„Gargždų geležinkelis“ ir „LGC Cargo“ galės vežti daugiau krovinių Lietuvoje
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...iniu-lietuvoje
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...iniu-lietuvoje
Bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“ nuo gruodžio neteksiant maždaug 11 mln. tonų Baltarusijos kalio trąšų gamintojos „Belaruskalij“ krovinių, gabenamų į Klaipėdos uostą, šalies geležinkelių infrastruktūrą valdanti įmonė „LTG Infra“ pirmą kartą perpildytuose ruožuose skyrė pajėgumų dviem privačioms įmonėms.
Dalis prašytų pajėgumų skirta privataus kapitalo bendrovėms „Gargždų geležinkelis“ ir „LGC Cargo“. Kaip ir anksčiau, visus pajėgumus gavo „Lietuvos geležinkelių“ antrinės įmonės „LTG Link“, „LTG Cargo“.
„LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis sako, jog nepaisant to, kad kol kas Lietuvoje didžioji geležinkelių dalis yra neelektrifikuotas vienkelis, ieškoma būdų, kaip didinti tinklo konkurencingumą ir maksimaliai patenkinti bendrovių poreikius, ypač ten, kur keliai perpildyti.
„LGC Cargo“ vadovas Sergejus Gračiovas sako, jog įmonė negavo visų prašytų pajėgumų. „Mums davė, pavyzdžiui, pajėgumų per apačią, tai tas maršrutas iki Klaipėdos ilgesnis nei tiesioginis nuo Radviliškio – per Pagėgius reikės važiuoti, per „Daugystę“ ir į Klaipėdą, Tas maršrutas tampa ilgesnis, o per viršų kaip bedavė, taip nedavė“, – BNS sakė S. Gračiovas. „Tai jau žingsnis į priekį padarytas, jau gerai“, – pridūrė jis.
„Gargždų geležinkelio“ direktorius Arūnas Grikšas BNS sakė, kas įmonė taip pat negavo visų prašytų pajėgumų. „Ne, negavom“, – teigė A. Grikšas. Tačiau daugiau jis nekomentavo.
Pasak pranešimo, naujas tvarkaraštis galios vienerius metus nuo gruodžio 12 dienos.
Lietuvos Konkurencijos taryba neseniai pradėjo tyrimą dėl Susisiekimo ministerijos sprendimų, susijusių su viešosios geležinkelių infrastruktūros naudojimu, kilus įtarimų, kad ribojama konkurencija rinkoje.
Dalis prašytų pajėgumų skirta privataus kapitalo bendrovėms „Gargždų geležinkelis“ ir „LGC Cargo“. Kaip ir anksčiau, visus pajėgumus gavo „Lietuvos geležinkelių“ antrinės įmonės „LTG Link“, „LTG Cargo“.
„LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis sako, jog nepaisant to, kad kol kas Lietuvoje didžioji geležinkelių dalis yra neelektrifikuotas vienkelis, ieškoma būdų, kaip didinti tinklo konkurencingumą ir maksimaliai patenkinti bendrovių poreikius, ypač ten, kur keliai perpildyti.
„LGC Cargo“ vadovas Sergejus Gračiovas sako, jog įmonė negavo visų prašytų pajėgumų. „Mums davė, pavyzdžiui, pajėgumų per apačią, tai tas maršrutas iki Klaipėdos ilgesnis nei tiesioginis nuo Radviliškio – per Pagėgius reikės važiuoti, per „Daugystę“ ir į Klaipėdą, Tas maršrutas tampa ilgesnis, o per viršų kaip bedavė, taip nedavė“, – BNS sakė S. Gračiovas. „Tai jau žingsnis į priekį padarytas, jau gerai“, – pridūrė jis.
„Gargždų geležinkelio“ direktorius Arūnas Grikšas BNS sakė, kas įmonė taip pat negavo visų prašytų pajėgumų. „Ne, negavom“, – teigė A. Grikšas. Tačiau daugiau jis nekomentavo.
Pasak pranešimo, naujas tvarkaraštis galios vienerius metus nuo gruodžio 12 dienos.
Lietuvos Konkurencijos taryba neseniai pradėjo tyrimą dėl Susisiekimo ministerijos sprendimų, susijusių su viešosios geležinkelių infrastruktūros naudojimu, kilus įtarimų, kad ribojama konkurencija rinkoje.
Comment