Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Krovinių vežimas geležinkeliais Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Pirmieji vagonai užregistruoti europiniame registre: nebeliks sąsajų su rusiškomis sistemomis

    LTG grupės krovinių pervežimo geležinkeliais bendrovė „LTG Cargo“ žengė dar vieną atsitraukimo nuo plačiosios vėžės geležinkelius apimančios Maskvoje įsikūrusios Geležinkelių transporto tarybos (GTT) žingsnį – pradėta vagonų registracija Europos transporto priemonių registre (European Vehicle Register (EVR)).

    Užregistravus „LTG Cargo“ vagonus Europos transporto priemonių registre ir gavus jiems dvylikaženklius numerius, atsirado galimybė atlikti pervežimus Baltijos šalyse visiškai atsiribojant ir neturint jokių sąsajų su Maskvos valdomos GTT sistemomis ir procesais.

    LTG grupei įgyvendinant geležinkelių desinchronizacijai nuo Rusijos skirtą programą „FREE Rail“, EVR jau yra užregistruoti 196 krovininiai vagonai.

    „Vakarų kryptimi ir Baltijos šalyse vykdome vis daugiau pervežimų, tad mūsų tikslas – integruotis į Europos geležinkelių erdvę ir dirbti europietiškais principais bei pasitelkiant europietiškas technologijas. Pirmaisiais vagonais Lietuvoje, pažymėtais dvylikos ženklų registracijos numeriu, tapo „LTG Cargo“ pernai įsigyti nauji grūdvežiai. Jau anksčiau Europos transporto priemonių registre buvo registruoti lokomotyvai, o užregistravus visus aktyviai pervežimams naudojamus vagonus užtikrinsime sklandžius duomenų mainus vykdant pervežimus Europos šalių geležinkelių infrastruktūra“, – sako Eglė Šimė, krovinių pervežimo geležinkeliais bendrovės „LTG Cargo“ vadovė.<...>

    Comment


      #42
      „LTG Cargo“ bandymas: iš Lietuvos į Estiją geležinkeliu – europietišku standartu

      Veiklos diversifikaciją į Vakarus tęsianti LTG grupės krovinių pervežimo geležinkeliais bendrovė „LTG Cargo“ sėkmingai atliko pirmąjį bandomąjį važiavimą per Baltijos šalis iki Mugos uosto Estijoje taikydama ES geležinkelių sektoriaus standartą – be duomenų keitimosi ir sąsajų su rusiškomis Geležinkelių transporto tarybos (GTT) sistemomis, rašoma pranešime žiniasklaidai.

      „Sinchronizacija su europiniais tinklais vyksta ne tik energetikoje. Įsibėgėjo pokyčiai, kurie priartins ir Lietuvos geležinkelių sistemą prie Europos. Bandomasis važiavimas – svarbus įvykis nacionalinio saugumo požiūriu. Jei kalbėtume energetikos terminais, jis prilygsta sistemos izoliuoto darbo bandymui“, – sako susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis.

      Bandomojo traukinio sąstate iš viso buvo 15 vagonų: 10 platformų, skirtų puspriekabėms, ir 5 – konteineriams gabenti. Iš Palemono „LTG Cargo“ lokomotyvo tempiamas sąstatas išvyko pirmadienio popietę, o kitą dieną jau pasiekė Mugą.

      „Sėkmingas traukinio nuvykimas į Mugą ne tik įrodo, kad europiniais principais galime dirbti ir plačiosios vėžės erdvėje, bet ir kaupiame patirtį sklandžiam tarptautiniam susisiekimui „Rail Baltica“ geležinkeliu“, – teigia LTG grupės vadovas Egidijus Lazauskas.

      „Šiam bandymui atsakingai ruošėmės žingsnis po žingsnio priartindami savo veiklos modelį prie Europos standartų. Kai kuriais atvejais net teko kurti precedentus – pavyzdžiui, registruojant platforminius vagonus Europos transporto priemonių registre reikėjo sukurti procesą. Gavome visoje Europoje galiojantį plačiosios vėžės techninio prižiūrėtojo sertifikatą, taip pat sertifikavome „LTG Cargo“ lokomotyvus Estijoje, bendradarbiavome su Latvijos ir Estijos geležinkelių infrastruktūros valdytojais tam, kad ne tik būtų galima nuvykti į Mugą nekeičiant lokomotyvų, bet ir kad reikalingais duomenimis galėtume sklandžiai keistis ne per GTT sistemas“, – pasakoja Eglė Šimė, „LTG Cargo“ generalinė direktorė.

      Organizuojant tarptautinius pervežimus, rusiško reglamentavimo paveiktose sistemose šiuo metu tenka teikti perteklinius duomenis, tokius kaip vagonų techniniai duomenys ar informacija apie krovinį. Sėkmingai įvykdžius bandomąjį važiavimą be sąsajų su GTT sistemomis, „LTG Cargo“ sieks paprastesnių ir efektyvesnių procesų, kokie įprasti Europoje.

      Comment


        #43
        Gėda, kad iki šiol LTG vis dar veikia maskolių sistemoje. Paleido 1 traukinį tai kaip eksvaldas "spręs" VVT problemas išmesdamas pinigus į balą paleisdamas 30 vietų laivukus vasarą. Praėjo jau >30 metų nepriklausomybės, 10 metų nuo 2014 metų ir 3 metai pilno karo.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          #44
          Įdomu kaip Ukrainoje dabar važinėja.

          Comment


            #45
            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Gėda, kad iki šiol LTG vis dar veikia maskolių sistemoje. Paleido 1 traukinį tai kaip eksvaldas "spręs" VVT problemas išmesdamas pinigus į balą paleisdamas 30 vietų laivukus vasarą. Praėjo jau >30 metų nepriklausomybės, 10 metų nuo 2014 metų ir 3 metai pilno karo.
            Tai kad ne. Lietuvoje dar prieš EU įstojant buvo sava padaryta - pagal rusiškus standartus, ir tam tikrais reikalais kalbanti su rusiškomis sistemomis, bet iš principo sava ir laisvai keičiama. Ukrainoje sekant mūsų pavyzdžiu panaši buvo sukurta. O štai Latviai ir Estai savos nepasidarė ir vis dar naudoja tą pačią iš sovietinių laikų kilusią sistemą.

            Comment


              #46
              čia esto video iš bandomojo važiavimo

              Comment

              Working...
              X