Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Ir kada šita tarybinė peronų sistemą išbyks ir liks tik keliai?

    Kai sovietai smegenyse tai tą nuodą ir kitai kartai perduodi, nes tetos ir dėsės iš LG kitaip mąstyti nesugeba?
    Platform / track yra standartinė sistema geležinkelyje. Nes gali būti taip, kad vieną kelią aptarnauja dvi platformos arba nuo vienos platformos traukiniai išvyksta 4 skirtingomis kryptimis / keliais.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Šiaip jeigu peronų+kelių sadomazochistai nenori keisti šitos idiotiškos ženklinimo sistemos, tai galėtų bent jau pereiti prie raidinės kelių žymėjimo sistemos. Tarkim, 3 peronas, B kelias. Nu nes skaičiai+raidės yra mažiau confusing, nei skaičiai+skaičiai.
      3A ar 3C paprasstai reiškia jos sąstatas yra ilgos platformos A arba C segmente. Anksčiau panaši sistema buvo Vilniaus stotyje, kai kairė 1 kelio pusė veždavo link Kenos / Daugpilio, o dešinė - link Varėnos / Kauno.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Platform / track yra standartinė sistema geležinkelyje. Nes gali būti taip, kad vieną kelią aptarnauja dvi platformos arba nuo vienos platformos traukiniai išvyksta 4 skirtingomis kryptimis / keliais.
        Na nebent geležinkelininkų naudojama tokia sistema, vargu bau ar paprastiems piliečiams?
        Bandau prisiminti, iš visos ES nesu keliavęs Suomijos, Portugalijos, Lenkijos ir Kroatijos geležinkeliais, ir visur buvo tik "track", "spor" ir t.t.
        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.02.20, 22:14.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Kol kas tai testinis variantas, todėl visi, kas netingi, turėtų teikti pasiūlymus LTG. Projektą įgyvendina LTG Infra, kuriai keleiviai ir jų patogumas tikrai ne pirmoje vietoje..

          Comment


            Nežinau, ne raketų mokslas yra tiesiog nusikopijuoti lenkišką ar vokišką sistemą, kur viskas daug aiškiau. Vokietijoje nenaudojami peronų numeriai, Lenkijoje naudojami.
            Tik aš nesuprantu ar jie nori panaikinti ekranus ties kiekvienu keliu? Tai tebūnie ta peronų/kelių sistema lieka, bet informacijos pateikimą tegu sutvarko, kad būtų ties kiekvienu peronu po skydą, nurodantį artimiausią iš to kelio išvykstantį traukinį ir sekantį mažesniu šriftu apačioje.
            Ekranas pavyzdyje tai kaip iš VT stotelės, kur autobusai važiuoja kas 10 minučių, o iš stoties geriausiu atveju kas pusvalandį į skirtingas kryptis. Be to, nėra prasmės rodyti visų išvykimų kažkuriame iš peronų, kur ateina tik tie, kuriems reikalingas konkretus traukinys.
            Net atsivertus Vikipediją (tiesa vokiškoje daugiau nei angliškoje) galima tiek pavyzdžių surasti...

            Comment


              Kažką judina su avarine tvora.
              Attached Files

              Comment


                Čia matyt tik šiaip remontas, kad akių nebadytų pernelyg apleista vieta. Connect ir stoties prieigų tvarkymo dar reikės palaukti metus kitus.

                Comment


                  Parašė silkiokas69 Rodyti pranešimą
                  Kažką judina su avarine tvora.
                  Wow, kariavau su tais debilais 2 metus, aptvėrė, pažadėjo sutvarkyt, praėjo dar 3 metai - pradėjo kažką daryt. Žodžio žmonės

                  Comment


                    Parašė silkiokas69 Rodyti pranešimą
                    Kažką judina su avarine tvora.
                    Paimtų išpjautų tuos nususiusius pasvirusius medžius tarp šaligatvio ir tvoros, kurių šaknys greičiausiai ir taip stipriai pažeistos tų mūrų, išgriautų tas plytas ir pratęstų šlaitą suformuodami vientisą nuožulnumą. Būtų super. Nebereikėų pinigų tvoros kapitaliniam ir ateityje vėl griuvimam tvarkyti, nebebūtų per tankių ir nuskurusių medžių, atsirastų papildomos vietos. Beje, tuomet ir šlaitą galima gražiai apželdinti pvz ar kokiomis gėlėmis ar dar kuom.

                    Click image for larger version  Name:	Gelezinkelio g slaito palei stoti sutvarkymo ideja.jpg Views:	0 Size:	18,4 kB ID:	2052621
                    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	277,4 kB ID:	2052622
                    Paskutinis taisė spekas; 2023.05.31, 15:35.

                    Comment


                      Beje, ar ten taip atrodo ar tos pajudintos plytos įtartinai baltuoja? Nebus tiesiog sovietinė silikatkė? Jei taip, tuomet kas ten berods kokį paveldą sugalvojo? Bet kokiu atvjeu - koks ten paveldas, jei jis yra oficialiai?

                      Comment


                        Parašė silkiokas69 Rodyti pranešimą
                        Kažką judina su avarine tvora.
                        Prieš kelias dienas mačiau, kad pilnai išardė gan ilgą šios tvoros atkarpą (apie pusę lygtais), o likusioje dalyje nugriauta apie pusė tvoros, ir, pasirodo, už jos eina bent 2 stambūs vamzdžiai. Gal su jais susijęs ardymas? Galėtų ir likusią dalį tvoros išardyti, suformuoti gražią nuožulnią šlaito apačią ir taip palikti. Gal dar kuom apsodinti šlaitus.

                        Panašu, kad vidutinio slėgio dujotiekis:

                        https://www.regia.lt/map/vilniaus_m?lang=0

                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1140
Size:	158,6 kB
ID:	2054736
                        Paskutinis taisė spekas; 2023.05.31, 15:41.

                        Comment


                          Turėtų tvorą remontuot. Girdėjau interviu dar buvusio geležinkelių direktoriaus Sankovski, kad nori būtinai sutvarkyti avarinę tvorą, nors ir striuka su pinigais

                          Comment


                            Tas noras nelabai didelis tikriausiai buvo (pagal ttttt ankstesnį įrašą jau apie 5 metai, kai apie tvorą pranešta). Jau buvo savivaldybės "įpareigoti" sutvarkyti - https://tvarkaumiesta.lt/problem/203206
                            O dar neva KPD atsiklaust reikėjo - https://tvarkaumiesta.lt/problem/225354

                            Paskutinis taisė Julius.ste; 2023.06.01, 14:23.

                            Comment


                              Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
                              Turėtų tvorą remontuot. Girdėjau interviu dar buvusio geležinkelių direktoriaus Sankovski, kad nori būtinai sutvarkyti avarinę tvorą, nors ir striuka su pinigais
                              Jeigu tvorai striuka su pinigais, tai koks signalas Connect projektui?

                              Comment


                                Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                                Jeigu tvorai striuka su pinigais, tai koks signalas Connect projektui?
                                Bet nereik pamirst, kiek jie ten turi zemes ir gali issiparduot ar partneriaut statant.

                                Comment


                                  Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                  Bet nereik pamirst, kiek jie ten turi zemes ir gali issiparduot ar partneriaut statant.
                                  Dar turėtumėme įvertinti apsaugos zonas ir kiek jie gali parduoti ar tik išnuomoti. Bet taip, tęsiant ilgametį nekilnojamo turto valdymo (atsikratymo) procesą, nenaudojamus hektarus reikia skubiai įdarbinti. Dar galėtų dividendų nedalint, o įnvestuot.

                                  Comment


                                    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
                                    Bet nereik pamirst, kiek jie ten turi zemes ir gali issiparduot ar partneriaut statant.
                                    LTG ar Turto bankas?

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      LTG ar Turto bankas?
                                      Ten LTG priklauso, nes gelezinkeliu infrastruktura skaitos, nors ir jei yra dalis valstybines ir tuo turto bankas uzsiimtu, tai pinigai galetu but alokuojami stoties projektui.

                                      Comment


                                        Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
                                        Turėtų tvorą remontuot. Girdėjau interviu dar buvusio geležinkelių direktoriaus Sankovski, kad nori būtinai sutvarkyti avarinę tvorą, nors ir striuka su pinigais
                                        Tuomet tai yra dviguba klvailystė:
                                        1. beveik sugriuvusi tvora, kurioje nematau jokios įdomesnės architektūros (na, jei labai norima metalines dalis išsaugoti - jas galima panaudoti kur nors kitur) yra eilinį kartą mūsų Lietuvėlėje net šudo krūvoje bandoma spausti paveldą.
                                        2. Nėra pinigų ir jie dar rengiasi jų krūvą merkti į šūdo tvarkymą, kuris bus tik gražiau atrodantis šūdas ir sąlyginai greitai reikės vėl merkti pinigus, nes šlaitas ją toliau vers ir ji byrės... O kainuos daug - gi čia paveldas ir dar ne privati nuosavybė tai šitam šūdui bus atseikėta, kad maža nepasirodys. Kiek km šaligatvio galima nutiesti už tuos pinigus...

                                        Comment


                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                          Tuomet tai yra dviguba klvailystė:
                                          1. beveik sugriuvusi tvora, kurioje nematau jokios įdomesnės architektūros (na, jei labai norima metalines dalis išsaugoti - jas galima panaudoti kur nors kitur) yra eilinį kartą mūsų Lietuvėlėje net šudo krūvoje bandoma spausti paveldą.
                                          2. Nėra pinigų ir jie dar rengiasi jų krūvą merkti į šūdo tvarkymą, kuris bus tik gražiau atrodantis šūdas ir sąlyginai greitai reikės vėl merkti pinigus, nes šlaitas ją toliau vers ir ji byrės... O kainuos daug - gi čia paveldas ir dar ne privati nuosavybė tai šitam šūdui bus atseikėta, kad maža nepasirodys. Kiek km šaligatvio galima nutiesti už tuos pinigus...
                                          Kad pagal tai ką atkasė, tai ten panašu, jog anksčiau komunikacijas kažkokias paguldė ir paslėpė su tvora. Tai ten veikiau dėl vamzdynų, o ne tvoros stabdžiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X