Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai tik mero paistalai. Stotyje (keleivinėje) nėra ką atlaisvinti. Net ir kelis kelius nuėmus gautųsi siaura juosta palei Pelesos g., kur nieko nepastatysi. Didesnės teritorijos tik depe ir prekių stotyje. Tačiau jų iškėlimas kainuotų daugiau nei verta ta žemė. Ir kas už visą tai mokėtų? Todėl tai tik pasitalai. Ir kuo vyriausybei negerai ten, kur dabar? Veltėdžiams jau kabinetų trūksta?
    su maps.lt įrankiu apsipiešiau VLRD teritoriją 4 ha.
    tada nuo šitų pastatėlių http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra iškirpau tarp Gudų gatvės ir Pelesos 11 tik bėgius - 2 ha.

    Turim 6 ha.

    Comment


      Dar kartą kartoju, kad siauroje juostoje palei geležinkelį nėra ką statyti. Tik depo teritorija yra rimtesnė. O kur depą dėti? Ir kiek jo iškėlimas kainuotų. Niekas nieko neiškėlinės, tai tik mero pasvaičiojimai. Eiliniai, tik ne tokie radikalūs, kaip dėl autobusų stoties. Jau liberalai, kai buvo praeito seimo koalicijoje, iškėlinėjo Lukiškių kalėjimą. Ir kas gavosi?

      Comment


        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
        Stotyje beveik neliko keleivinių vagonų.




        Kai tiek vietos atsirado, tai matyt galvoja kaip panauduot.

        Comment


          Žemė nėra LG nuosavybė. Taigi, LG iš to absoliučiai jokios naudos. O užstatyti ar išardyti bėgius tai būtų bukas trumparegiškas sprendimas, nepaliekantis perspektyvų ateičiai. Ir kur jie planuoja RB bėgius tiesti? Taigi, būtent čia jie ir turėtų būti nutiesti.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Žemė nėra LG nuosavybė. Taigi, LG iš to absoliučiai jokios naudos. O užstatyti ar išardyti bėgius tai būtų bukas trumparegiškas sprendimas, nepaliekantis perspektyvų ateičiai. Ir kur jie planuoja RB bėgius tiesti? Taigi, būtent čia jie ir turėtų būti nutiesti.
            Kadencijos trumpesnės, nei čia RB ateis. Deja.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Tai tik mero paistalai. Stotyje (keleivinėje) nėra ką atlaisvinti. Net ir kelis kelius nuėmus, gautųsi siaura juosta palei Pelesos g. kur nieko nepastatysi. Didesnės teritorijos tik depe ir prekių stotyje. Tačiau jų iškėlimas kainuotų daugiau nei verta ta žemė. Ir kas už visą tai mokėtų? Todėl tai tik paistalai. Ir kuo vyriausybei negerai ten, kur dabar? Veltėdžiams jau kabinetų trūksta? Jau liberalai kėlė ir neiškėlė Lukiškių kalėjimo...
              Kas moketu? Mes sumokesim, kas gi daugiau.
              Uz iskelima butu mokama is mokesciu. Ir uz kiek bus parduoda zeme visiskai nesvarbu, nes uz galimybe ja nupirkti yra mokama tiesiai i kisenes.

              Comment


                Kažkas nerimsta ir talpina straipsnius apie Vilniaus geležinkelio stoties konversiją:
                "Į šią vietą perkeliant ministerijas atsigautų stoties rajonas ir didelė dalis Naujininkų, taip pat būtų išspręstas Vilniaus gėdos – autobusų stoties klausimas, jau nekalbant apie miesto transporto problemų sprendimą.
                Ties Vilniaus geležinkelio stoties pastatu yra net 17 bėgių atšakų. Berlyno centrinėje geležinkelio stotyje yra tik 6 atšakos"
                http://miestopletra.lt/index.php/pub...-autobus-stoti

                Comment


                  Taip, taip 6 keliai. Meluoja ir nemirksi. Pasižiūrėjo į google maps ir skiedžia. Dar yra du požeminiai požeminiai aukštai su keliais. Iš viso 16 kelių per visus aukštus. Be to Berlyne yra ne viena stotis ir ne visi traukiniai važiuoja į centrinę stotį.
                  Na bet stumiamos LG išskaidymo aferos šviesoje tai įmanoma. Vėlgi, kažkam pasipelnyti - valstybės ir geležinkelių sąskaita.
                  Paskutinis taisė Al1; 2018.02.16, 09:47.

                  Comment


                    Ar tikrai? Gal supainiojote, kad metro aka ubahnas praeina šalia tos stoties. Seniai teko lankytis Berlyne, tačiau Alexsanderplatz stotis (kuri yra toje pačioje linijoje) irgi turi gerokai mažiau kelių. Sovietiniais laikais Alexsanderplatz stotyje išlipdavo tarybiniai piliečiai, kuriems buvo leista pamatyti uždraustą užsienį - irgi tokią pat s***** skylę kaip sovietų sąjunga. Pro ten važiuodavo priemiestiniai sbanai ir tarptautiniai ir tarpmiestiniai ir vis dar važiuoja. Kas liečia Vilniaus geležinkelio stotį - atsirado aplinkelis, prekiniai traukiniai nebestovi stotyje. Gal esmė eismo organizavime ir tvarkaraščių sudaryme?

                    Comment


                      wikipedijos:
                      • Platform 1 to 8, are located underground and is used for regional and intercity services. This is similar to the Ernest station for the Frankfurt Metro, whereby the U2 and U4 trains are located at the basements 4 and 5.
                      • Platform 9 to 10, are located underground and will be used for the future S21 (Berlin).
                      • Platform 11 to 14, are located above-ground and is used for regional and intercity services. This is similar to the Ernest station for the Frankfurt Metro (U1 and U3).
                      • Platform 15 to 16, are located above-ground and is used for the Berlin S-Bahn.
                      • Platform U1 to U2, are located separately from the main station, and is used for the U55 (Berlin).
                      Peronui imant du kelius, tarpmiesčiui gaunasi 24 keliai (1-8 ir 11-14).
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Pas vokiečius apskritai kita sistema. Pagrindinė stotis yra dažniausiai teisiog praleidžiamoji, todėl palyginus nedaug kelių būna. Bet... tai neprofesionalu dabar teisiog pradėti lyginti kelių skaičių. Kiekvienas miestas turi savo sistemą ir savo poreikius. Tie straipsniai "o Vakarų Europoje", "o Vokietijoje", "o pas kaimynus" ir pan. neduoda jokio problemos, jei ji išvis egzistuoja, sprendimo algoritmo...

                        Comment


                          Be abejo, Berlyne sudėtingiau. Traukiniai važiuoja net per Muziejų salą. Kaip tik profesionalu lyginti kelių skaičių, nes Vilniaus stotis yra išsiplėtusi ekstensyviai nuo carinių laikų - na kiek vietos buvo, tiek ir išsiplėtė. Dar prieš kelioliką metų joje buvo formuojami prekiniai traukiniai. Pridedu nuotrauką, kaip prieš metus atrodė Baltarusijoje Lydos stotis - nemanau, kad kas nors pasikeitė. Jei per stotį nebevežami kroviniai, jei yra aplinkelis - Vilniaus mąstais užtenka tik kelių kelių. Gal net užtektų dviejų ir keleiviams tektų eiti arčiau. Click image for larger version  Name:	20170331_122837.jpg Views:	1 Size:	261,5 kB ID:	1619954
                          Paskutinis taisė avs; 2018.02.18, 01:05. Priežastis: gramatinė klaida

                          Comment


                            Vilniui reiktų lygintis ne su Berlynu, o su panašaus dydžio miestu, pvz Hanoveriu, Dresdenu, Poznane, Bratislava ir pan.
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Straipsnyje paminėta ir apie galimybę atsilaisvinusioje po dalies išardymo vietoje pastatyti naują autobusų stotį. Na bet argumentai kai kurie tai aukščiau visko:

                              Taip pat svarbu paminėti, kad autobusams nereikėtų kirsti geležinkelio bėgių, kaip šiuo metu - jie iš karto galėtų pasiekti Vilniaus aplinkkelį.
                              Gal gali man kas nors parodyti, kur yra tie mistiniai geležinkelio bėgiai, kuriuos dabar turi kirsti autobusai, važiuojantys autobusų stoties link?
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė avs Rodyti pranešimą
                                Be abejo, Berlyne sudėtingiau. Traukiniai važiuoja net per Muziejų salą. Kaip tik profesionalu lyginti kelių skaičių, nes Vilniaus stotis yra išsiplėtusi ekstensyviai nuo carinių laikų - na kiek vietos buvo, tiek ir išsiplėtė. Dar prieš kelioliką metų joje buvo formuojami prekiniai traukiniai.
                                Berlyne yra panašus vaizdas - daug nenaudojamų stočių kelių (kažkodėl dauguma mato tik Berlin Hbf).

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Straipsnyje paminėta ir apie galimybę atsilaisvinusioje po dalies išardymo vietoje pastatyti naują autobusų stotį. Na bet argumentai kai kurie tai aukščiau visko:



                                  Gal gali man kas nors parodyti, kur yra tie mistiniai geležinkelio bėgiai, kuriuos dabar turi kirsti autobusai, važiuojantys autobusų stoties link?
                                  Gal D&G link Tūkstantmečio g.?
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Užtat važiuojant atgaline kryptimi, išsukti iš 1000 į D&G nelabai patogu.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Užtat važiuojant atgaline kryptimi, išsukti iš 1000 į D&G nelabai patogu.
                                      Tiksliau visai nepatogu.
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Hmm, gyvenu visą gyvenimą Vilniuje, bet jokios pervažos ten nematęs.
                                        Be to, per Naujininkus važiuoja autobusai nebent Baltarusijos kryptimi. Važiuojantys link Kauno, Druskininkų ir pan. pusės važiuoja Panerių gatve.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Hmm, gyvenu visą gyvenimą Vilniuje, bet jokios pervažos ten nematęs.
                                          Be to, per Naujininkus važiuoja autobusai nebent Baltarusijos kryptimi. Važiuojantys link Kauno, Druskininkų ir pan. pusės važiuoja Panerių gatve.
                                          Minėdamas D&G turėjau omeny Kirtimų viaduką virš geležinkelio. Kito kelio nuo stoties kertant geležinkelį nėra.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X