Liftai normaliai išvystyto geležinkelio stotyse skiriami visiems keleiviams, o ne tik invalidams. Sudirbo visiškai tunelį, padalijant jį pusiau. Ir, kas keisčiausia, padalijimas įvyko jau nutraukus tarptautinį eismą ir tranzitą koronos metu... O paskui prasidėjo karas Ukrainoje, bet vis tiek pinigus juk reikėjo įsisavinti...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąTiek laiptų ir vingių! Ar negalima buvo įrengti liftų?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Reiktų toponuotraukos, bet manau ilgio užtektų įrengti norminio nuolydžio dangas, be jokių pandusų.
Maždaug taip išlankstė pandusą (raiškesnė ortofoto iš erdvinis.vilnius.lt). Raudona - pandusas, mėlyna - tarpinės aikštelės.Geltona rodyklė - kontaktinio tinklo atrama.
Ankstesniame mano įraše yra citata iš LTG infra darbuotojo atsakymo apie požemines patalpas ir perprojektavimą. Bet iš ten įkeltos nuotrakos matosi, jog dviejų aikštelių tikriausiai galėjo atsisakyti, nes tas nuolydis tarp dviejų aikštelių yra tokio pat ilgio, kaip ir aikštelės plotis. O tada užsukti pandusą į kitą pusę pvz
Arba palikti pandusą palei sieną ir užsukimą padaryti kaip dabar įrengta. Kas per mistinės požeminės patalpos ir kodėl reikėjo daryti papildomas dvi aikšteles neaišku.Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.12.06, 15:57.
Comment
Comment