompromisą, kad nepyktų, galima būtų sutvarkyti stoties transporto mazgą. Suprantu, kad sustojimai autobusams/troleibusams gaunasi pakankamai trumpi, bet galima tada permėtyt maršrutus pagal raides taip, kad vieni ant kitų nelystų, nes pagal šią tvarką nelabai svarbi kryptis, iš kur autobusas atvyksta. Taip pat galima palikti išlaipinimą prieš žiedą, kad autobusai/troleibusai į sustojimą atvyktų tik įlaipinti keleivių, taip mažinant susigrūdimą.
Žinau, kad viskas bus pertvarkoma su Vilnius Connect, bet kol jo sulauksime, iki tol labai pigiai galima va taip sutvarkyti tą žiedą. Jei kas mokate lygiau ir gražiau piešti, drąsiai vokite ir tobulinkite idėją.
Apskritai: Lietuvoje nėra nė vieno normalaus VT mazgo, kur būtų bent kažkas galvota su persėdimais, keleivių patogumu, stoginėmis... Kodėl? Nes nėra transporto planuotojų. Analogiška situacija: nėra normalių aikščių, skverų – nes beveik nėra kraštovaizdžio architektų.
Turbūt įmantriausias VT objektas Lietuvoje – Antakalnio žiedas, įrengtas apie 1971 m. (prieš 50+ metų). Bet ten nepastebėjau, kad kažkas su persėdimais būtų galvota, tiesiog prospekto viduryje padaryta VT aikštelė su kavinuke.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 9 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Kažkas panašaus tikrai galėtų būt. Bet gi „tuoj“ bus Vilniaus Connect, todėl sakys, kad neapsimoka.
Apskritai: Lietuvoje nėra nė vieno normalaus VT mazgo, kur būtų bent kažkas galvota su persėdimais, keleivių patogumu, stoginėmis... Kodėl? Nes nėra transporto planuotojų. Analogiška situacija: nėra normalių aikščių, skverų – nes beveik nėra kraštovaizdžio architektų.
Turbūt įmantriausias VT objektas Lietuvoje – Antakalnio žiedas, įrengtas apie 1971 m. (prieš 50+ metų). Bet ten nepastebėjau, kad kažkas su persėdimais būtų galvota, tiesiog prospekto viduryje padaryta VT aikštelė su kavinuke.
1. Atvažiavus traukiniu man tinka transportas, kuris važiuoja iš A ir J stotelių. Todėl išėjęs iš geležinkelio stoties pastato tiesiog stoviu ant laiptų ir žiūriu į tolį, A ar J transportas atvažiuoja pirmas ir tik tada galiu eiti link atitinkamos stotelės.
2. Būna atvejų, kai atvažiavus traukiniui spėju į autobusą, kuris kaip tik tuo momentu pajuda iš D stotelės. Jeigu nubėgus iki jos autobusas išvažiuoja iš po nosies, arba va ką tik išvažiavo, turiu atgal bėgti per ilgas perėjas į A stotelę, nes kitas tinkantis transportas važiuoja būtent iš ten.
3. Jei važiuoju į IKEA, dažnu atveju tai darau persėdant stotyje. Kartais atvažiavus į A stotelę turiu vis 2 minutes suspėti į 1 ar 2 autobusus, kurie išvažiuoja iš visiškai kitoje pusėje esančios I stotelės.Paskutinis taisė Valdemar; 2024.01.22, 00:12.
- 5 patinka
Comment
-
Nebus nes vilnius connect projektuojama ar bus projektuojama. Jei pastatys stogines kur truksta ir nuzemins bortus, bus super.Paskutinis taisė DeSadas; 2024.01.22, 04:16."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Fakto užtvirtinimui
- 4 patinka
Comment
-
Beveik mėnesio progresas.- Ties pirmu peronu sumontuoti betoniniai laiptai. Man čia šiek tiek keista, jog apželdinto ploto kraštinė lygiai su laiptais. Taip pat, nenusklembtas kampas ties posūkiu į viešojo transporto stoteles. Tikėtina, tas kampas bus numindytas pėsčiųjų einančių tarp stoties bei kito pastato.
- Pastatytos panduso atramos.
- 11 patinka
Comment
-
Kodėl uždaryti įėjimąi į tunelį iš gatvės? Taip, jie jau uždaryti anksčiau, prieš rekonstrukciją. Bet kodėl? Kodėl Tunelis padalintas debiliškai? Nėra ir kažin kada dabar bus vėl tarptautinis susisiekimas ir reikia naikinti tą perskyrimą iki pasienio kontrolės zonos.
Dabar dėl stoties vidaus. Pirma, dėl centrinės salės Ji turi būti pereinama be jokių suolų. Dabar viskas padaryta tam, kad keleiviai eitų per ją abiem kryptimis ir dar čia pat sėdi žmonės...
Dėl kasos. Kasų per mažai ir jos sugrūstos į mažą narvelį... Ten tikrai darbo inspekcija (ar kaip ten ji) galėtų galvas nusukti už normų pažeidimus - darbo erdvės vienam dirbančiajam ten akivaizdžiai per mažai. Bet turbūt viskas nupirkta, kad nematytų ir negirdėtų... Be to kasa netinkamoje vietoje. Ji turėtų būtišoninėje salėje. Ten kasų ir laukimo erdvė (kurios dabar normalios ir neliko, nes sumažėjo sėdimų vietų), o ne kažkokia komercinė abejotinos kokybės "paslaugų" ar prekybos erdvė... Kodėl stoties viduje nėra normaliai iškabintų tvarkaraščių? Iškėlė tvarkaraščius į 1 peroną...
- 6 patinka
Comment
Comment