O kam buvo skirti tie aukšti pastatėliai peronuose?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Parašė WastedYears Rodyti pranešimąO kam buvo skirti tie aukšti pastatėliai peronuose?
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAr nesiruošiama rekonstruktuoti žiedo prie Vilniaus geležinkelio stoties į toki?
Atvaizdas
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimągal žinote, kas bus daroma su senaisiais peronais [šalia restorano McDonalds]?
Comment
-
Parašė railman Rodyti pranešimą
M. Baranauskas, 1971-07-01, visualrian.ru
Comment
-
Ketinama perdengti Vilniaus geležinkelio stoties peronus
Vasario 8 d., Vilniaus vicemeras Jonas Pinskus ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka pasirašė ketinimų protokolą dėl Vilniaus geležinkelio stoties peronų perdengimo projekto įgyvendinimo.
Šalių bendras tikslas – bendradarbiauti, siekiant, kad savivaldybė parengtų Vilniaus geležinkelio stoties peronų perdengimo ir stoties prieigų sutvarkymo projekto, kurio tikslas – sutvarkyti Vilniaus geležinkelio stoties rajoną, teritorijų planavimo ir kitus reikalingus dokumentus. Projektas turi užtikrinti geresnį susisiekimą tarp Naujamiesčio ir Naujininkų rajonų Vilniuje ir paskatinti geresnę Naujininkų seniūnijos integraciją. Jis apimtų kompleksinį Vilniaus geležinkelio stoties rajono sutvarkymą, spręstų automobilių stovėjimo bei Vilniaus geležinkelio stoties aptarnavimo viešuoju transportu klausimus.
„Šiandien istorinis momentas - tai didelio ir labai reikalingo Vilniaus miestui projekto pradžių pradžia, - sakė vicemeras J. Pinskus. – Vilniaus geležinkelio stoties perdanga galėtų sujungti Vilniaus senamiestį su Naujininkų mikrorajonu, o ant jos galėtų įsikurti labai daug naudingų objektų, tokių, kaip prekybos centras, automobilių stovėjimo aikštelė ar įvairūs biurai“.
Vicemero teigimu, tokiame perdangos plote, koks yra planuojamas, galėtų atsirasti net futbolo stadionas, kuriame būtų iki 12 tūkst. sėdimų vietų.
„Mūsų tikslas - kad Vilniaus keleivių rūmai būtų gyvesni ir praktiškesni, atsirastų daugiau keleivių. Geležinkeliams šis projektas būtų geras stimulas aktyvinti savo infrastruktūrą ir ją efektyviau išnaudoti“, - tvirtino AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.
Nors nei viena iš Šalių neįsipareigoja skirti finansavimo projekto įgyvendinimui, skaičiuojama, kad tokio projekto vertė galėtų siekti apie 500 mln. Lt. Projekto finansavimo klausimus žadama spręsti atskirais susitarimais projekto įgyvendinimo metu.
Šiuo metu jau yra sukurta darbo grupė, sudaryta iš Vilniaus savivaldybės ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ specialistų, kuri tarsis projekto parengimo ir įgyvendinimo klausimais.
Vidmantas Gudas
AB „Lietuvos geležinkeliai“Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Parašė JohnStoties rajono ir stoties "perdengimo" planai, berods, buvo rodomi dar pirmame Vilniaus plėtros filmuke (jei neklystu, apie 2002? Gal kas nors gali jį iš kur nors atkasti?). Jau praėjo 10 metų, bet Stoties rajone neįvko praktiškai jokių permainų ir viskas tebeatrodo baisiai.
Comment
-
21. Reconstruction of Vilnius Railway Station
Planning period: 2005–2006
Construction period: starting in 2007
http://www.development.lt/2006/index...on/411;print;1
Comment
-
Rainforest
Būtų gerai. Gėda, atrodo kaip kokia Uzbekija ta vieta, ką žinau baisu yra labai. Nuvažiuoji į Rigą, Krokuvą, Berlyną- viskas normalei, daugiaaukščiai parkingai, prekybos centrai, restoranai, biurai, tvarkinga aplinka, o če grįžus tai net ir beveik kad verkt norisi visai.
Comment
-
Buvau jau pamiršęs apie šį projektą, bet, deja, nelabai realu viskas atrodo.
http://www.jad.lt/lt.php/galerija/1;1
Comment
-
Parašė John
Turiu omeny tai, kas vadinama tuo "stoties perdengimu" t.y. jei gerai suprantu, peronų uždengimas ir virš jo statomas parkingas ar kiti objektai. Tame filmuke viskas buvo gana aiškiai parodyta.
Edit: Zorro surado.
Pakaks ir tiesiog peronų perdengimo kol kas.
O kam tas daugiaaukštis parkingas? Dabar gal yra nedidelis parkavimo vietų skaičius, bet, mano nuomone, tai nėra blogai, nes žmonės skatinami nevykti į stotį asmeniniu transportu.
Tik stoties prieigas reikėtų kuo greičiau tvarkyti.
Comment
Comment