Taip ir liko nepastebėta. Liepą Vilniaus stotyje pradėjo veikti naujas tualetas buvusio moterų tualeto vietoje, t.y. dešinėje pusėje Maximos, jei einama iš tunelio. Tualetas tapo mokamu - yra turniketas, reikia mesti monetas. Senasis tualetas uždarytas.
O kada senasis uždarytas? Dar prieš porą mėnesių jis veikė. Vietoje senojo vyrų tualeto. Ten dabar kartu vyru ir moterų. Tai pat pastoviai būna valytoja.
O kada senasis uždarytas? Dar prieš porą mėnesių jis veikė. Vietoje senojo vyrų tualeto. Ten dabar kartu vyru ir moterų. Tai pat pastoviai būna valytoja.
Vasarą tikrai jau buvo įkurtas tiek vyrų, tiek moterų tualetas dešinėje maximos pusėje, kur kadaise buvo tik moterų.
O ten yra kažkokių labai reikalingų ir avarinių kelių? Būklė tai ir dabar turbūt gera ir labai gera, tik, kad konfiguracija garvežių laikų. O iešmų keitimas kaip ir planinis dalykas, dėvisi.
Vilniaus stotyje bet kokiu atveju greitis nebus labai didelis, nes tai yra keleivinė stotis. Čia dabar leidžiamas greitis - 40 km/h. Tam tikrais atvejais sumažinamas iki 25 km/h. Padidinti nelabai ir įmanoma dėl keleivių ir darbuotojų saugumo. Nebent prekinius traukinius leisti kokiu nors izoliuotu tvoromis keliu. Bet šis poreikis dings, kai bus atidarytas aplinkkelis.
Pirma, prekiniai traukiniai važiuos aplinkkeliu. Taip kad tai atpuola
Antra, Vilniaus stotis nėra tokia stotis, kurią keleiviniai traukiniai pravažiuoja nesustodami. Todėl apie greičio didinimą stoties kelyne ties peronais kalbos nėra. Eina kalba apie greičio didinimą kelyno galuose Lentvario ir N. Vilnios link. Kai pajudėję iš stoties ir nuvažiavę nuo peronų traukiniai velkasi dar kelis kilometrus apgailėtinu greičiu. Taigi, N. Vilnios link. kelynas trumpesnis, niekas ten nevaikščioja, visa teritorija aptverta. Laisvai galima keisti kelyno konfigūraciją ir didinti greitį iki bent 60 km/h. Lentvario link situacija sudėtingesnė. Pati stotis tęsiasi ta kryptimi iki Burbiškių viaduko ir šiek tiek už jo. Maždaug nuo depo iki stoties kelyno galo Burbiškėse leidžiamas greitis nėra mažas (koks yra aš nežinau) bent jau Kauno kryptimi. Galbūt būtų galima jį padidinti iki 80 km/h. Priešinga kryptimi leistinas greitis tame ruože taip pat nėra mažas, bet dažnai traukinių greitis ribojamas ar traukiniai stabdomi valdant eismą. Pagrindinė problema yra kelyne nuo peronų galo (Lentvrio krypimi) iki depo už Naujininkų viaduko. Čia reikia iš esmės keisti kelyno konfigūraciją, aptverti geležinkeliečių tarnybinius praėjimus lygiagrečiai geležinkelio bėgiams. Galbūt netgi įrengti požeminę tarnybinę perėja ties Naujininkų viaduku ar kitose reikiamose vietose.
LG paskelbė konkursą eskalatorių įrengimui Vilniaus stotyje. Tikriausiai juos įrenginės išėjimuose iš tunelio į peronus. O gal tik į tarptautinį peroną? Beje, įdomu, ar Kaune įrengs eskalatorius? Visgi stotis bus tarptautinė,
Comment