Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    o gal tada iskart irengt erdvesnes šiukšliadėžes su praustuvu ir lova bomžui, žinos gi kur ateit kad ne*ikt visur kitur.
    Palatas, kuriuose būtų izoliuoti ir išgydyti nuo aktyvios tuberkuliozės bei priklausomybių.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Normali kava ir yra iš profesionalių kavos aparatų, o ne iš užpilamų miltelių.
      Nežinau ar Coffeinn milteliai, gal jie nepuolė TAIP žemai.

      Yra kitas aspektas: kava (standartinis dydis) min 2€, net ir automatuose. Kiek pamenu, oro uoste labai panašiai. Likusiame mieste automatai pilsto po ~1,0 - 1,2€. Tad arba kažkas nori nusigriebti grietinėlę, arba LTG užsiprašė nesuprantamos sumos už ploto nuomą.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
        Yra kitas aspektas: kava (standartinis dydis) min 2€, net ir automatuose.
        Tuo tarpu Rygoje ...

        Click image for larger version

Name:	IMG_20231228_112034.jpg
Views:	2774
Size:	1,06 MB
ID:	2100086

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

          Nežinau ar Coffeinn milteliai, gal jie nepuolė TAIP žemai.

          Yra kitas aspektas: kava (standartinis dydis) min 2€, net ir automatuose. Kiek pamenu, oro uoste labai panašiai. Likusiame mieste automatai pilsto po ~1,0 - 1,2€. Tad arba kažkas nori nusigriebti grietinėlę, arba LTG užsiprašė nesuprantamos sumos už ploto nuomą.
          Beabejo, kad ne milteliai, ir kavos pupelės jų tik ekologiškos, ir pienas margė, kuris parduotuvėse vienas brangesnių. Tai nereiktų lyginti su visokiais miltelių automatais. Beje, prieš pusmetį Amsterdamo geležinkelio stotyje pirkau kavą už 6 Eur, tai tie 2-3 Lietuvoje ne taip ir brangu atrodo.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Beabejo, kad ne milteliai, ir kavos pupelės jų tik ekologiškos, ir pienas margė, kuris parduotuvėse vienas brangesnių. Tai nereiktų lyginti su visokiais miltelių automatais. Beje, prieš pusmetį Amsterdamo geležinkelio stotyje pirkau kavą už 6 Eur, tai tie 2-3 Lietuvoje ne taip ir brangu atrodo.
            Amsterdame kitokie atlyginimai, nei Vilniuje.

            Comment


              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

              Amsterdame kitokie atlyginimai, nei Vilniuje.
              Kava, pienas kainuoja vienodai, atlyginimai didesni, bet ir kainos atitinkamai, tai tos kavos kainos Vilniuje adekvačios.
              Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.29, 15:54.
              Flickr

              Comment


                Kreivai šleivai nupiešiau, kaip su minimaliomis investicijomis ir paliekant visus parkingus ir pravažiavimus automobilistams, kaip kompromisą, kad nepyktų, galima būtų sutvarkyti stoties transporto mazgą. Suprantu, kad sustojimai autobusams/troleibusams gaunasi pakankamai trumpi, bet galima tada permėtyt maršrutus pagal raides taip, kad vieni ant kitų nelystų, nes pagal šią tvarką nelabai svarbi kryptis, iš kur autobusas atvyksta. Taip pat galima palikti išlaipinimą prieš žiedą, kad autobusai/troleibusai į sustojimą atvyktų tik įlaipinti keleivių, taip mažinant susigrūdimą.

                Žinau, kad viskas bus pertvarkoma su Vilnius Connect, bet kol jo sulauksime, iki tol labai pigiai galima va taip sutvarkyti tą žiedą. Jei kas mokate lygiau ir gražiau piešti, drąsiai vokite ir tobulinkite idėją.
                Click image for larger version

Name:	stoties transportas.png
Views:	2346
Size:	24,1 kB
ID:	2105500

                Comment


                  Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                  Kreivai šleivai nupiešiau, kaip su minimaliomis investicijomis ir paliekant visus parkingus ir pravažiavimus automobilistams, kaip kompromisą, kad nepyktų, galima būtų sutvarkyti stoties transporto mazgą. Suprantu, kad sustojimai autobusams/troleibusams gaunasi pakankamai trumpi, bet galima tada permėtyt maršrutus pagal raides taip, kad vieni ant kitų nelystų, nes pagal šią tvarką nelabai svarbi kryptis, iš kur autobusas atvyksta. Taip pat galima palikti išlaipinimą prieš žiedą, kad autobusai/troleibusai į sustojimą atvyktų tik įlaipinti keleivių, taip mažinant susigrūdimą.

                  Žinau, kad viskas bus pertvarkoma su Vilnius Connect, bet kol jo sulauksime, iki tol labai pigiai galima va taip sutvarkyti tą žiedą. Jei kas mokate lygiau ir gražiau piešti, drąsiai vokite ir tobulinkite idėją.
                  Click image for larger version

Name:	stoties transportas.png
Views:	2346
Size:	24,1 kB
ID:	2105500
                  Kažkas panašaus tikrai galėtų būt. Bet gi „tuoj“ bus Vilniaus Connect, todėl sakys, kad neapsimoka.
                  Apskritai: Lietuvoje nėra nė vieno normalaus VT mazgo, kur būtų bent kažkas galvota su persėdimais, keleivių patogumu, stoginėmis... Kodėl? Nes nėra transporto planuotojų. Analogiška situacija: nėra normalių aikščių, skverų – nes beveik nėra kraštovaizdžio architektų.

                  Turbūt įmantriausias VT objektas Lietuvoje – Antakalnio žiedas, įrengtas apie 1971 m. (prieš 50+ metų). Bet ten nepastebėjau, kad kažkas su persėdimais būtų galvota, tiesiog prospekto viduryje padaryta VT aikštelė su kavinuke.
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    Parašė taccido Rodyti pranešimą

                    Kažkas panašaus tikrai galėtų būt. Bet gi „tuoj“ bus Vilniaus Connect, todėl sakys, kad neapsimoka.
                    Apskritai: Lietuvoje nėra nė vieno normalaus VT mazgo, kur būtų bent kažkas galvota su persėdimais, keleivių patogumu, stoginėmis... Kodėl? Nes nėra transporto planuotojų. Analogiška situacija: nėra normalių aikščių, skverų – nes beveik nėra kraštovaizdžio architektų.

                    Turbūt įmantriausias VT objektas Lietuvoje – Antakalnio žiedas, įrengtas apie 1971 m. (prieš 50+ metų). Bet ten nepastebėjau, kad kažkas su persėdimais būtų galvota, tiesiog prospekto viduryje padaryta VT aikštelė su kavinuke.
                    Man asmeniškai toks išplanavimas išspręstų konkrečiai tris (pakankamai dažnai pasitaikančias) situacijas:
                    1. Atvažiavus traukiniu man tinka transportas, kuris važiuoja iš A ir J stotelių. Todėl išėjęs iš geležinkelio stoties pastato tiesiog stoviu ant laiptų ir žiūriu į tolį, A ar J transportas atvažiuoja pirmas ir tik tada galiu eiti link atitinkamos stotelės.
                    2. Būna atvejų, kai atvažiavus traukiniui spėju į autobusą, kuris kaip tik tuo momentu pajuda iš D stotelės. Jeigu nubėgus iki jos autobusas išvažiuoja iš po nosies, arba va ką tik išvažiavo, turiu atgal bėgti per ilgas perėjas į A stotelę, nes kitas tinkantis transportas važiuoja būtent iš ten.
                    3. Jei važiuoju į IKEA, dažnu atveju tai darau persėdant stotyje. Kartais atvažiavus į A stotelę turiu vis 2 minutes suspėti į 1 ar 2 autobusus, kurie išvažiuoja iš visiškai kitoje pusėje esančios I stotelės.
                    Paskutinis taisė Valdemar; 2024.01.22, 00:12.

                    Comment


                      Nebus nes vilnius connect projektuojama ar bus projektuojama. Jei pastatys stogines kur truksta ir nuzemins bortus, bus super.
                      Paskutinis taisė DeSadas; 2024.01.22, 04:16.
                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                      - George W. Bush President of the USA

                      Comment


                        Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                        Fakto užtvirtinimui

                        Švykai po daugiau nei mėnesio pertraukos grįžo prie pėsčiųjų tilto rekonstrukcijos darbų. Betonuoja polius ties Bėgių parku.

                        Comment


                          Situacijos fiksavimui.
                          Ties pirmu peronu išbetonavo pamatus ir pastatė dvi kolonas. Ties bėgiu parku kol kas išbetonuota tik pamatai pandusui.

                          Comment


                            Beveik mėnesio progresas.
                            • Ties pirmu peronu sumontuoti betoniniai laiptai. Man čia šiek tiek keista, jog apželdinto ploto kraštinė lygiai su laiptais. Taip pat, nenusklembtas kampas ties posūkiu į viešojo transporto stoteles. Tikėtina, tas kampas bus numindytas pėsčiųjų einančių tarp stoties bei kito pastato.
                            • Pastatytos panduso atramos.

                            Comment


                              Dar mėnesis.
                              • pėsčiųjų eismas nukreiptas laiptais į 1-mą peroną. Laiptai į Geležinkelio g. užtverti, perbetonuojama aikštėlė ir kt. darbai.
                              • sumontuotas panduso į Bėgių parką pagrindas, montuojami turėklų laikikliai
                              • sumontuotas panduso į pirmą peroną pagrindas

                              Comment


                                Geriau jau nebūtų darę tos debiliškos rekonstrukcijos... O tie, kas projektavo, nifiga neišmano nei apie žmonių srautų valdymą, nei apie transporto infrastruktūros objektus... Žodžiu, tragedija... Ir šita nesąmone reikės naudotis kokius 20 metų iki kitos rekonstrukcijos?

                                Comment


                                  Gal galima plačiau?

                                  Comment


                                    Kodėl uždaryti įėjimąi į tunelį iš gatvės? Taip, jie jau uždaryti anksčiau, prieš rekonstrukciją. Bet kodėl? Kodėl Tunelis padalintas debiliškai? Nėra ir kažin kada dabar bus vėl tarptautinis susisiekimas ir reikia naikinti tą perskyrimą iki pasienio kontrolės zonos.
                                    Dabar dėl stoties vidaus. Pirma, dėl centrinės salės Ji turi būti pereinama be jokių suolų. Dabar viskas padaryta tam, kad keleiviai eitų per ją abiem kryptimis ir dar čia pat sėdi žmonės...
                                    Dėl kasos. Kasų per mažai ir jos sugrūstos į mažą narvelį... Ten tikrai darbo inspekcija (ar kaip ten ji) galėtų galvas nusukti už normų pažeidimus - darbo erdvės vienam dirbančiajam ten akivaizdžiai per mažai. Bet turbūt viskas nupirkta, kad nematytų ir negirdėtų... Be to kasa netinkamoje vietoje. Ji turėtų būtišoninėje salėje. Ten kasų ir laukimo erdvė (kurios dabar normalios ir neliko, nes sumažėjo sėdimų vietų), o ne kažkokia komercinė abejotinos kokybės "paslaugų" ar prekybos erdvė... Kodėl stoties viduje nėra normaliai iškabintų tvarkaraščių? Iškėlė tvarkaraščius į 1 peroną...

                                    Comment


                                      Ant tilto montuoja apdailines medžio dalis. Pandusas į bėgių parką jau įrengtas ir atidarytas (dabar neturiu nuotraukų, papildžiau).
                                      Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.08.27, 17:33. Priežastis: Papildomos nuotraukos

                                      Comment


                                        Turint omeny, kad, skirtingai nei Rygoje ar Taline, naujasis Vilniaus transporto mazgo projektas yra popierinis ir neturintis finansavimo bei niekas rimtai į jį nežiūri, tokie kosmetiniai patvarkymai yra geriausia, ko galime tikėtis.

                                        Comment


                                          Pasak ekonomistų, Lietuvos ekonomika, skirtingai nei Estijos ir Latvijos, toliau auga, o pinigų projektams kaip nėra taip nėra.
                                          Klestinčios ekonomikos Vilnius atrodo apgailėtinai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X