Tai variantas yra toks: palieki mašiną namie ir į stotį keliauji viešuoju transportu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Parašė Inspiron Rodyti pranešimąParkingas tai išvis juokingas, turetu būti bent dvigubai didesnis jai ne trigubai, tokiai stočiai, o ten dabar taksi su marsrutkem pasidaline ta parkinga.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąBūta vizualizacijų, kad visa Vilniaus geležinkelio stotis bus uždengta stogu, o ant jo užkeltas parkingas, bet, matyt, krizė įvedė korekcijas, o ir šiaip tas projektas kaip Lietuvai atrodė šiek tiek pernelyg futuristinis. Ir vis dėlto pritariu, kad daug pigiau ir paprasčiau būtų organizuoti į stotį patogų ir dažnai važiuojantį viešąjį transportą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąUždengti galima bus tik tuomet, kai pilnai viskas bus elektrifikuota, atsisakyta dyzelinių traukinių, akmens anglimi ar netgi dyzeliu apšildomų keleivinių vagonų (o kaip tai padaryti kitų šalių traukiniams???), jokie prekiniai pro Vilniaus stotį nevažinės arba jiemas bus skirtas kelias, ativertas nuo keleivinių. Kitaip keleiviai bus dusinami.
Comment
-
Paskelbtas supaprastintas atviras konkursas:
Pasienio kontrolės punkto įrengimo Vilniaus geležinkelio stoties keleivių rūmuose projektavimo paslaugų pirkimas
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1JS5/#
Tai štai dėl ko buvo perkeltos priemiestinės kasos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPaskelbtas supaprastintas atviras konkursas:
Pasienio kontrolės punkto įrengimo Vilniaus geležinkelio stoties keleivių rūmuose projektavimo paslaugų pirkimas
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1JS5/#
Tai štai dėl ko buvo perkeltos priemiestinės kasos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Aš irgi nesuprantu, kam to reikia. Be to juk vis tiek turi būti kontrolė prie perono, kad vykstantys tranzitu neišliptų iš traukinio ne ten, kur reikia. O pašaliniai nepatektų į peroną tuo metu, kai atvyksta ir stovi tranzitinis traukinys. O vykstantiems BČ, LG ir Ukrainos traukiniais jokios pasienio kontrolės praeiti nereikia. Ji atliekama pasienyje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąUždengti galima bus tik tuomet, kai pilnai viskas bus elektrifikuota, atsisakyta dyzelinių traukinių, akmens anglimi ar netgi dyzeliu apšildomų keleivinių vagonų (o kaip tai padaryti kitų šalių traukiniams???), jokie prekiniai pro Vilniaus stotį nevažinės arba jiemas bus skirtas kelias, ativertas nuo keleivinių. Kitaip keleiviai bus dusinami.Dear Sir,
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąGal kažko nesuprantu. Koks tikslas Vilniaus geležinkelio stoties keleivių rūmuose įrenginėti pasienio kontrolės punktą, jeigu jis ir taip jau yra ties berods 5-uoju peronu? Kas pasikeis perkėlus tą punktą ar įrengus antrąjį pačios stoties pastate?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kai švogerio (kaip dažnai atsitinka) firma parengs projektą, jį bus galima įmesti į stalčių ir nieko daugiau nedaryti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment